XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.721
ik wacht nog steeds op mn Barbarian gietijzer schijven(sinds 30 augustus) ze zien er cool uit. staat momenteel nog 'bezig met verwerken'. ik verheug me er echt op.
Haha mooi zo ;)

Het ligt er even aan welke gewichten en welk type (30 of 50 mm) je hebt besteld want een aantal gewichten (volgens mij 5 kg 30 mm en 20 kg 50 mm) zijn momenteel uitverkocht, dat kan verklaren waarom je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Je kunt de voorraadstatus van de door jou bestelde gewichten checken op onze website!

Haha mooi zo ;)

Het ligt er even aan welke gewichten en welk type (30 of 50 mm) je hebt besteld want een aantal gewichten (volgens mij 5 kg 30 mm en 20 kg 50 mm) zijn momenteel uitverkocht, dat kan verklaren waarom je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Je kunt de voorraadstatus van de door jou bestelde gewichten checken op onze website!

Oke ik heb inmiddels bericht gekregen dat het verzonden is. Alleen idd de 5 kg schijven(4x) zullen worden nageleverd, maar ben wel blij dat ik de 10 en 20 kilo's al krijg die heb ik meer nodig. Enig idee hoelang het zal duren? Bedankt.

als het verzonden is dan krijg je het morgen.

tijdens een setje van 22kg hammer curls gingde linkerDB plots rammelen. Setje afgemaakt en... :
353b1q0.jpg

Is niet de bedoeling denk ik he :p
Slechte lasnaad ofzo denk ik

ge moet ook nie gooien met uw dumbbells he ;)

denk dat je beter geinvesteerd had in the real thing Vsral, die eco dumbbell handles zien er enorm crappy uit :S wss gebeurt met het volgende paar hetzelfde, ze zijn gewoon niet gemaakt voor sterke jongens

@ fitness seller
ik zie dat de powertec multi press ondertussen al 600 euro kost, waarom blijft die steeds duurder worden? kostte eerst 470 euro. wel een heel verschil vind ik

• #4.730
Ja maar ik bedoel de dingen die niet meer in voorraad zijn.
Twee weekjes denk ik, je krijgt vanzelf per e-mail bericht zodra de ontbrekende halterschijven worden nageleverd.

tijdens een setje van 22kg hammer curls gingde linkerDB plots rammelen. Setje afgemaakt en... :

Is niet de bedoeling denk ik he :p
Slechte lasnaad ofzo denk ik
Zoals hier al werd gezegd blijven het natuurlijk budget-stangen dus daar kun je niet dezelfde kwaliteit van verwachten als de duurdere halterstangen... maar dan nog mogen de sleeves natuurlijk niet zomaar eraf vallen, waarschijnlijk inderdaad een slechte lasnaad!

Stuur maar even een e-mail naar de klantenservice (met foto en bestelnummer) dan wordt dit direct opgelost. Ik zou overigens overwegen of je niet wil bijbetalen voor de echte olympische dumbbellstang, deze budget-stangen zijn natuurlijk meer gericht op de beginnende sporter. De normale olympische halterstangen hebben sleeves en kogellageringen van vele hogere kwaliteit!

@ fitness seller
ik zie dat de powertec multi press ondertussen al 600 euro kost, waarom blijft die steeds duurder worden? kostte eerst 470 euro. wel een heel verschil vind ik
De prijs van veel toestellen is gestegen omdat de prijzen van Powertec steeds hoger worden (overigens hebben we de prijs voor het nieuwe model destijds niet verhoogd). Waarschijnlijk ook omdat ze zoveel problemen hebben met leveren. Powertec lijkt Europa de laatste tijd de vergeten, alle leveranciers zitten met dezelfde problemen. Erg jammer.

Gelukkig is de Barbarian Line veel interessanter, daar zal ook nog veel moois voor komen! :)

Laatst bewerkt:
  • #4.732
De gewone halterschijven zijn natuurlijk niet gekalibreerd dus afwijking is altijd mogelijk! Onze halterschijven zijn echter van goede kwaliteit, er is in ieder geval vrijwel nooit een gewicht teruggekomen om die reden. Volgens mij zal dat hier op het forum wel bevestigd worden :)

In ieder geval hebben de Bumper Plates, zoals in de productbeschrijving staat aangegeven, een minimale gewichtsafwijking. Dit zijn echter ook de duurste halterschijven, aan jou de keuze! De gekleurde rubberen halterschijven hebben ook een wat hogere kwaliteit dan normale gietijzeren halterschijven.

man wa is da nu voor een vraag, een closup foto van de knurling, who cares :p

• #4.736
Ja wat voor vragen stellen sommige mensen wel niet...
Btw mijn powertec multipress is eindelijk onderweg

Is ie toch binnen bij FS? Ik heb em eergisteren besteld via de duitser en hij staat vandaag ineen! lekker ding hoor, het ineenzetten was echter een ramp, de draaias is op de milimeter juist.. Dus als je een bout wat vaster draait ben je gekloot, mijn tip is alles wat handvast zetten, alles ineenzetten en dan vastdraaien

btw F.S.

Powertec Workbench Multipress

€ 599,00

Is per ongeluk de prijs aangepast geraakt?

Grts

Laatst bewerkt:

Bij een barbell komt de knurling imo op een zeer hoge plaats, en als jij dat niet kan begrijpen, tsja...

een (goede) foto zegt al redelijk wat, maar eigenlijk moet je een barbell ook echt in je klauwen gehad hebben

Ik heb een paar vragen over de Barbarian Multi bench
wat is de lengte van de rugleuning?
wat is de breedte van de rugleuning?(zowel op het breedste als het smalste stuk)
klopt het dat de hoogte vanaf de grond tot de bovenkant van de platte rugleuning 45cm is?

Terug
Naar boven