MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Is de powertec utility bench ook geschikt voor wat langere mensen, bijvoorbeedl met schuindrukken dat mn nek niet over de leuning hangt. Want ik heb nu een heel oude bench die geschikt is voor midgets.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.783
Is de powertec utility bench ook geschikt voor wat langere mensen, bijvoorbeedl met schuindrukken dat mn nek niet over de leuning hangt. Want ik heb nu een heel oude bench die geschikt is voor midgets.
Met zo'n lengte kom je al snel in de problemen bij de meeste homegym toestellen, bij de bankjes valt dat gelukkig wel mee.

Met 1.88 meter heb ik geen problemen met de Utility Bench, de achterkant van mn hoofd rust dan nog op de rugleuning (met de zitting in de laagste stand en de rugleuning schuin omhoog). Met jouw lengte en de zitting in een hogere stand zal het misschien wat krapper worden maar ik denk dat het net moet kunnen.

Overigens is de rugleuning van de Barbarian Multi Bench nog net een paar centimeter langer.

Welke de warrior of de gewone barbarian multi ?

En die utility bench is die wel stabiel heb reviews gelezen dat die wankel is?

Laatst bewerkt:
ik zou de multibench van barbarian kopen, deze kan ook decline en is zeker stevig genoeg. wij hebben ze ook

• #4.787
Welke de warrior of de gewone barbarian multi ?

En die utility bench is die wel stabiel heb reviews gelezen dat die wankel is?
De gewone Multi Bench, die kan ook decline namelijk, de Warrior Multi Bench niet.

Het is maar net hoe je het bekijkt en vergelijkt... Vergeleken met goedkope bankjes van andere merken lijkt de Powertec Utility Bench super stabiel en is het nog steeds één van de beste bankjes voor thuisgebruik die je kunt krijgen!

Maar je kunt de Utility Bench niet helemaal vergelijken met een robuuste bank zoals die van Barbarian Line of andere professionele merken. De Powertec Utility Bench heeft namelijk meer verstelmogelijkheden en opties voor het bevestigen van accessoires, hierdoor is de bank wel een klein beetje minder stabiel dan andere professionele bankjes die niet zoveel poespas hebben.

Op welke dagen levert DPD? Van dinsdag t/m zaterdag?

Bedankt!

• #4.789
Op welke dagen levert DPD? Van dinsdag t/m zaterdag?

Bedankt!
Gewoon op werkdagen, maandag t/m vrijdag dus. Normaal gesproken staat alle info met betrekking tot de levering ook in de e-mail die je hebt gekregen over de verzending van je bestelling!

Zijn alle 30mm 5kg schijven al binnen? hopelijk krijg ik ze deze week.

Weten jullie al wat over de ontbrekende handgrepen die niet bij de Barbarian Cage zaten?

Deze laten alweer een maand op zich wachten.. Ze staan samen met een paar extra grepen op bestelnummer : 100123153

• #4.793
Weten jullie al wat over de ontbrekende handgrepen die niet bij de Barbarian Cage zaten?

Deze laten alweer een maand op zich wachten.. Ze staan samen met een paar extra grepen op bestelnummer : 100123153
Je had aangevraagd alles samen te verzenden maar niet alles is leverbaar!

Stuur anders even een e-mail waarin je vraagt om een deellevering, dat zal geen probleem zijn :)

Wachtende om te kunnen bestellen :D

De Power Cage is eind vorige week binnengekomen en bestellingen worden nu verwerkt. Er zijn echter wederom veel minder exemplaren binnengekomen dan verwacht dus we kunnen niet alle bestellingen uitleveren.

Je krijgt vanzelf per e-mail bericht als je bestelling is verzonden, we zullen eind deze week contact opnemen met de klanten die moeten wachten op de volgende levering.

Er is met mij nog geen contact opgenomen. Ik zal wel moeten wachten op de volgende levering dan. Is voor de rest wel alles binnen voor bestelnummer 100122509?

• #4.798
Er is met mij nog geen contact opgenomen. Ik zal wel moeten wachten op de volgende levering dan. Is voor de rest wel alles binnen voor bestelnummer 100122509?
Ik ben bang van wel :( Die e-mail wordt toevallig zo meteen verzonden, daarin staat wat meer info! De meeste andere artikelen zijn gewoon leverbaar, wat ik zo snel heb gezien.

Heb zonet mijn set CHD chrome dumbbells van 14Kg ontvangen...
Wow :D
Bedankt voor de snelle service.
Ze wegen elk wel een kilootje meer, maar daar lig ik niet van wakker hoor!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #4.800
Heb zonet mijn set CHD chrome dumbbells van 14Kg ontvangen...
Wow :D
Bedankt voor de snelle service.
Ze wegen elk wel een kilootje meer, maar daar lig ik niet van wakker hoor!
Oeps, daan heeft iemand een foutje gemaakt met de indeling, al lijkt het mij ook correct voor zover ik kan zien. Of je weegschaal wijkt af, of je hebt geluk gehad ;) Veel plezier met trainen in ieder geval :D

Terug
Naar boven