MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bestelling is 10012557 binnen hoor en alles staat reeds in elkaar :-). Was gelukkig 'maar' 600kg :-).

Ik wil graag 100kg Barbarian Olympische schijven bestellen, echter ze ik bij de losse dat die van 20 en 15 tijdelijk niet beschikbaar zijn. heeft u enig idee hoe lang deze nog op zich zullen laten wachten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.986
Bestelling is 10012557 binnen hoor en alles staat reeds in elkaar :-). Was gelukkig 'maar' 600kg :-).
Mooi zo! Je hebt dus al een flinke training achter de rug ;)

Ik wil graag 100kg Barbarian Olympische schijven bestellen, echter ze ik bij de losse dat die van 20 en 15 tijdelijk niet beschikbaar zijn. heeft u enig idee hoe lang deze nog op zich zullen laten wachten?
De verwachting is momenteel dat deze gewichten over circa twee tot drie weken weer binnenkomen.

Hey FS,

Kun je even checken naar bestelling nr: 100126038
Zondagnacht betaald (Belgie) maar nog geen bevestiging van betaling gekregen ofzo..

Thx

• #4.988
Hey FS,

Kun je even checken naar bestelling nr: 100126038
Zondagnacht betaald (Belgie) maar nog geen bevestiging van betaling gekregen ofzo..

Thx
Er is nog geen betaling ontvangen, anders had je daar inderdaad per e-mail wel een bevestiging van gekregen. Internationale overschrijving duurt meestal twee tot drie werkdagen, ik zou dus nog even afwachten.

Heb je wel het goede betaalkenmerk ingevuld? Anders kan de betaling niet worden gekoppeld aan je bestelling. Stuur anders morgenochtend even e-mail met betaalbewijs naar onze klantenservice - dat is namelijk niet iets voor hier op het forum ;)

ok, thanks. Normaal moet alles wel kloppen, heb wel al enkele keren besteld bij jullie ;)

Ook hier is er een mail ontvangen :D fantastisch weer

yeppa, heb de mail ook net gezien.

• #4.996
Zoals ik al zei is de verwachting eind november, dat is nog ongewijzigd :)

Eind deze week of begin volgende week is er hopelijk een concrete levertermijn bekend!

maat heeft gezien dat er al een deel van het grief binnenkomt volgende week, ben blij met deze deel levering :)

hopelijk geen slecht nieuws ivm rest

Hey FS

Misschien een domme vraag maar euhm...

Wat is nou de beste manier om je barbell te bewaren? Liggend op 2 haken of rechtopstaand of ???

Terug
Naar boven