- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle Heavy Duty toestellen zijn begin vorige week al binnengekomen, echter is het momenteel erg druk en zal de website pas worden bijgewerkt als alle pre-orders verzonden zijn.Vorige week vrijdag stond er bij:
www.fitness-seller.nl/heavy-duty-free-stands/
2 weken levertijd, deze week nog steeds, is 't vertraagd of word 't morgen pas geupdate?
Rechtop in een standaard is natuurlijk erg handig en ruimtebesparend. Je kunt ook haken in de muur maken en anders leg je de barbell gewoon op de grondHey FS
Misschien een domme vraag maar euhm...
Wat is nou de beste manier om je barbell te bewaren? Liggend op 2 haken of rechtopstaand of![]()
Ik zou de halterstang in ieder geval zo min mogelijk in een rek laten liggen met de gewichten nog erop!Het verchromen is helaas een dure afwerking... Maar hoewel het wel erg mooi uitziet is het chroom ook niet altijd helemaal slagvast. Door stoten of vallen kan het chroom dus beschadigen en in het ergste geval afbladeren.Waarom zijn de chroom halterschijven bijna 50% duurder dan bijvoorbeeld de gietijzeren schijven? Gaan de chroom schijven langer mee?
Bij voorbaat dank.
Alle Heavy Duty toestellen zijn begin vorige week al binnengekomen, echter is het momenteel erg druk en zal de website pas worden bijgewerkt als alle pre-orders verzonden zijn.
De Free-Stands zijn volgens mij alweer uitverkocht, misschien zijn er nog enkele exemplaren maar dat zal na vandaag of morgen blijken.
De Heavy Duty Free-Stands zijn helaas inderdaad alweer uitverkocht. De volgende levering zal hopelijk al over 1 à 2 weken binnenkomen.Vervelend.. Weet je wanneer ze anders weer binnenkomen?
November is nog niet voorbij hoorHoe zit het met de levertijd van:
http://www.fitness-seller.nl/ironforce-b-3-bench-press/
Staat november, maar neem aan dat dit niet meer geupdate is.

November is nog niet voorbij hoor
Ik verwacht dat de Ironforce toestellen morgen of overmorgen binnenkomen! Begin volgende week zullen we dan beginnen met het uitleveren van de pre-orders.
we zijn allemaal een beetje ongeduldig he, nieuwe reeks, nieuwe reviews 

Dat is inderdaad niet de bedoelingHey als ik 4x10kg Barbarian standaard grip 30mm halterschijven zou kopen dan zou ik kwa verzending goedkoper uit zijn als ik de bestellingen in tweeën splits. Is dat de bedoeling?
In dat geval kun je inderdaad beter twee afzonderlijke bestellingen plaatsenHeel veel halterschijven zijn momenteel helaas uitverkocht, het is nu in aanloop van de feestdagen echt ontzettend druk...Goede dag,
De vraag zal al wel vaker zijn gesteld maar de 30mm 5 & 10kg Barbarian grip schijven staan naar mijn weten al een vrij lange tijd op 'momenteel niet leverbaar' vanaf wanneer zijn deze weer bestelbaar?
mvg
Stephan
Echt, hoe bestaat dit :')
Als ik tegen m'n klanten zeg dat de levertijd 3 weken is en dat ze daarna misschien nog wel 2 weken kunnen wachten zijn ze alleen vertrokken haha.
Halterschijven zijn overal moeilijk aan te slepen nu en als klanten bepaalde artikelen willen hebben, willen de meesten daar graag op wachtenHet valt mij op dat veel zaken slecht leverbaar zijn en dan niet alleen de schijven van bovenstaande posts. Ook cages etc ?
Wordt er veel verkocht of hebben jullie leveranciers problemen ?