AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Waarom zijn de chroom halterschijven bijna 50% duurder dan bijvoorbeeld de gietijzeren schijven? Gaan de chroom schijven langer mee?

Bij voorbaat dank.

Laatst bewerkt:
Verchromen is nou eenmaal een hele dure bewerking.

Die chroom schijven zijn wel sexy.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.004
Vorige week vrijdag stond er bij:

www.fitness-seller.nl/heavy-duty-free-stands/

2 weken levertijd, deze week nog steeds, is 't vertraagd of word 't morgen pas geupdate?
Alle Heavy Duty toestellen zijn begin vorige week al binnengekomen, echter is het momenteel erg druk en zal de website pas worden bijgewerkt als alle pre-orders verzonden zijn.

De Free-Stands zijn volgens mij alweer uitverkocht, misschien zijn er nog enkele exemplaren maar dat zal na vandaag of morgen blijken.

Hey FS

Misschien een domme vraag maar euhm...

Wat is nou de beste manier om je barbell te bewaren? Liggend op 2 haken of rechtopstaand of ???
Rechtop in een standaard is natuurlijk erg handig en ruimtebesparend. Je kunt ook haken in de muur maken en anders leg je de barbell gewoon op de grond :) Ik zou de halterstang in ieder geval zo min mogelijk in een rek laten liggen met de gewichten nog erop!

Waarom zijn de chroom halterschijven bijna 50% duurder dan bijvoorbeeld de gietijzeren schijven? Gaan de chroom schijven langer mee?

Bij voorbaat dank.
Het verchromen is helaas een dure afwerking... Maar hoewel het wel erg mooi uitziet is het chroom ook niet altijd helemaal slagvast. Door stoten of vallen kan het chroom dus beschadigen en in het ergste geval afbladeren.

Laatst bewerkt:
Alle Heavy Duty toestellen zijn begin vorige week al binnengekomen, echter is het momenteel erg druk en zal de website pas worden bijgewerkt als alle pre-orders verzonden zijn.

De Free-Stands zijn volgens mij alweer uitverkocht, misschien zijn er nog enkele exemplaren maar dat zal na vandaag of morgen blijken.

Vervelend.. Weet je wanneer ze anders weer binnenkomen?

• #5.006
Vervelend.. Weet je wanneer ze anders weer binnenkomen?
De Heavy Duty Free-Stands zijn helaas inderdaad alweer uitverkocht. De volgende levering zal hopelijk al over 1 à 2 weken binnenkomen.

Je kunt het beste gewoon al een bestelling plaatsen, aangezien alle Heavy Duty toestellen nu erg veel besteld worden in aanloop van de feestdagen!

Laatst bewerkt:
Vandaag schijven en andere dingen besteld en betaald en nu al verzonden. Aight. :D

verzonden betekend dat je ze morgen krijgt toch?

• #5.011
Laatst bewerkt:
November is nog niet voorbij hoor ;)

Ik verwacht dat de Ironforce toestellen morgen of overmorgen binnenkomen! Begin volgende week zullen we dan beginnen met het uitleveren van de pre-orders.

ha, :) we zijn allemaal een beetje ongeduldig he, nieuwe reeks, nieuwe reviews :)

die barbarian wall mount voor bokszak is schitterend! goed ver van muur en enorm stevig.

jammer dat er 1 handvat ontbrak voor in onze gym,
maar dit is al gemeld via mail dus dat komt wel in orde :)

Hey als ik 4x10kg Barbarian standaard grip 30mm halterschijven zou kopen dan zou ik kwa verzending goedkoper uit zijn als ik de bestellingen in tweeën splits. Is dat de bedoeling?

• #5.014
Hey als ik 4x10kg Barbarian standaard grip 30mm halterschijven zou kopen dan zou ik kwa verzending goedkoper uit zijn als ik de bestellingen in tweeën splits. Is dat de bedoeling?
Dat is inderdaad niet de bedoeling :o In dat geval kun je inderdaad beter twee afzonderlijke bestellingen plaatsen

Goede dag,
De vraag zal al wel vaker zijn gesteld maar de 30mm 5 & 10kg Barbarian grip schijven staan naar mijn weten al een vrij lange tijd op 'momenteel niet leverbaar' vanaf wanneer zijn deze weer bestelbaar?

mvg
Stephan

• #5.016
Goede dag,
De vraag zal al wel vaker zijn gesteld maar de 30mm 5 & 10kg Barbarian grip schijven staan naar mijn weten al een vrij lange tijd op 'momenteel niet leverbaar' vanaf wanneer zijn deze weer bestelbaar?

mvg
Stephan
Heel veel halterschijven zijn momenteel helaas uitverkocht, het is nu in aanloop van de feestdagen echt ontzettend druk...

De gietijzeren 30 mm gewichten komen volgende week binnen. Rubber 30 mm de week erop. Barbarian 30 mm en 50 mm echter pas over drie weken, hoop ik. Dan worden echter eerst natuurlijk alle bestellingen verzonden die de afgelopen tijd zijn geplaatst, en dat zijn er al heel wat.

Echt, hoe bestaat dit :')

Als ik tegen m'n klanten zeg dat de levertijd 3 weken is en dat ze daarna misschien nog wel 2 weken kunnen wachten zijn ze alleen vertrokken haha.

Het valt mij op dat veel zaken slecht leverbaar zijn en dan niet alleen de schijven van bovenstaande posts. Ook cages etc ?

Wordt er veel verkocht of hebben jullie leveranciers problemen ?

• #5.019
Echt, hoe bestaat dit :')

Als ik tegen m'n klanten zeg dat de levertijd 3 weken is en dat ze daarna misschien nog wel 2 weken kunnen wachten zijn ze alleen vertrokken haha.

Het valt mij op dat veel zaken slecht leverbaar zijn en dan niet alleen de schijven van bovenstaande posts. Ook cages etc ?

Wordt er veel verkocht of hebben jullie leveranciers problemen ?
Halterschijven zijn overal moeilijk aan te slepen nu en als klanten bepaalde artikelen willen hebben, willen de meesten daar graag op wachten :)

Alle cages zijn momenteel leverbaar, enkel het Powertec Power Rack niet. Die verwachten we in december weer binnen te krijgen.

Nou ik ga iig momenteel verder zoeken. Wil ze heel graag vanwege de geringe dikte maar ga er geem 5 weken ofzo op wachten. Ik snap dat leveren tijd kost, maar dan moet je zorgen dat je voorraad klopt. Tuurlijk zijn items maar een bepaalde tijd 'hot' maar hierop kan je inspelen.

Snap eerlijk gezegd ookniet dat iets dat vrijwel altijd/vaak uitverkocht is niet groter wordt ingekocht. Hey is ook vrij waardevast waardoor je ondanks dat het er ligt amper verlies op kan lijden.

Terug
Naar boven