MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Nou ik ga iig momenteel verder zoeken. Wil ze heel graag vanwege de geringe dikte maar ga er geem 5 weken ofzo op wachten. Ik snap dat leveren tijd kost, maar dan moet je zorgen dat je voorraad klopt. Tuurlijk zijn items maar een bepaalde tijd 'hot' maar hierop kan je inspelen.

Snap eerlijk gezegd ookniet dat iets dat vrijwel altijd/vaak uitverkocht is niet groter wordt ingekocht. Hey is ook vrij waardevast waardoor je ondanks dat het er ligt amper verlies op kan lijden.

Hij zei toch net dat ze moeilijk aan te slepen waren? :o

Nou ik ga iig momenteel verder zoeken. Wil ze heel graag vanwege de geringe dikte maar ga er geem 5 weken ofzo op wachten. Ik snap dat leveren tijd kost, maar dan moet je zorgen dat je voorraad klopt. Tuurlijk zijn items maar een bepaalde tijd 'hot' maar hierop kan je inspelen.

Snap eerlijk gezegd ookniet dat iets dat vrijwel altijd/vaak uitverkocht is niet groter wordt ingekocht. Hey is ook vrij waardevast waardoor je ondanks dat het er ligt amper verlies op kan lijden.

Veel artikelen moeten van de andere kant van de wereld komen, dan duurt het ook wel even voor het transport is geariveerd.. Voor prijs/kwaliteit mag je wel tevreden zijn, en het voor lief nemen dat het wat langer kan duren.

@ FS, barbarian squat rack nu al een behoorlijke tijd in gebruik, en ben echt meer dan tevreden! Ik kan eindelijk voor de volle 100% er tegen aan gaan, en op een veilige manier trainen!

Was wel even vreemd op kijken toen het rack stond.. zelden zo breed squatrack gezien, echt een beesten rack :P Zal eens een revieuw plaatsen op de site :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.023

Het lijkt allemaal erg simpel maar dat is het helaas niet. We kunnen onmogelijk zoveel voorraad houden van elk artikel. Bovendien hebben we meer dan 1000 artikelen waarvan het grootste gedeelte vrijwel altijd direct uit voorraad leverbaar is. Dat valt alleen niet zo op als wanneer iets niet op voorraad is :p

@ FS, barbarian squat rack nu al een behoorlijke tijd in gebruik, en ben echt meer dan tevreden! Ik kan eindelijk voor de volle 100% er tegen aan gaan, en op een veilige manier trainen!

Was wel even vreemd op kijken toen het rack stond.. zelden zo breed squatrack gezien, echt een beesten rack :P Zal eens een revieuw plaatsen op de site :)
Gelukkig, altijd leuk om te horen als iemand tevreden is. Een review is altijd welkom, we krijgen altijd zoveel positief commentaar op onze Barbarian Line maar er worden maar weinig reviews online geplaatst!

misschien zijn ze wel waardevast maar je wil zo min mogelijke opslag hebben want dat ligt alleen maar in de weg je wil zo klein mogelijk voorraad zelf hebben.

Fitness seller doet er in mijn ogen alles aan wat ze kunnen maar ze zijn natuurlijk ook afhankelijk van externe factoren. Je kan dan moeilijk de schuld in hen schoenen gaan schuiven. Laten we het houden op onwetendheid van de mensen. Als je zelf een bedrijf runt dan weet je hoe het soms kan gaan en van hoeveel externe factoren je soms afhangt.
En ze worden nu ook enkel aangesproken op de zaken die niet op voorraad zijn, alles wat wel op voorraad is, hen goede service enz... dat vergeten de mensen dan weer.

Als je denkt dat het ergens anders zoveel sneller en beter is, kom dan hier aub niet je beklag in het groot doen en zeggen hoe ze het beter zouden doen. Ze hebben lang genoeg ervaring om te weten waar ze mee bezig zijn.

Persoonlijk vind ik de service zeer goed. En of je wilt wachten op bepaalde zaken moet je voor jezelf uitmaken, ze zijn eerlijk genoeg over hen stock en leverdatums.

Ik ook nog nooit problemen gehad met fitness seller, als er iets niet op voorraad is en je besteld tja dan kun je nou eenmaal lange levertijden verwachten.

Gelukkig, altijd leuk om te horen als iemand tevreden is. Een review is altijd welkom, we krijgen altijd zoveel positief commentaar op onze Barbarian Line maar er worden maar weinig reviews online geplaatst!

Haha negatief puntje is wel al die metalen straalkorrels die nog in de buizen zit. Zit nu in het tapijt en vervolgens pakt mijn magsafe connector van mijn macbook dat weer op. Al meerdere keren dat spul er uit moeten halen :p

Hoe ver steekt de lat pulley van t barbarian powerrack trouwens uit wanneer deze voorzien is van 2 20 kilo rubberen barbarian 50mm schijven?

En kan het kwaad het rek op te tillen aan de spotter bars? Dan zet ik hem gewoon in t midden van de kamer neer en de enkele keer dat iemand blijft logeren zet ik hem wel in de hoek..

• #5.028
Haha negatief puntje is wel al die metalen straalkorrels die nog in de buizen zit. Zit nu in het tapijt en vervolgens pakt mijn magsafe connector van mijn macbook dat weer op. Al meerdere keren dat spul er uit moeten halen :p

Hoe ver steekt de lat pulley van t barbarian powerrack trouwens uit wanneer deze voorzien is van 2 20 kilo rubberen barbarian 50mm schijven?

En kan het kwaad het rek op te tillen aan de spotter bars? Dan zet ik hem gewoon in t midden van de kamer neer en de enkele keer dat iemand blijft logeren zet ik hem wel in de hoek..
Volgens mij hebben we bij de toestellen die hier zijn opgebouwd nooit echt last gehad van metaalvijlsel, maar we lopen hier ook niet met magneten door de showroom :p Even goed stofzuigen dus!

De lat pulley steekt helemaal niet zoveel uit, de schijfopnames zitten op nog geen 10 cm afstand vanaf de achterste voet van de cage. Als je de diameter van de halterschijven weet kun je uitrekenen hoeveel de halterschijven nog verder uitsteken (de helft van de diameter).

De safety bars zijn van 30 mm massief staal en kunnen wel wat hebben maar ik raad aan om gewoon aan het frame te tillen, met twee personen ;) Overigens zou ik de cage niet te vaak verplaatsen als het niet noodzakelijk is, je houdt de cage dan namelijk nooit helemaal recht waardoor onderdelen kunnen gaan wringen.

Laatst bewerkt:
Volgens mij hebben we bij de toestellen die hier zijn opgebouwd nooit echt last gehad van metaalvijlsel, maar we lopen hier ook niet met magneten door de showroom :p Even goed stofzuigen dus!

De lat pulley steekt helemaal niet zoveel uit, de schijfopnames zitten op nog geen 10 cm afstand vanaf de achterste voet van de cage. Als je de diameter van de halterschijven weet kun je uitrekenen hoeveel de halterschijven nog verder uitsteken (de helft van de diameter).

De safety bars zijn van 30 mm massief staal en kunnen wel wat hebben maar ik raad aan om gewoon aan het frame te tillen, met twee personen ;) Overigens zou ik de cage niet te vaak verplaatsen als het niet noodzakelijk is, je houdt de cage dan namelijk nooit helemaal recht waardoor onderdelen kunnen gaan wringen.

Met mijn nieuw power cage zat in alle buizen metaalvijlsel. Geen ramp maar wel raar

Ik had het ook in mijn squat rack :P Niet heel erg, maar heb wel een laminaat vloer.. naja was een kwestie van schoonmaken :)

• #5.031
Natuurlijk zal er altijd wat vijlsel in het frame terechtkomen, inderdaad gewoon een kwestie van even schoonmaken na het opbouwen :)

Het was geen vijzel maar straalkorreltjes, van die kleine bolletjes van metaal :p

Hmm, heb je gelijk in. Misschien viltjes onder de poten doen dat je hem makkelijk rond schuift, Rek staat toch met de poten tegen de muur aan dus schuiven kan hij toch niet als je gewicht terug legt..

Beste fitness seller en andere :) ik heb al een tijdje de barbarian power cage+lat pully op het oog maar vraag mij af of ik er pull ups mee kan doen gezien mijn plafond 2.36 hoog is.Ik ben bang dat ik me hoofd ga stoten.Is het mogelijk de bar lager te maken? (Bijv. de bar andersom monteren?) zou het eventueel mogelijk zijn om pullups te doen via een barbell die op de ophang haken rust? Of gebeuren er dan ongelukken? :-)

• #5.034
Beste fitness seller en andere :) ik heb al een tijdje de barbarian power cage+lat pully op het oog maar vraag mij af of ik er pull ups mee kan doen gezien mijn plafond 2.36 hoog is.Ik ben bang dat ik me hoofd ga stoten.Is het mogelijk de bar lager te maken? (Bijv. de bar andersom monteren?) zou het eventueel mogelijk zijn om pullups te doen via een barbell die op de ophang haken rust? Of gebeuren er dan ongelukken? :-)
De nieuwe monkey-bar zit circa 216 cm hoog, dus je houdt dan 20 cm ruimte over voor je hoofd. Dat is erg krap en je zult je hoofd niet volledig tot je kin erboven krijgen. Het is helaas niet mogelijk de monkey-bar ondersteboven te monteren.

Optrekken aan een barbell moet ik afraden. Bij een smalle greep en dynamische chin-ups zul je de barbell erg zwaar belasten, waardoor deze zou kunnen doorbuigen. Daarnaast bestaat natuurlijk altijd het risico dat je de barbell uit de J-Hooks tilt (bij erg wilde chin-ups :)), omdat deze gewoon los ligt en niet is gezekerd/vastgemaakt!

• #5.036
beste FS,

deze bokshandschoenen worden die direct per paar verkocht? wat moet je dan bij aantal invullen 1 of 2 voor 1 paar?

http://www.fitness-seller.nl/everlast-bokszakhandschoenen-boston/

grtz
De prijs is per paar maar deze bokshandschoenen zijn nu helaas uitverkocht.

We hebben van deze handschoenen wel één laatste paar in het rood beschikbaar, maat XL:
http://www.fitness-seller.nl/everlast-trainingshandschoenen-bagmitt-rood/

Doen jullie trouwens ook mee aan 'solden' op het einde van het jaar? Of op een ander moment? :-)

Als ik de lossy barbarian line pulley wil bestellen, moest ik een mail sturen naar de klantenservice. Wat zit juist bij de losse pulley? Zit er bv al een haak bij om een tricepstouw aan te hangen?

Groetjes

• #5.040
Als ik de lossy barbarian line pulley wil bestellen, moest ik een mail sturen naar de klantenservice. Wat zit juist bij de losse pulley? Zit er bv al een haak bij om een tricepstouw aan te hangen?

Groetjes
De karabijnhaak is natuurlijk inbegrepen, evenals een lattrekstang.

Als je wilt bestellen wel duidelijk vermelden welk toestel je hebt en wanneer je dat hebt gekocht, eventueel met foto's erbij, zodat we eerst kunnen bekijken of de Lat Pulley past op jouw toestel!

Terug
Naar boven