AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

De karabijnhaak is natuurlijk inbegrepen, evenals een lattrekstang.

Als je wilt bestellen wel duidelijk vermelden welk toestel je hebt en wanneer je dat hebt gekocht, eventueel met foto's erbij, zodat we eerst kunnen bekijken of de Lat Pulley past op jouw toestel!

Ik heb het 3 weken geleden gekocht. Toen zonder pulley omdat ik nog wat kosten had lopen. Ik kan bv een bestelling maken van nog wat materiaal + vermelding voor aankoop pulley of bestelling maken. Dit bestelnummer mee vermelden in de mail ivm aankoop pulley.

Mvg

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.042
Ik heb het 3 weken geleden gekocht. Toen zonder pulley omdat ik nog wat kosten had lopen. Ik kan bv een bestelling maken van nog wat materiaal + vermelding voor aankoop pulley of bestelling maken. Dit bestelnummer mee vermelden in de mail ivm aankoop pulley.

Mvg
Nee, je kunt het beste alles via e-mail bestellen dan! Even contact opnemen met de klantenservice :)

Laatst bewerkt:
  • #5.044
Wij hebben de afgelopen weken niet stilgezeten en hebben flink wat nieuwe artikelen toegevoegd aan ons assortiment!

Alle nieuwe artikelen staan overzichtelijk weergegeven op de volgende pagina: NIEUWE ARTIKELEN

Zo is er nu onder andere een professionele uitvoering van de vertrouwde Multi Bench van Barbarian Line verkrijgbaar:

De komende weken zullen wij ons aanbod blijven uitbreiden met nog meer nieuwe artikelen, hou de Nieuwe Artikelen pagina dus goed in de gaten!

Tot hoe zwaar zijn die plyo boxes eigenlijk belastbaar?

• #5.046
Tot hoe zwaar zijn die plyo boxes eigenlijk belastbaar?
Onze Plyometric Boxes zijn extra versterkt voor intensieve belasting en zijn natuurlijk geschikt voor alle oefeningen. Er is dus geen specifieke belastbaarheid maar 150+ kg lichaamsgewicht zal geen enkel probleem zal zijn! Als je met extra gewichten op de plyoboxes wilt trainen zal belastbaarheid tot 250 kg of hoger ook nog wel kunnen.

Laatst bewerkt:
Echt nice FS! Vooral de ironforce reeks, waaronder de squat stands zijn echt nice. En zwaar belastbaar voor maar 100€.

• #5.048
Echt nice FS! Vooral de ironforce reeks, waaronder de squat stands zijn echt nice. En zwaar belastbaar voor maar 100€.
Thanks! De Ironforce toestellen zijn inderdaad erg in trek, met name door de zeer goede prijzen.

De eerste toestellen zijn vorige week al verzonden, ik ben benieuwd naar de eerste reacties en reviews. Het is een nieuwe productlijn die we natuurlijk blijven ontwikkelen!

Laatst bewerkt:
Vandaag werd mijn bestelling (100126167) binnengebracht, al enigszins later dan gehoopt maar dat lag aan de koerier, en nu ben ik tot de ontdekking gekomen dat er geen veersluiters bijzitten ondanks dat in de beschrijving van beide items staat dat deze vorm van sluitingen wordt meegeleverd. M.a.w. kan ik nu niet echt verder aangezien ik ze ook wilde gebruiken voor dumbbells die waardeloos zijn zonder sluiting...

• #5.050
Vandaag werd mijn bestelling (100126167) binnengebracht, al enigszins later dan gehoopt maar dat lag aan de koerier, en nu ben ik tot de ontdekking gekomen dat er geen veersluiters bijzitten ondanks dat in de beschrijving van beide items staat dat deze vorm van sluitingen wordt meegeleverd. M.a.w. kan ik nu niet echt verder aangezien ik ze ook wilde gebruiken voor dumbbells die waardeloos zijn zonder sluiting...
Al onze halterstangen worden inderdaad inclusief sluitingen geleverd. Heb je de verpakking goed gecontroleerd en niets over het hoofd gezien? De veersluitingen worden namelijk op de koker van de halterstang vastgeplakt. Stuur anders even een e-mail naar de klantenservice, dan zal dit morgen direct gecontroleerd worden.

Beste fitness seller, bedankt voor de snelle reactie op me email en bedankt voor me kortingsbon van 20 euro. Ik heb hem gelijk gebruikt!

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, dus gebruik de 'wachtwoord vergeten' optie. Heb het al twee keer geprobeerd, maar krijg geen mail ...

• #5.054
Goeie middag allemaal,
Ik ben in het bezit van een Barbarian Power Cage (dit model http://www.fitness-seller.nl/barbarian-power-cage/ ). Ik ben benieuwd of jullie safety squat bar (deze hier http://www.fitness-seller.nl/olympische-squat-bar/ ) In dit powerrack zal passen. Is de SSB lang genoeg om in de J-hooks van het powerrack te passen?
De Safety Squat Bar past inderdaad gewoon in al onze racks, de binnenmaat is net groot genoeg (circa 125 cm).

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, dus gebruik de 'wachtwoord vergeten' optie. Heb het al twee keer geprobeerd, maar krijg geen mail ...
Waarschijnlijk geef je dan een e-mailadres in dat niet bij ons geregistreerd staat. Accounts van de oude website zijn helaas niet bewaard gebleven, als het dus nog een oud account betreft zul je een nieuw account moeten registreren. Excuses voor het ongemak!

Als het een nieuw account betreft (niet ouder dan 6 maanden) kun je het beste even een e-mail sturen naar onze klantenservice, vermeld dan je naam en e-mailadres zodat wij kunnen kijken of er een account bestaat en zo nodig het wachtwoord kunnen resetten.

Laatst bewerkt:
Beste fitness seller. Gisteren onze bestelling ontvangen.
- Heavy Duty HD-1 Power Rack met lat pulley
- curl stang / halters + 67,5 kg gewicht
- iron force bank
- 2 * 20 kg gewichten
- halterstang van 200 cm wordt nog nageleverd.

Echter was het wel schrikken dat de verpakking van het powerrack beschadigt was en dat 1 van de verticale staanders van het rack miste. Dit gisteren gelijk gemeld en nu hopen dat dit netjes en vooral spoedig opgelost word.

Verder zat alles keurig netjes verpakt en voor zover wij konden zien compleet. De bankdrukbank van IronForce voelt degelijk aan.

Nu hopen dat wij het missende onderdeel spoedig geleverd krijgen zodat wij als 1 van de 1e het Heavy duty power rack kunnen testen.

Verder veel lof voor jullie voor de snelle levering.

Laatst bewerkt:
hey ff vraagje over straps, ik heb volgens mij te kleine handen :P. als ik straps gebruik heb ik minder grip dan als ik die niet gebruik. nu had ik gezien dat jullie hooked grip hebbe. wat rade jullie aan om te pakken. weet niet of ik juist grote of kleine haak moet hebbe. wat raad je mij aan? :)

• #5.057
Beste fitness seller. Gisteren onze bestelling ontvangen.
- Heavy Duty HD-1 Power Rack met lat pulley
- curl stang / halters + 67,5 kg gewicht
- iron force bank
- 2 * 20 kg gewichten
- halterstang van 200 cm wordt nog nageleverd.

Echter was het wel schrikken dat de verpakking van het powerrack beschadigt was en dat 1 van de verticale staanders van het rack miste. Dit gisteren gelijk gemeld en nu hopen dat dit netjes en vooral spoedig opgelost word.

Verder zat alles keurig netjes verpakt en voor zover wij konden zien compleet. De bankdrukbank van IronForce voelt degelijk aan.

Nu hopen dat wij het missende onderdeel spoedig geleverd krijgen zodat wij als 1 van de 1e het Heavy duty power rack kunnen testen.

Verder veel lof voor jullie voor de snelle levering.
Er wordt vandaag een nieuwe paal gestuurd! Ik ben benieuwd of de transporteur de verdwenen paal nog weet terug te vinden, erg vreemd :p

De Heavy Duty Power Racks verkopen we al een hele tijd hoor, dus je zult zeker niet de eerste zijn om deze te testen. Tot nu toe zijn de reacties erg positief, vooral de nieuwe modellen met Monkey Chin-up Bar zijn erg in trek vanwege de uitstekende prijs-kwaliteitverhoudingen.

Je kunt overigens wel de eerste zijn om een review op onze website te plaatsen! ;) Dat zou ik erg op prijs stellen!

hey ff vraagje over straps, ik heb volgens mij te kleine handen :P. als ik straps gebruik heb ik minder grip dan als ik die niet gebruik. nu had ik gezien dat jullie hooked grip hebbe. wat rade jullie aan om te pakken. weet niet of ik juist grote of kleine haak moet hebbe. wat raad je mij aan? :)
Misschien doe je iets verkeerd... Zoek anders even op hoe je de straps precies moet gebruiken, op internet vind je veel duidelijke plaatjes en filmpjes hierover!

Wat betreft de hooks is het verschil natuurlijk dat je handen bij smalle haken meer contact hebben met de stang, terwijl er bij brede hooks dus veel minder contact is. Even kijken wat jouw voorkeur heeft dus...

Je moet er overigens op letten dat je de straps of hooks niet het zware werk laat doen, deze zijn enkel als hulpmiddel/ondersteuning. Het is dus niet de bedoeling dat je het volle gewicht op de straps of hooks laat rusten!

Er wordt vandaag een nieuwe paal gestuurd! Ik ben benieuwd of de transporteur de verdwenen paal nog weet terug te vinden, erg vreemd :p

De Heavy Duty Power Racks verkopen we al een hele tijd hoor, dus je zult zeker niet de eerste zijn om deze te testen. Tot nu toe zijn de reacties erg positief, vooral de nieuwe modellen met Monkey Chin-up Bar zijn erg in trek vanwege de uitstekende prijs-kwaliteitverhoudingen.

Je kunt overigens wel de eerste zijn om een review op onze website te plaatsen! ;) Dat zou ik erg op prijs stellen!

Super service, hoop dat de paal morgen binnenkomt, en dan sleutelen. Ik beloof bij deze om een review te schrijven. Ik stel de service zeer op prijs en ben ook blij dat het zo netjes afgehandeld is. Hoop voor jullie dat transporteur de verdwenen paal nog terug brengt.

• #5.059
Super service, hoop dat de paal morgen binnenkomt, en dan sleutelen. Ik beloof bij deze om een review te schrijven. Ik stel de service zeer op prijs en ben ook blij dat het zo netjes afgehandeld is. Hoop voor jullie dat transporteur de verdwenen paal nog terug brengt.
Dat zal toch maandag worden ben ik bang.. morgen bezorgt de transporteur helaas niet

Zag net de nieuwe Barbarian open full rack, ziet er goed uit.
Ik heb wel één bedenking bij de "weerstandsbanden uitbreiding".

Als ik de foto bekijk lijkt het of meer dan de helft van de stelgaten
voor de bandpegs buiten het bereik van de bench/squat positie vallen.
Deze zitten deels onder de schijfophanging.

Zie ik iets over het hoofd of hebben de achterste +- 7 gaten ook een functie ?

Terug
Naar boven