Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.321
Super. Ik slaag er echter niet in me met mijn bestaande account aan te melden. Ik vroeg een nieuw passwoord aan en kreeg bevestiging dat ik een mail ging krijgen zodat ik mijn passwoord opnieuw zou kunnen instellen maar ik heb geen mail ontvangen. Wat kan ik doen?
Waarschijnlijk is het nog een account van onze oude website (voor mei 2012). Die accounts zijn helaas niet bewaard gebleven dus je zult een nieuw account moeten aanmaken. Je kunt ook gewoon snel bestellen zonder te registreren!

No problem, zoals gezegd hoef je je echter nergens druk om te maken. Een aantal van onze goedkopere halterstangen is ook gewoon "open" en dat kan verder helemaal geen kwaad.

Als je de bestelling nu zo snel mogelijk plaatst (en direct betaalt) kan die wellicht vandaan nog met de transporteur mee! :)

Vandaag nog met de transporteur mee???? Ik besef nu pas dat dit zou willen zeggen dat ik die vandaag nog ontvang? MY MIND IS BLOWN. ZOu hallucinant super zijn.

• #5.323
Vandaag nog met de transporteur mee???? Ik besef nu pas dat dit zou willen zeggen dat ik die vandaag nog ontvang? MY MIND IS BLOWN. ZOu hallucinant super zijn.
Haha dat begrijp je helaas verkeerd, zo snel zijn we (nog) niet. De zendingen die vandaag worden meegegeven aan de transporteur, worden vanavond eerst door de transporteur gesorteerd en dergelijke en zullen dan morgen worden uitgeleverd aan de klanten!

Haha dat begrijp je helaas verkeerd, zo snel zijn we (nog) niet. De zendingen die vandaag worden meegegeven aan de transporteur, worden vanavond eerst door de transporteur gesorteerd en dergelijke en zullen dan morgen worden uitgeleverd aan de klanten!

Amai, zo'n slechte service!!!! Neen hoor, grapje. Morgen, ik kijk er naar uit.

• #5.325
Binnenkort verkrijgbaar bij Fitness Seller:

De Barbarian Multi Bench II is een volledig vernieuwde uitvoering van de populaire Multi Bench!

• Nog steviger en stabieler, zodat ook de meest intensieve trainingen veilig en comfortabel kunnen worden uitgevoerd
  • Meer verstelmogelijkheden: de rugleuning is verstelbaar in 14 standen (!) en de zitting in 6 standen
  • Nu met uitbreidingsmogelijkheid voor diverse accessoires, voor het trainen van de benen, armen, borst, schouders en buik!

bb-9050-2.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bekijk het volledige aanbod van nieuwe producten op onze website!

Deze nieuwe accessoires uit de Barbarian Line zijn ook compatibel met de bankjes van Powertec!

• #5.327
Komen er ook combinatie aanbiedingen met het nieuwe bankje? Zoals bij PowerTec het geval was?

Goedemiddag,

Ik heb nu een klein jaartje de http://www.fitness-seller.nl/dipping-belt-nylon/ dip belt.
Ik laad deze soms met 70kg ( voor standing calf raises), en watr ik merk is dat de zwarte stof waar de ijzeren dingen aan zitten waar je de klemmetjes op klikt, aan het inrafelen zijn, en de ijzeren houders aan het open gaan zijn.

Op de website staan nergens specificaties van hoeveel gewicht hij maximaal aan kan.

Ter illustratie:

fy06xk.png

24owqjr.png

Zodra er gewicht aan de riem gaat, gaat die spleet verder open.
Ook het rafelen is al ver gevorderd.

zit er wel een maximum gewicht op, of is het een productiefout of? Er staat nergens op de site tot hoeveel hij belast kan worden.

Laatst bewerkt:
  • #5.331
Goedemiddag,

Ik heb nu een klein jaartje de http://www.fitness-seller.nl/dipping-belt-nylon/ dip belt.
Ik laad deze soms met 70kg ( voor standing calf raises), en watr ik merk is dat de zwarte stof waar de ijzeren dingen aan zitten waar je de klemmetjes op klikt, aan het inrafelen zijn, en de ijzeren houders aan het open gaan zijn.

Op de website staan nergens specificaties van hoeveel gewicht hij maximaal aan kan.

Ter illustratie:

http://i45.tinypic.com/fy06xk.png
http://i50.tinypic.com/24owqjr.png

Zodra er gewicht aan de riem gaat, gaat die spleet verder open.
Ook het rafelen is al ver gevorderd.

zit er wel een maximum gewicht op, of is het een productiefout of? Er staat nergens op de site tot hoeveel hij belast kan worden.
Mooi dat je zo zwaar traint maar de nylon dip belt is daar inderdaad niet op gemaakt en krijgt het bij jou dus zwaar te verduren, dat zal een tijdje goed gaan maar uiteindelijk begeeft de riem of de ketting het. Normaal gesproken raden we belasting tot 50 kg aan, die vraag is hier volgens mij al eens vaker langsgekomen.

Ik adviseer om voor deze doeleinden een sterkere, lederen riem te kopen. Echter blijft de aanbevolen belasting circa 50 kg, de riem is namelijk slechts zo sterk als de zwakste schakel van de ketting. Wij bieden helaas geen dikker uitgevoerde dipping belts aan maar je zou eventueel wel zelf een dikkere ketting eraan kunnen hangen.

Wordt er nog wat nieuws getoond van de barbarian line op de fibo? Merci

• #5.333
  • #5.334
BUMPER PLATES UITVERKOOP!

Zorg dat je deze kans niet mist om enkele Bumper Plates in de uitverkoop te scoren, met hele mooie kortingen!

Bekijk meteen ook onze nieuwste Bumper Plates van ATX®, vanaf nu verkrijgbaar! Training Bumper Plates voor thuisgebruik en trainingsdoeleinden maar ook Premium Bumper Plates voor de hoogste professionele eisen.

Alle verschillende uitvoeringen vind je hier!

Betekent dit dat je binnenkort ook een professionele gewichthefstang gaat verkopen?

• #5.336
Mis ook de aanbiedingen van de IRON FORCE toestellen niet, met kortingen tot meer dan 35%.

Deze toestellen zijn gemaakt in Europa en hebben een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, ideaal voor thuisgebruik en interessant voor zowel beginners als gevorderde sporters!

201303-1.jpg

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 14:19 ----------

Betekent dit dat je binnenkort ook een professionele gewichthefstang gaat verkopen?
Wie weet introduceren we binnenkort ook nieuwe barbells van ATX :D

Vraagje: Ik heb de Barbarian Power cage (zeer tevreden over) en wil weer met bands gaan trainen. De pin uitbreiding (http://www.fitness-seller.nl/power-cage-band-pin/) is die ook aan de bovenkant te bevestigen zodat ik reverse band bench/squat/deads kan doen? Het lijkt op de foto dat de gaten aan de bovenzijde van de cage anders zijn dan aan de onderkant?

• #5.338
Vraagje: Ik heb de Barbarian Power cage (zeer tevreden over) en wil weer met bands gaan trainen. De pin uitbreiding (http://www.fitness-seller.nl/power-cage-band-pin/) is die ook aan de bovenkant te bevestigen zodat ik reverse band bench/squat/deads kan doen? Het lijkt op de foto dat de gaten aan de bovenzijde van de cage anders zijn dan aan de onderkant?
Ja hoor, de Band Pins kunnen zowel beneden als boven in de Power Cage bevestigd worden.

Als je de cage zelf hebt staan kun je toch zien dat de gaten boven en beneden hetzelfde zijn, welke foto bedoel je precies waarop dit niet of onduidelijk zichtbaar is?

Edit: welk model Power Cage heb je eigenlijk precies? De nieuwste zoals op dit moment ook op onze website staat (zilver met zwart)?

Laatst bewerkt:
Ja hoor, de Band Pins kunnen zowel beneden als boven in de Power Cage bevestigd worden.

Als je de cage zelf hebt staan kun je toch zien dat de gaten boven en beneden hetzelfde zijn, welke foto bedoel je precies waarop dit niet of onduidelijk zichtbaar is?

Edit: welk model Power Cage heb je eigenlijk precies? De nieuwste zoals op dit moment ook op onze website staat (zilver met zwart)?
Ja die en ik ben morgen pas weer bij mijn cage in de buurt, dacht ik vraag het even omdat ik ze vast wilde bestellen, blijkbaar lurken jullie in het weekend niet op het forum. :P

• #5.340
Ja die en ik ben morgen pas weer bij mijn cage in de buurt, dacht ik vraag het even omdat ik ze vast wilde bestellen, blijkbaar lurken jullie in het weekend niet op het forum. :P
Als ik tijd heb op zaterdagavond en zondag kijk ik soms wel even ;)

Nee maar dan is het dus geen probleem, die Band Pins kun je zowel boven als beneden bevestigen!

Terug
Naar boven