Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.282
Ik denk dat de 10 kg gewichten vandaag zullen uitverkopen! Die komen dan pas volgende week weer in voorraad. Die kunnen eventueel wel worden nageleverd.

****ed ben ik, andere shops hebben ook vrij weinig liggen.

Hoelang zal het naleveren duren? en hoe gaat dat in zijn werk? Ik bedoel, houden jullie bij wat verzonden wordt, en heb ik ergens iets van een bon/factuur waarop ik kan aantonen dat ik nog spullen krijg?

bvd

Laatst bewerkt:
  • #5.284
****ed ben ik, andere shops hebben ook vrij weinig liggen.

Hoelang zal het naleveren duren? en hoe gaat dat in zijn werk? Ik bedoel, houden jullie bij wat verzonden wordt, en heb ik ergens iets van een bon/factuur waarop ik kan aantonen dat ik nog spullen krijg?

bvd
Nalevering zodra de gewichten weer op voorraad zijn, momenteel zijn ze bij alle aanleveranciers niet aan te slepen dus mijn vorige bericht van 2 weken zou nog wel eens langer kunnen uitvallen!

Backorders worden allemaal automatisch geregeld en je ontvangt gewoon overzicht van de uitgeleverde artikelen en de artikelen in backorder.

Vanalles besteld, geweldige communicatie en service, alles van hoge kwaliteit en zeer redelijke kostprijs. Een dikke aanrader.

Ik wacht al van 16 januari op men nalevering, vloermatten, dumbbellstang en enkele gewichten. Eerst waren de vloermatten niet op voorraad, hoewel op de site van wel stond toen ik ze bestelde, kan gebeuren dacht ik toen.

Waar ik me wel aan stoor is dat dan wat later de dumbbellstang van 45cm niet meer in voorraad was, terwijl deze toen en nog steeds gewoon "op voorraad" staat op de website, en deze duidelijk niet op voorraad is. Ook hadden ze de vloermatten en ontbrekende gewichten al wel mogen op sturen imo, 8 februari werd er 2 weken gezegd. Heb ondertussen al ergens anders 2 40cm dumbbellstangen besteld en ontvangen want met 1 dumbbell ben je natuurlijk niet veel.

• #5.287
Ik wacht al van 16 januari op men nalevering, vloermatten, dumbbellstang en enkele gewichten. Eerst waren de vloermatten niet op voorraad, hoewel op de site van wel stond toen ik ze bestelde, kan gebeuren dacht ik toen.

Waar ik me wel aan stoor is dat dan wat later de dumbbellstang van 45cm niet meer in voorraad was, terwijl deze toen en nog steeds gewoon "op voorraad" staat op de website, en deze duidelijk niet op voorraad is. Ook hadden ze de vloermatten en ontbrekende gewichten al wel mogen op sturen imo, 8 februari werd er 2 weken gezegd. Heb ondertussen al ergens anders 2 40cm dumbbellstangen besteld en ontvangen want met 1 dumbbell ben je natuurlijk niet veel.
De 45 cm dumbbellstang is al een tijdje gewoon weer uit voorraad leverbaar hoor, net als alle vloermatten en vloertegels. Ik weet alleen niet om welke gewichten het gaat.

Stuur even een e-mail naar de klantenservice als je de dumbbell wilt schrappen uit de bestelling, dan kunnen de vloermatten wellicht al verzonden worden.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Feb 2013 om 13:30 ----------

Vanalles besteld, geweldige communicatie en service, alles van hoge kwaliteit en zeer redelijke kostprijs. Een dikke aanrader.
Thanks, veel plezier met trainen! :)

Hmm de prijzen van de schijven zijn vandaag of gisteren omhoog gegaan. Jammer! Had gisteren nog alles uitgerekend om zo op verzendkosten te besparen. De chroom schijven die ik normaal koop zijn nu gewoon te duur. De prijzen van de rubberen en kunststof schijven zijn opgeschroefd naar de oude prijzen van chroom! Gietijzer, de goedkoopste alternatief is voor mij geen optie, omdat deze doorgaans van slechte kwaliteit zijn... Ook zit je nu sneller aan hogere verzendkosten.
Ik ga nu kijken of andere bedrijven wat beters te bieden heeft.

Laatst bewerkt:
Het gaat om 4x1,25kg 30mm rubber gewichten, fitness seller zou automatisch een mail sturen als alles werd verzonden, dit is nog niet gebeurd.

On 8-feb.-2013, at 09:18, Info Fitness-Seller.nl <info@Fitness-seller.nl> wrote:

De dumbbellstang is momenteel uitverkocht en wordt binnen 1 à 2 weken weer verwacht. De bestelling zal dan z.s.m. verzonden worden!

Met sportieve groet,
Afdeling Klantenservice

Verzonden: vrijdag 8 februari 2013 9:32
Aan: Info Fitness-Seller.nl
Onderwerp: Re: Contactformulier: Productvraag

Kan u er dan voor zorgen dat de vloermatten en gewichten deze keer op mijn naam opzij gelegd worden vooraleer ze weer uit voorraad gaan wanneer de dumbbellstang aankomt? Anders wordt dit een straatje zonder eind natuurlijk.

Dank.

On 8-feb.-2013, at 09:36, Info Fitness-Seller.nl <info@Fitness-seller

Die staan inderdaad al klaar!

De dumbbellstangen zijn nog niet terug in voorraad sinds die uitverkocht zijn geraakt, jij hebt destijds het laatste exemplaar ontvangen. Vandaar dat de dumbbellstang ook nog niet kond worden klaargelegd voor jouw zending.

Excuses voor de vertraging.

Ik wacht dus gewoon nog steeds, vermits de gewichten en vloermatten al op men naam opzij lagen zou dit dus allemaal voorradig moeten zijn en klaar om te verzenden? Met 1 halter van 45cm ben ik niets dus ik verwacht dat deze alsnog verzonden wordt.

• #5.290
Hmm de prijzen van de schijven zijn vandaag of gisteren omhoog gegaan. Jammer! Had gisteren nog alles uitgerekend om zo op verzendkosten te besparen. De chroom schijven die ik normaal koop zijn nu gewoon te duur. De prijzen van de rubberen en kunststof schijven zijn opgeschroefd naar de oude prijzen van chroom! Gietijzer, de goedkoopste alternatief is voor mij geen optie, omdat deze doorgaans van slechte kwaliteit is... Ook zit je nu sneller aan hogere verzendkosten.
Ik ga nu kijken of andere bedrijven wat beters te bieden heeft.
Jammer inderdaad, maar de prijs van ijzer liegt er helaas ook niet om de laatste maanden :(

Het gaat om 4x1,25kg 30mm rubber gewichten, fitness seller zou automatisch een mail sturen als alles werd verzonden, dit is nog niet gebeurd.

Ik wacht dus gewoon nog steeds, vermits de gewichten en vloermatten al op men naam opzij lagen zou dit dus allemaal voorradig moeten zijn en klaar om te verzenden? Met 1 halter van 45cm ben ik niets dus ik verwacht dat deze alsnog verzonden wordt.
Dan zou alles inderdaad gewoon op voorraad moeten zijn. Neem zoals gevraagd even contact op met de klantenservice want ik kan dit hier helaas niet inzien. Aangezien je al eerder per e-mail contact hebt gehad kun je gewoon op de laatste e-mail reageren, dan zijn alle gegevens van je bestelling direct bekend :)

Zal ik doen, bedankt.

Edit: even een rechtzetting van mijn zijde, ik had de 40 cm dumbbellstangen besteld (ik dacht 45) en deze zijn zoals vermeld op de site nog niet leverbaar, dus staat het ook correct vermeld op de website, mijn excuses.

Laatst bewerkt:
Net en nieuwe barbbell besteld 100129970 hopen dat hij snel binnen is:D

hey FS,
heb vandaag de powerliftriem thuis gekregen, ziet er goed uit en zit goed.
alleen is hij mega stijf waardoor ik hem amper af krijg :P. nog nooit zoon ding gebruikt maar kan het zijn dat als ik hem niet af krijg dat ik hem iets te strak heb of is dat door de stijfheid?

En hoe kan ik hem iets soepeler maken zodat hij wat gebruiksvriendelijker is zeg maar. of kan dit alleen door hem te gebruiken tijdens liften? krijg namelijk het overtollige gedeelte om het zo maar te zeggen niet fatsoenelijk door dat bandje. hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ;)

• #5.294
Net en nieuwe barbbell besteld 100129970 hopen dat hij snel binnen is:D
Bedankt voor de bestelling, deze zal normaal gesproken vandaag direct verzonden worden!

hey FS,
heb vandaag de powerliftriem thuis gekregen, ziet er goed uit en zit goed.
alleen is hij mega stijf waardoor ik hem amper af krijg :P. nog nooit zoon ding gebruikt maar kan het zijn dat als ik hem niet af krijg dat ik hem iets te strak heb of is dat door de stijfheid?

En hoe kan ik hem iets soepeler maken zodat hij wat gebruiksvriendelijker is zeg maar. of kan dit alleen door hem te gebruiken tijdens liften? krijg namelijk het overtollige gedeelte om het zo maar te zeggen niet fatsoenelijk door dat bandje. hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ;)
Dit 10 mm dikke leer is inderdaad erg stijf, het is zeker noodzakelijk de riem eerst in te dragen zodat deze uiteindelijk perfect past. Om het leer sneller soepeler te maken kun je eens flink met de riem rollen en buigen (niet te ver buigen) :)

De riem dient redelijk strak gedragen te worden maar je moet wel een beetje ruimte overhouden om je buik uit te zetten.

• #5.296
Fitness-seller

Die Hyperextension van ironforce.
Lijkt dat zo of zit die voetsteun en die steun daarboven ver uit elkaar ( de hoogte bedoel ik )
Zitten je voeten/benen daar wel goed geklemd tussen?

Zijn de rubberen schijven even groot als de chroom schijven?

Bedankt!

Wanneer komt de 183cm gladde barbell (30mm) weer in voorraad?
En komen de heavy duty freestands nog in voorraad?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Ben erg tevreden over de Barbarian Bicep bank, Power Cage, Lat Pulley en Kuitenbank die door jullie zijn geleverd. Ik mis echter nog een leg press in mijn homegym. Staat jullie Barbarian Leg press opgesteld in de showroom? Dan kom ik hem namelijk graag even bekijken!

Terug
Naar boven