- Waardering
- 2.705
Er zijn daarover nog geen klachten geweest, ik denk dat de foto's een vertekend beeld geven. Helaas heb ik het toestel nu niet opgesteld staan in de showroom dus ik kan geen duidelijkere foto's voor je maken.Fitness-seller
Die Hyperextension van ironforce.
Lijkt dat zo of zit die voetsteun en die steun daarboven ver uit elkaar ( de hoogte bedoel ik )
Zitten je voeten/benen daar wel goed geklemd tussen?
Normaal gesproken zijn de rubberen halterschijven een klein beetje groter en dikker, vanwege de rubberen coating. Je kunt de afmetingen van alle halterschijven gewoon terugvinden op onze website (onder het tabblad Specificaties op de productpagina)Zijn de rubberen schijven even groot als de chroom schijven?
Bedankt!
De 183 cm halterstang is vanochtend binnengekomen, die is nu dus weer direct uit voorraad leverbaar.Wanneer komt de 183cm gladde barbell (30mm) weer in voorraad?
En komen de heavy duty freestands nog in voorraad?
Alvast bedankt!
De Heavy Duty Free Stands komen hopelijk ook deze week binnen maar we verwachten volgende week / over twee weken nog een levering en het is even afwachten hoe de Free Stands zijn verdeeld over de leveringen.
De Barbarian Leg Press staat inderdaad opgesteld in de showroom, die kun je komen uitproberen!Ben erg tevreden over de Barbarian Bicep bank, Power Cage, Lat Pulley en Kuitenbank die door jullie zijn geleverd. Ik mis echter nog een leg press in mijn homegym. Staat jullie Barbarian Leg press opgesteld in de showroom? Dan kom ik hem namelijk graag even bekijken!

)