AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.301
Fitness-seller

Die Hyperextension van ironforce.
Lijkt dat zo of zit die voetsteun en die steun daarboven ver uit elkaar ( de hoogte bedoel ik )
Zitten je voeten/benen daar wel goed geklemd tussen?
Er zijn daarover nog geen klachten geweest, ik denk dat de foto's een vertekend beeld geven. Helaas heb ik het toestel nu niet opgesteld staan in de showroom dus ik kan geen duidelijkere foto's voor je maken.

Zijn de rubberen schijven even groot als de chroom schijven?

Bedankt!
Normaal gesproken zijn de rubberen halterschijven een klein beetje groter en dikker, vanwege de rubberen coating. Je kunt de afmetingen van alle halterschijven gewoon terugvinden op onze website (onder het tabblad Specificaties op de productpagina)

Wanneer komt de 183cm gladde barbell (30mm) weer in voorraad?
En komen de heavy duty freestands nog in voorraad?

Alvast bedankt!
De 183 cm halterstang is vanochtend binnengekomen, die is nu dus weer direct uit voorraad leverbaar.

De Heavy Duty Free Stands komen hopelijk ook deze week binnen maar we verwachten volgende week / over twee weken nog een levering en het is even afwachten hoe de Free Stands zijn verdeeld over de leveringen.

Ben erg tevreden over de Barbarian Bicep bank, Power Cage, Lat Pulley en Kuitenbank die door jullie zijn geleverd. Ik mis echter nog een leg press in mijn homegym. Staat jullie Barbarian Leg press opgesteld in de showroom? Dan kom ik hem namelijk graag even bekijken!
De Barbarian Leg Press staat inderdaad opgesteld in de showroom, die kun je komen uitproberen!

Oke nice :D

Beste,

valt er wat te doen aan de geur van rubberen gewichten? heel het huis stinkt ernaar.

• #5.306
Beste,

valt er wat te doen aan de geur van rubberen gewichten? heel het huis stinkt ernaar.
Soms kan rubber helaas inderdaad nog wat ruiken. Je kunt de halterschijven in dat geval afnemen met een doekje (er zit soms een vettig laagje overheen) en daarna inderdaad de ruimte goed luchten, de geur trekt vanzelf weg!

• #5.308
Die gaven bij mij geen geur meer af na een paar dagen..
Meestal ruikt het rubber inderdaad niet zo lang, soms ruikt het wat meer dan normaal. Het ligt er maar net aan hoe lang de gewichten in de fabriek of in ons magazijn hebben kunnen luchten.

Hey fitness-seller, graag had ik geweten of jullie nog steeds, voor 99 euro, 50 kilo aan gietijzeren barbarian schijven verkopen; Ik zou dan 2 schijven van 25 kilo willen. Indien ik deze morgen bestel en online betaal, wanneer komen ze hier dan in Vlaanderen aan?
Groeten,

Hey Fitness -seller, ik kocht een jaar of zo geleden mijn olympische en ez curl bar bij jullie.
Echter merkte ik nu pas iets vreemd op. Bij mijn ez-bar zijn de kogellagers verstopt achter een zwarte ring, echter bij mijn olympische baar, van 220 cm, zie ik de kogellagers. Echter, op jullie site zijn die kogellagers niet zichtbaar: http://www.fitness-seller.nl/olympische-halterstang-220-cm/
En als ik goed kijk lijkt het wel alsof er plaats is voor die zwarte afdekringen maar dat die er op de één of andere manier nooit zijn in gezet. Zie foto's:
ez bar MEt de zwarte afdekring:
iejdoy.jpg

olympische baar zonder afdekring:
kcidqa.jpg

Dit kan toch niet normaal zijn?

seal ring van het lager zeker weg..
Als je even de maat opmeet kun je ze bij iedere bouwwinkel of dergelijke wel zo`n seal ring krijgen..

Al zou het inderdaad denk ik niet mogen..

Ik heb ook 2 olympische 220cm stangen, bij mij zijn ook bij beide stangen de lagers zichtbaar.
Verder niet bij stil gestaan, dacht dat het normaal was, maar zo kan er idd vuil inkomen en de lagers vastlopen op termijn.

FS, weer een vraag over de powerliftriem. Ondertusse gebruikt en zit nu stukke beter dus ben erg tevreden. Alleen bij deadlift als ik naar de grond zak of ik mijn buik nu uitzet of niet word hij te los en schiet die een stukje naar boven. Betekent dit dat ik hem strakker moet trekken? Ben bang dat ik hem niet meer uit krijg als ik nog strakker ga.
Of is dit dat ik hem te hoog/laag om mijn middel heb.

Hallo Fs

Wanneer komen de Rubberen Dumbbells van 25 kg / met 1 kg stappen weer binnen? Deze zijn zeker niet per set te koop?

Gr,

vandaag mijn dumbbellstangetjes binnengekregen, helaas van die verfoeilijke schroefdraad stangen i.p.v. de keurig bestelde dumbbellstangen met daar prominent bij vermeld gladde halterschijvenopname:thumbd:, jammer dit.:hamer:

• #5.316
Hey fitness-seller, graag had ik geweten of jullie nog steeds, voor 99 euro, 50 kilo aan gietijzeren barbarian schijven verkopen; Ik zou dan 2 schijven van 25 kilo willen. Indien ik deze morgen bestel en online betaal, wanneer komen ze hier dan in Vlaanderen aan?
Groeten,
Alle artikelen, prijzen en voorraadstatus staan gewoon op de website vermeld. Ik neem aan dat je de Olympische (50 mm) halterschijven bedoelt. Die zijn nog gewoon te koop en zijn direct uit voorraad leverbaar.

Hey Fitness -seller, ik kocht een jaar of zo geleden mijn olympische en ez curl bar bij jullie.
Echter merkte ik nu pas iets vreemd op. Bij mijn ez-bar zijn de kogellagers verstopt achter een zwarte ring, echter bij mijn olympische baar, van 220 cm, zie ik de kogellagers. Echter, op jullie site zijn die kogellagers niet zichtbaar: http://www.fitness-seller.nl/olympische-halterstang-220-cm/
En als ik goed kijk lijkt het wel alsof er plaats is voor die zwarte afdekringen maar dat die er op de één of andere manier nooit zijn in gezet. Zie foto's:
ez bar MEt de zwarte afdekring:

Dit kan toch niet normaal zijn?
Dat is gewoon normaal hoor, de foto's wijken wel eens af en meestal zijn deze stangen gewoon open. Er kan ook niets mee gebeuren en de lagers zullen ook nooit vastlopen (zoals je al hebt gemerkt het afgelopen jaar ;))

FS, weer een vraag over de powerliftriem. Ondertusse gebruikt en zit nu stukke beter dus ben erg tevreden. Alleen bij deadlift als ik naar de grond zak of ik mijn buik nu uitzet of niet word hij te los en schiet die een stukje naar boven. Betekent dit dat ik hem strakker moet trekken? Ben bang dat ik hem niet meer uit krijg als ik nog strakker ga.
Of is dit dat ik hem te hoog/laag om mijn middel heb.
Dat kan ik zo helaas niet beantwoorden, je moet even voor jezelf uitzoeken wat de meest comfortabele en beste manier van dragen is. Je moet de riem in ieder geval niet te laag / te dicht op je heupen dragen want dan kan hij gaan snijden - dat zul je echter zelf heb beste aanvoelen. Wat betreft het strakker dragen: als je de riem om krijgt zul je hem normaal gesproken ook weer los moeten krijgen, gewoon je buik flink intrekken :p

Hallo Fs

Wanneer komen de Rubberen Dumbbells van 25 kg / met 1 kg stappen weer binnen? Deze zijn zeker niet per set te koop?

Gr,
Eind deze week zullen alle onderdelen weer binnen zijn en kan deze dumbbell weer verkocht worden. Deze dumbbell wordt inderdaad gewoon per stuk verkocht, je kunt natuurlijk wel naar wens meerdere dumbbells bestellen.

vandaag mijn dumbbellstangetjes binnengekregen, helaas van die verfoeilijke schroefdraad stangen i.p.v. de keurig bestelde dumbbellstangen met daar prominent bij vermeld gladde halterschijvenopname:thumbd:, jammer dit.:hamer:
Oei, dan heeft waarschijnlijk iemand van het magazijn niet goed opgelet! Even melden bij de klantenservice, excuses voor het ongemak.

Alle artikelen, prijzen en voorraadstatus staan gewoon op de website vermeld. Ik neem aan dat je de Olympische (50 mm) halterschijven bedoelt. Die zijn nog gewoon te koop en zijn direct uit voorraad leverbaar.

Dat is gewoon normaal hoor, de foto's wijken wel eens af en meestal zijn deze stangen gewoon open. Er kan ook niets mee gebeuren en de lagers zullen ook nooit vastlopen (zoals je al hebt gemerkt het afgelopen jaar ;))

Fitness seller, ik moet me verontschuldigen; Ik keek nog eens mijn bestelling na van heel lang geleden en merkte dat mijn barbell er niet op stond. Ik keek naar de facture van de Duitse on line shop waar ik mijn powerrack had gekocht en stelde vast dat mijn barbell van daar komt. Dus oeps;
Ik bestel nu 2 gele olympische schijven van 15 kilo. Ik hoop dat ik er binnen 2 maand nog 2 bij kan kopen en dat ze niet uit jullie aanbod verdwijnen; Als ik die vandaag on line betaal, dan zal ik die pas maandag hebben zeker? Of mag ik dromen van morgen? :)

• #5.318
Fitness seller, ik moet me verontschuldigen; Ik keek nog eens mijn bestelling na van heel lang geleden en merkte dat mijn barbell er niet op stond. Ik keek naar de facture van de Duitse on line shop waar ik mijn powerrack had gekocht en stelde vast dat mijn barbell van daar komt. Dus oeps;
Ik bestel nu 2 gele olympische schijven van 15 kilo. Ik hoop dat ik er binnen 2 maand nog 2 bij kan kopen en dat ze niet uit jullie aanbod verdwijnen; Als ik die vandaag on line betaal, dan zal ik die pas maandag hebben zeker? Of mag ik dromen van morgen? :)
No problem, zoals gezegd hoef je je echter nergens druk om te maken. Een aantal van onze goedkopere halterstangen is ook gewoon "open" en dat kan verder helemaal geen kwaad.

Als je de bestelling nu zo snel mogelijk plaatst (en direct betaalt) kan die wellicht vandaan nog met de transporteur mee! :)

No problem, zoals gezegd hoef je je echter nergens druk om te maken. Een aantal van onze goedkopere halterstangen is ook gewoon "open" en dat kan verder helemaal geen kwaad.

Als je de bestelling nu zo snel mogelijk plaatst (en direct betaalt) kan die wellicht vandaan nog met de transporteur mee! :)

Super. Ik slaag er echter niet in me met mijn bestaande account aan te melden. Ik vroeg een nieuw passwoord aan en kreeg bevestiging dat ik een mail ging krijgen zodat ik mijn passwoord opnieuw zou kunnen instellen maar ik heb geen mail ontvangen. Wat kan ik doen?

update: heb nieuwe account aan moeten maken blijkbaar. Bestelling is geplaatst: 2 x15 kilo gele olympische rubberen schijven
"Bestelling 100130362 (geplaatst op 7 mrt. 2013 10:41:18)"

Artikel Sku Aantal Subtotaal
15 kg rubberen gekleurde olympische halterschijf 50-B-1500 2 € 85,00
Subtotaal € 85,00
Verzending en afhandeling € 14,90
Eindtotaal (excl. BTW) € 82,56
BTW € 17,34
Eindtotaal (incl. BTW) € 99,90

------------------------
Hopelijk heb ik ze gauw! Bedankt!
Volgende maand koop ik er weer twee als ze me bevallen.

Terug
Naar boven