Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

De sleeves zijn inderdaad enkel 50 mm. Ik heb dit nog even voor je nagekeken maar de sleeves kunnen niet eraf - in ieder geval niet bij de toestellen die hier momenteel staan. Wellicht heeft diegene een ouder model maar ik kan me niet herinneren dat Powertec ooit 30 mm sleeves had.

Nee, klopt, er zat een staaf door het achterste gedeelte van de lat pulley. En die was 30mm
Daar moest je dan die 2 sleeves aan elke kant op vast schroeven met inbus. Maar als je dan niet
deed, had je dus gewoon die 30mm staaf. 2 sluitingen erop en die staaf zat ook vast.

De sleeves zijn inderdaad enkel 50 mm. Ik heb dit nog even voor je nagekeken maar de sleeves kunnen niet eraf - in ieder geval niet bij de toestellen die hier momenteel staan. Wellicht heeft diegene een ouder model maar ik kan me niet herinneren dat Powertec ooit 30 mm sleeves had.

Nee, klopt, er zat een staaf door het achterste gedeelte van de lat pulley. En die was 30mm
Daar moest je dan die 2 sleeves aan elke kant op vast schroeven met inbus. Maar als je dan niet
deed, had je dus gewoon die 30mm staaf. 2 sluitingen erop en die staaf zat ook vast.

Ah okee, bedankt voor de reacties!
Dan zal ik nog even verder kijken en anders wordt het toch 50mm materiaal aanschaffen :)

Is de Heavy Duty HD-2 Power Rack + Lat Pulley echt 1:1 krachtoverbrenging? Zie een katrol op de foto, of ben ik mis? :)

nee ze doen maar alsof.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.466
Is de Heavy Duty HD-2 Power Rack + Lat Pulley echt 1:1 krachtoverbrenging? Zie een katrol op de foto, of ben ik mis? :)
Ja dat is echt ;) De pulley heeft inderdaad meerdere katrollen, die zijn zo bevestigd dat er vrijwel geen gewichtsverlies is. Dit wordt bij vrijwel alle pulleys op deze manier opgelost.

Wat kost het om een latpulley voor het barbarian powerrack na te bestellen? Heb het al eens eerder gevraagd maar dat was al een half jaar geleden dus mogelijk dat de prijs veranderd is.

En weet je toevallig ongeveer de afmetingen van de doos? Moet binnenkort in de buurt zijn dus als het in de auto past kan het net zo goed mee :p

• #5.468
Wat kost het om een latpulley voor het barbarian powerrack na te bestellen? Heb het al eens eerder gevraagd maar dat was al een half jaar geleden dus mogelijk dat de prijs veranderd is.

En weet je toevallig ongeveer de afmetingen van de doos? Moet binnenkort in de buurt zijn dus als het in de auto past kan het net zo goed mee :p
Dat moet je sowieso even per e-mail bestellen dan, gaat niet via de webshop. Je kunt dan meteen de prijs opvragen, ik weet nu ook even niet wat dat precies zal zijn.

De grootste doos zal iets van 225 cm lang zijn (bij circa 45 x 25 cm). Plus nog één of twee kleinere dozen.

Bedankt voor je bestelling!
Je bestelnummer is: 100132683

Can't wait!

Helaas iets langer dan 3 weken moeten wachten maar ben super tevreden met mijn Barbarian Chin up bar!

gRCrap3j_original.jpg

• #5.474
Ik dacht dat je geen dingen mocht bevestigen aan monumentale panden in Londen?

Ik wel :p

Optrekken in London, fancy hoor!

Inderdaad balen dat de chin-up bars een tijdje uitverkocht waren maar gelukkig ben je er tevreden mee! Reviews zijn altijd welkom :D

Zeker fancy :)

Zal dit weekend wel een keertje een review plaatsen.

Een ander vraagje: Is de Barbarian dip nog goed leverbaar? Want heb m pas over 3 weken nodig.

FS al updateje over de Ironforce leg press? Heb toevallig morgen verlof en zou ideaal zijn ;) Tenzij je echt 500% te spreken bent over de qualiteit durf ik mss de gok op zich wel te maken.. Leg day komt eraan en wil ni meer wachten

• #5.477
Pfoe dat weet ik niet, misschien dat we het toestel vanmiddag kunnen opbouwen maar dat ligt even aan de drukte. Ik laat hier een berichtje achter zodra het toestel opgesteld is!

Het toestel is zeker prima voor thuisgebruik en heeft daarvoor een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, dat is waar deze lijn Iron Force toestellen op gericht is. Ik weet echter niet welke eisen jij stelt aan het toestel. Vergeleken met de Leg Press van Barbarian Line is er natuurlijk wel wat verschil qua stabiliteit en functionaliteit en dergelijke maar voor de Barbarian Leg Press betaal je ook bijna dubbel zoveel.

Ik zou nog even wachten tot de Iron Force Leg Press ook opgesteld staat, dan kun je beide toestellen in onze showroom uitproberen en vergelijken :)

Pfoe dat weet ik niet, misschien dat we het toestel vanmiddag kunnen opbouwen maar dat ligt even aan de drukte. Ik laat hier een berichtje achter zodra het toestel opgesteld is!

Het toestel is zeker prima voor thuisgebruik en heeft daarvoor een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, dat is waar deze lijn Iron Force toestellen op gericht is. Ik weet echter niet welke eisen jij stelt aan het toestel. Vergeleken met de Leg Press van Barbarian Line is er natuurlijk wel wat verschil qua stabiliteit en functionaliteit en dergelijke maar voor de Barbarian Leg Press betaal je ook bijna dubbel zoveel.

Ik zou nog even wachten tot de Iron Force Leg Press ook opgesteld staat, dan kun je beide toestellen in onze showroom uitproberen en vergelijken :)

En dat zijn zeer goede lassen denk ik op de spullen van Barbarian Line! (want je moet er heeeeel lang op wachten :D)

*screw wacht nog steeds op zijn barbarian bench! :mad: *

• #5.479
En dat zijn zeer goede lassen denk ik op de spullen van Barbarian Line! (want je moet er heeeeel lang op wachten :D)

*screw wacht nog steeds op zijn barbarian bench! :mad: *
Heb je eventueel geen interesse in een andere bank? Want de BB-9064 (die was het toch hè?) is er nog altijd niet en ik ben bang dat dit wederom een paar weken kan gaan duren... Het toestel was nu ongeveer mei verwacht maar momenteel is er geen levertermijn bekend.

Neem anders even contact op met de klantenservice!

oki wacht geduldig af, heb DO en VR ook verlof ;p

Terug
Naar boven