MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

hoogwaardige kogellagering, met maar liefst 5 naaldlagers per sleeve

Niet om te zeiken ofzo, maar wat hier staat kan niet, tenzij er zowel kogel als naaldlagers in zitten.

Kogellagers:
[Link niet meer beschikbaar]

Naaldlagers:
[Link niet meer beschikbaar]

Daarnaast staat er een typo'tje op de site, er staat momenteel 'veersteel' ipv veerstaal.

Nu kom ik waarschijnlijk als een b*tch over haha, maar ik bedoel het als opbouwend commentaar! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.442
Niet om te zeiken ofzo, maar wat hier staat kan niet, tenzij er zowel kogel als naaldlagers in zitten.

Daarnaast staat er een typo'tje op de site, er staat momenteel 'veersteel' ipv veerstaal.

Nu kom ik waarschijnlijk als een b*tch over haha, maar ik bedoel het als opbouwend commentaar! :)
Haha geen probleem hoor! Thanks, het typefoutje zal ik aanpassen.

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, kogellagering is zeker niet hetzelfde als naaldlagering en die zitten inderdaad niet beide erin. Alle gebruikte termen 'kogellagering' moeten natuurlijk gewoon 'lagering' zijn, ik zal dit ook meteen even aanpassen.

De halterstangen zijn dus in ieder geval gelagerd met hoogwaardige naaldlagers! :)

Laatst bewerkt:
Klopt het dat het middengedeelte van de 167cm en 180cm bar evenveel is ongeveer? Ik heb namelijk de 167cm bar maar die is net een cm te klein voor mijn halterbank. Maar dan zou ik al de 200cm bar moeten kopen en weet niet of die wel gaat passen :s

• #5.444
Klopt het dat het middengedeelte van de 167cm en 180cm bar evenveel is ongeveer? Ik heb namelijk de 167cm bar maar die is net een cm te klein voor mijn halterbank. Maar dan zou ik al de 200cm bar moeten kopen en weet niet of die wel gaat passen :s
Dat klopt inderdaad, het verschil in lengte zit in de schijfopnames. Normaal gesproken zouden deze stangen echter net moeten passen op een normale halterbank. Hoe breed is jouw halterbank dan?

Nog niet precies opgemeten maar aangezien de 167cm bar niet past nu zal het wel de 200cm bar worden.
Ik heb nu ook met schroefdraad. Maar is gewoon met sluitveren niet beter?

• #5.446
Nog niet precies opgemeten maar aangezien de 167cm bar niet past nu zal het wel de 200cm bar worden.
Ik heb nu ook met schroefdraad. Maar is gewoon met sluitveren niet beter?
Dat ligt eraan, voor dumbbells zijn schroefsluitingen wat veiliger. Maar lange halterstangen hou je normaal gesproken niet schuin dus dan voldoen veersluitingen prima. Die zijn bovendien ook sneller en makkelijker te verwisselen!

Beste FS,

Is het mogelijk om de Ironforce Leg Press en/of Barbarian Leg Press eens te bekijken in uw showroom?

Mvg

• #5.448
  • #5.452
past een 167 ook op alle halterbanken dan? ook op een gewone cage?
Dat ligt aan de stang en het rack. Op onze website vind je onder het tabblad Specificaties voor vrijwel elk product extra informatie, waaronder bij halterstangen de greepbreedte (binnenmaat). Deze binnenmaat dient breder te zijn dan de haltersteunen van je rack, anders past de stang niet.

De meeste normale racks zijn tussen de 120 en 125 cm breed, stangen vanaf 180 cm passen op vrijwel alle racks en 167 cm stangen passen ook op de meeste racks. Je kunt dit natuurlijk het beste even opmeten bij je eigen rack om er zeker van te zijn.

Die zending is gisteravond binnengekomen. De zending moet echter nog uitgeruimd en gesorteerd worden, vanmiddag of morgenochtend al het wel zichtbaar zijn in de voorraadstatus op de website.

• #5.455
Nou mijn order zat er wederom niet bij :(

Zullen daar wel heftruckje's hebben en pompwagens hoor Robke ;)
Waar wacht je op dan? De gietijzeren gewichten zijn gisteren binnengekomen.

Gedeeltelijk pompwagens en heftrucks maar er worden elke dag nog heel wat kilo's gesjouwd door onze magazijnmedewerkers :)

Waar wacht je op dan? De gietijzeren gewichten zijn gisteren binnengekomen.

Gedeeltelijk pompwagens en heftrucks maar er worden elke dag nog heel wat kilo's gesjouwd door onze magazijnmedewerkers :)

De Multi Bench PRO ;) (100131612)

Zullen daar dan heel wat sterke medewerkers lopen, als jullie zoveel verkopen :D

• #5.457
De Multi Bench PRO ;) (100131612)

Zullen daar dan heel wat sterke medewerkers lopen, als jullie zoveel verkopen :D
Hmm die is inderdaad nog niet binnengekomen :( Hoop dat die er binnen een week of twee weer is...

Onze medewerkers moeten wel wat kunnen tillen ja. Goede training haha :)

Hmm die is inderdaad nog niet binnengekomen :( Hoop dat die er binnen een week of twee weer is...

Onze medewerkers moeten wel wat kunnen tillen ja. Goede training haha :)

Hoop ik ook dat hij er dan weer is! En dan zullen die medewerkers ook wel goed eten, houd de economie aan de gang zo rond jullie locatie, bakker, slager, en de supermarkt zullen blij zijn :D

Even een vraag!
Wat voor schijfopname zit er bij de latpulley van dit rack?
http://www.fitness-seller.nl/powertec-power-rack-system
Op de site staat alleen 50mm, maar volgens een lid hier zijn het gewoon 30mm met 50mm sleeves?
Ik heb momenteel alleen nog maar 30mm gewichten dus vandaar de vraag :rolleyes:

• #5.460
Even een vraag!
Wat voor schijfopname zit er bij de latpulley van dit rack?
http://www.fitness-seller.nl/powertec-power-rack-system
Op de site staat alleen 50mm, maar volgens een lid hier zijn het gewoon 30mm met 50mm sleeves?
Ik heb momenteel alleen nog maar 30mm gewichten dus vandaar de vraag :rolleyes:
De sleeves zijn inderdaad enkel 50 mm. Ik heb dit nog even voor je nagekeken maar de sleeves kunnen niet eraf - in ieder geval niet bij de toestellen die hier momenteel staan. Wellicht heeft diegene een ouder model maar ik kan me niet herinneren dat Powertec ooit 30 mm sleeves had.

Terug
Naar boven