Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.481
oki wacht geduldig af, heb DO en VR ook verlof ;p
Denk dat het lastig gaat worden, het is erg druk dus we kunnen het toestel niet zo snel even opbouwen. Donderdag zijn we sowieso gesloten, misschien dat het voor vrijdagmiddag lukt! Ik hou je op de hoogte.

Heb je eventueel geen interesse in een andere bank? Want de BB-9064 (die was het toch hè?) is er nog altijd niet en ik ben bang dat dit wederom een paar weken kan gaan duren... Het toestel was nu ongeveer mei verwacht maar momenteel is er geen levertermijn bekend.

Neem anders even contact op met de klantenservice!

Ik wacht rustig af, wel een voetnoot voor jullie, dat het ERG vevelend is dat er zulke lange levertijden op de spullen van Barbarian zitten!

Neem aan dat jullie de druk erop houden bij hun? ;)

• #5.483
Ik wacht rustig af, wel een voetnoot voor jullie, dat het ERG vevelend is dat er zulke lange levertijden op de spullen van Barbarian zitten!

Neem aan dat jullie de druk erop houden bij hun? ;)
De fabriek heeft helaas natuurlijk ook een maximale productiecapaciteit en omdat we steeds meer toestellen krijgen kunnen sommige daarvan slechts beperkt geproduceerd worden. Er is daarvoor al uitgeweken naar een extra fabriek. De meeste hardlopers zijn wel redelijk consistent in voorraad maar sommige artikelen duren helaas wel eens langer.

De fabriek heeft helaas natuurlijk ook een maximale productiecapaciteit en omdat we steeds meer toestellen krijgen kunnen sommige daarvan slechts beperkt geproduceerd worden. Er is daarvoor al uitgeweken naar een extra fabriek. De meeste hardlopers zijn wel redelijk consistent in voorraad maar sommige artikelen duren helaas wel eens langer.

Ik hoor het wel als het er is! ;)

En een evt pakje magnesium ter compensatie mag natuurlijk altijd! :D

• #5.486
Nieuwe opbergrekken van Iron Force

if-r-3014.jpg
if-p-s008_3.jpg
if-p-s009_1.jpg

Een overzicht van alle nieuwe artikelen vind je hier!

Denk dat het lastig gaat worden, het is erg druk dus we kunnen het toestel niet zo snel even opbouwen. Donderdag zijn we sowieso gesloten, misschien dat het voor vrijdagmiddag lukt! Ik hou je op de hoogte.

Beste FS,

ook ik heb interesse in dit toestel en ik zie bij velen hetzelfde, alsook zij wachten op een eerste review of test mogelijkheid.

Wat ik niet begrijp is (van wat ik er kan uithalen), dat al weken/maanden deze interesse er ligt, maar door het gebrek aan testing men de gok niet durft wagen om als eerste 600euro uit te geven. Dus denkend aan het feit dat indien jullie deze opstellen (ervaren handen, 2 uur werk?) er al gelijk 10-20 klanten bij kunnen krijgen die dit alsook bestellen, snap ik niet dat het zo een lage prioriteit heeft. Ik ben nog niet bij jullie geweest en kan ook niet inbeelden hoe groot of hoe klein de showroom is. Maar toch verbaast dit me..

Mvg

LeipeG

• #5.488
Beste FS,

ook ik heb interesse in dit toestel en ik zie bij velen hetzelfde, alsook zij wachten op een eerste review of test mogelijkheid.

Wat ik niet begrijp is (van wat ik er kan uithalen), dat al weken/maanden deze interesse er ligt, maar door het gebrek aan testing men de gok niet durft wagen om als eerste 600euro uit te geven. Dus denkend aan het feit dat indien jullie deze opstellen (ervaren handen, 2 uur werk?) er al gelijk 10-20 klanten bij kunnen krijgen die dit alsook bestellen, snap ik niet dat het zo een lage prioriteit heeft. Ik ben nog niet bij jullie geweest en kan ook niet inbeelden hoe groot of hoe klein de showroom is. Maar toch verbaast dit me..

Mvg

LeipeG
Maar onze magazijnmedewerkers kunnen in die 2 uur tijd heel wat bestellingen klaarmaken voor verzending ;) als het druk is moet het opbouwen van nieuwe toestellen helaas even wachten!

Er zijn overigens in korte tijd toch al een aardig aantal exemplaren van dit toestel verkocht, daar staat tegenover dat er volgens mij nog geen handjevol mensen nadrukkelijk hebben gevraagd of wij dit toestel willen opbouwen. Er wordt elke week wel gevraagd of een specifiek toestel opgesteld staat maar we kunnen nu eenmaal niet bij ieder verzoek elk toestel opbouwen - helaas!

Zoals je kunt lezen proberen we dit toestel in ieder geval op korte termijn op te bouwen, ik hoop uiterlijk vrijdagochtend!

Laatst bewerkt:
Maar onze magazijnmedewerkers kunnen in die 2 uur tijd heel wat bestellingen klaarmaken voor verzending ;) als het druk is moet het opbouwen van nieuwe toestellen helaas even wachten!

Er zijn overigens in korte tijd toch al een aardig aantal exemplaren van dit toestel verkocht, daar staat tegenover dat er volgens mij nog geen handjevol mensen nadrukkelijk hebben gevraagd of wij dit toestel willen opbouwen. Er wordt elke week wel gevraagd of een specifiek toestel opgesteld staat maar we kunnen nu eenmaal niet bij ieder verzoek elk toestel opbouwen - helaas!

Zoals je kunt lezen proberen we dit toestel in ieder geval op korte termijn op te bouwen, ik hoop uiterlijk vrijdagochtend!

Ok, dit is dan mijn mis interpretatie van het forum mijn excuses :) Mss moeten die mensen dan eens een reviewtje zetten, wel sneu :p

Kun je de halfracksteunen (noodsteunen) van de barbarian functional power cage ook plaatsen op de normale power cage (nieuw model)? En zouden deze los te bestellen zijn?

Pfoe dat weet ik niet, misschien dat we het toestel vanmiddag kunnen opbouwen maar dat ligt even aan de drukte. Ik laat hier een berichtje achter zodra het toestel opgesteld is!

Het toestel is zeker prima voor thuisgebruik en heeft daarvoor een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding, dat is waar deze lijn Iron Force toestellen op gericht is. Ik weet echter niet welke eisen jij stelt aan het toestel. Vergeleken met de Leg Press van Barbarian Line is er natuurlijk wel wat verschil qua stabiliteit en functionaliteit en dergelijke maar voor de Barbarian Leg Press betaal je ook bijna dubbel zoveel.

Ik zou nog even wachten tot de Iron Force Leg Press ook opgesteld staat, dan kun je beide toestellen in onze showroom uitproberen en vergelijken :)

Ik heb de barbarian leg press al een hele tijd in men bezit en ik ben er tevreden over. Alleen zijn er aan dat ding imo 2 minpunten. De pads voor hacksquats zijn rete slecht en bezorgen met elke keer van die kleine bloeduitstortingetjes op men schouders waardoor ze er verschrikkelijk uit zien. Een dikke handdoek pakken en op je schouders leggen is de enige oplossing.

2de minpunt is dat het middenblok waar je dus de gewichten aan hangt en je voeten tegen zet met legpress los zit. Er zit speling van 2cm ofzo langs beide kanten op waardoor je bv dus direct scheef duwt als je per ongeluk met je éne been wat meer macht zet als met het andere. Met legpress is dit makkelijk onder controle te houden, maar met bv hacksquats zit dat blok constant van de éne kant naar de andere kant te schuiven (jep, bijna geen enkele mens zijn benen zijn identiek even lang) Al goed dat ik praktisch nooit hacksquats doe, want dat zou een enorme bummer zijn voor die prijs en had ik het waarschijnlijk direct terug gestuurd.

• #5.493
Kun je de halfracksteunen (noodsteunen) van de barbarian functional power cage ook plaatsen op de normale power cage (nieuw model)? En zouden deze los te bestellen zijn?
Die zijn helaas niet los verkrijgbaar, enkel in combinatie met het toestel.

@Fitness-seller.

enig idee wanneer deze set weer leverbaar is?

http://www.fitness-seller.nl/set-halterschijven-157-5-kg-rubber-gekleurd-50-mm/

En kunnen deze schijven vanaf overhead gedropped worden?

bedankt
Levertijd van de gekleurde rubberen halterschijven is momenteel onbekend dus zal nog een aantal weken duren. Dit zijn overigens gietijzeren halterschijven met een gekleurde rubberen coating, dus NIET geschikt voor overhead drops! Kijk daarvoor naar onze Bumper Plates, eventueel nog in combinatie met een gewichthefplatform.

Ik heb de barbarian leg press al een hele tijd in men bezit en ik ben er tevreden over. Alleen zijn er aan dat ding imo 2 minpunten. De pads voor hacksquats zijn rete slecht en bezorgen met elke keer van die kleine bloeduitstortingetjes op men schouders waardoor ze er verschrikkelijk uit zien. Een dikke handdoek pakken en op je schouders leggen is de enige oplossing.

2de minpunt is dat het middenblok waar je dus de gewichten aan hangt en je voeten tegen zet met legpress los zit. Er zit speling van 2cm ofzo langs beide kanten op waardoor je bv dus direct scheef duwt als je per ongeluk met je éne been wat meer macht zet als met het andere. Met legpress is dit makkelijk onder controle te houden, maar met bv hacksquats zit dat blok constant van de éne kant naar de andere kant te schuiven (jep, bijna geen enkele mens zijn benen zijn identiek even lang) Al goed dat ik praktisch nooit hacksquats doe, want dat zou een enorme bummer zijn voor die prijs en had ik het waarschijnlijk direct terug gestuurd.
Bedankt voor je feedback, jammer dat het toestel niet helemaal bevalt. Het is wel vreemd dat ik beide opmerkingen nog nooit eerder gehoord en we verkopen dit toestel ook veel aan bijvoorbeeld personal trainers.

Zijn de kussens te dun of vind je ze te hard? Die zijn namelijk juist extra dik gemaakt! Deze zijn meer dan 5 cm dik en worden op dezelfde manier gemaakt als de bekleding van andere Barbarian Line toestellen - de bekleding wordt normaal gesproken altijd hoog aangeschreven.

Het blok hoort ook muurvast te zitten. Ik heb dit nog even gecontroleerd bij het toestel hier in de showroom en daar is dus absoluut geen beweging in te krijgen, laat staan dat je het scheef kunt duwen. Ik vermoed dat je het toestel wellicht niet helemaal correct gemonteerd hebt. Kijk dat even na en neem anders even contact op met onze klantenservice, stuur daarbij ook enkele foto's van het toestel en detailfoto's van de betreffende onderdelen.

Laatst bewerkt:
  • #5.495
FS al updateje over de Ironforce leg press? Heb toevallig morgen verlof en zou ideaal zijn ;) Tenzij je echt 500% te spreken bent over de qualiteit durf ik mss de gok op zich wel te maken.. Leg day komt eraan en wil ni meer wachten

Book ik heb interesse in dit toestel en ik zie bij velen hetzelfde, alsook zij wachten op een eerste review of test mogelijkheid.
denken jullie dat deze vandaag opgesteld gaat zijn?
De Iron Force Leg Press staat nu opgesteld in onze showroom! Tot snel! ;)

Voor mij is het te ver om deze te gaan testen.
Maar ik ben benieuwd naar de reacties.
Stabiliteit? Stevigheid?

Kan ik iets verwijderen van een bestelling die nog het verwerken is?

• #5.498
Kan ik iets verwijderen van een bestelling die nog het verwerken is?
Ja natuurlijk, als de bestelling nog niet verzonden is kan dat gewoon. Wanneer de bestelling wel al verzonden is kun je dat artikel natuurlijk gewoon weer retourneren.

Als je een bestelling wilt aanpassen moet je even een e-mail sturen naar onze klantenservice, vermeld dan je bestelnummer en het artikel dat je wilt wijzigen/verwijderen.

Hoelang duurdt het voor een antwoord op een email ?

• #5.500
Hoelang duurdt het voor een antwoord op een email ?
Wij doen ons best de meeste e-mails binnen één werkdag te beantwoorden, ivm drukte kan het soms wel eens wat langer duren. De afgelopen week hebben wij echter problemen gehad met onze e-mail, zoals aangegeven in de mededeling op onze website. Ik weet niet precies wanneer je gemaild hebt maar indien dat voor vrijdag was kan het zijn dat je e-mail niet goed is aangekomen. Als je vrijdag hebt gemaild kun je maandag antwoord verwachten.

De problemen met onze e-mail zijn nu in ieder geval weer opgelost maar het is dus mogelijk dat je e-mail niet goed is aangekomen. Stuur mij anders hier even een privébericht dan zal ik het morgen meteen voor je nakijken!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven