- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier vind je al onze 50 mm sluitingen!Vraagje: Hebben jullie ook sluitingen die niet zo lomp zijn als die 50mm veersluitingen? Als ik met mijn 50mm dumbbells aan het werk ga, steken die veersluitingen erg ver uit.
Wij doen ons best de meeste e-mails binnen één werkdag te beantwoorden, ivm drukte kan het soms wel eens wat langer duren. De afgelopen week hebben wij echter problemen gehad met onze e-mail, zoals aangegeven in de mededeling op onze website. Ik weet niet precies wanneer je gemaild hebt maar indien dat voor vrijdag was kan het zijn dat je e-mail niet goed is aangekomen. Als je vrijdag hebt gemaild kun je maandag antwoord verwachten.
De problemen met onze e-mail zijn nu in ieder geval weer opgelost maar het is dus mogelijk dat je e-mail niet goed is aangekomen. Stuur mij anders hier even een privébericht dan zal ik het morgen meteen voor je nakijken!
Hey Patrick. Wij zijn op feestdagen gesloten, volgende week maandag 20 mei dus ook!Beste FS,
Kan ik 2e pinksterdag mijn bestelling bij jullie ophalen of zijn jullie dan gesloten?
Mvg
Patrick
Die zijn toevallig vanochtend binnengekomen! De levering moet echter nog worden ingeruimd, als je dus op een nalevering wacht zal die waarschijnlijk morgen of woensdag verzonden worden.Wanneer krijgen jullie de olympische dumbbellstangen weer binnen?
http://www.fitness-seller.nl/olympische-dumbbellstang/
Heb inmiddels vrijwel alles van mijn bestelling binnen en er gelijk maar een paar reviews op gegooid, maar die stangen zijn het enige dat ik nog binnen moet krijgen.

Volgens mij is dit bij alle toestellen inderdaad 1:1. De gewichtstapels zijn 170 pond, 77 kg dus.Een vraagje over de functional trainers. Hebben ze allemaal een krachtoverdracht van 1:1?
http://www.fitness-seller.nl/functional-trainer/
http://www.fitness-seller.nl/heavy-duty-functional-trainer/
http://www.fitness-seller.nl/best-fitness-functional-trainer/
Bij de eerste staat in dezelfde beschrijving:
-Uitgerust met twee gewichtstapels van 85 kg (per stapel), in 5 kg stappen
-Met twee gewichtstapels van beide 170 pond (circa 77 kg)
Wat is het nou?
Bedankt voor je feedback, jammer dat het toestel niet helemaal bevalt. Het is wel vreemd dat ik beide opmerkingen nog nooit eerder gehoord en we verkopen dit toestel ook veel aan bijvoorbeeld personal trainers.
Zijn de kussens te dun of vind je ze te hard? Die zijn namelijk juist extra dik gemaakt! Deze zijn meer dan 5 cm dik en worden op dezelfde manier gemaakt als de bekleding van andere Barbarian Line toestellen - de bekleding wordt normaal gesproken altijd hoog aangeschreven.
Het blok hoort ook muurvast te zitten. Ik heb dit nog even gecontroleerd bij het toestel hier in de showroom en daar is dus absoluut geen beweging in te krijgen, laat staan dat je het scheef kunt duwen. Ik vermoed dat je het toestel wellicht niet helemaal correct gemonteerd hebt. Kijk dat even na en neem anders even contact op met onze klantenservice, stuur daarbij ook enkele foto's van het toestel en detailfoto's van de betreffende onderdelen.
Bedankt voor de video maar ik kan er helaas niet direct zoveel uithalen. Het ziet er in ieder geval uit als het allereerste of één van de eerste modellen Leg Press (de zwarte nog). De constructie is sindsdien al meerdere keren aangepast en verbeterd en dit soort speling is nu nog ook helemaal niet van toepassing omdat dit gehele blok is veranderd. Hoe lang heb je dit toestel al in gebruik?Hier een video waar je het duidelijk ziet: [VIDEO]
Aan de assemblage kan het niet liggen. Het blok kreeg ik geassembleerd toegestuurd. Het enige dat ik moest doen was het in de geleiders schuiven... Ik heb er niet teveel aandacht aan geschonken omdat ik blij was dat ik eindelijk één had na al de heisa met men bestelling. Ik kreeg het toegestuurd met stukken die er niet bij waren etc en die achterna gezonden moesten worden, maar erg normaal is het in ieder geval niet dat dat zo doet.
De pads lijken niet te dun ofzo. Mss te hard of juist te zacht, dunno. Ik krijg er gewoon bloeduitstortingen van op men schouders.
Geen levertermijn bekend. Er zijn heel wat pre-orders, met name grote bestellingen door sportscholen en personal trainers. Zal nog wel even duren voordat er weer vrije voorraad is.Nog een vraagje, wanneer zijn de professionele kettlebells weer in voorraad.
Helaas zijn heel wat producten die ik zou willen momenteel niet leverbaar.
Het is nog niet zeker of deze bank zal terugkeren in het assortiment. Er komt nog een levering binnen maar die is alleen voor alle backorders. De bank is vervangen door het nieuwe model Multi Bench 2!enig idee wanneer de http://www.fitness-seller.nl/barbarian-multi-bench-zilver/ zal binnen zijn?
Het is nog niet zeker of deze bank zal terugkeren in het assortiment. Er komt nog een levering binnen maar die is alleen voor alle backorders. De bank is vervangen door het nieuwe model Multi Bench 2!

Het is nog niet zeker of deze bank zal terugkeren in het assortiment. Er komt nog een levering binnen maar die is alleen voor alle backorders. De bank is vervangen door het nieuwe model Multi Bench 2!
Dat is zeker jammer maar als je de twee banken vergelijkt zijn het wel echt erg goede verbeteringen en met de optie voor accessoires kun je die 70 euro zo weer terugverdienen door te besparen op andere toestellen! Daarnaast is de nieuwe bank ook duurder in productie, anders hadden we zeker geprobeerd de prijs gelijk te houdenEn die is 70 euro duurder.
Is een beetje jammer dat zowat alle producenten hun bestaande toestellen "verbeteren" maar dat het product daardoor een enorme prijsstijging kent.