XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik heb 100 kilo aan schijven gekocht samen met twee dumbbell halters.

Ze waren beide op voorraad duurt het lang voordat ik het in huis heb en kan trainen? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.543
Ik heb 100 kilo aan schijven gekocht samen met twee dumbbell halters.

Ze waren beide op voorraad duurt het lang voordat ik het in huis heb en kan trainen? :D
Dat ligt aan de soort halterschijven die je hebt besteld en de voorraad van de gewichten waarmee je de 100 kg hebt ingedeeld! Stuur je vraag even per e-mail naar de klantenservice en vermeld ook je bestelnummer

Dat ligt aan de soort halterschijven die je hebt besteld en de voorraad van de gewichten waarmee je de 100 kg hebt ingedeeld! Stuur je vraag even per e-mail naar de klantenservice en vermeld ook je bestelnummer

Ik heb u een prive bericht gestuurd met het nummer hopelijk kunt u het dan voor mij checken? Gezien u nu hier bent, en ik het graag zou weten. Maar ik wil ook niet ongeduldig overkomen haha. Maar ik wil graag beginnen met trainen nadat ik weer mag van de dokter!

• #5.545
Ik heb u een prive bericht gestuurd met het nummer hopelijk kunt u het dan voor mij checken? Gezien u nu hier bent, en ik het graag zou weten. Maar ik wil ook niet ongeduldig overkomen haha. Maar ik wil graag beginnen met trainen nadat ik weer mag van de dokter!
Ik ben nu thuis dus ik kan nu helaas niets nakijken :) Ik verwacht in ieder geval dat je bestelling gewoon morgen of maandag wordt verzonden. Ik zal morgenochtend op kantoor wel even zorgen dat je bericht ontvangt van de klantenservice!

Hallo hallo, hebben jullie ook foam rollers? ik heb gisteren rond zitten neuzen en zowaar zelfs de search functie gebruikt maar heb niks kunnen vinden.

• #5.547
Hallo hallo, hebben jullie ook foam rollers? ik heb gisteren rond zitten neuzen en zowaar zelfs de search functie gebruikt maar heb niks kunnen vinden.
Die verkopen we inderdaad niet maar die kun je gelukkig vrij gemakkelijk vinden! :)

Laatst bewerkt:
Hey Fitness Seller!

Wanneer komen de Professional kettlebells weer binnen?
Voornamelijk 16 en 24Kg.

• #5.549
Hey Fitness Seller!

Wanneer komen de Professional kettlebells weer binnen?
Voornamelijk 16 en 24Kg.
Lastig, er zijn al veel pre-orders van en ik denk niet dat we van deze kettlebells de komende tijd vrije voorraad krijgen... Wellicht hier en daar enkele gewichten maar niet de volledige serie. 16 kg is één van de meestverkochte gewichten, denk dat de levertijd daarop nu circa 3 weken is.

hey,
vraagje wij wouden power chains bestellen voor onze home gym,
enig idee wanneer die terug zouden binnen komen?
ik zie dat de beschikbaarheid op voorraad staat, maar bij de chains individueel niets...

• #5.551
hey,
vraagje wij wouden power chains bestellen voor onze home gym,
enig idee wanneer die terug zouden binnen komen?
ik zie dat de beschikbaarheid op voorraad staat, maar bij de chains individueel niets...
Alle gewichten zijn nu helaas inderdaad uitverkocht :( de Power Chains zullen over circa 4-5 weken weer ruim binnenkomen

Beste Fitness, seller.

Ik zie nu pas dat jullie in Sittard liggen, wat erg dichtbij voor mij is. Staat jullie showroom toevallig ook in Sittard? En zou ik eens komen kijken, ik wil bv eens zien hoe groot een powercage is in het echt, of een bench zodat ik kan kijken of ik hem bij mij thuis zou kunnen plaatsen.

• #5.553
Beste Fitness, seller.

Ik zie nu pas dat jullie in Sittard liggen, wat erg dichtbij voor mij is. Staat jullie showroom toevallig ook in Sittard? En zou ik eens komen kijken, ik wil bv eens zien hoe groot een powercage is in het echt, of een bench zodat ik kan kijken of ik hem bij mij thuis zou kunnen plaatsen.
De showroom is inderdaad in Sittard, je kunt natuurlijk gewoon langskomen om toestellen te bekijken! :)

• #5.555
Ik heb ook nog gemaild of het kan veranderd worden of ik de bestelling niet kan komen afhalen scheelt me toch 22 euro verzendkosten. Nog geen reactie gehad maar ik neem aan dat het geen probleem is?
Ja natuurlijk, dat is geen probleem! Wanneer je komt afhalen is het voor ons ook minder werk :) ik neem aan dat je je e-mail eerder vandaag hebt gestuurd, je kunt dan later vanmiddag of morgenvroeg een antwoord verwachten!

Ja natuurlijk, dat is geen probleem! Wanneer je komt afhalen is het voor ons ook minder werk :) ik neem aan dat je je e-mail eerder vandaag hebt gestuurd, je kunt dan later vanmiddag of morgenvroeg een antwoord verwachten!

Prima dan hoop ik dat ik op tijd antwoord heb voordat hij is verzonden haha. Bedankt voor je hulp en alles en ik zal zeker in de toekomst mijn spul bij jullie kopen want jullie zitten lekker vlakbij. :)

Bedankt en een fijne dag verder (sorry voor alle vragen)

Beste,

Kunnen deze schijfjes gecombineerd worden met de 30mm halterstangen?
pe-set-4x5_2.jpg

kh-30-gw-450.jpg

Heeft u ook enig idee wanneer de 30mm á 45cm halters en de T-bar row option weer binnen komen?

http://www.fitness-seller.nl/barbarian-t-bar-row-option/

Ik heb in een lokale speelwinkel een soort foamroaller gekocht die eigenlijk verkocht wordt voor de kinderen, om er mee te spelen in het zwembad. Betaalde 2,5 euro en werkt perfect. Toonde het aan mijn arts en die zei dat die inderdaad de juiste hardheid had. En dat ding was2 meter lang dus in twee gesneden en heb er dus twee. Dus zoek eens een speelwinkel zoals Bart smit en dergelijke waar ze opblaasbare zwebaden verkopen en zo.

Ik heb in een lokale speelwinkel een soort foamroaller gekocht die eigenlijk verkocht wordt voor de kinderen, om er mee te spelen in het zwembad. Betaalde 2,5 euro en werkt perfect. Toonde het aan mijn arts en die zei dat die inderdaad de juiste hardheid had. En dat ding was2 meter lang dus in twee gesneden en heb er dus twee. Dus zoek eens een speelwinkel zoals Bart smit en dergelijke waar ze opblaasbare zwebaden verkopen en zo.

Vraag me af of dat inderdaad dezelfde dikte is.
anders zou je hier even kunnen kijken, inderdaad wel iets duurder dan 2,50.
http://www.fysiosupplies.nl/oefenmateriaal/foamrollers

Terug
Naar boven