Twente1983
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ligt aan de soort halterschijven die je hebt besteld en de voorraad van de gewichten waarmee je de 100 kg hebt ingedeeld! Stuur je vraag even per e-mail naar de klantenservice en vermeld ook je bestelnummerIk heb 100 kilo aan schijven gekocht samen met twee dumbbell halters.
Ze waren beide op voorraad duurt het lang voordat ik het in huis heb en kan trainen?![]()
Dat ligt aan de soort halterschijven die je hebt besteld en de voorraad van de gewichten waarmee je de 100 kg hebt ingedeeld! Stuur je vraag even per e-mail naar de klantenservice en vermeld ook je bestelnummer
Ik ben nu thuis dus ik kan nu helaas niets nakijkenIk heb u een prive bericht gestuurd met het nummer hopelijk kunt u het dan voor mij checken? Gezien u nu hier bent, en ik het graag zou weten. Maar ik wil ook niet ongeduldig overkomen haha. Maar ik wil graag beginnen met trainen nadat ik weer mag van de dokter!
Ik verwacht in ieder geval dat je bestelling gewoon morgen of maandag wordt verzonden. Ik zal morgenochtend op kantoor wel even zorgen dat je bericht ontvangt van de klantenservice!Die verkopen we inderdaad niet maar die kun je gelukkig vrij gemakkelijk vinden!Hallo hallo, hebben jullie ook foam rollers? ik heb gisteren rond zitten neuzen en zowaar zelfs de search functie gebruikt maar heb niks kunnen vinden.

Lastig, er zijn al veel pre-orders van en ik denk niet dat we van deze kettlebells de komende tijd vrije voorraad krijgen... Wellicht hier en daar enkele gewichten maar niet de volledige serie. 16 kg is één van de meestverkochte gewichten, denk dat de levertijd daarop nu circa 3 weken is.Hey Fitness Seller!
Wanneer komen de Professional kettlebells weer binnen?
Voornamelijk 16 en 24Kg.
Alle gewichten zijn nu helaas inderdaad uitverkochthey,
vraagje wij wouden power chains bestellen voor onze home gym,
enig idee wanneer die terug zouden binnen komen?
ik zie dat de beschikbaarheid op voorraad staat, maar bij de chains individueel niets...
de Power Chains zullen over circa 4-5 weken weer ruim binnenkomenDe showroom is inderdaad in Sittard, je kunt natuurlijk gewoon langskomen om toestellen te bekijken!Beste Fitness, seller.
Ik zie nu pas dat jullie in Sittard liggen, wat erg dichtbij voor mij is. Staat jullie showroom toevallig ook in Sittard? En zou ik eens komen kijken, ik wil bv eens zien hoe groot een powercage is in het echt, of een bench zodat ik kan kijken of ik hem bij mij thuis zou kunnen plaatsen.

De showroom is inderdaad in Sittard, je kunt natuurlijk gewoon langskomen om toestellen te bekijken!![]()
Ja natuurlijk, dat is geen probleem! Wanneer je komt afhalen is het voor ons ook minder werkIk heb ook nog gemaild of het kan veranderd worden of ik de bestelling niet kan komen afhalen scheelt me toch 22 euro verzendkosten. Nog geen reactie gehad maar ik neem aan dat het geen probleem is?
ik neem aan dat je je e-mail eerder vandaag hebt gestuurd, je kunt dan later vanmiddag of morgenvroeg een antwoord verwachten!Ja natuurlijk, dat is geen probleem! Wanneer je komt afhalen is het voor ons ook minder werkik neem aan dat je je e-mail eerder vandaag hebt gestuurd, je kunt dan later vanmiddag of morgenvroeg een antwoord verwachten!
Hallo hallo, hebben jullie ook foam rollers? ik heb gisteren rond zitten neuzen en zowaar zelfs de search functie gebruikt maar heb niks kunnen vinden.
Ik heb in een lokale speelwinkel een soort foamroaller gekocht die eigenlijk verkocht wordt voor de kinderen, om er mee te spelen in het zwembad. Betaalde 2,5 euro en werkt perfect. Toonde het aan mijn arts en die zei dat die inderdaad de juiste hardheid had. En dat ding was2 meter lang dus in twee gesneden en heb er dus twee. Dus zoek eens een speelwinkel zoals Bart smit en dergelijke waar ze opblaasbare zwebaden verkopen en zo.
Vraag me af of dat inderdaad dezelfde dikte is.
anders zou je hier even kunnen kijken, inderdaad wel iets duurder dan 2,50.
http://www.fysiosupplies.nl/oefenmateriaal/foamrollers