XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.561
Beste,

Kunnen deze schijfjes gecombineerd worden met de 30mm halterstangen?

Heeft u ook enig idee wanneer de 30mm á 45cm halters en de T-bar row option weer binnen komen?

http://www.fitness-seller.nl/barbarian-t-bar-row-option/
Dat zijn inderdaad gewoon "30 mm halterschijven" dus die passen op alle 30 mm halterstangen. Is de productbeschrijving daar niet duidelijk genoeg over dan? Ik zal het zo even nakijken.

T-Bar Row option circa 2-3 weken. 45 cm dumbbells heb ik op dit moment geen zicht op, 42 cm en 48 cm zijn overigens wel direct uit voorraad leverbaar!

Bedankt voor de snelle reactie!
Er staat idd 30mm bij de product omschrijving, maar aangezien ze van rubber zijn kunnen het ook ''aerobic'' plates zijn. deze zijn meestal 25mm, dus het zou kunnen dat de fabrieksopgave niet zou kloppen.... maar nu heb ik bevestiging, binnenkort dus een bestellinkje!

Ik heb in een lokale speelwinkel een soort foamroaller gekocht die eigenlijk verkocht wordt voor de kinderen, om er mee te spelen in het zwembad. Betaalde 2,5 euro en werkt perfect. Toonde het aan mijn arts en die zei dat die inderdaad de juiste hardheid had. En dat ding was2 meter lang dus in twee gesneden en heb er dus twee. Dus zoek eens een speelwinkel zoals Bart smit en dergelijke waar ze opblaasbare zwebaden verkopen en zo.

Hmm.. klinkt interessant, ik zal maandag eens kijken. Ik doe het momenteel met een tennisbal, dus ook al zou het niet 100% goed zijn, het zou nog steeds een super vooruitgang zijn. :D

Dag Fitness-seller, vraagje: Bij de Babarian multibench II staat levertijd 2 weken. Is dit bij benadering of is de levertijd ook echt twee weken? Maw nu bestellen is half juni bankje thuis?

• #5.565
Dag Fitness-seller, vraagje: Bij de Babarian multibench II staat levertijd 2 weken. Is dit bij benadering of is de levertijd ook echt twee weken? Maw nu bestellen is half juni bankje thuis?
circa twee weken, een verwachte levertermijn dus. Artikelen die niet op voorraad zijn hebben altijd een verwachte levertermijn, kan soms dus wel eens uitlopen. Momenteel verkoopt de Multi Bench 2 veel sneller dan verwacht, waardoor er de eerste weken slechts een beperkte voorraad zal zijn.

• #5.566
Laatst bewerkt:
  • #5.567
NIEUW

Eén van de bestsellers uit de Barbarian Line is vernieuwd:

bb-9012_1.jpg

De nieuwe Barbarian Chin-Up Bar heeft een vernieuwd ontwerp dat nog minder speling heeft en nog meer stabiliteit biedt! Bovendien kan de optrekstang nu zowel aan de muur als aan het plafond bevestigd worden.

Daarnaast is er ook een versie met Monkey Bar beschikbaar:

bb-9014.jpg

Deze Barbarian Multi-Grip Chin-Up Bar kan ook zowel aan de muur als aan het plafond bevestigd worden!

De nieuwe optrekstangen zijn binnenkort verkrijgbaar in onze webshop!

Beste FS,bij de uitbreidingen van de multi bench II de attachments zeg maar staat max. diameter 35cm schijf.Nu staan er 20kg schijven van rubber en chroom met een diameter van 35cm.Passen die op de uitbreidingen? Vooral omdat de standaard gietijzeren 20kg schijf 36cm is en dus kennelijk niet past.???

• #5.571
Beste FS,bij de uitbreidingen van de multi bench II de attachments zeg maar staat max. diameter 35cm schijf.Nu staan er 20kg schijven van rubber en chroom met een diameter van 35cm.Passen die op de uitbreidingen? Vooral omdat de standaard gietijzeren 20kg schijf 36cm is en dus kennelijk niet past.???
De Bicep Curl en Pec Fly accessoire zijn inderdaad enkel geschikt voor halterschijven met een diameter tot 35 cm! Dit komt doordat deze accessoires een compacte bouwwijze hebben. Je kunt halterschijven tot 15 kg in ieder geval probleemloos gebruiken, de 35 cm 20 kg halterschijven zal krap worden aangezien de afmetingen soms ook een klein beetje kunnen afwijken. De andere accessoires zijn wel geschikt voor grotere halterschijven.

• #5.573
Hallo fitness seller,

Kunnen jullie een bankje aanraden die aan deze omschrijving voldoet?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/nieuw-bankje-lange-leuning-339634/
Vrijwel elke multibank voldoet wel aan die omschrijving ;) Zo ook onze goedkoopste (Powerline, Iron Force) tot de duurste (Body-Solid, Barbarian). Ik zou zeggen kijk eens even rond op onze website!

De rugleuning lijkt mij jouw grootste punt van aandacht. Die zal normaal gesproken bij elk bankje ongeveer even lang zijn, al zijn er wel wat individuele verschillen. De rugleuning van de Barbarian Multi Bench 2 is bijvoorbeeld 80 cm lang (totale lengte inclusief zitting 120 cm). De goedkopere bankjes zijn meestal wat compacter en korter maar een bankje met een "extra lange" rugleuning zou ik zo snel even niet kunnen noemen.

Laatst bewerkt:
hey fitnessellers

Ik zie dat de barbarian power cage duurder is geworden ? http://www.fitness-seller.nl/barbarian-power-cage/ , dacht dat die altijd 699€ stond. Komt er soms een nieuw model binnenkort ?

Ik ben nu al een tijdje aan het zien voor een homegym, zal niet lang meer duren voor ik bestel

• #5.576
heya fitnesseller :)

-Wanneer zijn de rubberen 50mm schijven van Barbarian weer op stock? (heb er van 20 kg nodig)
- Is het mogelijk om op de verbindingsbalk een t-bar row option te installeren?http://www.fitness-seller.nl/verbindingsbalk-voor-free-stands/
Dat zal nog een hele tijd duren, deze logo-halterschijven worden de laatste tijd veel aan een aantal grote sportscholen verkocht en er lopen nog een groot aantal backorders.

Dat zou gewoon moeten passen. Zoals aangegeven is de T-Bar Row Option geschikt voor vierkante frames van 50 tot 80 mm.

hey fitnessellers

Ik zie dat de barbarian power cage duurder is geworden ? http://www.fitness-seller.nl/barbarian-power-cage/ , dacht dat die altijd 699€ stond. Komt er soms een nieuw model binnenkort ?

Ik ben nu al een tijdje aan het zien voor een homegym, zal niet lang meer duren voor ik bestel
De prijs is inderdaad verhoogd, er komt geen nieuwe model. Misschien is het Body-Solid GPR378 Power Rack ook een interessant alternatief voor jou!

Laatst bewerkt:
Barbarian prijzen alweer verhoogt? :eek:

Dat zal nog een hele tijd duren, deze logo-halterschijven worden de laatste tijd veel aan een aantal grote sportscholen verkocht en er lopen nog een groot aantal backorders.

Dat zou gewoon moeten passen. Zoals aangegeven is de T-Bar Row Option geschikt voor vierkante frames van 50 tot 80 mm.

De prijs is inderdaad verhoogd, er komt geen nieuwe model. Misschien is het Body-Solid GPR378 Power Rack ook een interessant alternatief voor jou!

Ik heb die gpr 378, maar bij mijn specs stond dat die tot 450 kilo belastbaar was. Dit werd door de leverancier per mail bevestigd toen ik er om vroeg.
Het is inderdaad een zeer goed toestel, en voldoet ruimschoots aan wat een power rack moet doen. Hij is ook veel dieper heb ik zo de indruk dan de andere racks. Vind ik aangenaam tijdens het squatten.

Laatst bewerkt:
  • #5.580
Ik heb die gpr 378, maar bij mijn specs stond dat die tot 450 kilo belastbaar was. Dit werd door de leverancier per mail bevestigd toen ik er om vroeg.
Het is inderdaad een zeer goed toestel, en voldoet ruimschoots aan wat een power rack moet doen. Hij is ook veel dieper heb ik zo de indruk dan de andere racks. Vind ik aangenaam tijdens het squatten.
Ik kan in de specificaties die Body-Solid zelf geeft niets over een belastbaarheid van 450 kg / 1000 lbs terugvinden. Maar ik zal er eens achteraangaan.

jep wrsch omdat er nu meer verkocht wordt aan sportscholen met meer budget,
en dat ze redeneren dat ze dan makkelijker de prijs serieus kunnen opslaan...
Onzin. Net als bij de Heavy Duty racks is de kostprijs gestegen en dat wordt helaas doorberekend in de verkoopprijs. Zoals gezegd is het Body-Solid GPR378 Power Rack een goedkoper alternatief!

Terug
Naar boven