- Waardering
- 2.701
Je beantwoord je eigen vragen al: de fabrikant geeft inderdaad aan hoe lang het ongeveer gaat duren en die levertijd wordt ook doorgegeven aan de klanten, zoals ik nu ook heb doorgegeven aan swagger. Als de levering vervolgens zou vertragen zal de levertijd inderdaad stijgen. Natuurlijk is dat vervelend, niet alleen voor de klanten maar ook voor ons, echter is het lastig om de levertijd van een zeevracht nauwkeurig te voorspellen. Als het schip slechts halfvol is wordt er niet of later vertrokken of er wordt één extra haven aangedaan, dat kan alweer snel een vertraging van twee weken betekenen. Je ziet het dus inderdaad verkeerd, het is allemaal niet zo "gewoon even dit" en "gewoon dat" als jij denkt.Ik heb geen antwoord op mijn vraag gekregen dus zal ik ze nog maar eens stellen.
Welke producten worden er dan nog te koop aangeboden die niet meer in het assortiment zijn? Als een product uit het assortiment is, zal dat ook zeker niet meer via de webshop te bestellen zijn. Als dat wel zo is mag je mij er op wijzen en zal ik dat direct aanpassen. Een product dat uit het assortiment is wordt normaal gesproken echter direct volledig uitgeschakeld of blijft nog een tijdje zichtbaar (ivm andere zaken zoals vindbaarheid en zoekresultaten) maar dat staat los van de functie om te bestellen, want die is er dan niet!of nog zooi die niet meer in het assortiment staat nog wel in de webshop aanbieden, beetje raar
Laatst bewerkt:

Voorlopig zullen deze toestellen ook niet meer terugkeren in het assortiment maar ik ga er wel van uit dat er nieuwe aanbieders zullen komen waar je eventueel een lat pulley kunt kopen (of wellicht in het buitenland zoeken).

In ieder geval bedankt voor het melden!