Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Bezoekers in dit topic

al nieuws over de grippers? ^^
 
Ik vind dat Fitness Seller gewoon gebanned moet worden als er geen grippers komen :p
 
Ik vind dat Fitness Seller gewoon gebanned moet worden als er geen grippers komen :p

:roflol: ze komen er wel en met groepskorting uiteraard! :p Zijn er geen andere bestelopties?
 
Mijn bestelling wordt al 2 dagen verwerkt :p
 
dit is misschien een slimme ja!
stel 16 dbb'ers willen CoC's pietje wil #1 en #2 bla bla en fitness seller besteld dat en plaatst ze op de site en wij kopen het en hun zijn van hun lading af en wij zijn blij met onze toekomstige huge ass onderarmen :D?

vind het wel een puik plan!

al nieuws over de grippers? ^^

ik ben ook benieuwd!

Ik vind dat Fitness Seller gewoon gebanned moet worden als er geen grippers komen :p

goed idee ;)
 
Mijn bestelling wordt al 2 dagen verwerkt :p
Op moment van schrijven van je post was het nog geen 24 uur ;) Maar goed, het is erg druk de laatste tijd - zal er voor zorgen dat je bestelling morgen de deur uit gaat!

ongeveer iedereen zei:
Zoals ik vorige week zei, we gaan er werk van maken maar ik kan niets beloven! We zijn er in ieder geval wel mee bezig, dus niet denken dat we die grippers vergeten zijn :)

Nog even geduld, ik hoop dat ik eind deze week of begin volgende week meer informatie of uitsluitsel kan geven! Maar denk er aan, ik kan nog niets beloven!
 
Laatst bewerkt:
Nog even geduld, ik hoop dat ik eind deze week of begin volgende week meer info kan geven! Maar denk er aan, ik kan nog niets beloven!

Sportieve groet,
Marvin

ze komen er wel:birthday: :lifter: :rocknana: :D

edit: wat een heerlijke zeurpieten zijn we toch ook met ze alle:roflol:
 
Hoe duur gaat het verzenden van kettebell's wel niet kosten, zit erover te denken om zo eentje aan te schaffen. Ik ga nu me eigen even registreren.
 
Hoe duur gaat het verzenden van kettebell's wel niet kosten, zit erover te denken om zo eentje aan te schaffen. Ik ga nu me eigen even registreren.
Verzendkosten worden berekend aan de hand van de totaalprijs van je bestelling (in feite het totale gewicht van je bestelling).

Op deze pagina vind je een overzicht!
 
Wij zullen de CoC Grippers helaas niet gaan aanbieden. Eerder hebben wij namelijk ook al eens grippers in ons assortiment gehad en gebaseerd op deze ervaring hebben wij besloten op dit moment geen grippers aan te bieden.


Sportieve groet,
Marvin

Meneer Marvin...zijn jullie er nou mee bezig of nie :S
 
Meneer Marvin...zijn jullie er nou mee bezig of nie :S

Zoals ik vorige week zei, we gaan er werk van maken maar ik kan niets beloven! We zijn er in ieder geval wel mee bezig, dus niet denken dat we die grippers vergeten zijn :)

Nog even geduld, ik hoop dat ik eind deze week of begin volgende week meer informatie of uitsluitsel kan geven! Maar denk er aan, ik kan nog niets beloven!

Sportieve groet,
Marvin

:)
 
Ja kan ook lezen, maar eerst zou die het gaan bekijken, toen kwam mijn quote als in NEE HET GAAT NIET DOOR. En nu zijn ze er nog mee bezig...vandaar ik het nog na vraag.
 
Ja kan ook lezen, maar eerst zou die het gaan bekijken, toen kwam mijn quote als in NEE HET GAAT NIET DOOR. En nu zijn ze er nog mee bezig...vandaar ik het nog na vraag.
Na die betreffende quote van jou, waarin gezegd werd dat het niet doorging, hebben nog een aantal mensen teleurgesteld gereageerd. Vervolgens is er gepost dat we er nog eens naar zouden kijken. Misschien had je die post gemist ;)

Maar goed, even een update dan zodat alles weer duidelijk is: er is navraag gedaan bij IronMind maar we hebben nog geen reactie mogen ontvangen. Het is dus wachten op antwoord van IronMind.
 
Laatst bewerkt:
Na die betreffende quote van jou, waarin gezegd werd dat het niet doorging, hebben nog een aantal mensen teleurgesteld gereageerd. Vervolgens is er gepost dat we er nog eens naar zouden kijken. Misschien had je die post gemist ;)

Maar goed, even een update dan zodat alles weer duidelijk is: er is navraag gedaan bij IronMind maar we hebben nog geen reactie mogen ontvangen. Het is dus wachten op antwoord van IronMind.

Sportieve groet,
Marvin
Mooi dat er werk van gemaakt wordt :thumbs:
 
is het misschien een idee om ook naar andere grippers te kijken behalve CoC? of evt. een eigen lijn maken ["Barbarian Grippers, only for the true barbarian RoawwwRR"]
 
is het misschien een idee om ook naar andere grippers te kijken behalve CoC? of evt. een eigen lijn maken ["Barbarian Grippers, only for the true barbarian RoawwwRR"]
Andere grippers is zeker ook een mogelijkheid, maar ik was er juist van onder de indruk dat iedereen hier die CoC grippers van IronMind wilde hebben :rolleyes:

Barbarian Grippers klinken ook interessant maar aangezien we in de eerste plaats al geen grippers in ons assortiment wilden opnemen, zal een eigen product ontwerpen niet tot onze eerste opties behoren!

Trouwens, over enkele weken een grote update aangaande ons eigen label, Barbarian Line!
 
Laatst bewerkt:
Gaan jullie ook andere grip tools van ironmind verkopen? Ik ben iig zeer geintresseerd in idd de CoC grippers en nog wat andere dingen, de rolling thunder oa.
 
Ik wil ook nog #2 etc hebben van CoC maar geen zin om 20 euro ( shipping + douane ) extra te betalen voor te laten overkomen uit de VS :)
 
Gaan jullie ook andere grip tools van ironmind verkopen? Ik ben iig zeer geintresseerd in idd de CoC grippers en nog wat andere dingen, de rolling thunder oa.
Er is nog niets zeker, maar op dit moment zijn we alleen bezig met de CoC grippers.
 
Back
Naar boven