Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Dat is wel de bedoeling maar zal nog even duren. De fabrikant werkt wat kleine verbeteringen door aan het ontwerp. Ik denk dat die pas weer begin volgend jaar verkrijgbaar zullen zijn. De PRO collars zijn echter ook prima hoor en een stuk goedkoper (van Lock-Jaw of dezelfde sluitingen van ATX)!

Ah oke, is niet erg. Dan zal ik eens kijken nar de PRO collars van Lock Jaw of ATX! Bedankt voor het snelle antwoord :cool:

Hoe staat het inmiddels met de barbarian multibench 2? Staat al een tijd op 4 weken levertijd. Zie dat hij bij jullie duitse vestiging inmiddels weer op voorraad is? Ik heb hem al een tijd geleden besteld (en betaald)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.063
Hoe staat het inmiddels met de barbarian multibench 2? Staat al een tijd op 4 weken levertijd. Zie dat hij bij jullie duitse vestiging inmiddels weer op voorraad is? Ik heb hem al een tijd geleden besteld (en betaald)
Even met je bestelnummer mailen naar de klantenservice, dat hangt namelijk af van de volgorde van bestellen. De oudste bestellingen worden inderdaad deze week uitgeleverd!

Wanneer is de powercage binnen van barbarian ?

Volgens de website is mijn bestelling in verwerking en word naar verwachting de eerst volgende werkdag aangeboden door Transmission. Normaal gesproken kreeg ik een sms om de datum van bezorging te kiezen. Deze heb ik niet ontvangen, en morgen ben ik dus ook niet thuis. Wat kan ik nu doen?

• #6.069
Volgens de website is mijn bestelling in verwerking en word naar verwachting de eerst volgende werkdag aangeboden door Transmission. Normaal gesproken kreeg ik een sms om de datum van bezorging te kiezen. Deze heb ik niet ontvangen, en morgen ben ik dus ook niet thuis. Wat kan ik nu doen?
Als de bestelling nog in verwerking is is deze nog niet verzonden, dus ik neem aan dat je verzonden bedoelt. Als je bestelling verzonden is krijg je daarvan per e-mail bericht, daarin staat ook informatie over de aflevering. Indien je morgen niet thuis bent zal de leverancier bericht achterlaten en kun je contact met hen opnemen om een nieuwe afspraak te maken. Het is bij TransMission overigens niet mogelijk om van tevoren per SMS een datum van bezorging te kiezen. Indien je de volgende keer bij een bestelling bepaalde voorkeursdagen wilt opgeven, kun je dat aan ons doorgeven voordat wij de bestelling verzenden.

Laatst bewerkt:
Als de bestelling nog in verwerking is is deze nog niet verzonden, dus ik neem aan dat je verzonden bedoelt. Als je bestelling verzonden is krijg je daarvan per e-mail bericht, daarin staat ook informatie over de aflevering. Indien je morgen niet thuis bent zal de leverancier bericht achterlaten en kun je contact met hen opnemen om een nieuwe afspraak te maken. Het is bij TransMission overigens niet mogelijk om van tevoren per SMS een datum van bezorging te kiezen. Indien je de volgende keer bij een bestelling bepaalde voorkeursdagen wilt opgeven, kun je dat aan ons doorgeven voordat wij de bestelling verzenden.

Oke gelukkig! De status van de bestelling is nog steeds "Bezig met verwerken" dan moet ik de mail van 'verzonden' nog ontvangen. Goed om te weten hoe het nu zit, dan wacht ik die mail wel af. Bedankt voor de uitgebreide uitleg. :thumb:

Beste,

Deze "Ironforce AB-3 Abdominal Bench" ... is die opklapbaar?

Alvast bedankt!

• #6.072
  • #6.074
Oké, bedankt! :)

Is die makkelijk los te doen van elkaar dan, zoals op foto 4 ?
Heb zelf weinig ruimte beschikbaar, vandaar de vraag.
Je kunt het bankje in de hoogte verstellen door de vergrendeling (het pinnetje) eruit te trekken. Je kunt het liggedeelte ook gewoon helemaal naar boven van de verticale buis af schuiven en dan zijn de twee onderdelen los van elkaar.

mooie nieuwe spullen!

Die nieuwe cable cross is een exacte kopie van de body solid gcco150 :p Wel grappig dat de foto's zijn gefotoshopt van het originele :D
Maar deze ziet er wel mooier uit en prijs zit ook goed! :D

Die nieuwe cable cross is een exacte kopie van de body solid gcco150 :p Wel grappig dat de foto's zijn gefotoshopt van het originele :D

ook die dipsteunen en bankjes lijken precies op die van body solid

Is deze cable cross ook uit te breiden met 90kg extra gewicht door halterschijven?

en is het 72kg gewichtstapels of 75kg? Aangezien 72kg nogal een vreemd getal is als je kijkt naar stappen van 5kg

• #6.079
Die nieuwe cable cross is een exacte kopie van de body solid gcco150 :p

ook die dipsteunen en bankjes lijken precies op die van body solid

Goed gezien, het zijn echter geen kopieën maar gewoon dezelfde toestellen uit dezelfde fabriek!

En zwart ziet veel beter uit, toch? :cool:

Is deze cable cross ook uit te breiden met 90kg extra gewicht door halterschijven?

en is het 72kg gewichtstapels of 75kg? Aangezien 72kg nogal een vreemd getal is als je kijkt naar stappen van 5kg
De toestellen zijn oorspronkelijk van een Amerikaans merk en de gewichtplaten zijn dus gemaakt in pond, niet in kilogram. Elke gewichtstapel bestaat uit 150 lbs gewichtplaten plus een 10 lbs kopplaat. Dat is 160 lbs totaalgewicht per stapel en dat is gelijk aan circa 72,5 kg. Het is dus geen 75 kg gewichtstapel met 5 kg stappen zoals vrijwel overal in Nederland en België wordt geadverteerd, veel productbeschrijvingen staan helaas vol met dit soort onjuistheden.

De gewichtstapel kan inderdaad uitgebreid worden met losse halterschijven, zoals aangegeven in de productbeschrijving. 90 kg extra gewicht per kant is echter overdreven veel. Ik zou hooguit 50 kg extra gewicht adviseren.

Laatst bewerkt:
FS, zoals jullie wellicht weten zijn er momenteel een aantal topics over goede barbells;
Meestal komt dan als beste en beste koop de rogue power bar en dergelijke uit de bus. Echter zijn er veel mensen die deze niet kunnen veroorloven en kijken ze dus naar alternatieven. Ook de ATX power bar van jullie, voor 259 lijkt, me baserende op de kenmerken, een interessant alternatief.
Echter vrees ik er een beetje voor dat niemand hier de eerste stap wil zetten om deze te kopen. Zij die 259 kunnen betalen kiezen voor zekerheid en geven dan liever 150 euro meer uit.
Maar het zou wel eens kunnen dat jullie bar zeer goed is. Maar zolang niemand ze eens een paar trainingen test, zal ze hier geen succes blijken.
Nu vroeg ik me af of jullie de ervaren ratten, zoals Sanca, Eddine,... eens een week met zo'n bar kunnen laten trainen.
Ik denk dat, indien zij zouden concluderen dat het een goede bar is voor zijn prijs, en een goed alternatief voor zij die een bar onder de 300 euro zoeken, dan zouden er hier heel wat mensen deze barbell kopen.
Ik weet dat je de bar mss wel eens kan testen in jullie shop, maar tot op heden is dat nog niet gebeurd en ik denk niet dat iemand 50 euro benzine (of meer) zal verrijden, om één keer met een bar te tillen.

Zou hier geen oplossing voor te vinden zijn?

Terug
Naar boven