FS, zoals jullie wellicht weten zijn er momenteel een aantal topics over goede barbells;
Meestal komt dan als beste en beste koop de rogue power bar en dergelijke uit de bus. Echter zijn er veel mensen die deze niet kunnen veroorloven en kijken ze dus naar alternatieven. Ook de ATX power bar van jullie, voor 259 lijkt, me baserende op de kenmerken, een interessant alternatief.
Echter vrees ik er een beetje voor dat niemand hier de eerste stap wil zetten om deze te kopen. Zij die 259 kunnen betalen kiezen voor zekerheid en geven dan liever 150 euro meer uit.
Maar het zou wel eens kunnen dat jullie bar zeer goed is. Maar zolang niemand ze eens een paar trainingen test, zal ze hier geen succes blijken.
Nu vroeg ik me af of jullie de ervaren ratten, zoals Sanca, Eddine,... eens een week met zo'n bar kunnen laten trainen.
Ik denk dat, indien zij zouden concluderen dat het een goede bar is voor zijn prijs, en een goed alternatief voor zij die een bar onder de 300 euro zoeken, dan zouden er hier heel wat mensen deze barbell kopen.
Ik weet dat je de bar mss wel eens kan testen in jullie shop, maar tot op heden is dat nog niet gebeurd en ik denk niet dat iemand 50 euro benzine (of meer) zal verrijden, om één keer met een bar te tillen.
Zou hier geen oplossing voor te vinden zijn?