- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Ik ben ook confused, want die hex bars verkopen wij nog geen 8 maanden hoorDie zijn pas sinds september beschikbaar.
Vanwege de super scherpe prijs waren deze, niet verrassend, echter ook zo weer op. En OP=OP natuurlijk! Wij hebben uiteraard ook geen tientallen beschadigde exemplaren op voorraad liggenEr zullen pas weer nieuwe exemplaren beschikbaar zijn wanneer een nieuwe levering binnenkomt en daar weer exemplaren met lakschade tussen zitten.
---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------
Nieuw van ATX:
![]()
Wooden Jerk Block Set
Deze extreem sterke en duurzame houten Jerk Blocks van ATX zijn gemaakt in de EU en kunnen betrouwbaar en met gemak omgaan met zware vallende gewichten van boven het hoofd. Deze blokken zijn uitstekend geschikt voor een toegewijde set van zware jerks, zonder dat de halterstang telkens opnieuw gecleand hoeft te worden. De Jerk Blocks zijn stapelbaar op verschillende hoogtes en hebben nog talloze andere toepassingen!
Bekijk alle specificaties hier.
Wanneer komt er een nieuwe lading hex bars binnen?

Die zijn pas sinds september beschikbaar.
Er zullen pas weer nieuwe exemplaren beschikbaar zijn wanneer een nieuwe levering binnenkomt en daar weer exemplaren met lakschade tussen zitten.
Heb je daar vaker/regelmatig last van? Of was de website wellicht tijdelijk niet bereikbaar? Zelf heb ik dit eigenlijk nooit opgemerkt. Ik weet wel dat de pagina's met Nieuwe producten en met Aanbiedingen soms lang kunnen laden als deze niet gecached zijn op de webserver. Echter zou dat hooguit enkele seconden moeten zijn en zeker geen minuten.
Hoe goedkoper, hoe minder de kwaliteit en stabiliteit over het algemeen ook zal zijn.