XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik ben ook confused, want die hex bars verkopen wij nog geen 8 maanden hoor ;) Die zijn pas sinds september beschikbaar.

Vanwege de super scherpe prijs waren deze, niet verrassend, echter ook zo weer op. En OP=OP natuurlijk! Wij hebben uiteraard ook geen tientallen beschadigde exemplaren op voorraad liggen :p Er zullen pas weer nieuwe exemplaren beschikbaar zijn wanneer een nieuwe levering binnenkomt en daar weer exemplaren met lakschade tussen zitten.

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Nieuw van ATX:

jbo-set-tmp.jpg

Wooden Jerk Block Set

Deze extreem sterke en duurzame houten Jerk Blocks van ATX zijn gemaakt in de EU en kunnen betrouwbaar en met gemak omgaan met zware vallende gewichten van boven het hoofd. Deze blokken zijn uitstekend geschikt voor een toegewijde set van zware jerks, zonder dat de halterstang telkens opnieuw gecleand hoeft te worden. De Jerk Blocks zijn stapelbaar op verschillende hoogtes en hebben nog talloze andere toepassingen!

Bekijk alle specificaties hier.

Wanneer komt er een nieuwe lading hex bars binnen?

Hebben jullie al meer informatie over de binnenkomst van de nieuwe ATX barren (zwart/chrome zonder center knurl?)

Hebben jullie tijdens de Kerstperiode, buiten Kerstdag en nieuwjaarsdag zelf natuurlijk, gewoon dezelfde openingsuren?
Enig idee of jullie de MegaTec lever arm multipress in deze periode al zouden opgesteld hebben in de showroom?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.206
Hebben jullie tijdens de Kerstperiode, buiten Kerstdag en nieuwjaarsdag zelf natuurlijk, gewoon dezelfde openingsuren?
Enig idee of jullie de MegaTec lever arm multipress in deze periode al zouden opgesteld hebben in de showroom?
24 en 31 december is de showroom geopend tot 12:30 uur.
25 en 26 december en 1 januari de hele dag gesloten.

De MegaTec toestellen worden pas eind december verwacht. De eerste toestellen zullen waarschijnlijk pas medio januari worden opgesteld in de showroom.

Ik heb een barbarian multibench 2, kan ik daarop de lat tower attachment van powertec aansluiten (een kameraad van mij doet deze weg en zou hem verkopen tenzij ik dat kan gebruiken, vandaar)

• #6.208
Ik heb een barbarian multibench 2, kan ik daarop de lat tower attachment van powertec aansluiten (een kameraad van mij doet deze weg en zou hem verkopen tenzij ik dat kan gebruiken, vandaar)
Je kunt die er wel op bevestigen, in de zin van dat het zal passen. Het frame waarin de adapters worden geplaatst heeft namelijk dezelfde afmetingen als bij de Powertec bench.

Echter kan ik niets garanderen over de functionaliteit. Wij hebben de Lat attachment van Powertec nooit verkocht dus ik ben er helaas niet mee bekend.. Maar ik voorzie geen problemen in combinatie met de Multi Bench 2.

Als het een vriend betreft kun je de attachment toch ook gewoon eerst even uitproberen voordat je deze overneemt? Laat hier anders even weten hoe het bevalt ;)

ik zal het eerst eens testen (wou gewoon weten of het de moeite was want hij woont vrij ver en geen auto hebbende wordt dat weer vrienden enzo contacteren :p)

Beste FS,
de laadtijden van jullie site,kan soms enkele minuten duren,hoe komt het,en kan het opgelost worden?
waarvoor dank.

• #6.211
Beste FS,
de laadtijden van jullie site,kan soms enkele minuten duren,hoe komt het,en kan het opgelost worden?
waarvoor dank.
Minuten :eek: Heb je daar vaker/regelmatig last van? Of was de website wellicht tijdelijk niet bereikbaar? Zelf heb ik dit eigenlijk nooit opgemerkt. Ik weet wel dat de pagina's met Nieuwe producten en met Aanbiedingen soms lang kunnen laden als deze niet gecached zijn op de webserver. Echter zou dat hooguit enkele seconden moeten zijn en zeker geen minuten.

Zijn er nog meer mensen die last hebben van extreem lange laadtijden?

Feedback is natuurlijk altijd welkom!

Laatst bewerkt:
Minuten :eek: Heb je daar vaker/regelmatig last van? Of was de website wellicht tijdelijk niet bereikbaar? Zelf heb ik dit eigenlijk nooit opgemerkt. Ik weet wel dat de pagina's met Nieuwe producten en met Aanbiedingen soms lang kunnen laden als deze niet gecached zijn op de webserver. Echter zou dat hooguit enkele seconden moeten zijn en zeker geen minuten.

Hier laadt hij altijd insta, heb de afgelopen week best vaak op jullie website gezeten. ;)

Gelijk een vraagje: Wat raden jullie aan als instap model powerrack? Er moeten puur safety bars op zitten en natuurlijk pins om een 220cm olympic barbell op te leggen.
Pully/pull-up bar etc. allemaal niet nodig, gewoon een degelijk goedkoop ding dat squatten veiliger maakt.

of bijvoorbeeld zoiets: http://www.fitness-seller.nl/barbarian-open-full-rack/, alleen dan goedkoop en simpel.
Ik heb zelf de http://www.fitness-seller.nl/barbarian-free-rack/, valt er hier anders nog iets aan 'toe te voegen', stand alone safety bars? dat zou ook een prettige uitkomst zijn.

Ik heb hier ook een barbarian line verstelbaar bankje staan, maar volgens mij ondersteunt deze geen leg extension/curl mogelijkheden, hebben jullie toevallig ook goedkope extension/curl oplossingen? :P

Laatst bewerkt:
  • #6.214
Hier laadt hij altijd insta, heb de afgelopen week best vaak op jullie website gezeten. ;)

Gelijk een vraagje: Wat raden jullie aan als instap model powerrack? Er moeten puur safety bars op zitten en natuurlijk pins om een 220cm olympic barbell op te leggen.
Pully/pull-up bar etc. allemaal niet nodig, gewoon een degelijk goedkoop ding dat squatten veiliger maakt.

of bijvoorbeeld zoiets: http://www.fitness-seller.nl/barbarian-open-full-rack/, alleen dan goedkoop en simpel.
Ik heb zelf de http://www.fitness-seller.nl/barbarian-free-rack/, valt er hier anders nog iets aan 'toe te voegen', stand alone safety bars? dat zou ook een prettige uitkomst zijn.

Ik heb hier ook een barbarian line verstelbaar bankje staan, maar volgens mij ondersteunt deze geen leg extension/curl mogelijkheden, hebben jullie toevallig ook goedkope extension/curl oplossingen? :P
Vrijwel alle racks voldoen aan die eisen :) Hoe goedkoper, hoe minder de kwaliteit en stabiliteit over het algemeen ook zal zijn.

Power Racks
Half Racks
Squat Racks

Het Free-Rack heeft helaas geen uitbreidingsmogelijkheden. De versie inclusief safety bars is een apart rack: Barbarian Free-Stands

Voor leg extensions/curls zou je inderdaad een bankje met beendeel-accessoire kunnen aanschaffen maar dat kan ook al snel duur uitvallen. Alleen de Ironforce bankjes (met rode bekleding) en accessoires zijn vrij goedkoop. Anders kom je uit bij de Barbarian Leg Extension / Curl maar ik ga ervan uit dat die ook te duur is.

Ik kan het mis hebben maar volgens mij staat er voor de bench van ironforce
:http://www.fitness-seller.nl/iron-force-bfid7-multi-bench/
geen foto van de uitbreidingsmogelijkheden of wel?
En wat is de belastbaarheid van deze uitbreidingen?
De uitbreidingen zijn momenteel ook nog niet verkrijgbaar. Wij verwachten die pas medio/eind januari binnen te krijgen. De belastbaarheid ligt volgens mij rond de 60 kg.

ik vond het raar omdat andere sites wel goeden laden,maar vandaag lijkt er niets aan de hand,merci voor het antwoord.

• #6.216
ik vond het raar omdat andere sites wel goeden laden,maar vandaag lijkt er niets aan de hand,merci voor het antwoord.
Misschien was de server even onbereikbaar. Hou het in ieder geval even in de gaten, als het vaker voorkomt kun je dat altijd melden :)

Wanneer komt de MegaTec Half Rack terug binnen?

• #6.219
Wanneer komt de MegaTec Half Rack terug binnen?
De MegaTec toestellen zijn net nieuw aangekondigd, je kunt deze momenteel enkel alvast pre-orderen. De eerste levering zal normaal gesproken begin januari binnenkomen (met slechts beperkte aantallen).

Terug
Naar boven