Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hey Fitness Seller,

Ik heb de Megatec Half Rack besteld, omdat mijn ruimte beperkt is. Mooi apparaat en ziet er heel degelijk uit. Is deze geschikt om gym rings aan op te hangen? Wil namelijk ring dips erbij gaan doen.

Dank!

Zou graag bij jullie een speedball van Everlast kopen met een pompje. Echter vind ik het wel sterk overdreven dat hierop 18,9 euro verzendkosten gerekend worden. Lijkt me acceptabel als er zwaar materiaal vervoerd moet worden, maar op iets dat niets weegt lijkt dit me toch wat overdreven?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.183
weten jullie hoelang het duurt voordat de B kwaliteit hex bars weer op vooraan zijn?
Nee helaas, de vraag naar deze goedkope hex bars is veel hoger dan verwacht. Ik denk dat dat nog minimaal een paar weken gaat duren.

Hey Fitness Seller,

Ik heb de Megatec Half Rack besteld, omdat mijn ruimte beperkt is. Mooi apparaat en ziet er heel degelijk uit. Is deze geschikt om gym rings aan op te hangen? Wil namelijk ring dips erbij gaan doen.

Dank!
Er zit een chin-up bar aan dus je kunt uiteraard ook ringen aan het rack bevestigen, voor dips is dat zeker geen probleem :) Goed alternatief trouwens voor het ontbreken van dip bars, ik zal het nog als tip vermelden op de website!

Zou graag bij jullie een speedball van Everlast kopen met een pompje. Echter vind ik het wel sterk overdreven dat hierop 18,9 euro verzendkosten gerekend worden. Lijkt me acceptabel als er zwaar materiaal vervoerd moet worden, maar op iets dat niets weegt lijkt dit me toch wat overdreven?
Verzendkosten naar België zijn sowieso wat hoger maar als het enkel om één licht artikel gaat kloppen de verhoudingen inderdaad niet altijd. Ik stuur je even een privéberichtje.

Laatst bewerkt:
Er zit een chin-up bar aan dus je kunt er uiteraard ook ringen aan bevestigen, voor dips is dat zeker geen probleem :) Goed alternatief trouwens voor het ontbreken van dip bars, ik zal het nog als tip vermelden op de website!

Thanks! Ik heb in etappes inmiddels een een behoorlijke bestelling gemaakt, dus rings kunnen er ook nog wel bij.

Als ik alles in één keer wil laten bezorgen, moet ik dan even een mailtje sturen? Rack en bankje zijn namelijk over twee weken leverbaar in tegenstelling tot de overige artikelen. :)

• #6.185
Thanks! Ik heb in etappes inmiddels een een behoorlijke bestelling gemaakt, dus rings kunnen er ook nog wel bij.

Als ik alles in één keer wil laten bezorgen, moet ik dan even een mailtje sturen? Rack en bankje zijn namelijk over twee weken leverbaar in tegenstelling tot de overige artikelen. :)
Normaal gesproken wordt de bestelling sowieso vastgehouden tot alles leverbaar is. Maar heb je nu meerdere bestellingen geplaatst dan? Als je alles in één keer wilt laten leveren kun je ook besparen op de verzendkosten, neem dan sowieso even contact op met de klantenservice (e-mail) en vermeld dat je de bestellingen wilt samenvoegen én dat je er nog Gym Rings bij wilt bestellen.

Normaal gesproken wordt de bestelling sowieso vastgehouden tot alles leverbaar is. Maar heb je nu meerdere bestellingen geplaatst dan? Als je alles in één keer wilt laten leveren kun je ook besparen op de verzendkosten, neem dan sowieso even contact op met de klantenservice (e-mail) en vermeld dat je de bestellingen wilt samenvoegen én dat je er nog Gym Rings bij wilt bestellen.

Besparen is altijd mooi! Ik zal vanavond even een mailtje sturen.

Wanneer is de Heavy Duty Flat Bench weer leverbaar?

Kun je misschien meer over de crosstrainer vertellen van UNO, die voor 449 te koop staat.
Zijn deze kwalitatief beter dan bijvoorbeeld bij helisports?

• #6.191
Kun je misschien meer over de crosstrainer vertellen van UNO, die voor 449 te koop staat.
Zijn deze kwalitatief beter dan bijvoorbeeld bij helisports?
Dit is een uitloopmodel, vandaar ook de aanbieding. Ik ben er zelf niet zo kapot van omdat het een vrij klein toestel is (als je professionele toestellen in sportscholen gewend bent). Dat geldt voor de meeste goedkope cardiotoestellen. Je kunt het toestel beter op voorhand komen uitproberen voordat je het aanschaft.

Als je specifieke vragen over functionaliteiten of dergelijke hebt kun je het beste even mailen naar de klantenservice.

vraagje: zijn de Barbarian J-hooks geschikt voor alle cages, ook voor die van pre 2009?

Hier nog eentje :)

Hou al een een paar weken de site in de gaten op jullie advies maar tot op heden nog niet op voorraad..

• #6.197
Wij hadden vorige week de nieuwe levering verwacht. Ik ga ervan uit dat die deze week nog of volgende week binnenkomt!

• #6.200
Nieuw en in aanbieding, maar reeds meer dan 8 maand niet meer beschikbaar
I'm confused ???
http://www.fitness-seller.nl/olympische-hex-bar-chroom-b-kwaliteit/
Ik ben ook confused, want die hex bars verkopen wij nog geen 8 maanden hoor ;) Die zijn pas sinds september beschikbaar.

Vanwege de super scherpe prijs waren deze, niet verrassend, echter ook zo weer op. En OP=OP natuurlijk! Wij hebben uiteraard ook geen tientallen beschadigde exemplaren op voorraad liggen :p Er zullen pas weer nieuwe exemplaren beschikbaar zijn wanneer een nieuwe levering binnenkomt en daar weer exemplaren met lakschade tussen zitten.

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Nieuw van ATX:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wooden Jerk Block Set

Deze extreem sterke en duurzame houten Jerk Blocks van ATX zijn gemaakt in de EU en kunnen betrouwbaar en met gemak omgaan met zware vallende gewichten van boven het hoofd. Deze blokken zijn uitstekend geschikt voor een toegewijde set van zware jerks, zonder dat de halterstang telkens opnieuw gecleand hoeft te worden. De Jerk Blocks zijn stapelbaar op verschillende hoogtes en hebben nog talloze andere toepassingen!

Bekijk alle specificaties hier.

Terug
Naar boven