Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Is de ab wheel die jullie verkopen met gelagerd? Als ik hem vandaag bestel, heb ik hem dan donderdag in huis? Heb hem nodig voor Sinterklaas!

Dank je! Ziet het er trouwens exact zo uit als op de foto, want dan is het qua kwaliteit vergelijkbaar met de Inzer riemen.

Hij zal misschien niet zo lang meegaan maar ik denk dat voor de meeste stervelingen onder ons, die minder dan 120 kilo wegen en minder dan 200 kilo squatten en deadliften (en dus minder spanning op die lederen riem uitoefenen) deze riem meer dan voldoende zal zijn. Op amazon.co.uk moet je eens kijken naar power lifting belt Scorpion. Is iets duurder maar zeer gelijkaardig. Ik kocht een rdx riem maar had fs deze riem waar jij het over hebt binnengehad dan had ik die gekocht;

Hij zal misschien niet zo lang meegaan maar ik denk dat voor de meeste stervelingen onder ons, die minder dan 120 kilo wegen en minder dan 200 kilo squatten en deadliften (en dus minder spanning op die lederen riem uitoefenen) deze riem meer dan voldoende zal zijn. Op amazon.co.uk moet je eens kijken naar power lifting belt Scorpion. Is iets duurder maar zeer gelijkaardig. Ik kocht een rdx riem maar had fs deze riem waar jij het over hebt binnengehad dan had ik die gekocht;

Ziet er goed en robuust uit, maar is wel dubbel prong ipv single prong. Die van fs lijkt me een goeie keus vooralsnog. Thanks!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.165
Dank je! Ziet het er trouwens exact zo uit als op de foto, want dan is het qua kwaliteit vergelijkbaar met de Inzer riemen.
Jazeker, de productfoto's worden natuurlijk van de daadwerkelijke producten gemaakt ;) Maar ik weet niet of je de kwaliteit kunt vergelijken aan de hand van foto's, er zijn zoveel verschillende soorten leder (combinaties) mogelijk. De kwaliteit van de Iron Force powerliftriemen is echter prima voor vrijwel alle toepassingen.

Is de ab wheel die jullie verkopen met gelagerd? Als ik hem vandaag bestel, heb ik hem dan donderdag in huis? Heb hem nodig voor Sinterklaas!
Nee maar dat is ook helemaal niet nodig bij dit soort tools. De Ab Wheels rollen gewoon soepel :) Product is op voorraad dus zou normaal gesproken binnen een dag verzonden moeten worden.

Nee maar dat is ook helemaal niet nodig bij dit soort tools. De Ab Wheels rollen gewoon soepel :) Product is op voorraad dus zou normaal gesproken binnen een dag verzonden moeten worden.

Zijn de crossfit ballen van 9 kg toevallig weer op voorraad? Bestel ik die gelijk mee namelijk. Wacht al een tijd om een wat grotere bestelling te hebben, aangezien ik anders alleen de bal moet bestellen.

• #6.167
Is er al iets bekent over de volgende levering van de Barbarian Multi Bench?

• #6.171
Heb nog niet besteld, wil er wel graag eentje hebben! Ik stuur evengoed wel een mailtje.
Dan kan het nog wel even gaan duren ben ik bang! Zoals aangegeven op de website is de verwachte levertijd momenteel circa 4 weken.

Bedoel je trouwens de nieuwe Multi Bench 2? Het oude model Multi Bench is zoals aangegeven namelijk helemaal niet meer leverbaar!

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

NIEUW

Naast het horizontale Gun Rack bieden wij nu ook een verticaal rek aan waarin je je dure halterstangen ruimtebesparend én veilig kunt opbergen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Halterstangen Cue Rack

Het nieuwe Cue Rack heeft een uniek ontwerp dat gebaseerd is op de opbergrekken voor biljartkeus. De halterstangen worden eenvoudig in de rubberen voet geplaatst en kunnen vervolgens in de clips worden vastgeklikt. De halterstangen zijn dan altijd binnen handbereik en zijn snel en gemakkelijk hanteerbaar. Alle punten waar de halterstangen het rek raken zijn bovendien bekleed met dikke rubberen beschermlagen zodat de halterstangen niet beschadigd raken.

Bekijk alle nieuwe artikelen hier.

• #6.173
Hallo Fitness-seller,

Wat is het grote verschil tussen deze 2 baren?

1) http://www.fitness-seller.nl/halterstang-kabelgreep-met-draaibare-grepen/ => 169€

2) http://www.fitness-seller.nl/olympische-curlstang-met-draaigrepen/ => 99€

Een verschil van 70€. Ik zie dat je de eerste met een kabel kan gebruiken, maar dat heb ik niet.
Is de eerste van een veel beter kwaliteit?

Hoe hoog is de belastbaarheid en de lengte tussen de 2 grepen van de 2de bar?
De grepen van deze twee halterstangen draaien op andere manieren:

Bij de eerste halterstang draaien de grepen 360 graden in een rondje, zoals een klok, waardoor je zelf de greeppositie kunt bepalen. Behalve dat de grepen met kogellagers gelagerd zijn, zijn de uiteindes (sleeves) ook gelagerd met messingbussen.

Bij de tweede halterstang staan de grepen standaard in een schuine positie. De volledige greep kan echter naar voren en naar achteren draaien/kantelen. De greep kan dus niet ronddraaien zoals een klok, zoals bij de eerste stang. Deze curlstang is ook niet gelagerd. De afstand tussen de grepen is circa 40-45 cm (de grepen staan schuin), de belastbaarheid zal ook 120+ kg zijn.

• #6.174
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De nieuwe toestellen van MegaTec zijn binnenkort verkrijgbaar maar zijn nu al online te bekijken en te bestellen!

Deze serie met premium kwaliteit toestellen is speciaal ontwikkeld voor intensief thuisgebruik. De perfecte toestellen om je ultieme homegym mee te creëren!

Bekijk alle toestellen hier!

Kunnen op de megatec leverage gym ook weerstandsbanden worden gehangen voor het op de leverage armen, zoals mogelijk is bij het grote toestel? ik zie geen mogelijkheid om pinnen erin te steken, of vergis ik mij?

ik ben tussen die 2 aan het twijfelen maar aangezien plaats ook een issue is ...

• #6.176
Kunnen op de megatec leverage gym ook weerstandsbanden worden gehangen voor het op de leverage armen, zoals mogelijk is bij het grote toestel? ik zie geen mogelijkheid om pinnen erin te steken, of vergis ik mij?

ik ben tussen die 2 aan het twijfelen maar aangezien plaats ook een issue is ...
Het Triplex Workout Station heeft helaas inderdaad geen haken of pinnen voor het bevestigen van weerstandsbanden. Als je een beetje handig bent zou je misschien zelf iets soortgelijks kunnen maken zoals de haken op het Multiplex toestel.

Hey FS!

Gisterenavond nog snel wat 50mm schijven met een olymp curlbar en bijhorende sluitveren besteld, en een vloermat (Order # 100141073). Alles is op voorraad bij jullie. Wanneer denk je te kunnen verzenden (betaald met BC)? (ruwe schatting hoor, tis gewoon omdat ik zo ongeduldig ben als een klein kind :D

Thanks!

• #6.179
Hey FS!

Gisterenavond nog snel wat 50mm schijven met een olymp curlbar en bijhorende sluitveren besteld, en een vloermat (Order # 100141073). Alles is op voorraad bij jullie. Wanneer denk je te kunnen verzenden (betaald met BC)? (ruwe schatting hoor, tis gewoon omdat ik zo ongeduldig ben als een klein kind :D

Thanks!
Normaal gesproken zal dat dan gewoon vandaag verzonden worden, zolang het niet te druk is (als er geen grote levering binnenkomen). Ik ben vandaag echter niet op kantoor, als je het zeker wilt weten kun je het beste even bellen met de klantenservice (na 10:00 uur).

Op de site staan de Iron Force riemen nog niet op voorraad.
Wanneer verwachten jullie deze weer te kunnen leveren?

http://www.fitness-seller.nl/iron-force-powerlifting-belt/
De nieuwe levering wordt deze week verwacht, even de site in de gaten houden.

weten jullie hoelang het duurt voordat de B kwaliteit hex bars weer op vooraan zijn?

Terug
Naar boven