- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur dit even door naar onze klantenservice, inclusief foto. Vermeld ook de afmetingen van de plastic insert.

Stuur dit even door naar onze klantenservice, inclusief foto. Vermeld ook de afmetingen van de plastic insert.
Heb je het verschuifbare onderdeel naar beneden op de plastic insert laten donderen?![]()

Handschoentjes slijten over het algemeen vrij snel bij krachtsporters maar je zou er toch wel één of twee jaar mee moeten kunnen doen, afhankelijk van de intensiteit en frequentie van de trainingen natuurlijk.Ik heb ongeveer twee maanden geleden de Full Grip handschoenen gekocht, en heb ze nu twee maanden in gebruik. Helaas zit er nu al een scheur in de linkerhandschoen bij de duim.Kan daar iets aan gedaan worden?
Handschoentjes slijten over het algemeen vrij snel bij krachtsporters maar je zou er toch wel één of twee jaar mee moeten kunnen doen, afhankelijk van de intensiteit en frequentie van de trainingen natuurlijk.
Meldt de schade in onze klantenservice en stuur een duidelijke foto en toelichting mee. Check het stappenplan op onze website.
.Pfoe nee ik heb daar eerlijk gezegd echt nog geen goed zicht op omdat er slechts een kleine tussenlevering komt. Dat is dus echt even afwachten tot midden/eind januari - of kijken voor een alternatief.Ik heb 1e kerstdag deze http://www.fitness-seller.nl/iron-force-powerlifting-belt besteld. Kunnen jullie een indicatie geven wanneer ik m ongeveer kan verwachten?
Edit: Excuses, lees net dat er een kleine levering komt in januari, dus neem aan dat ik hem dan ergens heb? Of is er al een preciezere datum bekend?
Je kunt gewoon je eigen set samenstellen op de productpagina. Er zijn geen voordeelpakketten voor de verschillende soorten ATX bumpers.Komt er nog een nieuwe 'bumper plate set'?
De huidige is nog met oude bumpers.
bv setsje 2x 10-15-20
Professionele barbells zoals de ATX halterstangen zijn bij ons enkel verkrijgbaar in 220 cm uitvoering, er zijn geen plannen om kortere halterstangen in een betere of duurdere uitvoering te maken.Gaan er ook sterkere 180 cm barbells komen? Of zal ik dan echt voor de lange moeten gaan?
Volgens mij is die levering inmiddels binnengekomen maar moet nog worden gesorteerd en ingeruimd, dus die zullen sowieso pas na Nieuwjaar weer beschikbaar zijn.Hoi FS
Wanneer is deze er weer: ATX Power Bar (zwart/chroom)
En wat is nou net die 40eur verschil waard met deze: ATX Olympic Bearing Barbell (Center Knurl)
Ik snap wel dat het met de lagering te maken heeft maar wat is nou net het voordeel van die naaldlagers ipv messingbussen

Nee, deze zullen nagenoeg hetzelfde zijn qua hardheid van het rubber.@FS: Zijn er kwaliteitsverschillen in rubber tussen de de bumpers met colour ring en de gewone zwarte atx? (qua getest zijn etc...) zie wel dat de colour ring een opening heeft van 50.5mm tov 50.6 voor de andere bumpers (= typfout ofzo?)