MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

De Iron Force BFID7 Multi Bench staat op voorraad, maar is dit wel echt zo?
Als ik het in mijn 'winkelmandje' plaats, dan staat er: "* Niet beschikbaar in de gewenste hoeveelheid, 1 items worden als backorder geplaatst."
Ik heb het bankje al besteld, dus ik hoop dat die zo snel mogelijk binnenkomt :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.302
De Iron Force BFID7 Multi Bench staat op voorraad, maar is dit wel echt zo?
Als ik het in mijn 'winkelmandje' plaats, dan staat er: "* Niet beschikbaar in de gewenste hoeveelheid, 1 items worden als backorder geplaatst."
Ik heb het bankje al besteld, dus ik hoop dat die zo snel mogelijk binnenkomt :)
De BFID7 is inderdaad zoals aangegeven gewoon direct uit voorraad leverbaar :) ik zal even nakijken wat er misgaat in het winkelmandje.

De bestelling zal waarschijnlijk morgen of uiterlijk woensdag verzonden worden. Het is momenteel nog wat druk in ons magazijn, door de nasleep van de enorme logistieke drukte rondom de feestdagen.

Enig nieuws over de ATX bars of wanneer we nieuws mogen verwachten?

• #6.313
Vandaag een ironforce bankje opgehaald bij jullie. Wilde het net in elkaar schroeven en toen zag ik wat deukjes in de onderbalk. Hoort dit zo?

uploadfromtaptalk1389456793528.jpg

• #6.315
Vandaag een ironforce bankje opgehaald bij jullie. Wilde het net in elkaar schroeven en toen zag ik wat deukjes in de onderbalk. Hoort dit zo?
Deze bankjes hebben veel gebogen onderdelen en wat je ziet komt door het buigen, niets mis mee dus ;)

• #6.317
Dit zie je inderdaad terug bij gebogen onderdelen van alle bankjes en toestellen uit deze serie.

Bedankt voor de snelle reactie. Nu kan ik hem met een gerust hart in elkaar zetten.

ik heb gister een hex bar over gekocht van een forum lid.
deze:http://www.fitness-seller.nl/olympische-hex-bar-chroom-140-cm/

en bij de beschijving staat 14,5 kg. maar hij voelt veel zwaarder. weten jullie zeker dat dit gewicht klopt?
ik zou zelf wel na willen wegen maar mijn weegschaal is kapot :o ben gewoon even nieuwsgierig

• #6.320
ik heb gister een hex bar over gekocht van een forum lid.
deze:http://www.fitness-seller.nl/olympische-hex-bar-chroom-140-cm/

en bij de beschijving staat 14,5 kg. maar hij voelt veel zwaarder. weten jullie zeker dat dit gewicht klopt?
ik zou zelf wel na willen wegen maar mijn weegschaal is kapot :o ben gewoon even nieuwsgierig
Ik neem aan dat het gewicht zoals aangegeven gewoon klopt, tenzij er vanuit de fabriek iets is gewijzigd en dat niet is bijgewerkt. Deze hex bar is nu helaas niet in voorraad dus ik kan het niet voor je controleren.

Dan maar even met je stang bij de buren aankloppen ;)

Terug
Naar boven