- Waardering
- 2.701

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan heeft er weer iemand liggen slapen in het magazijn
Zal de drukte rondom de feestdagen wel zijn geweest.
De oude Barbarian Multi Bench is zoals aangegeven niet meer leverbaar, dit model is vervangen door de Multi Bench 2.Wanneer gaat de 'Barbarian Multi Bench - zilver' terug verkrijgbaar zijn?
Betreft het een lopende bestelling? Dan kun je met je bestelnummer informeren bij de klantenservice, er zijn namelijk erg veel backorders.
Hebben jullie enige vorm van garantie of bumperplates?
Dat klopt, wij hebben helaas geen squat/hip belts in het assortiment (ik neem aan dat je geen dip belt bedoelde)@Fitness-Seller:
Verkopen juliie ook Hip Belts? Kan hem op de site niet vinden![]()
Je hebt uiteraard op alle producten standaard fabrieksgarantie op productiefouten en dergelijke, plus de wettelijke garantie. Overigens zijn 5 kg bumpers niet geschikt om op zichzelf te laten vallen en daarop is dus géén garantie tegen buigen of breken!Hebben jullie enige vorm van garantie of bumperplates?
Goede bumpers inderdaad. Hi-Temp is het merk (Amerikaanse fabriek) en de garantie die zij bieden is gewoon 1 jaar (korter voor de lichtste gewichten). Deze bumpers zijn wel wat dikker en dus niet altijd voor iedereen even interessant.Als je bumpers zoekt die eindeloos meegaan moet je kijken voor Hi temp varianten. Zijn verschillende merken die ze hebben.
Dat zijn gewoon dezelfde bumpers die in Amerika gemaakt worden door Hi-Temp (vandaar de naam) of ze nu door AF of door Rogue verkocht wordenZowel again faster , rogue , etc bieden een variant aan. Ander soort rubber naar het schijnt. Idd aan de dikke kant. Rogue zelf heeft een filmpje waarin ze de standaard , competition en hi temps met elkaar vergelijken en hun geven zelf aan dat de Hi temps het langst meegaan. Wil ik best geloven aangezien ze de 3 varianten aanbieden en dus geen baat hebben om de ene over de ander te prijzen.

Dat zijn gewoon dezelfde bumpers die in Amerika gemaakt worden door Hi-Temp (vandaar de naam) of ze nu door AF of door Rogue verkocht worden![]()
Dat klopt, wij hebben helaas geen squat/hip belts in het assortiment (ik neem aan dat je geen dip belt bedoelde)

Dat zit er op korte termijn helaas niet in. Kun je ze nergens anders vinden?Nee, bedoelde inderdaad geen dip belt. Zou het wel fijn vinden als jullie ze ook gingen verkopen![]()

Geen domme vraag hoor, het is juist goed dat je daar aan denkt!Bij de 'Ironforce S-3 Squat Rack' staat dat de breedte 157 cm is, ik neem aan dat dit met de staanders op de grond bijgerekend is? Maar wat is nu juist de afstand tussen het gun rack? Geraakt hier één van jullie halters van bijvoorbeeld 205 cm tussen?
Sorry als dit een domme vraag is, maar ik moet toch zeker zijn![]()