Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik heb curl stang gekregen in plaats van lat stang :sad:

29b1rox.jpg

2cx6lnr.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.283
Ik heb curl stang gekregen in plaats van lat stang :sad:
Dan heeft er weer iemand liggen slapen in het magazijn :rolleyes: Zal de drukte rondom de feestdagen wel zijn geweest.

Meldt dit even per e-mail aan onze klantenservice, dan lossen zij het op. Stuur de foto's ook mee, plus je bestelnummer en dergelijke.

Kan gebeuren, we zijn allemaal mensen :p

---------- Post added at 18:52 ---------- Previous post was at 10:23 ----------

Was vrij snel duidelijk wat er mis gegaan is!

Verder netjes opgelost. Moet binnenkort wel even naar een grotere karabijnhaak op zoek, die dikkere ogen maken t wisselen er niet makkelijker op.

Wanneer gaat de 'Barbarian Multi Bench - zilver' terug verkrijgbaar zijn?

En wanneer is deze weer leverbaar?

• #6.288
@Fitness-Seller:
Verkopen juliie ook Hip Belts? Kan hem op de site niet vinden ;)

Laatst bewerkt:
Hebben jullie enige vorm van garantie of bumperplates?

• #6.292
@Fitness-Seller:
Verkopen juliie ook Hip Belts? Kan hem op de site niet vinden ;)
Dat klopt, wij hebben helaas geen squat/hip belts in het assortiment (ik neem aan dat je geen dip belt bedoelde)

Hebben jullie enige vorm van garantie of bumperplates?
Je hebt uiteraard op alle producten standaard fabrieksgarantie op productiefouten en dergelijke, plus de wettelijke garantie. Overigens zijn 5 kg bumpers niet geschikt om op zichzelf te laten vallen en daarop is dus géén garantie tegen buigen of breken!

Als je bumpers zoekt die eindeloos meegaan moet je kijken voor Hi temp varianten. Zijn verschillende merken die ze hebben.
Goede bumpers inderdaad. Hi-Temp is het merk (Amerikaanse fabriek) en de garantie die zij bieden is gewoon 1 jaar (korter voor de lichtste gewichten). Deze bumpers zijn wel wat dikker en dus niet altijd voor iedereen even interessant.

Laatst bewerkt:
Goede bumpers inderdaad. Hi-Temp is het merk (Amerikaanse fabriek) en de garantie die zij bieden is gewoon 1 jaar (korter voor de lichtste gewichten). Deze bumpers zijn wel wat dikker en dus niet altijd voor iedereen even interessant.[/QUOTE]

Zowel again faster , rogue , etc bieden een variant aan. Ander soort rubber naar het schijnt. Idd aan de dikke kant. Rogue zelf heeft een filmpje waarin ze de standaard , competition en hi temps met elkaar vergelijken en hun geven zelf aan dat de Hi temps het langst meegaan. Wil ik best geloven aangezien ze de 3 varianten aanbieden en dus geen baat hebben om de ene over de ander te prijzen.

• #6.294
Zowel again faster , rogue , etc bieden een variant aan. Ander soort rubber naar het schijnt. Idd aan de dikke kant. Rogue zelf heeft een filmpje waarin ze de standaard , competition en hi temps met elkaar vergelijken en hun geven zelf aan dat de Hi temps het langst meegaan. Wil ik best geloven aangezien ze de 3 varianten aanbieden en dus geen baat hebben om de ene over de ander te prijzen.
Dat zijn gewoon dezelfde bumpers die in Amerika gemaakt worden door Hi-Temp (vandaar de naam) of ze nu door AF of door Rogue verkocht worden :)

Dat zijn gewoon dezelfde bumpers die in Amerika gemaakt worden door Hi-Temp (vandaar de naam) of ze nu door AF of door Rogue verkocht worden :)

Besef ik wel, maar jullie atx bumpers zijn ook dezelfde als verschillende anderen. Zelfs merken als pendlay maken hun bumpers niet zelf. Voor zo ver ik weet alleen Eleiko en Werksan.

• #6.296
Dan had ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat jij een onderscheid maakte tussen de Hi-Temp bumpers die door verschillende bedrijven worden aangeboden

Laatst bewerkt:
Bij de 'Ironforce S-3 Squat Rack' staat dat de breedte 157 cm is, ik neem aan dat dit met de staanders op de grond bijgerekend is? Maar wat is nu juist de afstand tussen het gun rack? Geraakt hier één van jullie halters van bijvoorbeeld 205 cm tussen?

Sorry als dit een domme vraag is, maar ik moet toch zeker zijn :)

• #6.300
Bij de 'Ironforce S-3 Squat Rack' staat dat de breedte 157 cm is, ik neem aan dat dit met de staanders op de grond bijgerekend is? Maar wat is nu juist de afstand tussen het gun rack? Geraakt hier één van jullie halters van bijvoorbeeld 205 cm tussen?

Sorry als dit een domme vraag is, maar ik moet toch zeker zijn :)
Geen domme vraag hoor, het is juist goed dat je daar aan denkt! :)

Wanneer je op de productpagina op het tabblad Specificaties klikt (te vinden onder de productfoto) zie je onder andere deze maat staan. De breedte van het gunrack is 120 cm. Deze breedte van het aflegdeel van een rack is normaal gesproken sowieso nooit veel meer dan 120 cm, waardoor halterstangen met een binnenmaat van 125 cm en groter altijd in vrijwel alle racks passen.

De binnenmaat (greepbreedte) van elke halterstang staat ook aangegeven op de productpagina onder het tabblad Specificaties .

Terug
Naar boven