XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.521
Enig idee wanneer deze in L terug binnen komt?
(mijn taille is +-83cm, dan is de L toch verstandigste om te kopen hé?)

http://www.fitness-seller.nl/iron-force-powerlifting-belt/
De nieuwe levering wordt verwacht in week 16

Meet de omtrek van je middel over je kleding en op de hoogte waar je de riem draagt.

Als je correct hebt gemeten is maat L voor 83 cm inderdaad de beste optie, dan heb je genoeg ruimte in beide richtingen.

Wanneer zou de megatec leverage squat (terug) binnenkomen?
Ik ben daarop aan het wachten om mijn volgende bestelling te zetten :p

• #6.524
Wanneer zou de megatec leverage squat (terug) binnenkomen?
Ik ben daarop aan het wachten om mijn volgende bestelling te zetten :p
Dat kan helaas nog een paar weken duren, er komen nu eerst weer een aantal leveringen van andere MegaTec toestellen binnen.

Ik zou graag http://www.fitness-seller.nl/ab-wheel/ willen bestellen maar zie dat deze niet op voorraad is. Komt deze ongeveer samen binnen met http://www.fitness-seller.nl/iron-force-leather-dip-belt/ ?

Kan ik ze samen bestellen :)
Ab Wheels komen met grote regelmaat binnen, vanmiddag ook weer dus nu leverbaar :) De lederen Dip Belt wordt in week 16 verwacht.

Je kunt beide artikelen ook nu al samen bestellen, dan geef je bij "opmerkingen" aan dat wij de bestelling moeten vasthouden en de artikelen samen moeten verzenden.

De premium Dip Belt is overigens wel direct leverbaar, zeker geen slecht alternatief ;)

Laatst bewerkt:
9 Dagen geleden een flinke bestelling gedaan van ongeveer €1250,00, waaronder de Barbarian Multi Squat Rack en de Barbarian Warrior Multi Bench. De squat rack was niet op voorraad en de Multi bench stond op 4 weken levertijd.
Nu 9 dagen later dus, staat bij de Multi bench ook dat ie niet meer op voorraad is.
Hoe zit het nu met mijn bestelling, want er staat al 9 dagen lang 'bezig met verwerken'. En ik heb geen enkel bericht gekregen dat alles tegelijk geleverd wordt, of dat de squat rack later kwam. Het enige dat ik kreeg is een bevestiging dat ik besteld heb en de factuur. Het geld is dus ook 9 dagen geleden over gemaakt.

• #6.526
9 Dagen geleden een flinke bestelling gedaan van ongeveer €1250,00, waaronder de Barbarian Multi Squat Rack en de Barbarian Warrior Multi Bench. De squat rack was niet op voorraad en de Multi bench stond op 4 weken levertijd.
Nu 9 dagen later dus, staat bij de Multi bench ook dat ie niet meer op voorraad is.
Hoe zit het nu met mijn bestelling, want er staat al 9 dagen lang 'bezig met verwerken'. En ik heb geen enkel bericht gekregen dat alles tegelijk geleverd wordt, of dat de squat rack later kwam. Het enige dat ik kreeg is een bevestiging dat ik besteld heb en de factuur. Het geld is dus ook 9 dagen geleden over gemaakt.
Mooie bestelling, bedankt! Bestellingen worden normaal gesproken inderdaad altijd compleet / in één keer geleverd, aangezien je ook maar één keer verzendkosten betaalt. In jouw geval heb je een squat rack besteld dat niet op voorraad is, dus de bestelling gaat dan automatisch in backorder. Pas wanneer het toestel weer leverbaar is zal de bestelling verzonden kunnen worden. In geval van het Squat Rack kan dat nog enkele weken duren! Indien je een deellevering wilt of eventueel je bestelling wilt aanpassen kun je per e-mail contact opnemen met onze klantenservice.

Laatst bewerkt:
  • #6.528
Ik heb een vraagje over de Power Bands http://www.fitness-seller.nl/power-bands/ http://www.fitness-seller.nl/assisted-pull-up-set/. Op dit moment heb ik veel moeite met pullups daarom dacht ik eraan Bands aan te schaffen, zodat ik langzaamaan sterker erin word. Nu weet ik alleen niet welke sterkte ik nodig heb. Zou de medium al sterk genoeg zijn voor mij?
Daar kan ik helaas niet makkelijk antwoord op geven, daarvoor spelen teveel persoonlijke factoren een rol zoals je eigen gewicht en je eigen kracht. Vandaar dat wij in de Assisted Pull-Up Set ook drie verschillende banden aanbieden die je naar wens en behoefte kunt combineren. Gezien je gewicht kun je misschien beter voor een Large (blauwe) band gaan, wellicht dat de Medium (rode) band niet genoeg ondersteuning biedt maar dat hangt dus van je kracht af...

Als je de mogelijkheid hebt om langs te komen in onze showroom in Sittard kun je de verschillende Power Bands ter plekke uitproberen!

Vorige week dinsdag bericht gekregen dat mijn bestelling "Olympische halterstang 185 cm en 10 kg Barbarian rubberen halterschijf" bezig is met verwerken (betaald).

Nu is het inmiddels maandag en nog steeds geen bericht gekregen. Stel nou voor dat het morgen pas verzonden wordt en woensdag geleverd is, dan nog vind ik het best aan de lange kant voor iets dat op "voorraad" is.

• #6.530
Vorige week dinsdag bericht gekregen dat mijn bestelling "Olympische halterstang 185 cm en 10 kg Barbarian rubberen halterschijf" bezig is met verwerken (betaald).

Nu is het inmiddels maandag en nog steeds geen bericht gekregen. Stel nou voor dat het morgen pas verzonden wordt en woensdag geleverd is, dan nog vind ik het best aan de lange kant voor iets dat op "voorraad" is.
Alle 10 kg Logo Halterschijven (dus zowel Barbarian, Powertec en MegaTec) zijn momenteel uitverkocht. Neem even contact op met de klantenservice of stuur mij in een privébericht even je naam en bestelnummer door, dan kunnen wij kijken wat voor jou de beste oplossing is. Je bestelling ligt nu namelijk in backorder. Je kunt eventueel andere halterschijven uitkiezen die wel direct leverbaar zijn, of wij kunnen de halterstang alvast opsturen.

Hey FS,

Ik heb een Barbarian powercage met latpull besteld, hebben jullie ze al binnen? Wanneer worden deze verzonden?

Alvast bedankt!

• #6.532
Hey FS,

Ik heb een Barbarian powercage met latpull besteld, hebben jullie ze al binnen? Wanneer worden deze verzonden?

Alvast bedankt!

Dat ligt er volledig aan wanneer je hebt besteld, er zijn weer flinke wachtrijen momenteel. Stuur even een e-mail naar de klantenservice en vermeld duidelijk je bestelnummer!

Dat ligt er volledig aan wanneer je hebt besteld, er zijn weer flinke wachtrijen momenteel. Stuur even een e-mail naar de klantenservice en vermeld duidelijk je bestelnummer!

Okee dat zal ik even doen. Heb al in februari besteld dus moet wel goed komen denk ik;)

Katrol stuk van mn barbarian lat pulldown 2e keer... Inmiddels alweer 2 week geen gebruik van kunnen maken. Heb meerdere mailtjes gestuurd met marvin en theo en krijg nu ineens niks meer terug...

Slechte comminicatie

• #6.539
10 kg en 20 kg zijn inmiddels weer leverbaar :) 40 kg zal nog enkele weken duren maar eventueel zijn de 40 kg Gietijzer-Gripper halterschijven zijn wel op voorraad.

Katrol stuk van mn barbarian lat pulldown 2e keer... Inmiddels alweer 2 week geen gebruik van kunnen maken. Heb meerdere mailtjes gestuurd en krijg nu ineens niks meer terug...

Slechte comminicatie
Excuses, het was deze week ontzettend druk met de FIBO en er zat de afgelopen drie dagen maar één medewerkster op kantoor. Als jij je e-mail specifiek aan een andere medewerker hebt gericht is die misschien even twee dagen blijven liggen. Volgens mij had jij echter begin van de week al bericht gekregen dat er gratis een nieuwe katrol wordt opgestuurd en dat je extra katrollen eventueel zelf nog via de website kunt bijbestellen :)

Yow Fitness Seller !

http://www.fitness-seller.nl/heavy-duty-dipping-belt/

Wanneer krijgen jullie weer binnen ? En tot hoeveel KG belastbaar ?

Alvast bedankt !
Die komt voorlopig niet meer terug in voorraad. De Iron Force Leather Dip Belt wel en die wordt in week 16 weer verwacht. Deze is prima tot circa 40 kg of 50 kg, vanaf die gewichten kan de Iron Force Dip Belt interessant zijn!

Excuses, het was deze week ontzettend druk met de FIBO en er zat de afgelopen drie dagen maar één medewerkster op kantoor. Als jij je e-mail specifiek aan een andere medewerker hebt gericht is die misschien even twee dagen blijven liggen. Volgens mij had jij echter begin van de week al bericht gekregen dat er gratis een nieuwe katrol wordt opgestuurd en dat je extra katrollen eventueel zelf nog via de website kunt bijbestellen :)

Snap het, enkel was mijn vraag in de mail terug of ik dan 2 katrollen kon betalen en dat het in 1 x werd opgestuurd zodat het mij erzendkosten scheeld aangezien het al een beetje lelijk is dat na een half jaar alle katrollen naar de .... zijn. Scheelt weer geld :) echter is alles al geregeld met marvin zal vanavond of morgen even de bestelling doen en op afhalen zetten zodat er niet 2 x verzonden hoeft te worden.

Terug
Naar boven