MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.481
Ik heb een paar dagen geleden deze riem besteld in maat M.

http://www.fitness-seller.nl/powerliftriem-met-clipsluiting/

IK had mezelf opgemeten en toen was ik 82cm, deze loopt volgens de site tot 86cm, maar ik pas hem nu net niet. Dus zal wel wat ruimer vallen.

Komt maat L binnenkort weer op voorraad? Want dan wacht ik nog even met retouneren.
Nee helaas, deze riem zal vervangen worden door de Iron Force riemen en die worden eind maart pas weer verwacht.

Neem even contact op met de klantenservice omtrent de afwijkende maten! Heb je wel boven je kleding gemeten? Aangezien je de riem ook boven de kleding draagt.

Hebben jullie soms 2 gewichtsblokken zonder de stangen voor de Iron Force BCCO15 Cable Crossover?
Gebruik de stangen om gewichten aan te hangen momenteel niet en zou zo wat plaats besparen.

Grt

en wanneer zou die megatec lever arm multi press binnen komen,zou hem graag bestellen

• #6.485
Hebben jullie soms 2 gewichtsblokken zonder de stangen voor de Iron Force BCCO15 Cable Crossover?
Gebruik de stangen om gewichten aan te hangen momenteel niet en zou zo wat plaats besparen.

Grt
Gewichtstapels worden normaal gesproken alleen als volledige sets verkocht, wij kunnen helaas geen set uit elkaar halen voor alleen 2 losse blokken. Stuur je vraag anders even per e-mail naar onze klantenservice, misschien dat er toch iets mogelijk is maar dat kan ik niet garanderen.

http://www.fitness-seller.nl/megatec-lever-arm-multi-press/ Is deze Multi press vergelijk in bouwkwaliteit met de multi press in de showroom (volgensmij was die van PowerTec)?
Absoluut! De MegaTec toestellen zijn juist verbeterd in functionaliteiten en bouwkwaliteit. De MegaTec Lever Arm Multi Press heeft onder andere een sterkere en stabielere constructie, isolaterale hefarmen (bewegen los van elkaar), meer startposities, opbergpinnen voor gewichten, geschikt voor 30 mm en 50 mm gewichten etc...

Het MegaTec Multiplex Workout Station staat overigens opgesteld in onze showroom, de hefarmen zijn vergelijkbaar met de losse Multi Press. Aan de hand daarvan zou je een goed idee kunnen krijgen van de kwaliteit.

en wanneer zou die megatec lever arm multi press binnen komen,zou hem graag bestellen
De eerste exemplaren waren razendsnel uitverkocht, de volgend levering zal pas over enkele weken binnenkomen. Neem even contact op met de klantenservice, wellicht dat er al een datum bekend is.

Wanneer is het 3 laags dumbbell rack weer leverbaar?

• #6.487
mooie nieuwe ATX halterstangen!

wat is het verschil tussen die Bull Bearing Bar en de "gewone" Bearing Bar? Ik lees er misschien over voorlopig.

Mooie uitbreiding assortiment alvast.

Ik heb afgelopen zondag een email verstuurd, gaat over bestelling 100143876 + 100144037. Ab-wheel en magnesium die los van elkaar besteld zijn maar samen verstuurd zouden worden.
Wanneer mag ik daar een reactie op verwachten?

• #6.492
wat is het verschil tussen die Bull Bearing Bar en de "gewone" Bearing Bar? Ik lees er misschien over voorlopig.

Mooie uitbreiding assortiment alvast.
Enkel de center knurl :) De Bulls Bar heeft wel center knurl.

Ik heb afgelopen zondag een email verstuurd, gaat over bestelling 100143876 + 100144037. Ab-wheel en magnesium die los van elkaar besteld zijn maar samen verstuurd zouden worden.
Wanneer mag ik daar een reactie op verwachten?
Zoals aangegeven op onze website (en als het goed is zou je ook een auto-reply op je e-mail moeten hebben ontvangen) waren wij in verband met carnaval gesloten tot vandaag. Alle e-mails en bestellingen zullen vanaf vandaag weer verwerkt worden. Ik ga ervan uit dat je vandaag dus een reactie ontvangt van de klantenservice.

caps van de nieuwe barbells zien er cool uit!
zie ook dat jullie een 'catapult' in het assortiment hebben nu. Jullie zullen wel goed nagedacht hebben over de prijsstelling maar ik denk dat het toch dicht bij de 'gerenommeerde' merken ligt en de consument in deze doelcategorie (powerlifters vooral) zullen toch richting Metal, Inzer etc gaan neigen vrees ik (voor jullie)

• #6.494
caps van de nieuwe barbells zien er cool uit!
zie ook dat jullie een 'catapult' in het assortiment hebben nu. Jullie zullen wel goed nagedacht hebben over de prijsstelling maar ik denk dat het toch dicht bij de 'gerenommeerde' merken ligt en de consument in deze doelcategorie (powerlifters vooral) zullen toch richting Metal, Inzer etc gaan neigen vrees ik (voor jullie)
Thanks voor de input! Er is eerlijk gezegd nog niet echt naar andere merken/prijzen gekeken maar gewoon onze eigen prijsstelling aangehouden. PM :)

De nieuwe barbells zien er geweldig mooi uit! Hoe gaat de coating op de sleeves van de black mamba zich houden in tegenstelling tot chrome sleeves?
Jammer dat er geen versie precies zoals de Ram Bar is maar dan zonder center knurl. Dan had ik hem gelijk besteld. Even nadenken nog dan!

Laatst bewerkt:
  • #6.497
De nieuwe barbells zien er geweldig mooi uit! Hoe gaat de coating op de sleeves van de black mamba zich houden in tegenstelling tot chrome sleeves?
De zwarte coating is inderdaad gevoeliger voor krassen dus gebruikssporen zullen sneller zichtbaar zijn. Dat kun je vrijwel niet voorkomen.

Nog geen nieuws over de dipbelt? http://www.fitness-seller.nl/iron-force-leather-dip-belt/ (is niet voor direct maar wil het toch op tijd bestellen :D )
Die wordt helaas pas in week 16 (midden april) weer verwacht.

Hoi FS,

Hebben jullie al de precieze datum waarop de Barbarian power cage met lat pulley weer binnen komt?

Alvast bedankt

Hoi FS,

Hebben jullie al de precieze datum waarop de Barbarian power cage met lat pulley weer binnen komt?

Alvast bedankt

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, deze heb ik 5 weken geleden ook besteld en toen stond de levertijd net als nu op 4 weken. Ik wacht met smart. :)

• #6.500
Hoi FS,

Alvast bedankt

Hier ben ik ook wel benieuwd naar, deze heb ik 5 weken geleden ook besteld en toen stond de levertijd net als nu op 4 weken. Ik wacht met smart. :)
De verwachte levertermijn is circa 4 weken, zoals aangegeven in de webshop. Bij de vorige levering zijn de cages helaas niet binnengekomen. Neem anders even contact op met de klantenservice als je je bestelling zou willen aanpassen.

Terug
Naar boven