Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.581
Zijn de professional kettlebells de betere keus als het om kettlebells draait?
De grip is zeker gladder waardoor het voor je polsen ook fijner is?

Wanneer zijn de 16 / 20 / 24 weer op voorraad? Lijkt mij wel leuk speelgoed voor in de cut. :D
De gladde grip ligt inderdaad een stuk prettiger in de hand en is ook prima geschikt voor magnesium. Daarnaast hebben alle gewichten exact dezelfde afmetingen, wat gemakkelijk is voor je techniek.

Helaas is er geen levertermijn bekend van de professional kettlebells. Waarschijnlijk worden deze vervangen door nieuwe modellen maar daar gaan nog een paar maanden overheen :(

De gladde grip ligt inderdaad een stuk prettiger in de hand en is ook prima geschikt voor magnesium. Daarnaast hebben alle gewichten exact dezelfde afmetingen, wat gemakkelijk is voor je techniek.

Helaas is er geen levertermijn bekend van de professional kettlebells. Waarschijnlijk worden deze vervangen door nieuwe modellen maar daar gaan nog een paar maanden overheen :(

Oke dat is fijn om te horen, alleen wel balen dat er zo lange wacht tijd op staat.
De Heavy Duty komt volgens mij ook wel aardig overeen. Alleen deze zijn van rubber, wat ook weer zijn voordelen heeft.
Zou je deze grip ook aanraden?

• #6.583
Oke dat is fijn om te horen, alleen wel balen dat er zo lange wacht tijd op staat.
De Heavy Duty komt volgens mij ook wel aardig overeen. Alleen deze zijn van rubber, wat ook weer zijn voordelen heeft.
Zou je deze grip ook aanraden?
Die kun je niet echt met elkaar vergelijken, de twee belangrijkste eigenschappen van de professional kettlebells verschillen al: de gewichten hebben allemaal een ander formaat en de handgreep is verchroomd in plaats van onbehandeld staal. Het rubber is natuurlijk wel fijn voor thuisgebruik als je niet op een matje ofzo zou trainen. De chromen greep is vrij glad, dat is niet altijd gewenst :p

• #6.587
Damn, daar heb ik over gelezen :o mijn excuses
Geen probleem, dat was maar een toelichting :D de levering was vorige week verwacht maar is opgehouden, ik hoop dat het deze week nog binnenkomt. En anders sowieso volgende week. Je kunt eventueel dus al een bestelling plaatsen, die zal dan worden verzonden nadat de producten zijn binnengekomen.

Die kun je niet echt met elkaar vergelijken, de twee belangrijkste eigenschappen van de professional kettlebells verschillen al: de gewichten hebben allemaal een ander formaat en de handgreep is verchroomd in plaats van onbehandeld staal. Het rubber is natuurlijk wel fijn voor thuisgebruik als je niet op een matje ofzo zou trainen. De chromen greep is vrij glad, dat is niet altijd gewenst :p

Ai, dat word dan lastig. Dat klinkt niet echt aantrekkelijk, te gladde grip gaat lastig worden bij swings, dan wil je niet dat de kettlebell uit je handen klettert.
Een alternatief is er dus niet echt, dan word het dus wachten. :P

• #6.589
Ai, dat word dan lastig. Dat klinkt niet echt aantrekkelijk, te gladde grip gaat lastig worden bij swings, dan wil je niet dat de kettlebell uit je handen klettert.
Een alternatief is er dus niet echt, dan word het dus wachten. :P
Vergelijkbare competition kettlebells kun je inmiddels overal wel al vinden, dus dan hoef je geen maanden te wachten totdat wij ze weer aanbieden :)

Twee weken geleden het Heavy-Duty HD-1 powerrack+ latpulley besteld.
Vandaag het pakket binnen gekregen, nu blijkt dus dat de latpulley+alle toebehoren en de bouwtekening ontbreken.
Hoe kan dit opgelost worden?

• #6.591
Twee weken geleden het Heavy-Duty HD-1 powerrack+ latpulley besteld.
Vandaag het pakket binnen gekregen, nu blijkt dus dat de latpulley+alle toebehoren en de bouwtekening ontbreken.
Hoe kan dit opgelost worden?
Oei, dan heeft er toch iemand liggen slapen als de lat optie ontbreekt. Dat mag en kan eigenlijk niet gebeuren. Heb je bij de aflevering wel een aantekening laten maken door de transporteur? En controleer ook even of je niet per e-mail een melding hebt ontvangen dat de lat optie nog wordt nageleverd.

Als daar geen sprake van is zul je even via e-mail contact moeten opnemen met de klantenservice om dit te melden. Vergeet niet je bestelgegevens te vermelden. Dan zal dit verder zo snel mogelijk worden opgelost!

Laatst bewerkt:
Oei, dan heeft er toch iemand liggen slapen als de lat optie ontbreekt. Dat mag en kan eigenlijk niet gebeuren. Heb je bij de aflevering wel een aantekening laten maken door de transporteur? En controleer ook even of je niet per e-mail een melding hebt ontvangen dat de lat optie nog wordt nageleverd.

Als daar geen sprake van is zul je even via e-mail contact moeten opnemen met de klantenservice om dit te melden. Vergeet niet je bestelgegevens te vermelden. Dan zal dit verder zo snel mogelijk worden opgelost!

Er heeft inderdaad iemand lopen slapen.
Het pakket was ook al bij de buren afgeleverd zonder enige handtekening, dit vond ik ook al apart voor zo'n duur en zwaar pakket. Heb net een mail gestuurd naar de klantenservice.

Bestelling 100146503 moet naar België jongens. Om één of andere reden komt er automatisch Nederland bij

oftewel: ik had het gewoon niet gezien :o

• #6.594
Er heeft inderdaad iemand lopen slapen.
Het pakket was ook al bij de buren afgeleverd zonder enige handtekening, dit vond ik ook al apart voor zo'n duur en zwaar pakket. Heb net een mail gestuurd naar de klantenservice.
Dat maakt de situatie nog vreemder, transportzendingen mogen namelijk niet zomaar bij de buren worden geleverd en al helemaal niet zonder handtekening. Meldt dat ook even aan de klantenservice, dat is wel belangrijk namelijk.

Bestelling 100146503 moet naar België jongens. Om één of andere reden komt er automatisch Nederland bij

oftewel: ik had het gewoon niet gezien :o
Als je de postcode en plaatsnaam wel goed hebt ingevuld komt dat normaal gesproken vanzelf goed in de verzendsoftware. Ik zal het morgen nog even nakijken

Laatst bewerkt:
Ab Wheels komen met grote regelmaat binnen, vanmiddag ook weer dus nu leverbaar :) De lederen Dip Belt wordt in week 16 verwacht.

Je kunt beide artikelen ook nu al samen bestellen, dan geef je bij "opmerkingen" aan dat wij de bestelling moeten vasthouden en de artikelen samen moeten verzenden.

De premium Dip Belt is overigens wel direct leverbaar, zeker geen slecht alternatief ;)

Ik zie dat de dipbelt nog niet op voorraad is? Enig idee wanneer hij binnenkomt?

Kan ik mijn bestelling al plaatsen als backorder?

• #6.596
Als je de postcode en plaatsnaam wel goed hebt ingevuld komt dat normaal gesproken vanzelf goed in de verzendsoftware. Ik zal het morgen nog even nakijken

Net bevestiging gekregen van de adres aanpassing en ook dat het al verzonden is.

Top service kerels.

dat mag ook wel eens gezegd worden toch

Hebben jullie wel eens kortingsacties of zoiets bij grotere aankopen?

• #6.600
Hebben jullie wel eens kortingsacties of zoiets bij grotere aankopen?
Er zijn geen standaard kortingsacties maar bij grotere aankopen (sportscholen, personal trainers of soms ook gewone consumenten die een volledige homegym aanschaffen) kan altijd eerst een offerte worden aangevraagd. Of er korting mogelijk is hangt volledig af van de totale afname en de bestelde producten. Voor producten die al in de aanbieding zijn of zeer scherp geprijsd zijn (zoals de Heavy Duty Power Racks) zijn bijvoorbeeld geen kortingen mogelijk.

Terug
Naar boven