MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

De rubbertegels zijn drie keer dikker dan de rubbermatten dus daar zit zeker verschil in, voor de beste demping kan ik die absoluut aanraden. Ik kan er echter geen exacte waarde van demping aan plakken, dat zal ook voornamelijk afhangen van je huis/vloer.

----------------------

NIEUW

Binnenkort lanceren wij de nieuwe lijn krachttoestellen van ATX, gemaakt voor professionele toepassingen.

Meer informatie vind je in dit topic.

Bedoel niet de rubbermatten, maar deze: http://www.fitness-seller.nl/rubberen-platform-mat/
(Deze hebben toch dezelfde dikte als de rubbertegels? (30 mm)

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.622
Beste,

Wanneer is de Powerliftriem met clipsluiting Medium terug in voorraad? :)

• #6.624
Beste,

Wanneer is de Powerliftriem met clipsluiting Medium terug in voorraad? :)
Er zijn nieuwe modellen beschikbaar maar deze staan nog niet op de website. Stuur even een mailtje naar de klantenservice voor meer info of om te bestellen :)

Vraagje over jullie bumpers

Insert diameter: De color rings hebben 50.5mm
http://www.fitness-seller.nl/rubber-bumper-plates-color-ring/

de gewone atx 50.6.
http://www.fitness-seller.nl/atx-rubber-bumper-plates/

en de rough rubber 50.8
http://www.fitness-seller.nl/atx-rough-rubber-bumper-plates/

Vanwaar deze verschillen?

En dan de verschillen in dikte van rough rubber tovcolor ring/gewone atx:
5kg: 0.4cm dikker
10: 0.1cm dunner
15:0.3cm dikker
20: 0.9cm dunner
25: 0.8cm dikker

Ik denk dat de diktes gewoon een beetje onzorgvuldig zijn ingevuld?

• #6.626
Vraagje over jullie bumpers

Insert diameter: De color rings hebben 50.5mm
http://www.fitness-seller.nl/rubber-bumper-plates-color-ring/

de gewone atx 50.6.
http://www.fitness-seller.nl/atx-rubber-bumper-plates/

en de rough rubber 50.8
http://www.fitness-seller.nl/atx-rough-rubber-bumper-plates/

Vanwaar deze verschillen?

En dan de verschillen in dikte van rough rubber tovcolor ring/gewone atx:
5kg: 0.4cm dikker
10: 0.1cm dunner
15:0.3cm dikker
20: 0.9cm dunner
25: 0.8cm dikker

Ik denk dat de diktes gewoon een beetje onzorgvuldig zijn ingevuld?
De verschillende inserts in verschillende soorten bumpers kunnen andere maten hebben. De aangegeven diktes zouden gewoon moeten kloppen. Zoals je ziet komen de Rough Bumper Plates pas over twee weken binnen, dan zullen wij ze voor de zekerheid nog eens nakijken.

die diktes lijken mij zo raar omdat dat insinueert dat de dichtheid van het rubber alles behalve constant is over de verschillende schijven...

• #6.628
Ok. Ik zal het checken zodra de nieuwe plates zijn binnengekomen :)

Kan je mij vertellen wanneer de seated calf raise, multi free stand rack en multi bench 2 van Barbarian weer op voorraad zijn?

• #6.630
Kan je mij vertellen wanneer de seated calf raise, multi free stand rack en multi bench 2 van Barbarian weer op voorraad zijn?
Nee helaas is er nog geen levertermijn bekend. Vanwege het grote aantal pre-orders is de volgende levering al uitverkocht, dus dit gaat nog enkele weken duren.

Kunnen jullie aangeven wanneer de Barbarian Latpulley met steekgewichten weer op voorraad is?

• #6.632
Kunnen jullie aangeven wanneer de Barbarian Latpulley met steekgewichten weer op voorraad is?
Stuur even een e-mail naar de klantenservice, er gaat volgende week namelijk een hoop van MegaTec en Barbarian binnenkomen maar voor veel producten zijn er nog wachtrijen. Ik heb daar helaas geen zicht op nu.

Hey FS,

Wanneer komen de pinnen voor weerstandsbanden weer op voorraad?

Alvast bedankt

Zou het geen idee zijn om een nog langere 'korte' halterstang dan 48cm in het gamma op te nemen?
Met een grotere schijfopname van 17cm. Mijn halter zit helemaal vol :(

Ik ben nu ook aan het kijken naar die tricep trainer om mee te rowen.
Die heeft dan wel 15cm schijfopname maar weeg wel 10kg ipv 2.5kg zoals de korte halterstang.

• #6.636
Zou het geen idee zijn om een nog langere 'korte' halterstang dan 48cm in het gamma op te nemen?

Die heeft dan wel 15cm schijfopname maar weeg wel 10kg ipv 2.5kg zoals de korte halterstang.
Er is nog nooit echt veel behoefte geweest aan nog langere dumbbells dan 48 cm. De meeste mensen klagen juist al dat de 51 cm olympische dumbbells te lang zijn.

Kun je voor bepaalde oefeningen niet met zwaardere halterschijven werken zonder dat de grotere diameter storend is?

Een oplossing kan zijn om een oude 30mm barbell in stukken te zagen en terug aan elkaar te (laten) lassen zodat het handvat even kort is als bij dumbbells maar je toch een lange schijfopname hebt. Had er ooit ergens een foto van gezien maar vind 'm niet direct terug. Wel opletten dat het goed gelast is zodat je handvat niet in 2 breekt :D

Er is nog nooit echt veel behoefte geweest aan nog langere dumbbells dan 48 cm. De meeste mensen klagen juist al dat de 51 cm olympische dumbbells te lang zijn.

Kun je voor bepaalde oefeningen niet met zwaardere halterschijven werken zonder dat de grotere diameter storend is?

Nou, ik heb hem eigenlijk alleen maar nodig om te rowen :) Daar zit ik met 'kleinere' dikke plates van 10kg
en dan nog enkele van 7.5kg. Maar alles tussen de 60 en 70kg kan je niet maken door gebrek aan ruimte.
En ik zit regelmatig met heavy doubles/triples op mijn rows. Dus +60kg...

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Een oplossing kan zijn om een oude 30mm barbell in stukken te zagen en terug aan elkaar te (laten) lassen zodat het handvat even kort is als bij dumbbells maar je toch een lange schijfopname hebt. Had er ooit ergens een foto van gezien maar vind 'm niet direct terug. Wel opletten dat het goed gelast is zodat je handvat niet in 2 breekt :D

Zat ik dus ook aan te denken. Zo'n 150cm kopen en dan doormidden zagen. Gat erin boren, M12 erin tappen,
terug aan mekaar schroeven. En dan even punt lassen... maar kopen is natuurlijk makkelijker :D

• #6.639
Ik weet zo snel even geen adres waar ze 30 mm dumbbellstangen aanbieden die langer zijn dan 48 cm. Dan denk ik inderdaad dat zelf maken de beste/snelste oplossing is. Volgens mij hebben inderdaad meerdere forummembers al eens zoiets gedaan!

Beste FS,

Wanneer komt de nieuwe MegaTec power-rack met lay pulley uit? Er staat verwacht ca over 4 weken, maar dit stond er 4 weken geleden ook.

En wat is jullie mening qua de Megatec powerrack vs de Barbarian powerrack? behalve de prijs.

Terug
Naar boven