MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Levering Barbarian Power Cage

Allereerst complimenten naar FS voor de snelle levering van de Barbarian Power Cage. Wat nou lange levertijd en geen informatie van FS. Ik ben uitstekend op de hoogte gehouden door FS en de cage is uiteindelijk binnen 3 weken netjes afgeleverd...

Mocht je dus twijfelen om de cage te bestellen omwille alle meningen en berichten op dit forum, dan kan ik je adviseren dit te negeren. Tuurlijk zijn er vast langere levertijden geweest, maar volgens mij is FS gewoon weer bij met de leveringen.

Ik heb wel 1 probleem FS: Op 1 van de staanders zit een kaal plekje welke de coating niet heeft gekregen. Het staal ligt bloot en heeft een beetje bruine kleur (roest??). Ik zal een email sturen naar de klantenservice wat hiermee te doen.

Nogmaals klasse service en communicatie!! Keep it up...

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.662
Allereerst complimenten naar FS voor de snelle levering van de Barbarian Power Cage. Wat nou lange levertijd en geen informatie van FS. Ik ben uitstekend op de hoogte gehouden door FS en de cage is uiteindelijk binnen 3 weken netjes afgeleverd...

Mocht je dus twijfelen om de cage te bestellen omwille alle meningen en berichten op dit forum, dan kan ik je adviseren dit te negeren. Tuurlijk zijn er vast langere levertijden geweest, maar volgens mij is FS gewoon weer bij met de leveringen.

Ik heb wel 1 probleem FS: Op 1 van de staanders zit een kaal plekje welke de coating niet heeft gekregen. Het staal ligt bloot en heeft een beetje bruine kleur (roest??). Ik zal een email sturen naar de klantenservice wat hiermee te doen.

Bedankt voor de feedback en fijn dat je de Power Cage gewoon op tijd hebt gekregen. Je hebt net op een goed moment besteld want er zit alweer een levertijd van enkele weken op de Barbarian Power Cage (de vraag blijft ongekend hoog).

Wel jammer van de lakschade op één van de staanders, stuur inderdaad even een e-mail (met foto's!) naar de klantenservice!

Ik neem aan dat de Power Cage verder gewoon goed bevalt. Impressive hè? :D

Bedankt voor de feedback en fijn dat je de Power Cage gewoon op tijd hebt gekregen. Je hebt net op een goed moment besteld want er zit alweer een levertijd van enkele weken op de Barbarian Power Cage (de vraag blijft ongekend hoog).

Wel jammer van de lakschade op één van de staanders, stuur inderdaad even een e-mail (met foto's!) naar de klantenservice!

Ik neem aan dat de Power Cage verder gewoon goed bevalt. Impressive hè? :D

Ik heb de powercage voor de helft in elkaar zitten nu, vanavond gaat de rest in elkaar... Maar erg indrukwekkend!! Materiaal is top, afwerking is mooi en mega solide uitgevoerd... Ga ik veel plezier aan beleven, dat is zeker... :)

Ik ga een email sturen met foto's, komt goed. Ga er van uit dat het prima afgehandeld zal worden...

• #6.664
Ik heb de powercage voor de helft in elkaar zitten nu, vanavond gaat de rest in elkaar... Maar erg indrukwekkend!! Materiaal is top, afwerking is mooi en mega solide uitgevoerd... Ga ik veel plezier aan beleven, dat is zeker... :)

Ik ga een email sturen met foto's, komt goed. Ga er van uit dat het prima afgehandeld zal worden...
Mooi zo, ik weet zeker dat die cage goed gaat bevallen!

Wacht even af met de mail versturen totdat alles in elkaar staat, mocht je nog iets anders tegenkomen kun je dat dan namelijk ook meteen vermelden.
Lakschade bij Barbarian komt gelukkig eigenlijk bijna nooit meer voor maar dat wordt natuurlijk gewoon opgelost :)

• #6.666
Beste FS,

Wanneer krijgen jullie de power bands weer op voorraad in de kleuren geel, oranje en rood?
http://www.fitness-seller.nl/power-bands/
Binnenkort weer op voorraad, de levering wordt volgende week verwacht.

En voor de Barbarian Power cage, welke pinnen moet ik hebben voor de weerstandsbanden? Zijn deze goed? http://www.fitness-seller.nl/pinnen-voor-weerstandsbanden/
Yes, onder andere geschikt voor de BB-9030 Barbarian Power Cage

Voordat een barbarian powercage weggeroest is denk ik dat jouw laatste lift de aarde in geweest is :roflol: lakschade zou ik ook niet echt druk om maken, als je van plan bent om te trainen zie je dat na een paar maandjes toch niet meer.

Ach en levertijd is lang maar beter lang wachten op iets goeds dan lang moeten doen met troep..

Kan ik power rings ook aan mijn barbarian powerrack hangen of is dit onveilig? Zou deze graag kopen maar mag geen gaten boren in mijn muur.

• #6.669
Kan ik power rings ook aan mijn barbarian powerrack hangen of is dit onveilig? Zou deze graag kopen maar mag geen gaten boren in mijn muur.
De Barbarian Power Cage is enorm zwaar vergeleken met andere racks, zeker als je ook nog de lat pulley optie eraan hebt gemonteerd. Het zou geen probleem moeten zijn om ringen te bevestigen, volgens mij zijn er genoeg klanten die dat doen. Qua belasting zal het niet veel anders zijn dan wanneer je pull-ups doet.

Je zult zelf wel goed merken hoe ver je kunt gaan met de ringen.

De Barbarian Power Cage is enorm zwaar vergeleken met andere racks, zeker als je ook nog de lat pulley optie eraan hebt gemonteerd. Het zou geen probleem moeten zijn om ringen te bevestigen, volgens mij zijn er genoeg klanten die dat doen. Qua belasting zal het niet veel anders zijn dan wanneer je pull-ups doet.

Je zult zelf wel goed merken hoe ver je kunt gaan met de ringen.

Het is inderdaad een power cage met lat pulley. Mag ik de ringen dan bevestigen aan het pull-up gedeelte of enkel aan de steunbars van het rack zelf?
Gewoon ook even ter bevestiging dat zodat ik bij problemen geen garantie verlies.

• #6.671
Het is inderdaad een power cage met lat pulley. Mag ik de ringen dan bevestigen aan het pull-up gedeelte of enkel aan de steunbars van het rack zelf?
Gewoon ook even ter bevestiging dat zodat ik bij problemen geen garantie verlies.
Bij het oude model met gewone pull-up bar zou ik de ringen aan het frame zelf bevestigen zodat deze niet eraf kunnen schuiven tijdens het trainen. Bij het nieuwe model kun je ze gewoon aan de monkey bar bevestigen, dan kunnen ze sowieso niet schuiven.

Qua belasting maakt het verder niet veel uit of je zelf aan de pull-up bar hangt of daar ringen aan bevestigd. Ik ga er wel vanuit dat je de ringen gaat gebruiken voor ring dips en dergelijke en niet als een gek gaat liggen zwaaien :)

Ook mijn complimenten voor de Barbarian Lat tower met 125 kg steekgewichten. Wat een kwaliteit. Afgelopen donderdag speciaal uit Rotterdam komen rijden omdat ik dit apparaat zsm wilde gebruiken. Ivm met een revalidatie wil ik dmv thuis trainen zsm herstellen.

Toch heb ik ook minder positief nieuws te melden.
Vrijdagavond wilde ik alles in elkaar zetten. Ik kwam er helaas achter dat er essentiële onderdelen misten zoals de kabels en de pin voor de steekgewichten. Vanochtend daarom gelijk de klantenservice gemaild. Ik hoopte nl. dat ik de missende onderdelen vandaag kon ophalen. Omdat ik rond 12u nog niks gehoord had, ook maar even gebeld. De persoon die ik toen aan de lijn kreeg, gaf aan dat een collega die mijn mail in behandeling had, me zo zou terugbellen. Ik werd teruggebeld, maar kreeg helaas niet de reactie die ik hoopte te krijgen. Ipv excuses en het bericht dat mijn mail zsm zou worden opgepakt, gaf deze collega aan niets van mijn mail af te weten en kon hij mijn mail ivm onderbezetting ook niet in behandeling nemen. Ik moest maandag maar wachten op een reactie van de klantenservice. Ik gaf aan hier niet blij mee te zijn. Wat nl. bij mij ook meespeelde was dat ik het apparaat had besteld toen de status 'op voorraad' stond. Ik heb echter - doordat er iets mis is gegaan met de bestelling - al langer op het afhaalbericht moeten wachten. Dit gaf ik ook aan bij de betreffende persoon. Als enige reactie kreeg ik te horen dat ze wel met meer bestellingen te maken hadden en dat er een verwerkingstijd geldt van 3 tot 5 dagen.

Voor een apparaat van 900 euro verwacht ik eerlijk gezegd wel een betere service. Ik hoop daarom a.s. maandag in het bezit te zijn van de missende onderdelen, zodat ik dan gelijk kan beginnen aan mijn hersteltrainingen. Jullie zijn helaas niet meer bereikbaar op dit moment. Hopelijk kunnen jullie via dit forum aangeven of en hoe ik de missende onderdelen a.s. maandag kan ontvangen.

Hoop op een spoedige reactie.

Laatst bewerkt:
  • #6.673
Om 1 uur 's nachts zijn wij inderdaad niet meer bereikbaar, ook hier niet :D

Jammer om te horen dat er onderdelen ontbreken, dit kan soms wel eens voorkomen. Wij kunnen helaas niet elke doos openen om alle individuele onderdelen en bouten en schroefjes te controleren voordat wij deze verzenden. Normaal gesproken hoort dit wel in de fabriek te worden gedaan. Als je dit inderdaad gewoon meldt bij de klantenservice zullen de ontbrekende onderdelen z.s.m. worden nageleverd! Gelukkig bevalt het toestel verder wel uitstekend :)

Wat betreft je andere opmerkingen: een verwerkingstijd tot vijf werkdagen kan inderdaad voorkomen bij grotere orders, staat ook zo aangegeven, zeker nu het wat drukker is in de vakantieperiode. Daarnaast geef je aan dat je zaterdagochtend melding hebt gemaakt van de ontbrekende onderdelen en dat je te horen hebt gekregen dat je maandagochtend bericht krijgt van onze klantenservice. Dat is echter ook niet zo gek. Op zaterdag zijn er slechts twee of drie (magazijn)medewerkers aanwezig waardoor het meestal erg druk is. Op maandagochtend is onze volledige klantenservice weer gewoon op kantoor en zal je e-mail dus ook direct worden behandeld. Bovendien zijn de pakketdienst en transporteur in het weekend gesloten, dus er kan sowieso pas maandag weer iets worden opgestuurd.

Je zult maandag dus even de reactie van de klantenservice moeten afwachten, zoals mijn collega ook had aangegeven. Helaas kan ik op een zondag ook niet meer voor je betekenen. De ontbrekende onderdelen zullen in ieder geval zo snel mogelijk worden nageleverd! Hopelijk zijn de betreffende onderdelen gewoon in voorraad en hoeven ze niet eerst bij de fabriek te worden opgevraagd, maar dat zal de klantenservice je ook kunnen vertellen.

Laatst bewerkt:
Welke atx baar is het meest geschikt om mee te trainen in een houten garage ivm eventuele roestvorming?
Die zwarten of juist de chromen versie? Ik zoek wel 1 met center knurling

• #6.675
Welke atx baar is het meest geschikt om mee te trainen in een houten garage ivm eventuele roestvorming?
Die zwarten of juist de chromen versie? Ik zoek wel 1 met center knurling
De chromen coating heeft de beste weerstand tegen corrosie, gevolgd door zwart-hybride (zwart-zink). De zwart-oxide coating heeft de minste weerstand tegen corrosie. Het is echter niet zo dat een zwart-oxide bar spontaan zal gaan roesten als deze in een vochtige ruimte liggen, met goed onderhoud zal er niets aan de hand zijn :) Mocht je er echter het minst naar willen omkijken dan is een chromen coating een goede keuze.

De ATX Power Bar MK heeft een chromen coating en center knurl! Of de ATX Bulls Bearing Bar als je op zoek bent naar een halterstang met naaldlagers.

Lees ook even onze tips door over het onderhoud van de halterstang, onder het tabblad 'Gebruik' op de productpagina.

Om 1 uur 's nachts zijn wij inderdaad niet meer bereikbaar, ook hier niet :D

Jammer om te horen dat er onderdelen ontbreken, dit kan soms wel eens voorkomen. Wij kunnen helaas niet elke doos openen om alle individuele onderdelen en bouten en schroefjes te controleren voordat wij deze verzenden. Normaal gesproken hoort dit wel in de fabriek te worden gedaan. Als je dit inderdaad gewoon meldt bij de klantenservice zullen de ontbrekende onderdelen z.s.m. worden nageleverd!

Je andere opmerkingen vind ik een beetje jammer. Een verwerkingstijd tot vijf werkdagen kan voorkomen bij grotere orders, staat ook zo aangegeven, zeker nu het wat drukker is in de vakantieperiode. Daarnaast geef je aan dat je zaterdagochtend melding hebt gemaakt van de ontbrekende onderdelen en dat je te horen hebt gekregen dat je maandagochtend bericht krijgt van onze klantenservice. Dat is echter niet zo gek. Op zaterdag zijn wij maar een paar uur geopend en zijn er slechts twee of drie (magazijn)medewerkers aanwezig waardoor het meestal erg druk is. Op maandagochtend is onze volledige klantenservice weer gewoon op kantoor en zal je e-mail dus ook direct worden behandeld. Bovendien zijn de pakketdienst en transporteur in het weekend gesloten, dus er kan sowieso pas maandag weer iets worden opgestuurd.

Ik wil je dus toch vragen om maandag even de reactie van de klantenservice af te wachten, zoals mijn collega ook had aangegeven. Helaas kan ik op een zondag ook niet meer voor je betekenen. De ontbrekende onderdelen zullen in ieder geval zo snel mogelijk worden nageleverd! Hopelijk zijn de betreffende onderdelen gewoon in voorraad en hoeven ze niet eerst bij de fabriek te worden opgevraagd, maar dat zal de klantenservice je ook kunnen vertellen.

Ik verwacht ook zeker niet dat jullie om 1u 's nachts bereikbaar zijn hoor :). Ik plaatste het bericht in de hoop op een reactie vandaag. Goed om te horen dat jullie mijn mail in ieder geval zsm oppakken.

In het verleden heb ik overigens positieve ervaringen bij jullie opgedaan m.b.t. een aantal eerdere aankopen. Kwaliteit is altijd dik in orde en het afhalen kon ook altijd op redelijk korte termijn gebeuren. Juist door deze eerdere positieve ervaringen heb ik besloten om bij jullie een voor mij grote aankoop (900 euro) te plaatsen.

M.b.t het punt van 3-5 dagen levertijd bij grote aankopen, daar heb ik me idd op verkeken. Ik was er in eerste instantie van uitgegaan dat de status 'Op voorraad' betekende dat ik alles direct in de showroom kon afhalen. Ik dacht dat pas op het moment dat ik zou kiezen voor verzenden, de levertijd van 3-5 werkdagen zou gelden. Jullie hebben netjes binnen 5 werkdagen de levering klaargelegd, dus hierin is zeker niets mis gegaan. Ik heb me overigens o.a. verkeken op deze levertijd omdat in mijn voicemail door een collega is ingesproken dat er een probleem is met een aantal onderdelen en dat het daarom allemaal wat langer duurde.

Met betrekking tot het punt van onderbezetting en missende onderdelen wil ik graag nog het volgende aangeven:

Ik heb zelf ook in de retail gewerkt dus ik begrijp dat een bedrijf met onderbezetting te maken kan hebben en dat een product weleens onderdelen kan missen. Ik heb deze situaties ook meegemaakt en kan me dus zeker in jullie positie verplaatsen. Vanuit mijn positie hoop ik dat jullie begrijpen dat ik bij een (voor mij) grote aankoop van 900 euro graag een ander geluid hoor dan:

1. Medewerker 1: mijn collega is ermee bezig en belt je terug.
2. Medewerker 2 belt vervolgens terug: ik weet niks van je mailtje en we hebben nu onderbezetting dus je vraag wordt maandag opgepakt.

Vervolgens geef ik aan dat de kabels missen en de pin voor de steekgewichten.

3. Medewerker 2: Oh erg vreemd dat de kabels missen, dat is in ieder geval nog niet eerder gebeurd. Dan moeten we volgende week bekijken of ze kunnen worden nageleverd. Onderdelen die niet op voorraad zijn, moeten via de fabriek opgevraagd worden en dan kan het wel een week duren voordat je alles in huis hebt.

Met een boodschap van 'het kan wel een week duren' ben ik op dat moment natuurlijk niet blij.
Ik zou als klant in zo'n situatie het een positiever geluid vinden als wordt gezegd:

Sorry dat de onderdelen missen, maar we stellen alles in het werk om de missende onderdelen z.s.m. te leveren. We hebben momenteel helaas te maken met onderbezetting, maar dat is natuurlijk niet jouw probleem. Ik zorg er in ieder geval persoonlijk voor dat je mailtje a.s. maandag zeker met spoed opgepakt gaat worden.

Kortom, product is goed, levering is netjes binnen de tijd, nalevering van missende onderdelen gaat hopelijk zsm goed komen, communicatie over nalevering is in mijn ogen voor verbetering vatbaar. Wel top dat jullie via dit forum - ook op zondag- supersnel reageren! Daar blijven jullie in mijn ogen uniek in (in vergelijking met andere webshops).

• #6.677
Bedankt voor de toelichting, ik zal de klantenservice morgen in ieder geval op je e-mail attenderen :)

De chromen coating heeft de beste weerstand tegen corrosie, gevolgd door zwart-hybride (zwart-zink). De zwart-oxide coating heeft de minste weerstand tegen corrosie. Het is echter niet zo dat een zwart-oxide bar spontaan zal gaan roesten als deze in een vochtige ruimte liggen, met goed onderhoud zal er niets aan de hand zijn :) Mocht je er echter het minst naar willen omkijken dan is een chromen coating een goede keuze.

De ATX Power Bar MK heeft een chromen coating en center knurl! Of de ATX Bulls Bearing Bar als je op zoek bent naar een halterstang met naaldlagers.

Lees ook even onze tips door over het onderhoud van de halterstang, onder het tabblad 'Gebruik' op de productpagina.

Bedankt die 1e gaat het worden.

Terug
Naar boven