Om 1 uur 's nachts zijn wij inderdaad niet meer bereikbaar, ook hier niet
Jammer om te horen dat er onderdelen ontbreken, dit kan soms wel eens voorkomen. Wij kunnen helaas niet elke doos openen om alle individuele onderdelen en bouten en schroefjes te controleren voordat wij deze verzenden. Normaal gesproken hoort dit wel in de fabriek te worden gedaan. Als je dit inderdaad gewoon meldt bij de klantenservice zullen de ontbrekende onderdelen z.s.m. worden nageleverd!
Je andere opmerkingen vind ik een beetje jammer. Een verwerkingstijd tot vijf werkdagen kan voorkomen bij grotere orders, staat ook zo aangegeven, zeker nu het wat drukker is in de vakantieperiode. Daarnaast geef je aan dat je zaterdagochtend melding hebt gemaakt van de ontbrekende onderdelen en dat je te horen hebt gekregen dat je maandagochtend bericht krijgt van onze klantenservice. Dat is echter niet zo gek. Op zaterdag zijn wij maar een paar uur geopend en zijn er slechts twee of drie (magazijn)medewerkers aanwezig waardoor het meestal erg druk is. Op maandagochtend is onze volledige klantenservice weer gewoon op kantoor en zal je e-mail dus ook direct worden behandeld. Bovendien zijn de pakketdienst en transporteur in het weekend gesloten, dus er kan sowieso pas maandag weer iets worden opgestuurd.
Ik wil je dus toch vragen om maandag even de reactie van de klantenservice af te wachten, zoals mijn collega ook had aangegeven. Helaas kan ik op een zondag ook niet meer voor je betekenen. De ontbrekende onderdelen zullen in ieder geval zo snel mogelijk worden nageleverd! Hopelijk zijn de betreffende onderdelen gewoon in voorraad en hoeven ze niet eerst bij de fabriek te worden opgevraagd, maar dat zal de klantenservice je ook kunnen vertellen.
Ik verwacht ook zeker niet dat jullie om 1u 's nachts bereikbaar zijn hoor

. Ik plaatste het bericht in de hoop op een reactie vandaag. Goed om te horen dat jullie mijn mail in ieder geval zsm oppakken.
In het verleden heb ik overigens positieve ervaringen bij jullie opgedaan m.b.t. een aantal eerdere aankopen. Kwaliteit is altijd dik in orde en het afhalen kon ook altijd op redelijk korte termijn gebeuren. Juist door deze eerdere positieve ervaringen heb ik besloten om bij jullie een voor mij grote aankoop (900 euro) te plaatsen.
M.b.t het punt van 3-5 dagen levertijd bij grote aankopen, daar heb ik me idd op verkeken. Ik was er in eerste instantie van uitgegaan dat de status 'Op voorraad' betekende dat ik alles direct in de showroom kon afhalen. Ik dacht dat pas op het moment dat ik zou kiezen voor verzenden, de levertijd van 3-5 werkdagen zou gelden. Jullie hebben netjes binnen 5 werkdagen de levering klaargelegd, dus hierin is zeker niets mis gegaan. Ik heb me overigens o.a. verkeken op deze levertijd omdat in mijn voicemail door een collega is ingesproken dat er een probleem is met een aantal onderdelen en dat het daarom allemaal wat langer duurde.
Met betrekking tot het punt van onderbezetting en missende onderdelen wil ik graag nog het volgende aangeven:
Ik heb zelf ook in de retail gewerkt dus ik begrijp dat een bedrijf met onderbezetting te maken kan hebben en dat een product weleens onderdelen kan missen. Ik heb deze situaties ook meegemaakt en kan me dus zeker in jullie positie verplaatsen. Vanuit mijn positie hoop ik dat jullie begrijpen dat ik bij een (voor mij) grote aankoop van 900 euro graag een ander geluid hoor dan:
1. Medewerker 1: mijn collega is ermee bezig en belt je terug.
2. Medewerker 2 belt vervolgens terug: ik weet niks van je mailtje en we hebben nu onderbezetting dus je vraag wordt maandag opgepakt.
Vervolgens geef ik aan dat de kabels missen en de pin voor de steekgewichten.
3. Medewerker 2: Oh erg vreemd dat de kabels missen, dat is in ieder geval nog niet eerder gebeurd. Dan moeten we volgende week bekijken of ze kunnen worden nageleverd. Onderdelen die niet op voorraad zijn, moeten via de fabriek opgevraagd worden en dan kan het wel een week duren voordat je alles in huis hebt.
Met een boodschap van 'het kan wel een week duren' ben ik op dat moment natuurlijk niet blij.
Ik zou als klant in zo'n situatie het een positiever geluid vinden als wordt gezegd:
Sorry dat de onderdelen missen, maar we stellen alles in het werk om de missende onderdelen z.s.m. te leveren. We hebben momenteel helaas te maken met onderbezetting, maar dat is natuurlijk niet jouw probleem. Ik zorg er in ieder geval persoonlijk voor dat je mailtje a.s. maandag zeker met spoed opgepakt gaat worden.
Kortom, product is goed, levering is netjes binnen de tijd, nalevering van missende onderdelen gaat hopelijk zsm goed komen, communicatie over nalevering is in mijn ogen voor verbetering vatbaar. Wel top dat jullie via dit forum - ook op zondag- supersnel reageren! Daar blijven jullie in mijn ogen uniek in (in vergelijking met andere webshops).