MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wanneer komen de gietijzeren dumbell setjes van 20, 25 en 30 kg weer op voorraad

Bij www.c-of-c.de verkopen ze 55cm lange 30mm stangen.
Zoek even op Big Bob 55 dacht dat ze iets van 27 euro waren,had ze daar zelf ook aangeschaft.

Nou, ik heb hem eigenlijk alleen maar nodig om te rowen :) Daar zit ik met 'kleinere' dikke plates van 10kg
en dan nog enkele van 7.5kg. Maar alles tussen de 60 en 70kg kan je niet maken door gebrek aan ruimte.
En ik zit regelmatig met heavy doubles/triples op mijn rows. Dus +60kg...

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Zat ik dus ook aan te denken. Zo'n 150cm kopen en dan doormidden zagen. Gat erin boren, M12 erin tappen,
terug aan mekaar schroeven. En dan even punt lassen... maar kopen is natuurlijk makkelijker :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.643
Beste FS,

Wanneer komt de nieuwe MegaTec power-rack met lay pulley uit? Er staat verwacht ca over 4 weken, maar dit stond er 4 weken geleden ook.

En wat is jullie mening qua de Megatec powerrack vs de Barbarian powerrack? behalve de prijs.
Dit rack is al in januari uitgekomen en staat ook gewoon in onze showroom. De levertijd is inderdaad circa 4 weken, de nieuwe levering komt deze week of volgende week binnen (voor mensen die dus de afgelopen maand hebben besteld).

Het MegaTec Power Rack is ontworpen als goedkoper alternatief voor de Barbarian Power Cage. Voor thuisgebruik is dit rack ideaal: het is zwaar belastbaar en stevig, en mooi afgewerkt (met rubberen J-Hooks en noodopvang). Als je de twee racks naast elkaar zet is de Barbarian natuurlijk een stuk massiever, met een dikker frame en dus ook nog steviger (zit helemaal geen beweging in).

Je kunt misschien het beste beide racks komen bekijken in onze showroom, dan kun je ze meteen vergelijken en beoordelen welke voor jouw toepassingen het beste geschikt is :)

Wanneer komen de gietijzeren dumbell setjes van 20, 25 en 30 kg weer op voorraad
Momenteel zijn de 5 kg gewichten niet in voorraad, dus de zwaardere setjes zijn niet compleet. Naar verwachting duurt dat nog zo'n één tot twee weken.

Wat is de levertijd van de Barbarian Multi Bench 2, en kun je hier de leg lift accessoire wel goed mee gebruiken aangezien het bankje redelijk laag bij de grond staat. Met andere woorden, komen je voeten dan niet snel aan de grond?

• #6.645
Wat is de levertijd van de Barbarian Multi Bench 2, en kun je hier de leg lift accessoire wel goed mee gebruiken aangezien het bankje redelijk laag bij de grond staat. Met andere woorden, komen je voeten dan niet snel aan de grond?
1 tot 2 weken. Het Leg Lift Accessoire staat normaal gesproken hoog genoeg.

Dip belt op voorraad, bestelling geplaatst! :D

1 tot 2 weken. Het Leg Lift Accessoire staat normaal gesproken hoog genoeg.

Oke, en past de Marbo Bicep Curl Accessoire MS-A014 of de Iron Force BPCA1 Preacher Curl Attachment hierop?

€ 169,- voor de Barbarian Bicep Curl Accessory vind ik echt te duur voor een Bicep curl optie.

• #6.648
Dip belt op voorraad, bestelling geplaatst! :D
Al een paar weken hoor! Gelukkig eindelijk kunnen bestellen :D

Oke, en past de Marbo Bicep Curl Accessoire MS-A014 of de Iron Force BPCA1 Preacher Curl Attachment hierop?

€ 169,- voor de Barbarian Bicep Curl Accessory vind ik echt te duur voor een Bicep curl optie.
Nee helaas, die passen niet op de Barbarian of MegaTec bankjes. De Barbarian Bicep Curl Optie is duurder omdat deze een machinale, kogelgelagerde hefarm heeft. Bij de andere goedkopere accessoires moet je een losse curlstang gebruiken.

Verkoop je ook sledgehammers?

Dit weekend eens langs geweest in jullie showroom, zag er best ok uit.
Zo'n ATX of Barbarian zeil zou mega cool zijn in mijn homegym.

Omwisselen van halterschijven met 3 cm diameter naar 5 cm diameter was ook geen enkel probleem.

Enige verbeterpunt misschien indien mogelijk: een directe link met jullie voorraadbeheer op de website.
In februari bepaalde artikelen besteld, deze werden in mei geleverd en al die tijd stond er : circa 4 weken.
Op bepaalde dingen wacht ik nog, maar dat is geen probleem.

Tones.be heeft bvb een directe link met hun stock.

Ik kom zeker in de toekomst nog eens langs, is maar 1u rijden tot bij jullie voor mij.

Laatst bewerkt:
  • #6.651
Verkoop je ook sledgehammers?
Nope, helaas niet in ons assortiment.
Dit weekend eens langs geweest in jullie showroom, zag er best ok uit.
Zo'n ATX of Barbarian zei zou mega cool zijn in mijn homegym.

Omwisselen van halterschijven met 3 cm diameter naar 5 cm diameter was ook geen enkel probleem.

Enige verbeterpunt misschien indien mogelijk: een directe link met jullie voorraadbeheer op de website.
In februari bepaalde artikelen besteld, deze werden in mei geleverd en al die tijd stond er : circa 4 weken.
Op bepaalde dingen wacht ik nog, maar dat is geen probleem.

Tones.be heeft bvb een directe link met hun stock.

Ik kom zeker in de toekomst nog eens langs, is maar 1u rijden tot bij jullie voor mij.
Bedankt voor de feedback! Een koppeling met voorraadbeheer komt eraan, echter zal dat het probleem niet oplossen met de verwachte levertermijnen van toestellen die uitverkocht zijn. Dat ligt bij de fabrieken en leveranciers. Dat moet de komende maanden echter ook weer flink gaan verbeteren, zodra de drukte van de nieuwe MegaTec toestellen weer wat minder is geworden.

Hoi ,

Ik vind het vreemd dat jullie een lijn Crossfit medicine balls maken maar dan vervolgens niet het voorgeschreven gewicht hebben voor mannen.
Wedstrijden of qualifers gebeuren namelijk met 20 lbs ( 9 kg ).
Komt dit gewicht er nog?
http://www.fitness-seller.nl/atx-crossfit-balls/

• #6.653
Hoi ,

Ik vind het vreemd dat jullie een lijn Crossfit medicine balls maken maar dan vervolgens niet het voorgeschreven gewicht hebben voor mannen.
Wedstrijden of qualifers gebeuren namelijk met 20 lbs ( 9 kg ).
Komt dit gewicht er nog?
http://www.fitness-seller.nl/atx-crossfit-balls/
De oude lijn had inderdaad ook 9 kg ballen, de nieuwe lijn nog niet. Die komen er uiteindelijk waarschijnlijk nog wel maar je zou nu bijvoorbeeld ook met 10 kg kunnen trainen.

Het imperiaal stelsel is maar lastig. Toevallig komt 20 lbs in dit geval nauwkeurig overeen met 9 kg, maar niet alle gewichten kunnen vanuit het imperiaal stelsel exact worden omgerekend naar het metrieke stelsel. Voor vrouwen zijn de officiële ballen bijvoorbeeld 14 lbs, maar een 6,5 kg bal ga je niet vinden dus mogen zij 6 kg gebruiken. En op je barbell zul je veel met kleine gewichtjes moeten werken om het exacte lbs-gewicht in kg te krijgen (of je moet al gewoon naar boven afronden).

Laatst bewerkt:
Wanneer komen de powerlift riemen met clipsluiting terug binnen; maat medium.

• #6.657
Ik heb een Barbarian half rack en vroeg me af of de lat pull optie apart verkocht wordt. Het betreft dit soort half rack:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f157/barbarian-half-rack-compleet-317772/

Alvast bedankt voor de reactie, mvg Robbert.
Ik ben bang dat het huidige model Lat Optie (2014) niet compatibel is met dit oude model Half Rack (2010) :( Stuur voor de zekerheid even per e-mail enkele duidelijke foto's van je half rack door naar onze klantenservice. Zet ook de bevestigingspunten aan de achterkant van het rack (boven en onder) goed op de foto.

• #6.658
NIEUW

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De klassieke en altijd populaire Barbarian Multi Bench is weer terug in een nieuwe en verbeterde uitvoering!

Kenmerken:
  • Belastbaar tot 400 kg
  • Verstelbare zitting en rugleuning
  • Decline, vlak en incline posities
  • Comfortabele bekleding 50 mm dik
  • Rubberen voeten en transportwieltjes

Enig idee wanneer de ATX power racks worden gereleased?

Terug
Naar boven