AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.681
Laatst bewerkt:
Hey fitness seller,

wanneer zijn de power bars van ATX weer op voorraad? En het enige verschil met de black mamba bar is de coating? Maakt dat een wezenlijk verschil met chroom? Anders kan ik net zo goed die bestellen.

Maat M en maat S zijn zoals aangegeven helaas al uitverkocht. Alleen de maten L, XL en XXL zijn nog verkrijgbaar (direct leverbaar, 1 à 2 werkdagen).

Nu week dus nog niets meer dan ik al wist.

Anders geformuleerd; wat is de levertijd van maat M? Of komen ze never ever ooit meer binnen?

Laatst bewerkt:
  • #6.684
Hey fitness seller,

wanneer zijn de power bars van ATX weer op voorraad? En het enige verschil met de black mamba bar is de coating? Maakt dat een wezenlijk verschil met chroom? Anders kan ik net zo goed die bestellen.
De ATX Power Bars worden over circa één tot twee weken weer verwacht.

De Power Bars, Black Mamba en Ram Bar hebben inderdaad verschillende coatings en wel of geen center knurl. De verschillen zijn hier op het forum al vaker uitvoerig besproken en kun je hier bijvoorbeeld teruglezen.

Lees ook even onze tips door over het onderhoud van de halterstang, onder het tabblad 'Gebruik' op de productpagina.

Maat S en M zijn zoals gezegd uitverkocht en zijn niet meer leverbaar. Deze riem is in de uitverkoop en komt helaas dus ook niet meer nieuw binnen, indien je dat bedoelde :(

Misschien zijn de normale lederen Gewichthefriem of de Powerliftriem met Clipsluiting interessante alternatieven?

Bedankt voor de info, ik heb de black mamba bar zojuist besteld :)

Hey Fitness-seller,

Zijn er misschien plannen om in de toekomst een in hoogte verstelbare single pulley in jullie assortiment op te nemen? Zoals bijvoorbeeld de PowerMark 810 Dual Adjustable Pulley system (alleen dan van betere kwaliteit want dat ding is echt crap).

Zou ik via jullie een front squat harness kunnen bestellen?

Thanks!

Laatst bewerkt:
  • #6.688
Hey Fitness-seller,

Zijn er misschien plannen om in de toekomst een in hoogte verstelbare single pulley in jullie assortiment op te nemen? Zoals bijvoorbeeld de PowerMark 810 Dual Adjustable Pulley system (alleen dan van betere kwaliteit want dat ding is echt crap).

Thanks!
Helaas beide artikelen niet in ons assortiment en ook geen directe plannen voor een single pulley. Een front squat harness kan wel interessant zijn maar voorlopig zijn wij even druk met andere nieuwe producten :)

Hey Fitness-seller,

Thanks!

Vind het squat harnas van fitness seller wel een goed alternatief voor de front squat...

Enig idee wanneer jullie die gladiator monkey chin up bar weer kunnen leveren? Die barbarian multi grip ziet er ook goed uit
en is op voorraad volgens de site maar voor die 3 tientjes extra heb ik dan toch liever de gladiator.

• #6.694
Is het mogelijk dat ik bericht krijg als er wel zicht is op een concrete datum?
Even mailen naar de klantenservice. Maar hoe langer je wacht, hoe groter kans dat de volgende levering alweer helemaal uitverkocht zal zijn.

Enig idee wanneer jullie die gladiator monkey chin up bar weer kunnen leveren? Die barbarian multi grip ziet er ook goed uit
en is op voorraad volgens de site maar voor die 3 tientjes extra heb ik dan toch liever de gladiator.
Nee daar is ook nog geen zicht op, dus zal op zijn vroegst ook pas medio volgende maand zijn. De Multi Grip is dan wellicht wel een interessant alternatief.

lock-jaw Pro collars

Hi,

vroeg me af of wanneer de lock-jaw pro collars zwart weer op voorraad zijn?
Wil ze graag samen met mijn barbell en bumperplates kopen.

Alvast bedankt

Hallo,

Ik heb sinds kort de Glute Ham Developer (http://www.fitness-seller.nl/barbarian-glute-ham-developer/)
Een erg stevig en mooi ding, echter heb ik 1 vraag hierover. Klopt het dat de padding waar je benen op liggen tijdens de glute ham raise beetje los zit in de bekleding? Is dat bij alle modellen of kan het een productie fout zijn? Het probleem is dat tijdens de flexie van de oefening de padding naar voren schuift en je met je hele lichaamsgewicht ligt op het harde onder stuk van de padding (dit steekt ongeveer een centimeter eronder uit).

Hebben meer mensen dit tijdens glute ham raise? Vooral als ik weighted glute ham raise doe, schaaft het mijn benen bijna tot bloedens toe.

• #6.698
Hallo,

Ik heb sinds kort de Glute Ham Developer (http://www.fitness-seller.nl/barbarian-glute-ham-developer/)
Een erg stevig en mooi ding, echter heb ik 1 vraag hierover. Klopt het dat de padding waar je benen op liggen tijdens de glute ham raise beetje los zit in de bekleding? Is dat bij alle modellen of kan het een productie fout zijn? Het probleem is dat tijdens de flexie van de oefening de padding naar voren schuift en je met je hele lichaamsgewicht ligt op het harde onder stuk van de padding (dit steekt ongeveer een centimeter eronder uit).

Hebben meer mensen dit tijdens glute ham raise? Vooral als ik weighted glute ham raise doe, schaaft het mijn benen bijna tot bloedens toe.
Oei, dat heb ik nog nooit eerder gehoord dus daar kan ik helaas zo niets over zeggen. Stuur even een e-mail naar onze klantenservice, met foto's of eventueel een video. Zij zullen dit dan verder kunnen afhandelen en voorleggen aan de ingenieur van het toestel :)

-

Laatst bewerkt:
Oei, dat heb ik nog nooit eerder gehoord dus daar kan ik helaas zo niets over zeggen. Stuur even een e-mail naar onze klantenservice, met foto's of eventueel een video. Zij zullen dit dan verder kunnen afhandelen en voorleggen aan de ingenieur van het toestel :)

Gedaan en krijg een nieuw onderdeel opgestuurd, dus erg netjes :).

Terug
Naar boven