- Waardering
- 2.701
Mooi zoGedaan en krijg een nieuw onderdeel opgestuurd, dus erg netjes.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi zoGedaan en krijg een nieuw onderdeel opgestuurd, dus erg netjes.
Ik verwacht ook zeker niet dat jullie om 1u 's nachts bereikbaar zijn hoor. Ik plaatste het bericht in de hoop op een reactie vandaag. Goed om te horen dat jullie mijn mail in ieder geval zsm oppakken.
In het verleden heb ik overigens positieve ervaringen bij jullie opgedaan m.b.t. een aantal eerdere aankopen. Kwaliteit is altijd dik in orde en het afhalen kon ook altijd op redelijk korte termijn gebeuren. Juist door deze eerdere positieve ervaringen heb ik besloten om bij jullie een voor mij grote aankoop (900 euro) te plaatsen.
M.b.t het punt van 3-5 dagen levertijd bij grote aankopen, daar heb ik me idd op verkeken. Ik was er in eerste instantie van uitgegaan dat de status 'Op voorraad' betekende dat ik alles direct in de showroom kon afhalen. Ik dacht dat pas op het moment dat ik zou kiezen voor verzenden, de levertijd van 3-5 werkdagen zou gelden. Jullie hebben netjes binnen 5 werkdagen de levering klaargelegd, dus hierin is zeker niets mis gegaan. Ik heb me overigens o.a. verkeken op deze levertijd omdat in mijn voicemail door een collega is ingesproken dat er een probleem is met een aantal onderdelen en dat het daarom allemaal wat langer duurde.
Met betrekking tot het punt van onderbezetting en missende onderdelen wil ik graag nog het volgende aangeven:
Ik heb zelf ook in de retail gewerkt dus ik begrijp dat een bedrijf met onderbezetting te maken kan hebben en dat een product weleens onderdelen kan missen. Ik heb deze situaties ook meegemaakt en kan me dus zeker in jullie positie verplaatsen. Vanuit mijn positie hoop ik dat jullie begrijpen dat ik bij een (voor mij) grote aankoop van 900 euro graag een ander geluid hoor dan:
1. Medewerker 1: mijn collega is ermee bezig en belt je terug.
2. Medewerker 2 belt vervolgens terug: ik weet niks van je mailtje en we hebben nu onderbezetting dus je vraag wordt maandag opgepakt.
Vervolgens geef ik aan dat de kabels missen en de pin voor de steekgewichten.
3. Medewerker 2: Oh erg vreemd dat de kabels missen, dat is in ieder geval nog niet eerder gebeurd. Dan moeten we volgende week bekijken of ze kunnen worden nageleverd. Onderdelen die niet op voorraad zijn, moeten via de fabriek opgevraagd worden en dan kan het wel een week duren voordat je alles in huis hebt.
Met een boodschap van 'het kan wel een week duren' ben ik op dat moment natuurlijk niet blij.
Ik zou als klant in zo'n situatie het een positiever geluid vinden als wordt gezegd:
Sorry dat de onderdelen missen, maar we stellen alles in het werk om de missende onderdelen z.s.m. te leveren. We hebben momenteel helaas te maken met onderbezetting, maar dat is natuurlijk niet jouw probleem. Ik zorg er in ieder geval persoonlijk voor dat je mailtje a.s. maandag zeker met spoed opgepakt gaat worden.
Kortom, product is goed, levering is netjes binnen de tijd, nalevering van missende onderdelen gaat hopelijk zsm goed komen, communicatie over nalevering is in mijn ogen voor verbetering vatbaar. Wel top dat jullie via dit forum - ook op zondag- supersnel reageren! Daar blijven jullie in mijn ogen uniek in (in vergelijking met andere webshops).
You know the drillNa heen en weer contact gehad te hebben, heb ik gelukkig alle onderdelen binnen en kon ik verder met het in elkaar zetten van de Barbarian Lat Tower met gewichtsstapel (125 kg).
Ik heb momenteel alleen het volgende probleem. De buis met gaten voor de pin, slingert tijdens het trainen. Heel vaak gaat de buis ook niet meer in het gat van de gewichten, maar ernaast OP de gewichten.
Heb ik iets verkeerds gedaan bij het monteren of is er wellicht sprake van een 'fabrieksfout'?
http://youtu.be/bOI82aq2Y-s
Stuur de video even door naar onze klantenservice en zij zullen het verder met je afhandelen.Even mailen naar de klantenservice en je bestelnummer vermelden. De handvatten zaten in het begin nog niet erbij maar als je later hebt besteld is het ook mogelijk dat deze bij jouw bestelling ontbraken. In dat geval zullen ze natuurlijk gewoon worden nageleverd.Kan ik de handvaten voor de barbarian multibench, te gebruiken bij het leg lift accessoire, om leg extensions te doen, apart aankopen?
Ik heb namelijk dit accesoire bij jullie reeds gekocht maar toen die handvaten er niet bijgekregen
Als er nadrukkelijk wordt vermeld dat het product niet beschikbaar is en als backorder wordt geplaatst, is de kans natuurlijk groot dat dat klopt. Waarschijnlijk is de productpagina zelf dan nog niet geupdate (cache enzo). Het kan echter ook om een foutje in de telling gaan, dus dan is het product er wel nog gewoon.Heb net bij jullie een bestelling gedaan.
Product was op voorraad, maar in winkelmandje stond : niet beschikbaar in gewenste hoeveelheid, 1 item wordt als backorder geplaatst.
Neem aan dat het wel op voorraad is? Heb er trouwens maar 1 van besteld

Als er nadrukkelijk wordt vermeld dat het product niet beschikbaar is en als backorder wordt geplaatst, is de kans natuurlijk groot dat dat klopt. Waarschijnlijk is de productpagina zelf dan nog niet geupdate (cache enzo). Het kan echter ook om een foutje in de telling gaan, dus dan is het product er wel nog gewoon.
Wat is je bestelnummer? Dan zal ik het morgenochtend even voor je nakijken![]()

Het toestel is zoals aangegeven inderdaad gewoon in voorraad dus de melding in de winkelwagen zal een foutje in de voorraadtelling zijn geweest!Bestelnr: 100149650
Product is wel op voorraad staat er, vind het vreemd van wat er in de winkelmand vermeld wordt. Vandaar dat ik me afvroeg of het product wel op voorraad is.
Alvast bedankt![]()

Dat zal nog wel even duren, sowieso pas na de zomer. Zodra de nieuwe info bekend wordt gemaakt zal dat op onze website staan en zal ik het hier ook vermelden.Ik hoorde dat er een nieuwe Barbarian Cage aan zit te komen, met vernieuwde catchers en beschermde J-hooks (Toevallig las ik dit zojuist ook in het topic over de J-hooks). Ze zouden ergens van de zomer beschikbaar komen?
Is er al een afbeelding beschikbaar hoe ze eruit komen te zien en wat ongeveer de prijs zal zijn?
Er zijn helaas geen stapelgewichten beschikbaar voor de Heavy Duty toestellenIk heb een Heavy Duty HD 2 power rack (met pulley) bij jullie gekocht (http://www.fitness-seller.nl/heavy-duty-hd-2-power-rack-lat-pulley/), nu vroeg ik mij af of het mogelijk was om de pulley om te bouwen naar een weight stacked pulley?
Alvast bedankt

Er zijn helaas geen stapelgewichten beschikbaar voor de Heavy Duty toestellen![]()
De stapelgewichten van onze andere toestellen zijn niet geschikt voor de Heavy Duty toestellen. Je kunt natuurlijk wel zelf je toestel meten en proberen ergens passende stapelgewichten te vinden. Maar het punt is dat je niet alleen de gietijzeren gewichten nodig hebt maar ook nog andere passende onderdelen.En zijn er geen stapelgewichten van andere merken beschikbaar die je kan gebruiken? Of zijn het heel specifieke maten die van heavy duty?
Dat zal nog wel even duren, sowieso pas na de zomer. Zodra de nieuwe info bekend wordt gemaakt zal dat op onze website staan en zal ik het hier ook vermelden.
. Is deze bench en andere benches met schuin achter stuk te gebruiken met zo'n cage? horizontaal zie ik geen problemen, maar zo snel er een hoek nodig is moet de bech waarschijnlijk over de achtervoet van de cage getlld worden of niet? http://www.fitness-seller.nl/heavy-duty-hd-1-power-rack-lat-pulley/
Staat sinds de 11e op 4 weken levertijd (10 juli besteld).. Hoe zit het hiermee?