Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik verwacht ook zeker niet dat jullie om 1u 's nachts bereikbaar zijn hoor :). Ik plaatste het bericht in de hoop op een reactie vandaag. Goed om te horen dat jullie mijn mail in ieder geval zsm oppakken.

In het verleden heb ik overigens positieve ervaringen bij jullie opgedaan m.b.t. een aantal eerdere aankopen. Kwaliteit is altijd dik in orde en het afhalen kon ook altijd op redelijk korte termijn gebeuren. Juist door deze eerdere positieve ervaringen heb ik besloten om bij jullie een voor mij grote aankoop (900 euro) te plaatsen.

M.b.t het punt van 3-5 dagen levertijd bij grote aankopen, daar heb ik me idd op verkeken. Ik was er in eerste instantie van uitgegaan dat de status 'Op voorraad' betekende dat ik alles direct in de showroom kon afhalen. Ik dacht dat pas op het moment dat ik zou kiezen voor verzenden, de levertijd van 3-5 werkdagen zou gelden. Jullie hebben netjes binnen 5 werkdagen de levering klaargelegd, dus hierin is zeker niets mis gegaan. Ik heb me overigens o.a. verkeken op deze levertijd omdat in mijn voicemail door een collega is ingesproken dat er een probleem is met een aantal onderdelen en dat het daarom allemaal wat langer duurde.

Met betrekking tot het punt van onderbezetting en missende onderdelen wil ik graag nog het volgende aangeven:

Ik heb zelf ook in de retail gewerkt dus ik begrijp dat een bedrijf met onderbezetting te maken kan hebben en dat een product weleens onderdelen kan missen. Ik heb deze situaties ook meegemaakt en kan me dus zeker in jullie positie verplaatsen. Vanuit mijn positie hoop ik dat jullie begrijpen dat ik bij een (voor mij) grote aankoop van 900 euro graag een ander geluid hoor dan:

1. Medewerker 1: mijn collega is ermee bezig en belt je terug.
2. Medewerker 2 belt vervolgens terug: ik weet niks van je mailtje en we hebben nu onderbezetting dus je vraag wordt maandag opgepakt.

Vervolgens geef ik aan dat de kabels missen en de pin voor de steekgewichten.

3. Medewerker 2: Oh erg vreemd dat de kabels missen, dat is in ieder geval nog niet eerder gebeurd. Dan moeten we volgende week bekijken of ze kunnen worden nageleverd. Onderdelen die niet op voorraad zijn, moeten via de fabriek opgevraagd worden en dan kan het wel een week duren voordat je alles in huis hebt.

Met een boodschap van 'het kan wel een week duren' ben ik op dat moment natuurlijk niet blij.
Ik zou als klant in zo'n situatie het een positiever geluid vinden als wordt gezegd:

Sorry dat de onderdelen missen, maar we stellen alles in het werk om de missende onderdelen z.s.m. te leveren. We hebben momenteel helaas te maken met onderbezetting, maar dat is natuurlijk niet jouw probleem. Ik zorg er in ieder geval persoonlijk voor dat je mailtje a.s. maandag zeker met spoed opgepakt gaat worden.

Kortom, product is goed, levering is netjes binnen de tijd, nalevering van missende onderdelen gaat hopelijk zsm goed komen, communicatie over nalevering is in mijn ogen voor verbetering vatbaar. Wel top dat jullie via dit forum - ook op zondag- supersnel reageren! Daar blijven jullie in mijn ogen uniek in (in vergelijking met andere webshops).

Na heen en weer contact gehad te hebben, heb ik gelukkig alle onderdelen binnen en kon ik verder met het in elkaar zetten van de Barbarian Lat Tower met gewichtsstapel (125 kg).

Ik heb momenteel alleen het volgende probleem. De buis met gaten voor de pin, slingert tijdens het trainen. Heel vaak gaat de buis ook niet meer in het gat van de gewichten, maar ernaast OP de gewichten.

Heb ik iets verkeerds gedaan bij het monteren of is er wellicht sprake van een 'fabrieksfout'?

http://youtu.be/bOI82aq2Y-s

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.703
Na heen en weer contact gehad te hebben, heb ik gelukkig alle onderdelen binnen en kon ik verder met het in elkaar zetten van de Barbarian Lat Tower met gewichtsstapel (125 kg).

Ik heb momenteel alleen het volgende probleem. De buis met gaten voor de pin, slingert tijdens het trainen. Heel vaak gaat de buis ook niet meer in het gat van de gewichten, maar ernaast OP de gewichten.

Heb ik iets verkeerds gedaan bij het monteren of is er wellicht sprake van een 'fabrieksfout'?

http://youtu.be/bOI82aq2Y-s
You know the drill ;) Stuur de video even door naar onze klantenservice en zij zullen het verder met je afhandelen.

Ik vermoed dat het alleen bij de bovenste plaat zo is, komt wel eens voor. Je zult dan wellicht wat dingetjes nauwkeuriger moeten afstellen maar daar kan de klantenservice je mee helpen.

Kan ik de handvaten voor de barbarian multibench, te gebruiken bij het leg lift accessoire, om leg extensions te doen, apart aankopen?
Ik heb namelijk dit accesoire bij jullie reeds gekocht maar toen die handvaten er niet bijgekregen

• #6.705
Kan ik de handvaten voor de barbarian multibench, te gebruiken bij het leg lift accessoire, om leg extensions te doen, apart aankopen?
Ik heb namelijk dit accesoire bij jullie reeds gekocht maar toen die handvaten er niet bijgekregen
Even mailen naar de klantenservice en je bestelnummer vermelden. De handvatten zaten in het begin nog niet erbij maar als je later hebt besteld is het ook mogelijk dat deze bij jouw bestelling ontbraken. In dat geval zullen ze natuurlijk gewoon worden nageleverd.

------------------------------------------------------------

Strongman Niels Gordijn heeft gisteren een fantastische 2e plaats gehaald bij de Sterkste Man van Nederland 2014 in Meppel! Gefeliciteerd!

Met zijn indrukwekkende 420 kg deadlift heeft hij bovendien een nieuw Nederlands record neergezet:

http://www.youtube.com/watch?v=PdoDj4dgIC4

Heb net bij jullie een bestelling gedaan.

Product was op voorraad, maar in winkelmandje stond : niet beschikbaar in gewenste hoeveelheid, 1 item wordt als backorder geplaatst.

Neem aan dat het wel op voorraad is? Heb er trouwens maar 1 van besteld

• #6.707
Heb net bij jullie een bestelling gedaan.

Product was op voorraad, maar in winkelmandje stond : niet beschikbaar in gewenste hoeveelheid, 1 item wordt als backorder geplaatst.

Neem aan dat het wel op voorraad is? Heb er trouwens maar 1 van besteld
Als er nadrukkelijk wordt vermeld dat het product niet beschikbaar is en als backorder wordt geplaatst, is de kans natuurlijk groot dat dat klopt. Waarschijnlijk is de productpagina zelf dan nog niet geupdate (cache enzo). Het kan echter ook om een foutje in de telling gaan, dus dan is het product er wel nog gewoon.

Wat is je bestelnummer? Dan zal ik het morgenochtend even voor je nakijken :)

Als er nadrukkelijk wordt vermeld dat het product niet beschikbaar is en als backorder wordt geplaatst, is de kans natuurlijk groot dat dat klopt. Waarschijnlijk is de productpagina zelf dan nog niet geupdate (cache enzo). Het kan echter ook om een foutje in de telling gaan, dus dan is het product er wel nog gewoon.

Wat is je bestelnummer? Dan zal ik het morgenochtend even voor je nakijken :)

Bestelnr: 100149650

Product is wel op voorraad staat er, vind het vreemd van wat er in de winkelmand vermeld wordt. Vandaar dat ik me afvroeg of het product wel op voorraad is.

Alvast bedankt:)

• #6.709
Bestelnr: 100149650

Product is wel op voorraad staat er, vind het vreemd van wat er in de winkelmand vermeld wordt. Vandaar dat ik me afvroeg of het product wel op voorraad is.

Alvast bedankt:)
Het toestel is zoals aangegeven inderdaad gewoon in voorraad dus de melding in de winkelwagen zal een foutje in de voorraadtelling zijn geweest!

Je bestelling wordt nu verwerkt :)

Ik hoorde dat er een nieuwe Barbarian Cage aan zit te komen, met vernieuwde catchers en beschermde J-hooks (Toevallig las ik dit zojuist ook in het topic over de J-hooks). Ze zouden ergens van de zomer beschikbaar komen?

Is er al een afbeelding beschikbaar hoe ze eruit komen te zien en wat ongeveer de prijs zal zijn?

• #6.711
Ik hoorde dat er een nieuwe Barbarian Cage aan zit te komen, met vernieuwde catchers en beschermde J-hooks (Toevallig las ik dit zojuist ook in het topic over de J-hooks). Ze zouden ergens van de zomer beschikbaar komen?

Is er al een afbeelding beschikbaar hoe ze eruit komen te zien en wat ongeveer de prijs zal zijn?
Dat zal nog wel even duren, sowieso pas na de zomer. Zodra de nieuwe info bekend wordt gemaakt zal dat op onze website staan en zal ik het hier ook vermelden.

• #6.713
  • #6.715
En zijn er geen stapelgewichten van andere merken beschikbaar die je kan gebruiken? Of zijn het heel specifieke maten die van heavy duty?
De stapelgewichten van onze andere toestellen zijn niet geschikt voor de Heavy Duty toestellen. Je kunt natuurlijk wel zelf je toestel meten en proberen ergens passende stapelgewichten te vinden. Maar het punt is dat je niet alleen de gietijzeren gewichten nodig hebt maar ook nog andere passende onderdelen.

Je dient ook de lange metalen pin die door de gewichten gaat aan te schaffen en die moet aan de kabel bevestigd kunnen worden. Je hebt dan dus ook een kabel nodig met een schroefuiteinde dat overeenkomt met de schroefdraad in de pin van de gewichtstapel (tenzij de betreffende pin op andere manier kan worden vastgemaakt aan de kabel). De kabel heeft natuurlijk ook de juiste lengte nodig, anders zul je het uiteinde moeten inkorten en een van onze kabelklemmen erop moeten zetten. Tot slot heb je nog een borgpen nodig om het gewicht te selecteren, die verkopen wij ook.

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

NIEUW

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
MegaTec Wall Rack

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Foam Puzzelmatten (4 stuks)

Bekijk alle nieuwe producten hier!

Dat zal nog wel even duren, sowieso pas na de zomer. Zodra de nieuwe info bekend wordt gemaakt zal dat op onze website staan en zal ik het hier ook vermelden.

Ai... nog even geduld uitoefenen dus.

Nog een vraag over de huidige barberian cage, die ik niet koop, maar waarschijnlijk qua maten overkomen. Ik gebruik momenteel een body-solid gfid 71 bench in combinatie met een stapel grind tegels als catchers (werkt aardig alleen de vriendin wil de garage weer gebruiken :(. Is deze bench en andere benches met schuin achter stuk te gebruiken met zo'n cage? horizontaal zie ik geen problemen, maar zo snel er een hoek nodig is moet de bech waarschijnlijk over de achtervoet van de cage getlld worden of niet?

Hoeveel ruimte zit er eigenlijk vanaf de voorkant achterste staanders tot aan de voorkant achterste dwarsbalk/voet?

Ik zie namelijk twee problemen, kan dan geen geintegreerde latpulley nemen en qua wife acceptance factor vindt ze vast iets van het feit dat die bench opgetild moet worden :S (ze traint ook).

Losse pulley past trouwens ook qua ruimte, maar geintegreert is netter. Ideeen/inzichten?

Voor dit probleem heb ik de megatec Ras bench bij FS gekocht. Bij die bank gaat de zitting juist naar achteren als je hem incline zet ipv naar voren zoals bij vrijwel alle andere banken. Mijn rack staat voor een muur en ik heb de ruimte niet om een bankje over de dwarsbalk te tillen. Superdegelijk bankje maar niet goedkoop.

Je zou het bankje natuurlijk ook andersom in de rack kunnen zetten zodat je voorste staanders gebruikt om je barbell in te leggen. Dan zit er geen dwarsbalk in de weg.

• #6.718
Daar zul je inderdaad bij de meeste power racks tegenaan lopen. Je zou eventueel natuurlijk ook de voorste palen kunnen gebruiken voor schuin bankdrukken. De afleghaken zijn bij onze Power Racks gewoon uitneembaar en kunnen aan alle palen aan de binnenkant en buitenkant bevestigd worden.

De afstand tussen de voorkant van de achterste palen en de achterste dwarsbalk is bij de Barbarian Power Cage en bij het MegaTec Power Rack circa 20 cm.

Zoals hierboven al wordt aangegeven is de MegaTec Multi Bench RAS speciaal ontwikkeld om te gebruiken in ondiepe racks, dus met dit bankje zul je dat probleem niet hebben.

• #6.720
http://www.fitness-seller.nl/heavy-duty-hd-1-power-rack-lat-pulley/

Staat sinds de 11e op 4 weken levertijd (10 juli besteld).. Hoe zit het hiermee?

Zoals aangegeven is dit rack momenteel niet op voorraad en wordt het verwacht over circa vier weken. Wij kunnen helaas enkel een nauwkeurige levertijd voorspellen voor artikelen die op dat moment op voorraad zijn in ons eigen magazijn en direct leverbaar zijn. Levertijden van producten die uitverkocht zijn, zijn altijd verwachtingen gebaseerd op productie- en levertijden van onze fabrieken, leveranciers en transporteurs. Deze verwachtingen zijn dus onderhevig aan vertragingen.

Voor meer info met betrekking tot de levering van jouw bestelling (omdat die al eerder is geplaatst) of het wijzigen van je bestelling kun je altijd even mailen naar de klantenservice.

Terug
Naar boven