Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, ook terug te vinden onder reserveonderdelen:Ik zoek op jullie site naar een 2,5 kilo schijf die je kan plaatsen op de gewichtstapel van bv. een Barbarian Lat Tower.
Kunnen jullie een link naar dit product geven aub?
Alvast bedankt!
Edit:
Laat maar, al gevonden. Ik moest zoeken op 'adapter gewichtstapel'
De bankjes zijn inderdaad op veel vlakken vergelijkbaar met elkaar. Wat betreft de belastbaarheid hanteren veel fabrikanten andere richtlijnen, dat zal uiteindelijk dus wel wat dichter bij elkaar (al is het frame van de Iron Force natuurlijk wel wat dunner, 50 x 50 mm). Het gewicht en de stabiliteit is ook ongeveer hetzelfde. Ook qua verstelmogelijkheden en uitbreidingsmogelijkheden zijn de bankjes vergelijkbaar.Ik ben op zoek naar een nieuw trainingsbankje dat ik later uit kan breiden met accessoires. Budget is ongeveer 250 euro, dus ik denk dat de enige twee opties de Marbo MS-L002 en de Iron Force BFID3 Multi Bench zijn, maar ik vraag me af wat het verschil in kwaliteit is? De Iron Force is 100 euro duurder terwijl de specs van de Marbo (zwaardere bank + zwaarder belastbaar) beter zijn. Waarom zou ik dan toch beter de Iron Force kunnen pakken (kwaliteit van accessoires meegerekend)? Ik ga de bank gebruiken in een power rack, en ga er dan ook van uit dat de lengte van de Iron Force geen probleem is?
Oke, ik denk dat ik dan toch voor de Iron Force ga. Die is 'binnenkort weer op voorraad'. Wat betekent 'binnenkort' meestal bij jullie?De bankjes zijn inderdaad op veel vlakken vergelijkbaar met elkaar. Wat betreft de belastbaarheid hanteren veel fabrikanten andere richtlijnen, dat zal uiteindelijk dus wel wat dichter bij elkaar (al is het frame van de Iron Force natuurlijk wel wat dunner, 50 x 50 mm). Het gewicht en de stabiliteit is ook ongeveer hetzelfde. Ook qua verstelmogelijkheden en uitbreidingsmogelijkheden zijn de bankjes vergelijkbaar.
Het prijsverschil zit voornamelijk in de afwerking en andere details. De Iron Force bankjes zijn dezelfde als Body-Solid en zijn dus al jaren doorontwikkeld. De afwerking is erg netjes en er zijn wat meer details zoals de wieltjes, handgreep, verstelpin en de inbegrepen voetsteunen.
De lengte van de Iron Force is inderdaad een klein beetje groter dan gemiddeld maar dat zou geen probleem moeten zijn, er zijn ook nog langere bankjes. Echter blijft het natuurlijk altijd passen en meten in verschillende power racks. Wanneer je een lat pulley in het rack hebt hou je bijvoorbeeld standaard al minder ruimte over.
Vanaf maandag weer leverbaar.Oke, ik denk dat ik dan toch voor de Iron Force ga. Die is 'binnenkort weer op voorraad'. Wat betekent 'binnenkort' meestal bij jullie?
Hey FS,
Wanneer komen de pinnen voor weerstandsbanden weer op voorraad?
Alvast bedankt
Zijn inderdaad weer uitverkocht, er waren er slechts een aantal binnengekomen. Ik denk circa twee weken maar het beste even mailen naar de klantenservice voor de levertijd.Hoi FS,
Ik zie op de site staan dat ze momenteel nog niet op voorraad zijn. Enig idee wanneer wel?
Helaas nog geen levertermijn bekend, dus op zijn vroegst pas in september weer.Beste,
Wanneer zou deze sled terug op voorraad moeten zijn?
http://www.fitness-seller.nl/power-ram/
mvg
Voor dit probleem heb ik de megatec Ras bench bij FS gekocht. Bij die bank gaat de zitting juist naar achteren als je hem incline zet ipv naar voren zoals bij vrijwel alle andere banken. Mijn rack staat voor een muur en ik heb de ruimte niet om een bankje over de dwarsbalk te tillen. Superdegelijk bankje maar niet goedkoop.
). Klopt, maar dat is vervelender dan alleen even achteruit schuiven en heeft als nadeel dat ik de voorvoeten van mijn gfid moet omdraaien. Ik gebruik haast geen dumbells, maar mijn vriendin wel en die smijt ze dan uiteraard weer op de benchvoeten :S.Je zou het bankje natuurlijk ook andersom in de rack kunnen zetten zodat je voorste staanders gebruikt om je barbell in te leggen. Dan zit er geen dwarsbalk in de weg.
20cm is een goede maat voor mij, dan kom ik niet in de problemen met schuindrukken als ik mijn bench over de achtervoet til. Dank. Nu nog wachten op de leverbaarheid... geen haast hoor, heb afgesproken pas mijn grindtegels op te ruimen als jullie cage leverbaar isDaar zul je inderdaad bij de meeste power racks tegenaan lopen. Je zou eventueel natuurlijk ook de voorste palen kunnen gebruiken voor schuin bankdrukken. De afleghaken zijn bij onze Power Racks gewoon uitneembaar en kunnen aan alle palen aan de binnenkant en buitenkant bevestigd worden.
De afstand tussen de voorkant van de achterste palen en de achterste dwarsbalk is bij de Barbarian Power Cage en bij het MegaTec Power Rack circa 20 cm.
.Heel mooi bankje inderdaad, ingenieus bedacht. Gezien de prijs probeer ik het eerst nog even met mijn gfid, die tot op heden ook perfect bevalt.Zoals hierboven al wordt aangegeven is de MegaTec Multi Bench RAS speciaal ontwikkeld om te gebruiken in ondiepe racks, dus met dit bankje zul je dat probleem niet hebben.
Heb je de Barbarian Power Cage al besteld? Dan is de verwachte levertijd momenteel circa 2 weken![]()
Het is nog niet bekend wanneer het nieuwe model te bestellen is.Nee, voorzover ik op jullie site kan zien is het nieuwe model nog niet te bestellen.
Daar kan ik helaas geen garanties over doen, de Power Cage is enorm populair en klanten wachten soms wel twee maanden of langer op een levering als de cage is uitverkocht. Enkel wanneer de cage uit voorraad leverbaar is kunnen wij een levertijd van enkele werkdagen garanderen. Wij verwachten deze pas over circa twee weken weer terug in voorraad te krijgen.Hallo,
Ik heb interesse in het volgende product.
http://www.fitness-seller.nl/barbarian-power-cage-lat-pulley-met-125-kg-gewichtstapel/
Als ik dit product deze week bestel, kunnen jullie min of meer garanderen dat ik hem binnen een maand thuis heb staan? Dit i.v.m. een geplande operatie en ik vervolgens thuis verder wil kunnen trainen.
Mvg,
Thijs
De verschillende Lock-Jaw sluitingen zijn:Ik ben op zoek naar wat nieuwe sluitingen en heb laatst bij een kennis Lock-Jaw Pro sluitingen gezien en die leken me wel wat. Nu zie ik echter op jullie website 3 varianten en een versie van ATX. Maar al zou je me een miljoen geven, op de kleur na zie ik het verschil niet. Wat zijn de voor- en nadelen per merk / variant waar ik op moet letten bij het maken van een keuze?
De verschillende Lock-Jaw sluitingen zijn:
- Normale uitvoering
- Pro uitvoering met een extra tabje dat ervoor zorgt dat de sluiting niet zomaar openspringt
- Elite uitvoering gemaakt van staal ipv kunststof, ook met tabje
De ATX Pro Collars hebben hetzelfde ontwerp en principe als de Lock-Jaw Pro maar zijn wat goedkoper, er is bijna geen verschil in de materialen. De Lock-Jaws zijn in ieder geval de originele sluitingen waarop inmiddels vele anderen zijn gebaseerd.