Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.841
Haha, die dingen zijn al enkele jaren oud hoor ;) En goed gebruikt geweest. Verbaasde me zelfs dat ze het
zo lang hebben uitgehouden :) Heel tevreden over. En voor die prijs kan je ze niet liggen klooien imo :)
Haha prima, na een paar jaar goed gebruik is vervanging inderdaad niet zo'n ramp :)

Haha, die dingen zijn al enkele jaren oud hoor ;) En goed gebruikt geweest. Verbaasde me zelfs dat ze het
zo lang hebben uitgehouden :) Heel tevreden over. En voor die prijs kan je ze niet liggen klooien imo :)

Wilde net vragen wat voor neppe Hollander jij bent...Maar je bent een belg zie ik al. :cool:

Wilde net vragen wat voor neppe Hollander jij bent...Maar je bent een belg zie ik al. :cool:

:roflol: ja, een Hollander kan al eens moeilijk doen om 50eur uit te geven. Dankzij die 50eur spaar ik energie
door het niet te moeten in positie brengen van de DB's. Dus kan ik extra repjes doen :)

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Maandag kom ik de leg press en die megatec RAS multi bench eens
testen

Laat je nog iets weten hoe die meevalt? Zijn jullie op 10, 11 november open? Kom ik even kijken naar die vertical legpress

De leg extension/curl stond netjes klaar in het megatec bankje in de showroom maar ik kreeg hem niet lekker in de stand gezet voor leg curls. Ik denk dat de koker vh attachment te lang is voor het megatec bankje. Die kan niet laag genoeg. Helaas waren er net wat medewerkers ziek die dag dus kon het even niet gecheckt worden.

Misschien toch maar eens sparen voor een compleet legcurl/extension combi apparaat. Of de koker afzagen natuurlijk maar dat is ook weer zoiets bij een gloednieuw attachment....en als dat niet de oplossing is is dat wel erg jammer.

Ik vond de eerste keer de showroom wat tegenvallen maar ik zag dat er weer wat meer apparaten bij zijn gekomen. Goed bezig!

De leg extension/curl stond netjes klaar in het megatec bankje in de showroom maar ik kreeg hem niet lekker in de stand gezet voor leg curls. Ik denk dat de koker vh attachment te lang is voor het megatec bankje. Die kan niet laag genoeg. Helaas waren er net wat medewerkers ziek die dag dus kon het even niet gecheckt worden. Misschien toch maar eens sparen voor een compleet legcurl/extension combi apparaat. Of de koker afzagen natuurlijk maar dat is ook weer zoiets bij een gloednieuw attachment....en als dat niet de oplossing is is dat wel erg jammer. Ik vond de eerste keer de showroom wat tegenvallen maar ik zag dat er weer wat meer apparaten bij zijn gekomen. Goed bezig!

Maar voor de leg extension was het wel prima te doen? want ik ben 1.94m en dacht er ook aan die attachment te bestellen. jammer dat er niemand was die de legcurl variant voor je kon checken.

• #6.850
De leg extension/curl stond netjes klaar in het megatec bankje in de showroom maar ik kreeg hem niet lekker in de stand gezet voor leg curls. Ik denk dat de koker vh attachment te lang is voor het megatec bankje. Die kan niet laag genoeg. Helaas waren er net wat medewerkers ziek die dag dus kon het even niet gecheckt worden.
De attachment gaat diep genoeg hoor. Ik heb nog even naar het exemplaar in de showroom gekeken maar de verstelpin in de bank moest gewoon wat losser gedraaid worden. Die zat te ver erin gedraaid waardoor het attachment niet dieper kon zakken ;)

Ow lekker technisch inzicht van mij dan....dan test ik hem een volgende keer nog eens;) De verstelpin draaide niet zo heel lekker (nieuw bankje natuurlijk nog) en het leek alsof die goed zat. Ik wilde ook niets slopen.... Heb deze maand weer genoeg geld in mijn homegym gestoken dus nu even niet:P

Maar Silver voor leg extensions was het op zich goed te doen. Ik ben zelf 192cm en heb vrij lange benen. Ik heb er niet superveel gewicht opgegooid maar het zat wel lekker met die rol in je knieholte. Ik dacht trouwens dat er handgrepen bij zouden zitten maar die waren volgens mij niet gemonteerd.

• #6.852
Ow lekker technisch inzicht van mij dan....dan test ik hem een volgende keer nog eens;) De verstelpin draaide niet zo heel lekker (nieuw bankje natuurlijk nog) en het leek alsof die goed zat. Ik wilde ook niets slopen.... Heb deze maand weer genoeg geld in mijn homegym gestoken dus nu even niet:P

Maar Silver voor leg extensions was het op zich goed te doen. Ik ben zelf 192cm en heb vrij lange benen. Ik heb er niet superveel gewicht opgegooid maar het zat wel lekker met die rol in je knieholte. Ik dacht trouwens dat er handgrepen bij zouden zitten maar die waren volgens mij niet gemonteerd.
Er zitten inderdaad handgrepen bij maar die zijn op het bankje in de showroom niet gemonteerd.

Ow lekker technisch inzicht van mij dan....dan test ik hem een volgende keer nog eens;) De verstelpin draaide niet zo heel lekker (nieuw bankje natuurlijk nog) en het leek alsof die goed zat. Ik wilde ook niets slopen.... Heb deze maand weer genoeg geld in mijn homegym gestoken dus nu even niet:P Maar Silver voor leg extensions was het op zich goed te doen. Ik ben zelf 192cm en heb vrij lange benen. Ik heb er niet superveel gewicht opgegooid maar het zat wel lekker met die rol in je knieholte. Ik dacht trouwens dat er handgrepen bij zouden zitten maar die waren volgens mij niet gemonteerd.

Thanks voor het antwoord, denk dan dat ik hem eind deze maand ga aanschaffen.

Laat je nog iets weten hoe die meevalt? Zijn jullie op 10, 11 november open? Kom ik even kijken naar die vertical legpress
Ben maandag mijn rubberen schijven gaan halen :)
Nog maar één keer mee getraind dus kan er nog niet veel over zeggen, zijn wel een pak stiller uiteraard.
De schijven vallen groter uit dus moet nog even zien of een tricep extension behind the neck nog lukt daarmee.

Die vertical legpress zal zijn nut wel hebben als je echt weinig plaats hebt en geen normale leg press kunt zetten. Ik vond het een beetje stroef aanvoelen en niet geschikt voor mij. De Marbo legpress is dan veel soepeler, enkel de rugleuning is beetje kort zodat je geen hoofdsteun hebt. Dit valt zelf wel te maken uiteraard. Denk dat ik nog even ga afwachten en rondkijken en misschien wat extra spaar voor een duurder model (Barbarian)

Het Megatec RAS bankje en leg extension heb ik ook maar even uitgetest, lijkt mij een super bankje, leg curls gingen ook goed. Die schaf ik mij zeker ooit nog eens aan.

Ben maandag mijn rubberen schijven gaan halen :)
Nog maar één keer mee getraind dus kan er nog niet veel over zeggen, zijn wel een pak stiller uiteraard.
De schijven vallen groter uit dus moet nog even zien of een tricep extension behind the neck nog lukt daarmee.

Die vertical legpress zal zijn nut wel hebben als je echt weinig plaats hebt en geen normale leg press kunt zetten. Ik vond het een beetje stroef aanvoelen en niet geschikt voor mij. De Marbo legpress is dan veel soepeler, enkel de rugleuning is beetje kort zodat je geen hoofdsteun hebt. Dit valt zelf wel te maken uiteraard. Denk dat ik nog even ga afwachten en rondkijken en misschien wat extra spaar voor een duurder model (Barbarian)

Het Megatec RAS bankje en leg extension heb ik ook maar even uitgetest, lijkt mij een super bankje, leg curls gingen ook goed. Die schaf ik mij zeker ooit nog eens aan.

Jammer dat de vertical leg press niet beviel. Was de stroefheid het enige wat je tegenstond?

Hallo.

Laatst een bestelling bij jullie gedaan, en allemaal prima in orde. Zat alleen geen papieren pakbon of iets bij,
klopt dit? Heb online wel een aantal bevestigingen gehad.

Mark

• #6.857
Hallo.

Laatst een bestelling bij jullie gedaan, en allemaal prima in orde. Zat alleen geen papieren pakbon of iets bij,
klopt dit? Heb online wel een aantal bevestigingen gehad.

Mark
Stuur even een e-mail naar onze klantenservice als je een kopie van de pakbon nodig hebt. De factuur heb je in ieder geval wel al digitaal ontvangen (als bijlage bij de betalingsbevestiging).

Laatst bewerkt:
  • #6.859
hallo,

Wanneer hebben jullie de spullen van barbarian weer op voorraad bijv. de kooien, banken lat pully etc.

Gr, Mark

Terug
Naar boven