- Waardering
- 2.701
De nieuwe leveringen van Barbarian komen in december weer binnen.hallo,
Wanneer hebben jullie de spullen van barbarian weer op voorraad bijv. de kooien, banken lat pully etc.
Gr, Mark
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De nieuwe leveringen van Barbarian komen in december weer binnen.hallo,
Wanneer hebben jullie de spullen van barbarian weer op voorraad bijv. de kooien, banken lat pully etc.
Gr, Mark
De nieuwe leveringen van Barbarian komen in december weer binnen.
Een exacte datum is op dit moment helaas nog niet bekend, dus daar kan ik nu nog niets over zeggen.
Er komen wel veel mooie en verbeterde modellen aan
Een aantal Barbarian toestellen zijn al bijgewerkt, zie de nieuwe artikelen op onze website.Hallo. Laatst een bestelling bij jullie gedaan, maar wil het graag retoureren. Alles ingepakt, naar het DHL servicepunt gegaan en daar stonden jullie niet in het bestand zeiden ze. Op welke manier kan ik retourneren aan jullie?
Mark
Dat klinkt als een mooie bestelling!Ik heb zopas een "bijna" complete homegym van Barbarian besteld.
Een hele goeie communicatie alvast gehad met fitness seller
Het wordt een smith machine met lat pully en nog een paar leuke gadgets
Eind December volgen normaal de eerste foto's en kan ik na 2j off bb eindelijk terug van start
Wij werken niet met DHL maar met DPD. Je dient retouren echter zelf te verzenden, dit kan met elke gewenste pakketdienst (dus bijvoorbeeld ook PostNL). Alle info over het retourneren vind je hierHallo. Laatst een bestelling bij jullie gedaan, maar wil het graag retoureren. Alles ingepakt, naar het DHL servicepunt gegaan en daar stonden jullie niet in het bestand zeiden ze. Op welke manier kan ik retourneren aan jullie?
Mark

De laatste leveringen van Barbarian hebben inderdaad wat vertraging opgelopen omdat de productie op laag tempo heeft gestaan. Dit in verband met alle nieuwe modellen die dit jaar ontwikkeld zijn. Nieuwe onderdelen maken, prototypes testen en het omgooien van de productie kost natuurlijk erg veel tijd. Er komen de komende weken echter ontzettend veel containers binnen dus midden december zou alles weer wat beter moeten lopen.
Wat betreft jouw bestelling: als ik het goed lees wist je dat er lange levertermijnen kunnen zijn op het Barbarian materiaal, maar heb je er toch voor gekozen om Barbarian materiaal te bestellen dat niet op voorraad is. Dat de levertijd nu toch tegenvalt is natuurlijk erg jammer maar ik kan het materiaal helaas niet sneller laten aankomen. Als je niet langer wilt wachten kun je je bestelling uiteraard op elk moment weer annuleren, dat is geen enkel probleem.
Voor de rest geen klachten ivm jullie communicatie, die is altijd zeer snel maar de leveringstermijnen voor die powercages zijn een oud probleem en gaat verder terug dan een vernieuwing van de modellen maar dit terzijdeLevertijden voor producten die niet op voorraad zijn, zijn altijd indicatief. Vertragingen kunnen wij op voorhand helaas niet voorzien. Simpele vertragingen in de fabriek, van het containerschip of in de haven kunnen al snel oplopen tot enkele weken. Andere bedrijven hebben daar net zo goed last van, maar die hebben geen topic op DBB4 weken geleden, kort na de bestelling heb ik contact gehad met de klantendienst waar men mij verteld dat het ca 4 weken zou duren. Vandaag krijg ik te horen dat het minstens nog 4 weken zal duren (eerder 5 a 6 weken als de datum midden december is), vandaar mijn rantVoor de rest geen klachten ivm jullie communicatie, die is altijd zeer snel maar de leveringstermijnen voor die powercages zijn een oud probleem en gaat verder terug dan een vernieuwing van de modellen maar dit terzijde

Nee via DBB gaat dat helaas niet. Mail even naar onze klantenserviceGa de barbarian multi bench aanschaffen. Mogelijk om een PM te krijgen indien deze voorradig is?

Als de producten voorradig zijn kun je gewoon in de showroom kopen hoorKan je ook gewoon plates kopen in jullie showroom? Of kan ik deze beter eerst bestellen?
Heb gewoon 2x 25kg - 50mm - Barbarian nodig. Maar misschien ook 4x![]()

Kan je al een tipje van de sluier oplichten aangaande de nieuwe modellen Barbarian cages? Ik ben erg benieuwd of er nieuwe versies komen van zowel de Barbarian Functional Power Cage als de Barbarian Power Cage? Wat zijn hier precies de aanpassingen aan? Als ik even naar de Barbarian Power Cage kijk, zou ik graag de volgende aanpassingen zien:
Ja, Pietje Precies, maar ik ben op zoek naar de perfecte powercage voor mijn homegym. Met deze aanpassingen zouden de Barbarian cages bovenaan mijn lijstje komen te staan dus ik ben benieuwd!
- afleghaken met rubber/kunstof (zoals de megatec en de nieuwe ATX reeks)
- noodsteunen met beschermstrook (idem)
- extra noodsteunen aan de voorkant met beschermstrook
- weglaten van de front-steunen aan de voet van het rack (deze zitten toch maar in de weg, deadlifts doe je toch vanaf de grond en je moet aardig goed mikken met het terugleggen op die kleine steunen, iets wat je niet aan te raden is met dergelijke gewichten)
- bij de latpulley gewichtsstapel zie ik graag de mogelijkheid om extra gewichtsschijven toe te voegen zoals jullie dit al mooi gerealiseerd hebben bij de MegaTec Multiplex Workout Station (nog mooier zou zijn als deze extra halterschijfopnamestangen in een lichte hoek naar boven zouden staan zodat de schijven beter op hun plek blijven hangen als je er flink aan sleurt)

Ik zou bijna denken dat je al een blik hebt gehad in onze ontwerpenKan je al een tipje van de sluier oplichten aangaande de nieuwe modellen Barbarian cages? Ik ben erg benieuwd of er nieuwe versies komen van zowel de Barbarian Functional Power Cage als de Barbarian Power Cage? Wat zijn hier precies de aanpassingen aan? Als ik even naar de Barbarian Power Cage kijk, zou ik graag de volgende aanpassingen zien:
Ja, Pietje Precies, maar ik ben op zoek naar de perfecte powercage voor mijn homegym. Met deze aanpassingen zouden de Barbarian cages bovenaan mijn lijstje komen te staan dus ik ben benieuwd!
- afleghaken met rubber/kunstof (zoals de megatec en de nieuwe ATX reeks)
- noodsteunen met beschermstrook (idem)
- extra noodsteunen aan de voorkant met beschermstrook
- weglaten van de front-steunen aan de voet van het rack (deze zitten toch maar in de weg, deadlifts doe je toch vanaf de grond en je moet aardig goed mikken met het terugleggen op die kleine steunen, iets wat je niet aan te raden is met dergelijke gewichten)
- bij de latpulley gewichtsstapel zie ik graag de mogelijkheid om extra gewichtsschijven toe te voegen zoals jullie dit al mooi gerealiseerd hebben bij de MegaTec Multiplex Workout Station (nog mooier zou zijn als deze extra halterschijfopnamestangen in een lichte hoek naar boven zouden staan zodat de schijven beter op hun plek blijven hangen als je er flink aan sleurt)
Vier van de vijf punten die je noemt zijn namelijk sowieso verwerkt in het nieuwe model