Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik heb zopas een "bijna" complete homegym van Barbarian besteld.
Een hele goeie communicatie alvast gehad met fitness seller

Het wordt een smith machine met lat pully en nog een paar leuke gadgets
Eind December volgen normaal de eerste foto's en kan ik na 2j off bb eindelijk terug van start

Hallo. Laatst een bestelling bij jullie gedaan, maar wil het graag retoureren. Alles ingepakt, naar het DHL servicepunt gegaan en daar stonden jullie niet in het bestand zeiden ze. Op welke manier kan ik retourneren aan jullie?

Mark

Hallo. Laatst een bestelling bij jullie gedaan, maar wil het graag retoureren. Alles ingepakt, naar het DHL servicepunt gegaan en daar stonden jullie niet in het bestand zeiden ze. Op welke manier kan ik retourneren aan jullie?

Mark

lijkt me zowiezo neit handig om zomaar iets terug te sturen maargoed.. eerst fv contact met klantenservice i guess?? met een beetje boeren verstand kom je er wel jongen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.869
Ik heb zopas een "bijna" complete homegym van Barbarian besteld.
Een hele goeie communicatie alvast gehad met fitness seller

Het wordt een smith machine met lat pully en nog een paar leuke gadgets
Eind December volgen normaal de eerste foto's en kan ik na 2j off bb eindelijk terug van start
Dat klinkt als een mooie bestelling! :thumbs: Hopelijk komt alles op tijd binnen en kun je snel aan de slag!

Mark
Wij werken niet met DHL maar met DPD. Je dient retouren echter zelf te verzenden, dit kan met elke gewenste pakketdienst (dus bijvoorbeeld ook PostNL). Alle info over het retourneren vind je hier :)

Laatst bewerkt:
[RANT]
ik heb 4 weken geleden een bestelling geplaatst voor een homegym (barbarian powercage, bankje, gewichten ...). Ik krijg nu bericht dat het nog minstens 4 weken zal duren voor alles geleverd kan worden (en als ik lees dat de volgende levering ook eind december kan zijn misschien nog een extra 8 weken!!!!). Minstens 2 maanden (potentieel zelfs 3) wachten op mijn spullen vind ik persoonlijk er zwaar over. De lange leveringstermijnen voor dit materiaal zijn sinds mensenheugenis een gekend probleem, dat men er niet in slaagt de produktie op te drijven om tot redelijke termijnen te komen is voor mij onbegrijpelijk. Effe serieus blijven, 2 a 3 maanden leveringstermijn voor een hoop ijzer? Ik denk er sterk over om mijn bestelling (waarde 2600 euro) gewoon te annuleren.
[/RANT]

• #6.871
De laatste leveringen van Barbarian duren inderdaad weer wat langer omdat de productie op laag tempo heeft gestaan. Dit in verband met alle nieuwe modellen die dit jaar ontwikkeld zijn, dat kost ook in de productie helaas erg veel tijd. Er komen de komende weken echter ontzettend veel leveringen binnen dus midden december zou alles weer wat beter moeten lopen.

Wat betreft jouw bestelling: als ik het goed lees wist je dat er lange levertermijnen kunnen zijn op het Barbarian materiaal, maar heb je er toch voor gekozen om materiaal te bestellen dat niet op voorraad is. Dat de levertijd nu toch tegenvalt is natuurlijk erg jammer maar ik kan het materiaal helaas niet sneller laten aankomen. Als je niet langer wilt wachten kun je je bestelling uiteraard op elk moment weer annuleren, dat is geen enkel probleem. Als je de bestelling wel nog wilt ontvangen kun je mij even je bestelnummer doorsturen, ik zal dan kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Laatst bewerkt:
De laatste leveringen van Barbarian hebben inderdaad wat vertraging opgelopen omdat de productie op laag tempo heeft gestaan. Dit in verband met alle nieuwe modellen die dit jaar ontwikkeld zijn. Nieuwe onderdelen maken, prototypes testen en het omgooien van de productie kost natuurlijk erg veel tijd. Er komen de komende weken echter ontzettend veel containers binnen dus midden december zou alles weer wat beter moeten lopen.

Wat betreft jouw bestelling: als ik het goed lees wist je dat er lange levertermijnen kunnen zijn op het Barbarian materiaal, maar heb je er toch voor gekozen om Barbarian materiaal te bestellen dat niet op voorraad is. Dat de levertijd nu toch tegenvalt is natuurlijk erg jammer maar ik kan het materiaal helaas niet sneller laten aankomen. Als je niet langer wilt wachten kun je je bestelling uiteraard op elk moment weer annuleren, dat is geen enkel probleem.

4 weken geleden, kort na de bestelling heb ik contact gehad met de klantendienst waar men mij verteld dat het ca 4 weken zou duren. Vandaag krijg ik te horen dat het minstens nog 4 weken zal duren (eerder 5 a 6 weken als de datum midden december is), vandaar mijn rant :) Voor de rest geen klachten ivm jullie communicatie, die is altijd zeer snel maar de leveringstermijnen voor die powercages zijn een oud probleem en gaat verder terug dan een vernieuwing van de modellen maar dit terzijde

• #6.873
4 weken geleden, kort na de bestelling heb ik contact gehad met de klantendienst waar men mij verteld dat het ca 4 weken zou duren. Vandaag krijg ik te horen dat het minstens nog 4 weken zal duren (eerder 5 a 6 weken als de datum midden december is), vandaar mijn rant :) Voor de rest geen klachten ivm jullie communicatie, die is altijd zeer snel maar de leveringstermijnen voor die powercages zijn een oud probleem en gaat verder terug dan een vernieuwing van de modellen maar dit terzijde
Levertijden voor producten die niet op voorraad zijn, zijn altijd indicatief. Vertragingen kunnen wij op voorhand helaas niet voorzien. Simpele vertragingen in de fabriek, van het containerschip of in de haven kunnen al snel oplopen tot enkele weken. Andere bedrijven hebben daar net zo goed last van, maar die hebben geen topic op DBB ;)

De levertijd van de Power Cages en andere Barbarian toestellen valt de afgelopen jaren in ieder geval reuze mee. Er zijn wel eens wat uitschieters bij klanten die een pre-order plaatsen voor producten die nog niet op voorraad zijn, en daar lees je natuurlijk over in dit topic. Maar het zal je verbazen hoeveel toestellen wij verkopen die wel gewoon uit voorraad geleverd worden :)

Ga de barbarian multi bench aanschaffen. Mogelijk om een PM te krijgen indien deze voorradig is?

Kan je ook gewoon plates kopen in jullie showroom? Of kan ik deze beter eerst bestellen?
Heb gewoon 2x 25kg - 50mm - Barbarian nodig. Maar misschien ook 4x :o

• #6.877
Kan je ook gewoon plates kopen in jullie showroom? Of kan ik deze beter eerst bestellen?
Heb gewoon 2x 25kg - 50mm - Barbarian nodig. Maar misschien ook 4x :o
Als de producten voorradig zijn kun je gewoon in de showroom kopen hoor :)

Met name bij grotere aantallen of grotere orders is het wel verstandig om op voorhand via de webshop te bestellen. Wij verwerken je bestelling dan eerst en je krijgt bericht zodra je kunt langskomen. De spullen liggen dan al klaar dus je hoeft dan ook niet lang te wachten bij de afhaling.

Kan je al een tipje van de sluier oplichten aangaande de nieuwe modellen Barbarian cages? Ik ben erg benieuwd of er nieuwe versies komen van zowel de Barbarian Functional Power Cage als de Barbarian Power Cage? Wat zijn hier precies de aanpassingen aan? Als ik even naar de Barbarian Power Cage kijk, zou ik graag de volgende aanpassingen zien:
  • afleghaken met rubber/kunstof (zoals de megatec en de nieuwe ATX reeks)
  • noodsteunen met beschermstrook (idem)
  • extra noodsteunen aan de voorkant met beschermstrook
  • weglaten van de front-steunen aan de voet van het rack (deze zitten toch maar in de weg, deadlifts doe je toch vanaf de grond en je moet aardig goed mikken met het terugleggen op die kleine steunen, iets wat je niet aan te raden is met dergelijke gewichten)
  • bij de latpulley gewichtsstapel zie ik graag de mogelijkheid om extra gewichtsschijven toe te voegen zoals jullie dit al mooi gerealiseerd hebben bij de MegaTec Multiplex Workout Station (nog mooier zou zijn als deze extra halterschijfopnamestangen in een lichte hoek naar boven zouden staan zodat de schijven beter op hun plek blijven hangen als je er flink aan sleurt)
Ja, Pietje Precies, maar ik ben op zoek naar de perfecte powercage voor mijn homegym. Met deze aanpassingen zouden de Barbarian cages bovenaan mijn lijstje komen te staan dus ik ben benieuwd!

Kan je al een tipje van de sluier oplichten aangaande de nieuwe modellen Barbarian cages? Ik ben erg benieuwd of er nieuwe versies komen van zowel de Barbarian Functional Power Cage als de Barbarian Power Cage? Wat zijn hier precies de aanpassingen aan? Als ik even naar de Barbarian Power Cage kijk, zou ik graag de volgende aanpassingen zien:
  • weglaten van de front-steunen aan de voet van het rack (deze zitten toch maar in de weg, deadlifts doe je toch vanaf de grond en je moet aardig goed mikken met het terugleggen op die kleine steunen, iets wat je niet aan te raden is met dergelijke gewichten)
  • bij de latpulley gewichtsstapel zie ik graag de mogelijkheid om extra gewichtsschijven toe te voegen zoals jullie dit al mooi gerealiseerd hebben bij de MegaTec Multiplex Workout Station (nog mooier zou zijn als deze extra halterschijfopnamestangen in een lichte hoek naar boven zouden staan zodat de schijven beter op hun plek blijven hangen als je er flink aan sleurt)
Ja, Pietje Precies, maar ik ben op zoek naar de perfecte powercage voor mijn homegym. Met deze aanpassingen zouden de Barbarian cages bovenaan mijn lijstje komen te staan dus ik ben benieuwd!

Ik heb een aantal weken geleden een Barbarian cage besteld (en nog veel meer), en omdat ik wist dat de nieuwe modellen er zaten aan te komen heb ik dan ook vermeld dat ik de nieuwe cage wil. Ik ben dus ook heel benieuwd naar een antwoord:)

Wat ik al dacht te weten: rubberen J-hooks en spotters.

De front-steunen zijn denk ik gewoon om je bar op te laden, en zijn dus wel handig als je het mij vraagt.

• #6.880
Ik zou bijna denken dat je al een blik hebt gehad in onze ontwerpen :D Vier van de vijf punten die je noemt zijn namelijk sowieso verwerkt in het nieuwe model :cool:

Het vijfde punt (extra halterschijven aan de gewichtstapel) zal in de toekomst misschien nog mogelijk worden maar daar zijn voorlopig nog geen plannen voor. Bij het MegaTec toestel is dit zo uitgevoerd omdat de gewichtstapel lichter is (100 kg ipv 125 kg) en omdat de gewichtstapel anders gepositioneerd staat waardoor dit makkelijker toe te passen was.

Ik ben wel benieuwd welke cage voor dit moment dan nog bovenaan je lijstje stond!

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Laat ik dan ook maar meteen de aankondiging doen :)

De nieuwe Barbarian Power Cage is HIER te zien!

Deze nieuwe uitvoering van de Barbarian Power Cage gaat terug naar de basics en is weer volledig zwart (Jet Black) uitgevoerd.

Daarnaast zijn er natuurlijk wel weer een aantal mooie verbetering doorgevoerd:

• J-Hooks (afleghaken) met een unieke rubberen cover
  • Flip-down Spotter Arms (noodsteunen) met 10 mm dikke rubber strips
  • Optionele Spotter Arms aan de voorkant van het rack
  • Fat Bar optrekstang aan de achterkant van het rack
  • Flat Foot design, het frame loopt vlak langs de grond
  • 27 verstelbare hoogtes (voorheen 21) in een fijner raster

Uiteraard blijven de unieke kenmerken en hoge prestaties van het rack ongewijzigd:

• Massief 75 x 75 x 3 mm frame
  • Totale belastbaarheid van 650 kg
  • Zwaar eigengewicht van maar liefst 133 kg
  • Gecertificeerd naar de Europese veiligheidsnorm EN 957 S
  • Optie voor het bevestigen van weerstandsbanden
  • Monkey Bar optrekstang met veel grepen
  • 70 cm diepte tussen de palen voor extra bewegingsruimte

Bekijk alle foto's en specificaties van het nieuwe model op de productpagina.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven