AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Is bekend wanneer de 0,5 kg barbarian olympische grip gietijzeren halterschijven weer leverbaar zijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.902
Is bekend wanneer de 0,5 kg barbarian olympische grip gietijzeren halterschijven weer leverbaar zijn?
Dat is helaas nog niet bekend :( De 0,5 kg gewichten van Barbarian en ATX zijn al een tijdje uitverkocht, zal ook nog even duren.

Wellicht zijn de normale gietijzeren 0,5 kg gewichten een goed alternatief voor je!
De 0,5 kg gewichten zijn ook erg klein dus een speciaal ontwerp zoals van Barbarian of ATX komt bij die kleine halterschijfjes sowieso niet super opvallend tot uiting.

Laatst bewerkt:
Komen de iron force dip belt (40 euro) en heavy wrist wraps nog op tijd binnen voor kerstkado?

• #6.905
Laatst bewerkt:
Is het mogelijk losse onderdelen voor het MegaTec Multi Bench RAS te bestellen?
Ik heb al een geel topje afgebroken. :D

• #6.908
thanks for the answers. you can continue in dutch.. google translate is my friend :)

I've decided for the heavy duty II. It was difficult to choose, but I opted to take the HD because for "only" 150 euro more I get a cheap lat pulldown. I won't use it too often, but it's nice to have and it doesn't take too much additional space. If I get a better standalone in a few years, I can still remove it.

Oh btw, I've just now placed the order at your store. It's only 2 1/2 hour drive for me to Sittard. So I can come pick it up and pay cash.. perfect.
If I'm lucky i'll get it just around christmas time :-)
Thank you for your order! Both racks are a good choice so I am sure you won't be dissapointed.

I hope the racks will be back in stock in time for Christmas. You will be notified via email when your order is ready for pickup :)

Dat is 37,5 cm en 25 cm

Is het mogelijk losse onderdelen voor het MegaTec Multi Bench RAS te bestellen?
Ik heb al een geel topje afgebroken. :D
Een verstelknop? Even mailen naar de klantenservice, zulke onderdelen zijn gewoon los verkrijgbaar.

Laatst bewerkt:
Waarom komen die Power Bands pas weer eind december, moet er een nieuwe lading gefabriceerd worden ofzo :)?

• #6.911

Als er geen verwachte levertijd staat aangegeven bij het product is deze helaas nog niet bekend. Dat zal dus nog even duren. Je kunt het beste even mailen naar de klantenservice voor meer informatie.

Waarom komen die Power Bands pas weer eind december, moet er een nieuwe lading gefabriceerd worden ofzo :)?

Naast de productietijd zijn leveringen ook nog eens ruim een maand onderweg. De nieuwe levering zal normaal gesproken tussen Kerst en Nieuwjaar binnenkomen.

• #6.914
Op die nylon-eenhandsgreep ben ik ook al een hele tijd aan het wachten (1,5 maand). Denk dat ik maar voor een alternatief ga gaan.

Verkopen jullie ook pull up bars voorzien van een knurl?

• #6.920

De volgende levering van Iron Force komt midden januari binnen. Voor de eenhandsgreep zijn de volgende twee alternatieven beschikbaar:

- http://www.fitness-seller.nl/eenhandsgreep-extra-lichte-uitvoering/
- http://www.fitness-seller.nl/nylon-multi-eenhandsgreep/

Verkopen jullie ook pull up bars voorzien van een knurl?

Alle Barbarian/Gladiator chin up bars zijn voorzien van knurl ;) zie ook de productbeschrijvingen.

De goedkopere Marbo chin up bar is eigenlijk de enige die geen knurl heeft maar rubberen grepen.

Bekijk alle optrekstangen hier:
http://www.fitness-seller.nl/krachtapparatuur/krachttoestellen/optrekstangen/

Terug
Naar boven