AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.422
Als ik de Olympische Dumbbellstang reserveer, betaal ik dan 2 keer verzendkosten?
En ik wil de FSM-30-BASIC rubber tegels voor een deadlift platform gebruiken, moet ik ergens rekening mee houden?

Bedankt!

• #7.424
Als ik de Olympische Dumbbellstang reserveer, betaal ik dan 2 keer verzendkosten?
En ik wil de FSM-30-BASIC rubber tegels voor een deadlift platform gebruiken, moet ik ergens rekening mee houden?

Bedankt!

Normaal gesproken leveren wij een bestelling in één keer zodra alles op voorraad is. Dat ligt echter ook aan de bestelde producten, soms is een deellevering wel mogelijk. Volgens mij komen de dumbbells echter volgende week alweer binnen :)

De 30 mm rubbertegels kun je prima gebruiken als opvang voor je platform. Je kunt er ook nog een laag rubbermatten van 10 mm onder leggen. Wij hebben eventueel ook de 40 mm dikke platform matten met een hogere dichtheid en hardere toplaag.

• #7.426
Nee helaas, die komt niet meer terug in het assortiment.

Mm dat is balen! komt er ook geen vervanger? wat is de reden dat hij niet terug komt in het assortiment?

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Nog een vraag...

past deze ook op de marbo bankjes
http://www.fitness-seller.nl/iron-force-blda1-leg-developer-attachment/

want volgens mij zijn deze veel steviger qua afwerking (beenrollen)

• #7.428
Mm dat is balen! komt er ook geen vervanger? wat is de reden dat hij niet terug komt in het assortiment?

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Nog een vraag...

past deze ook op de marbo bankjes
http://www.fitness-seller.nl/iron-force-blda1-leg-developer-attachment/

want volgens mij zijn deze veel steviger qua afwerking (beenrollen)
Nee er komt geen vervanger, kijk eventueel eens bij de Marbo toestellen. Het verschil tussen een goedkope en duurdere lat pulley is meestal echter zeer groot, dus overweeg goed waar je voor kiest.

De Iron Force accessoires (45 x 45 mm frame) passen helaas niet op de Marbo toestellen (35 x 35 mm of 40 x 40 mm frames). De kwaliteit van Iron Force (= Body Solid) ligt inderdaad hoger dan Marbo, dat zijn echte budgettoestellen. Gezien de prijs voldoen de Marbo toestellen echter prima, zeker voor beginners en geen super zware toepassingen.

Laatst bewerkt:
Ik heb gezien dat ook van mijn bestelling (100161461) 1 artikel momenteel niet voorradig is. Wil dit nu zeggen dat alle anderen artikelen (die wel voorradig zijn naar ik meen op te maken vanop de site) nu ook niet worden verstuurd?

Ik wacht ook nog op een andere bestelling van ervoor 100159654, zou het niet mogelijk zijn de voorradige artikelen reeds op te sturen en het/de ontbrekende item/s dan na te sturen samen met die bestelling waar de artikelen ook nog niet op voorraad zijn.

Bij het ontbrekende artikel staat zelfs geen verwachte levertijd en om dan ook op al de rest indefinite te moeten zitten wachten is wel minder natuurlijk.

Alvast bedankt

• #7.430
Ja, als je iets bestelt dat niet in voorraad is dan zal de bestelling in de meeste gevallen inderdaad worden vastgehouden. De complete bestelling wordt dan in één keer verzonden. Bestellingen bestaan vaak uit zware of grote producten en die kunnen wij helaas niet altijd gratis apart van elkaar verzenden of naleveren.

Stuur je verzoek voor het opsplitsen van de zendingen even per e-mail naar onze klantenservice, dat kan ik zo helaas niet afwikkelen. Zal normaal gesproken geen probleem zijn! :)

De gladiator monkey chinup bar.
Blijft de aanbieding nog lang?
Komt die nog terug binnen of uit productlijn?
Kan je de bar omgekeerd monteren in de beugels? Ik zou de schuine grepen omgekeerd dan op de foto willen.

• #7.432
De gladiator monkey chinup bar.
Blijft de aanbieding nog lang?
Komt die nog terug binnen of uit productlijn?
Kan je de bar omgekeerd monteren in de beugels? Ik zou de schuine grepen omgekeerd dan op de foto willen.
Die is deze week pas uitverkocht, dat kan dus nog een paar weekjes duren. Deze blijft zeker in het assortiment, dit is de populairste optrekstang uit de Barbarian Line ;) De aanbieding blijft voorlopig ook gewoon actief.

Je kunt de stang ook gedraaid tussen de steunen monteren.

Alleen maar goed nieuws. Het is voor als ik verhuis.

Nou, ik blijf 90 euro veel geld vinden voor een gun rack, maar aangezien alle opties op de markt +/- die prijs hebben...

Staat wel netjes, en is ook geschikt voor 'fat/specialty bars'.

mbip2w.jpg

2q3p1sp.jpg

• #7.435
Bedankt voor de foto's, staat inderdaad goed op je muur ;) Ik denk dat de prijs redelijk scherp is, aangezien er ook rubberen bescherming op het gun rack zit en deze ruim genoeg is voor fat bars.

Hoe bevalt de ATX Safety Squat Bar?

Heb er helaas nog niet veel mee kunnen squatten.
Padding is een stuk beter als die andere ssb van jullie, maar niet op het niveau van een watson of Fortius (Rogue geen ervaring mee).
Constructie voelt wel zeer solid aan, en de baar doet wat het moet doen, namelijk de boven en middenrug lekker op hun donder geven :D

• #7.438
Heb er helaas nog niet veel mee kunnen squatten.
Padding is een stuk beter als die andere ssb van jullie, maar niet op het niveau van een watson of Fortius (Rogue geen ervaring mee).
Constructie voelt wel zeer solid aan, en de baar doet wat het moet doen, namelijk de boven en middenrug lekker op hun donder geven :D
Bedankt, je opmerking over de padding zal ik meenemen, eerste keer dat ik dat hoor.
De padding is inderdaad al een stuk steviger maar ik zal eens bespreken of een stevigere uitvoering of ander materiaal een optie is :)

Fitness seller,

Ik heb een 2 tal weken m'n bestelling ontvangen, exclusief een 10 kg schijf. Er staat bij status ook "deellevering verzonden".

Wanneer wordt deze verzonden? Want hij zou weer op voorraad zijn?

http://www.fitness-seller.nl/rubberen-olympische-grip-halterschijven/
De halterschijven zijn gisteren binnengekomen dus alle openstaande bestellingen zullen na het weekend verwerkt worden. Je krijgt maandag vanzelf per e-mail bericht van de nalevering ;)

Laatst bewerkt:
Bedankt, je opmerking over de padding zal ik meenemen, eerste keer dat ik dat hoor.
De padding is inderdaad al een stuk steviger maar ik zal eens bespreken of een stevigere uitvoering of ander materiaal een optie is :)

Goed strak en stevig gevuld kunstleer of iets in die aard zou de 'perceived quality' wel stuk opvoeren.
Ook schuift de padding van de 2 schouderstukken (of hoe ik het moet noemen) af en toe naar beneden (niet tijdens het squatten zelf).
Then again, ik ben helaas nog niet zwaar gegaan dus weet niet hoe de padding zich zal houden.
Handvaten (het gebrek daaraan) mis ik niet echt.
Maar voor het geld is deze SSB wel onverslaanbaar denk ik.

De EliteFTS yoke bar / SSB:
ssyoke-450.jpg

• #7.440
De ATX SSB is inderdaad onverslaanbaar geprijsd maar de padding en eventueel handvatten kunnen natuurlijk eenvoudig gewijzigd of toegevoegd worden. Ik ga dit in ieder geval eens bekijken :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven