Bios houdt wel rekening met de schroefsluiters die er nog op moeten. Enne 62,5 kg per stuk is idd een best hoge verwachtingMaar ze gaan iig tot 48cm die halterstangen.
Ze verkopen ook gewoon 55cm stangen hoor,alleen niet bij FS
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bios houdt wel rekening met de schroefsluiters die er nog op moeten. Enne 62,5 kg per stuk is idd een best hoge verwachtingMaar ze gaan iig tot 48cm die halterstangen.
Ze verkopen ook gewoon 55cm stangen hoor,alleen niet bij FS
Onze langste 30 mm dumbbellstang is inderdaad 48 cm, met normale 5 kg gewichten kun je daarmee dumbbells tot circa 60 kg maken. Als je nog zwaardere dumbbells zou willen maken kun je inderdaad een nog langere dumbbellstang zoeken, of zwaardere/grotere halterschijven gebruiken. Beide oplossingen kunnen je ROM belemmeren afhankelijk van de oefening/beweging, hou daar dus rekening mee en schaf eventueel kortere dumbbellstangen aan voor de lichtere gewichten.
De verzendkosten starten bij € 5,90 voor pakketzendingen binnen Nederland. Verder is de hoogte van de verzendkosten afhankelijk van wat je wil bestellen en naar welk land er wordt verzonden. Voor sommige zendingen met bepaalde combinaties van kleine/lichte producten kunnen de verzendkosten soms wat hoog uitvallen, als daar bij jou sprake van is kun je even mailen naar de klantenservice en vragen naar de best mogelijk verzendkosten (vermeld dus ook wat je precies wil bestellen)Beste fitness seller,
Ik vroeg me af waarom er bijna 20 euro voor verzendkosten wordt gerekend?

De verzendkosten starten bij € 5,90 voor pakketzendingen binnen Nederland. Verder is de hoogte van de verzendkosten afhankelijk van wat je wil bestellen en naar welk land er wordt verzonden. Voor sommige zendingen met bepaalde combinaties van kleine/lichte producten kunnen de verzendkosten soms wat hoog uitvallen, als daar bij jou sprake van is kun je even mailen naar de klantenservice en vragen naar de best mogelijk verzendkosten (vermeld dus ook wat je precies wil bestellen)Andere producten zoals grotere toestellen of zware gewichten kunnen wij helaas echter niet voor € 5,90 per pakketdienst verzenden.

Dit toestel is niet meer verkrijgbaar bij ons. Wij bieden als alternatief de MegaTec Multi Press aan. Zie de foto's en specificaties op de productpagina voor details!Fitness-seller,
Wat is het gewicht van dit toestel zelf?
http://www.fitness-seller.nl/powertec-workbench-multipress/
Kan je ook zeggen hoe wijd je hem kan pakken? Maximum en minimum grip? Want de foto is vanaf de zijkant.
Thx.
Haha een rectificatie was niet nodig hoorDe aangepaste bestelling zal in ieder geval vandaag verzonden worden dus je kunt gelukkig snel aan de slag met je nieuwe materiaal!

Vandaag mijn bestelling uitgepakt en het zag er (bijna) allemaal top uit fitness-seller !
Best wel even wennen als je van 30mm materiaal afkomt, opeens wat groter allemaal zullen we maar zeggen.
De "bijna" in de eerste zin doelt op het feit dat er een stukje chroom mist van de ATX Econ Power Bar, niet op de greep of de schijfopnamen maar het stukje wat hier tussen in zit. Verder geen last van maar dat ziet er qua afwerking niet netjes uit en ik weet verder niet of dit verder gaat los bladeren of oxideren of wat dan ook ...
Wat dat betreft zagen de "goedkopere" curlstang en dumbells er qua afwerking iets beter uit nog.
Hallo, ik heb 2 kleine vraagjes voor jullie:
Hoe lang blijft deze lat pulley nog in aanbieding?
http://www.fitness-seller.nl/megatec-lat-machine-z-vorm/
Wanneer zou deze set terug op voorraad zijn?
http://www.fitness-seller.nl/cable-attachments-set/
...
De cable attachment set krijg binnenkort enkele nieuwe grepen. De nieuwe set zal ergens in de komende weken beschikbaar worden.
Is hier al een prijs, samenstelling en richtdatum voor gekend?
Dat zal nog zeker een paar weken duren ben ik bang. Deze waren onverwacht uitverkocht geraakt vanwege een aantal grote bestellingen en er is helaas nog geen nieuwe levering onderweg.Goedenavond ,
Heeft u een idee wanneer de kabelklem weer op voorraad is?
Groetjes