MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.402
Ze verkopen ook gewoon 55cm stangen hoor,alleen niet bij FS

Onze langste 30 mm dumbbellstang is inderdaad 48 cm, met normale 5 kg gewichten kun je daarmee dumbbells tot circa 60 kg maken.

Als je nog zwaardere dumbbells zou willen maken kun je inderdaad een nog langere dumbbellstang zoeken, of zwaardere/grotere halterschijven gebruiken. Beide oplossingen kunnen je ROM belemmeren afhankelijk van de oefening/beweging, hou daar dus rekening mee en schaf eventueel kortere dumbbellstangen aan voor de lichtere gewichten.

Laatst bewerkt:
Onze langste 30 mm dumbbellstang is inderdaad 48 cm, met normale 5 kg gewichten kun je daarmee dumbbells tot circa 60 kg maken. Als je nog zwaardere dumbbells zou willen maken kun je inderdaad een nog langere dumbbellstang zoeken, of zwaardere/grotere halterschijven gebruiken. Beide oplossingen kunnen je ROM belemmeren afhankelijk van de oefening/beweging, hou daar dus rekening mee en schaf eventueel kortere dumbbellstangen aan voor de lichtere gewichten.

Een paar van 48cm heb ik al liggen, je kunt hier als de schijven 2,5cm of dunner zijn van 5KG inderdaad 6 schijven per kant op schuiven, dus totaal 60 + 3 kg dumbell= 63KG .
Maar langer moet je volgens mij niet willen dan ben je meer bezig het spul in balans te houden en een vloeiende beweging zit er dan al helemaal niet meer in.

Beste fitness seller,

Ik vroeg me af waarom er bijna 20 euro voor verzendkosten wordt gerekend?

• #7.405
Beste fitness seller,

Ik vroeg me af waarom er bijna 20 euro voor verzendkosten wordt gerekend?
De verzendkosten starten bij € 5,90 voor pakketzendingen binnen Nederland. Verder is de hoogte van de verzendkosten afhankelijk van wat je wil bestellen en naar welk land er wordt verzonden. Voor sommige zendingen met bepaalde combinaties van kleine/lichte producten kunnen de verzendkosten soms wat hoog uitvallen, als daar bij jou sprake van is kun je even mailen naar de klantenservice en vragen naar de best mogelijk verzendkosten (vermeld dus ook wat je precies wil bestellen) :)

Andere producten zoals grotere toestellen of zware gewichten kunnen wij helaas echter niet voor € 5,90 per pakketdienst verzenden.

De verzendkosten starten bij € 5,90 voor pakketzendingen binnen Nederland. Verder is de hoogte van de verzendkosten afhankelijk van wat je wil bestellen en naar welk land er wordt verzonden. Voor sommige zendingen met bepaalde combinaties van kleine/lichte producten kunnen de verzendkosten soms wat hoog uitvallen, als daar bij jou sprake van is kun je even mailen naar de klantenservice en vragen naar de best mogelijk verzendkosten (vermeld dus ook wat je precies wil bestellen) :) Andere producten zoals grotere toestellen of zware gewichten kunnen wij helaas echter niet voor € 5,90 per pakketdienst verzenden.

Dat gaat per brievenbus post, postzegeltje erop en rammelen maar :D

• #7.408
Fitness-seller,

Wat is het gewicht van dit toestel zelf?

http://www.fitness-seller.nl/powertec-workbench-multipress/

Kan je ook zeggen hoe wijd je hem kan pakken? Maximum en minimum grip? Want de foto is vanaf de zijkant.

Thx.
Dit toestel is niet meer verkrijgbaar bij ons. Wij bieden als alternatief de MegaTec Multi Press aan. Zie de foto's en specificaties op de productpagina voor details!

De binnenste (parallel)grepen staan circa 52 cm uit elkaar. De uiteindes van de buitenste grepen staan 100 cm uit elkaar, waarbij je circa 17 cm grip oppervlakte per kant hebt.

RECTIFICATIE na aanleiding telefoongesprek met Fitness-seller

Moet me toch even van het hart. 2 dagen geleden contact gehad met jullie i.v.m. een bestelling. Ik wou dit juist z.s.m. afhandelen omdat alles wat ik bestellen wou in voorraad was bij jullie. Vervolgens wacht ik maar op een reactie, 2 keer achteraan gebeld en gemaild .... Nu heb ik dan eindelijk de bevestiging binnen , en ja hoor waar ik al bang voor was niet de hele bestelling van mij is meer in voorraad. Dus m.a.w. de tijd tussen de bestelling van mij en de daadwerkelijke afhandeling duurde schijnbaar toch te lang ... Baal hier wel van, moet je weer een paar weken wachten.

Het ging trouwens om een offerte die ik gekregen heb en waarop ik akkoord ben gegaan, hierna heeft 2 dagen geduurd voordat ik een reactie kreeg met betalingsverzoek, maar toen was er geen voorraad meer. In bovenstaande verhaal valt niet op te maken dat het om een offerte ging

• #7.410
Haha een rectificatie was niet nodig hoor ;) De aangepaste bestelling zal in ieder geval vandaag verzonden worden dus je kunt gelukkig snel aan de slag met je nieuwe materiaal!

Haha een rectificatie was niet nodig hoor ;) De aangepaste bestelling zal in ieder geval vandaag verzonden worden dus je kunt gelukkig snel aan de slag met je nieuwe materiaal!

Het moet allemaal wel kloppen natuurlijk wat ik hier neer zet anders krijgt men misschien een vaag beeld.
Ja van vandaag dat was ff een foutje bedankt situatie he, het is gelukkig goed afgelopen;)

• #7.412
NIEUW

Massieve rubbermatten van zware kwaliteit, vrijwel onverwoestbaar!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Massieve Rubber Puzzelmatten

• De matten zijn 18 mm dik, 180 x 120 cm groot en wegen 37 kg per stuk
  • Gemaakt van gevulkaniseerd rubber met een zeer hoge dichtheid
  • Bij uitstek geschikt voor de zwaarste en meest langdurige toepassingen
  • Geschikt als sportvloer voor zware gewichten en fitnessapparatuur
  • Geschikt als CrossFit vloer om trainingen op uit te voeren
  • Met puzzelranden voor een vaste verbinding zonder verschuiven
  • Met antislip oppervlakte en gegroefde onderkant
  • Gemakkelijk te reinigen met water

Vandaag mijn bestelling uitgepakt en het zag er (bijna) allemaal top uit fitness-seller !
Best wel even wennen als je van 30mm materiaal afkomt, opeens wat groter allemaal zullen we maar zeggen.

De "bijna" in de eerste zin doelt op het feit dat er een stukje chroom mist van de ATX Econ Power Bar, niet op de greep of de schijfopnamen maar het stukje wat hier tussen in zit. Verder geen last van maar dat ziet er qua afwerking niet netjes uit en ik weet verder niet of dit verder gaat los bladeren of oxideren of wat dan ook ...
Wat dat betreft zagen de "goedkopere" curlstang en dumbells er qua afwerking iets beter uit nog.

• #7.414
Vandaag mijn bestelling uitgepakt en het zag er (bijna) allemaal top uit fitness-seller !
Best wel even wennen als je van 30mm materiaal afkomt, opeens wat groter allemaal zullen we maar zeggen.

De "bijna" in de eerste zin doelt op het feit dat er een stukje chroom mist van de ATX Econ Power Bar, niet op de greep of de schijfopnamen maar het stukje wat hier tussen in zit. Verder geen last van maar dat ziet er qua afwerking niet netjes uit en ik weet verder niet of dit verder gaat los bladeren of oxideren of wat dan ook ...
Wat dat betreft zagen de "goedkopere" curlstang en dumbells er qua afwerking iets beter uit nog.
:thumbs:

Wat betreft de halterstang weet ik helaas niet wat je bedoelt. Maak gewoon even een melding bij onze klantenservice met een duidelijke foto van het probleem erbij. Zij zullen er dan naar kijken en mocht er iets aan de hand zijn dan zullen zij je dit verder met je afhandelen.

• #7.416
Hallo, ik heb 2 kleine vraagjes voor jullie:
Hoe lang blijft deze lat pulley nog in aanbieding?
http://www.fitness-seller.nl/megatec-lat-machine-z-vorm/

Wanneer zou deze set terug op voorraad zijn?
http://www.fitness-seller.nl/cable-attachments-set/

Deze lat machine is pas sinds kort in de aanbieding dus dat zal ook nog wel even blijven. Er is nu in ieder geval nog geen einddatum gepland.

De cable attachment set krijg binnenkort enkele nieuwe grepen. De nieuwe set zal ergens in de komende weken beschikbaar worden.

• #7.418
Is hier al een prijs, samenstelling en richtdatum voor gekend?

Dat zal ongeveer hetzelfde blijven allemaal. Er veranderen alleen twee of drie grepen. De lattrekstang en tricepsgreep blijven gewoon. Datum ergens in de komende weken.

Goedenavond ,
Heeft u een idee wanneer de kabelklem weer op voorraad is?

Groetjes

• #7.420
Goedenavond ,
Heeft u een idee wanneer de kabelklem weer op voorraad is?

Groetjes
Dat zal nog zeker een paar weken duren ben ik bang. Deze waren onverwacht uitverkocht geraakt vanwege een aantal grote bestellingen en er is helaas nog geen nieuwe levering onderweg.

Terug
Naar boven