Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoor, de Power Hooks bevestig je om de handgreep van de dumbbell. Het maakt dus niets uit of de sleeves (uiteindes) van de dumbbell 30 mm of 50 mm zijn.Passen de powerhooks ook op de 30mm dumbbells ?
Zou wel moeten passen volgens de specificaties (beide zijn 12 cm breed) maar vraag het toch even voor de zekerheid...
Zit namelijk nog te twijfelen of ik toch voor 30mm ga voor het dumbbell werk
Ja hoor, de Power Hooks bevestig je om de handgreep van de dumbbell. Het maakt dus niets uit of de sleeves (uiteindes) van de dumbbell 30 mm of 50 mm zijn. Je kunt zelfs vaste dumbbells gebruiken, zo lang de Power Hooks maar om de greep passen.
Ja dat past inderdaad preciesBedoelde uiteraard ook of deze om de grepen van de 30mm passen aangezien deze 12 breed zijn en de powerhooks ook 12 breeed zijn moet het passen maar je zult het net zien dat het net niet past... beter voorkomen dan behelpen ;-)
Geeen idee dat zoiets bestond, lijkt me super handig en ga ik zeker toevoegen aan mijn bestelling.
normaal gesproken zullen de Power Hooks op vrijwel alle standaard dumbbells gewoon passen.
Vrolijk Pasen!Ja dat past inderdaad preciesnormaal gesproken zullen de Power Hooks op vrijwel alle standaard dumbbells gewoon passen. Je vragen mbt het Barbarian Open Full Rack zal ik na de feestdagen voor je uitzoeken, ik ken de exacte maten helaas niet uit mijn hoofd
Vrolijk Pasen!

Kan iemand mij vertellen wat de lengte van de powerbands van ironforce bedraagt? Ben geïnteresseerd in de monster black bands.
Ik heb deze set bij hun gekocht: http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-dumbbell-set-2-x-30kg/ Toen in de buurt een keer een aardige hoeveelheid 30mm schijfjes op de kop getikt en er nog wat dumbellstangen bij gekocht. Dit zijn gewoon hun goedkoopste 30mm schijven. Er is op marktplaats ook vaak iets te koop. Ik weet niet met welke gewichten jij traint maar ik zou niet op een mm dikker of dunner kijken bij die schijven. Die dumbellsets zijn qua prijs best interessant vergeleken met losse schijven/dumbellstangen nieuw. Op een 40cm stang kan je al best wat kg's kwijt hoor. Op 35cm stangen iig 3 stuks van die goedkope 5kg schijven per kant.

De truuk is dat er 15cm aan schijven op de lange 30mm dumbbell stangen past, en als je dan op of beneden de 25mm per schijf zit dan kun je er net 6 per kant op schuiven ;-) zodat je dumbbells kan vormen van rond de 62,5 per stuk. Kom je dus boven die 25 mm kost dat weer wat ten koste van het maximum gewicht dat gehaald kan worden, doe ik het liever gelijk goed.
Niet dat ik dat al haal maar mijn verwachtingen zijn verschrikkelijk hoog![]()
(http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-olympische-halterschijven/)Naar verwachting over circa twee weken (eind april)Wanneer komen de 15,20 en 25 kg gietijzeren olympische schijven weer op voorraad? Zou graag binnenkort een setje bestellen(http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-olympische-halterschijven/)
Dat is natuurlijk vervelend maar waar moest je precies op wachten? Het is deze week helaas erg druk in verband met de FIBO beurs in Keulen. Als je eerst nog informatie of dergelijke hebt gevraagd dan kan daar natuurlijk tijd overheen gaan. Stuur mij eens even je bestelnummer zodat ik dit kan nakijken.Moet me toch even van het hart.
2 dagen geleden contact gehad met jullie i.v.m. een bestelling.
Ik wou dit juist z.s.m. afhandelen omdat alles wat ik bestellen wou in voorraad was bij jullie.
Vervolgens wacht ik maar op een reactie, 2 keer achteraan gebeld en gemaild ....
Nu heb ik dan eindelijk de bevestiging binnen , en ja hoor waar ik al bang voor was niet de hele bestelling van mij is meer in voorraad.
Dus m.a.w. de tijd tussen de bestelling van mij en de daadwerkelijke afhandeling duurde schijnbaar toch te lang ...
Baal hier wel van, moet je weer een paar weken wachten.
Heb ik ook alle begrip voor maar ik heb er echt behoorlijk achteraan gebeld en gemaild juist om dit te voorkomen... Ik moest wachten op antwoord van de offerte en betalingsverzoek Baal vooral dat de 5kg barbarian 30mm schijfjes allemaal weg zijn, nu heb ik tijdelijk niks ...Dat is natuurlijk vervelend maar waar moest je precies op wachten? Het is deze week helaas erg druk in verband met de FIBO beurs in Keulen. Als je eerst nog informatie of dergelijke hebt gevraagd dan kan daar natuurlijk tijd overheen gaan. Stuur mij eens even je bestelnummer zodat ik dit kan nakijken.
Dat is inderdaad balen... maar als je een offerte hebt aangevraagd in plaats van rechtstreeks via de webshop te bestellen dan is het logisch dat dit proces wat langer duurt. Offerteaanvragen gaan meestal ook niet over kleine producten die de klant de volgende dag in huis wil hebben. Er kunnen makkelijk een dag of twee overheen gaan voordat je de offerte krijgt en daarna is er nog de orderbevestiging, de factuur, de betaling etc. Dat je er behoorlijk achteraan hebt gebeld en gemaild maakt verder helaas niet veel verschil, alle aanvragen en bestellingen worden namelijk op volgorde van binnenkomen afgehandeld. Als iedereen zou gaan bellen om voorrang te krijgen schiet dat natuurlijk niet veel opHeb ik ook alle begrip voor maar ik heb er echt behoorlijk achteraan gebeld en gemaild juist om dit te voorkomen... Ik moest wachten op antwoord van de offerte en betalingsverzoek Baal vooral dat de 5kg barbarian 30mm schijfjes allemaal weg zijn, nu heb ik tijdelijk niks ...

Dat is inderdaad balen... maar als je een offerte hebt aangevraagd in plaats van rechtstreeks via de webshop te bestellen dan is het logisch dat dit proces wat langer duurt. Offerteaanvragen gaan meestal ook niet over kleine producten die de klant de volgende dag in huis wil hebben. Er kunnen makkelijk een dag of twee overheen gaan voordat je de offerte krijgt en daarna is er nog de orderbevestiging, de factuur, de betaling etc. Dat je er behoorlijk achteraan hebt gebeld en gemaild maakt verder helaas niet veel verschil, alle aanvragen en bestellingen worden namelijk op volgorde van binnenkomen afgehandeld. Als iedereen zou gaan bellen om voorrang te krijgen schiet dat natuurlijk niet veel opWil je de bestelling wel verder laten lopen of wil je liever ergens anders voor 5 kg schijfjes kijken? Die kunnen natuurlijk gewoon geannuleerd worden als dat nodig is.