AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

De Barbarian Power Cage heeft geen schroefgaten voor het bevestigen van ATX accessoires. Die zou je eventueel dus zelf bij moeten boren. De Barbarian T-Bar Row Option zet je vast met een draaiknop, daar zijn geen schroefgaten voor nodig :) Beide accessoires hebben overigens gewoon een dubbel scharnier hoor.

Ohh maar dan, ik dacht dat die barbarian een enkel scharnier had, dan zal ik wel scheef gekeken hebben!
Dan wordt het de barbarian! Thanks!

Beste Fitness Seller. Ik heb begin mei de Barbarian wallpulley geleverd gekregen (Bestelling 100161419) zonder de 50mm adapters http://www.fitness-seller.nl/olympische-adapter-27-cm/. Heb hierover met jullie klantenservice gemaild en kreeg bevestiging dat deze uitverkocht waren en worden na geleverd. Prima, maar ik zie op jullie site dat ze nog steeds niet op voorraad zijn na ruim 4 weken. Is er inmiddels al meer duidelijkheid omtrent de levering?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.483
Beste Fitness Seller. Ik heb begin mei de Barbarian wallpulley geleverd gekregen (Bestelling 100161419) zonder de 50mm adapters http://www.fitness-seller.nl/olympische-adapter-27-cm/. Heb hierover met jullie klantenservice gemaild en kreeg bevestiging dat deze uitverkocht waren en worden na geleverd. Prima, maar ik zie op jullie site dat ze nog steeds niet op voorraad zijn na ruim 4 weken. Is er inmiddels al meer duidelijkheid omtrent de levering?
De 50 mm adapters zijn inderdaad al een hele tijd uitverkocht, de vorige levering was helaas meteen helemaal op vanwege het grote aantal naleveringen.

Over circa twee weken komt echter alweer een grote levering binnen :) Je krijgt dan automatisch per e-mail bericht zodra je backorder verzonden is!

Laatst bewerkt:
Voor het inrichten van een home gym twijfel ik tussen de heavy duty hd1 met lat pully, of hd2 zonder. Volstaat de hd1 als beginner of is de hd2 veel stabieler?

En wanneer komt de hd2 op voorraad?

Heb pas de hd2 gekocht
ken je budget en krachtprestaties niet, maar ik vind hem elke cent waard !!

Wanneer is de ATX Safety Squat Bar weer leverbaar?

• #7.486
Begin dit jaar ben ik begonnen met het inrichten van mijn eigen homegym in de garage. Ik heb het Barbarian Half Rack aangeschaft (heel tevreden over!!!) en nu zou ik graag wat uitbreiden met de Barbarian Leg Extension en/of Barbarian Seated Calf Machine...

Nog een klein vraagje ivm met mijn plannen om mijn homegym uit te breiden :p

Ik heb destijds het Barbarian Half Rack zonder lat pulley optie besteld. Is het eventueel nog mogelijk om de lat pulley optie nu nog bij te bestellen?

Thx alvast voor de reactie.

• #7.488
Nog een klein vraagje ivm met mijn plannen om mijn homegym uit te breiden :p

Ik heb destijds het Barbarian Half Rack zonder lat pulley optie besteld. Is het eventueel nog mogelijk om de lat pulley optie nu nog bij te bestellen?

Thx alvast voor de reactie.
Even mailen naar de klantenservice, de lat pulley opties verkopen wij namelijk niet los in de webshop dus die kun je alleen via e-mail bestellen. Vraag daarbij ook even na of de huidige lat pulley wel geschikt is voor jouw rack (vermeld dus je bestelnummer zodat wij kunnen controleren hoe oud je rack is).

Worden de 'Heavy Duty' artikelen door dezelfde fabrikant gemaakt als Marbo?

Yes!!!! Onze barbarian power cage + latpully, gewichtschijven, ATX black mamba, power sled en nog ander spul is binnen. Zojuist 440kg naar binnen gesjouwd in het zonnetje!!
Heb ook snel in een paar dozen gespiekt, het ziet er allemaal echt super vet en degelijk uit.

Zaterdag nog laatste dingen verfen en schoonmaken en zondag hopelijk de home gym/PT studio inrichten. Can't wait.

• #7.492
Yes!!!! Onze barbarian power cage + latpully, gewichtschijven, ATX black mamba, power sled en nog ander spul is binnen. Zojuist 440kg naar binnen gesjouwd in het zonnetje!!
Heb ook snel in een paar dozen gespiekt, het ziet er allemaal echt super vet en degelijk uit.

Zaterdag nog laatste dingen verfen en schoonmaken en zondag hopelijk de home gym/PT studio inrichten. Can't wait.
Nice! :flex:

Post je hier foto's van de nieuwe studio als alles klaar is? :)

Past die ATX landmine optie op een Heavy Duty HD2 rack?
Andere opties om landmines te kunnen doen?

• #7.494
Past die ATX landmine optie op een Heavy Duty HD2 rack?
Andere opties om landmines te kunnen doen?
De ATX Barbell Hinge is gemaakt om met bouten aan de ATX Racks en Rigs te bevestigen. Andere racks hebben standaard geen gaten voor die bouten dus je zou dan zelf de juiste gaten in je rack moeten boren.

De Barbarian T-Bar Row Option is een alternatief, die kun je op elk frame van 50 mm tot 80 mm bevestigen door middel van een draaischroef (zonder gaten dus).

Ik heb een vraag over de 'barbarian leg lift accessory'. Is het geschikt voor iets grotere personen? Ikzelf ben 1m83, wat nog een gemiddelde grootte is. Maar ik wil niet dat mijn voeten de grond raken als ik het gewicht laat zakken.

• #7.496
Ik heb een vraag over de 'barbarian leg lift accessory'. Is het geschikt voor iets grotere personen? Ikzelf ben 1m83, wat nog een gemiddelde grootte is. Maar ik wil niet dat mijn voeten de grond raken als ik het gewicht laat zakken.
Dat zou geen probleem moeten zijn, het accessoire heeft drie verschillende hoogtestanden. Mijn voeten raken met 1m88 de grond niet. Dus zolang je geen erg lange benen of grote voeten hebt moet dat gewoon passen :p

Bedankt! Ben heel tevreden over de hulp en het materiaal dat fitness seller aanbiedt. Ik ben ervan overtuigd dat je prachtige home gyms kunt realiseren met het kwaliteitsmateriaal dat jullie aanbieden.

• #7.498
Bedankt! Ben heel tevreden over de hulp en het materiaal dat fitness seller aanbiedt. Ik ben ervan overtuigd dat je prachtige home gyms kunt realiseren met het kwaliteitsmateriaal dat jullie aanbieden.

Thanks, absoluut! :flex: In dit topic staan ook genoeg homegyms met onze trainingsmaterialen :)

De ATX SSB zal normaal gesproken over circa één tot twee weken weer binnenkomen.

Is dit nog steeds van toepassing? Het is inmiddels een week later. Ik wil de ATX SSB graag bestellen, dus als ie volgende week weer leverbaar is dan kan ik dat nu gaan doen.

• #7.500
Is dit nog steeds van toepassing? Het is inmiddels een week later. Ik wil de ATX SSB graag bestellen, dus als ie volgende week weer leverbaar is dan kan ik dat nu gaan doen.
Goed dat je het even navraagt want ik zie dat de SSB niet is binnengekomen bij de verwachte levering deze week.
Ik heb op dit moment geen duidelijke levertermijn voorhanden, zal waarschijnlijk nog een paar weken duren.

Terug
Naar boven