Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Goed dat je het even navraagt want ik zie dat de SSB niet is binnengekomen bij de verwachte levering deze week.
Ik heb op dit moment geen duidelijke levertermijn voorhanden, zal waarschijnlijk nog een paar weken duren.

Dat is jammer. Hoe zit het met de standaard SSB van jullie? Verschilt die erg veel van de ATX SSB? Die vind ik er persoonlijk wat robuuster uitzien met betere padding. Qua prijs maakt het weinig verschil verder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.502
Dat is jammer. Hoe zit het met de standaard SSB van jullie? Verschilt die erg veel van de ATX SSB? Die vind ik er persoonlijk wat robuuster uitzien met betere padding. Qua prijs maakt het weinig verschil verder.
De ATX SSB is inderdaad wel wat robuuster en prettiger om mee te trainen. Ik zou daar dus toch even op wachten :)

Beste Fitness Seller,

Kunnen jullie mij vertellen wanneer de Babarian Multi Bench weer op voorraad is?

Ik heb een keer gezien dat jullie ook een slingshot verkochten, helaas kan ik hem nu niet meer vinden. Is hij uit het assortiment gehaald?

• #7.508
Nice! :flex: Post je hier foto's van de nieuwe studio als alles klaar is? :)
Het is nog niet helemaal klaar maar het grote begin is er!!

Transformation Zone.jpg

Zo vandaag even terug geweest voor iets wat niet helemaal in elkaar wilde schuiven bij mijn nieuwe bankje. Weer super geholpen. Thanx.

Bankje staat nu helemaal in elkaar. Ziet er top uit en zit stevig.

• #7.512
Zo vandaag even terug geweest voor iets wat niet helemaal in elkaar wilde schuiven bij mijn nieuwe bankje. Weer super geholpen. Thanx.

Bankje staat nu helemaal in elkaar. Ziet er top uit en zit stevig.
Mooi dat het is opgelost, succes met je training! :flex:

Beste fitness seller,

Het Monster full-functional rack is dat hetzelfde rack als het Force-usa mon-g6 rack?
Zo ja,hoe zit het met de kwaliteit(china ? ),en is de optionele leg press attachment ook bij jullie verkrijgbaar?

• #7.514
Beste fitness seller,

Het Monster full-functional rack is dat hetzelfde rack als het Force-usa mon-g6 rack?

Zo ja,hoe zit het met de kwaliteit(china ? ),en is de optionele leg press attachment ook bij jullie verkrijgbaar?
Dat lijkt inderdaad hetzelfde toestel, wij bieden deze nu wel aan met een platte voet zodat het toestel iets lager is (230 cm) en beter in de meeste ruimtes zal passen. De kwaliteit van dit multistation is erg hoog, wij verkopen het voornamelijk aan personal trainers en dergelijke. Zie ook deze video (Duits) voor wat bewegende beelden :)

Je kunt overigens gewoon langskomen in onze showroom in Sittard om het toestel zelf uit te proberen!

De leg press attachment is bij ons niet verkrijgbaar.

Laatst bewerkt:
Zo, weer een aardige bestelling geplaatst. (100163514)

Een leuke extraatje erbij steken mag altijd hoor :p

Kameraad had het ook besteld en ben er best tevreden van!! Zeer degelijk.

Zou het lukken, dat het dinsdag af gehaald kan worden?

Mvg Glenn

• #7.517
Zo, weer een aardige bestelling geplaatst. (100163514)

Een leuke extraatje erbij steken mag altijd hoor :p

Kameraad had het ook besteld en ben er best tevreden van!! Zeer degelijk.

Zou het lukken, dat het dinsdag af gehaald kan worden?

Mvg Glenn
Je bestelling staat klaar voor afhalen maar het lijkt er op dat je een onjuist e-mailadres hebt opgegeven :) Ik stuur je even een privébericht met de details.

Ik zie dat de ironforce dipriem uitverkocht is ( http://www.fitness-seller.nl/iron-force-dip-belt/ ), enig idee wanneer deze weer bechikbaar is?
Die zal waarschijnlijk pas in augustus/september weer binnenkomen. Er zijn de afgelopen weken opeens onverwacht veel exemplaren verkocht, daar hadden we niet mee gerekend ???

Laatst bewerkt:
Die zal waarschijnlijk pas in augustus/september weer binnenkomen. Er zijn de afgelopen weken opeens onverwacht veel exemplaren verkocht, daar hadden we niet mee gerekend ???

Hmm, dat is jammer, die wou ik als verjaardagscadeau over een maandje. En cadeaubonnen hebben jullie ook niet, dat staat wel in het Overige pulldown menu, maar is italic en grijs (geen link)?

• #7.520
Ik zie net dat er gewoon een topic is voor de webshop haha, net een topic gestart. Maar wanneer zijn deze riemen weer beschikbaar met maat M?

http://www.fitness-seller.nl/iron-force-powerlift-riem-met-clipsluiting/
http://www.fitness-seller.nl/powerliftriem-met-clipsluiting/
Dat kan helaas nog wel even duren. De Iron Force powerliftriemen worden vernieuwd, de nieuwe serie zal pas na de zomer beschikbaar zijn. De Heavy Duty powerliftriemen komen voorlopig niet terug in voorraad.

Hmm, dat is jammer, die wou ik als verjaardagscadeau over een maandje. En cadeaubonnen hebben jullie ook niet, dat staat wel in het Overige pulldown menu, maar is italic en grijs (geen link)?
Als je een cadeaubon wil bestellen kun je even via e-mail informeren bij de klantenservice, dat is inderdaad nog niet mogelijk via de webshop :)

Terug
Naar boven