Vraagje, Ik heb een tijdje geleden een Kunstof-gripper dumbell set van 2x15KG aangeschaft, Maar ik wil eigenlijk nog wel meer hebben dan alleen die halterset, ik wil bv een barbel stang ( langere versie van halterstang geschikt voor deadlifts,(Bv)) maar ik weet niet zo goed wat hier in de beste optie is, en of die langere halterstangen daarmee wordt bedoelt dat er meer schijven op passen of dat het een barbel stang is maar dat gewoon anders op de site staat aangegeven, Ik ben zo ongeveer net uit de groei, kan nog een beetje groeien maar verwacht er niet veel van, ik heb geen hoog budget van over de 100 euro of iets in die zin, maar wat zou het slimst zijn om te kopen qua stangen? of is het beter om eerst meer gewicht te kopen omdat mijn benen 4 spiergroepen hebben en mijn armen alleen bi en tri ceps, Mijn hobby is voetbal/bb en ik zit ook op voetbal, aan de hand van die informatie kunnen jullie misschien beter advies geven, maar wat zou nu het best zijn, ik wil iets waarmee je meer kan dan gewoon een ding.