XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Wanneer komt de RAM-Bar weer op voorraad?

Het MegaTec Power Rack wordt over circa twee weken verwacht. Er zijn veel verschillen tussen deze dit rack en het HD-2 rack, lees de productbeschrijvingen even goed door om deze met elkaar te vergelijken (bekijk ook met name het tabblad Specificaties) .

Qua constructie (60 x 60 mm frame en ca. 80 kg gewicht) komt het HD-1 rack namelijk veel meer overeen met het MegaTec Power Rack. Het HD-2 rack komt met een frame van 75 x 75 mm en gewicht van 115 kg gewicht dichter in de buurt van de constructie van de Barbarian Power Cage.

De afwerking van de MegaTec en Barbarian racks is echter veel hoger dan de goedkope Heavy Duty racks: mooier afgewerkt, rubberen voeten, rubberen bescherming op de J-hooks en noodsteunen, dikkere dip bars etc.

Beste FS, ondertussen alles sinds 2 weken besteld en betaald op order 100166197. Helaas is het Power Rack blijkbaar nog steeds niet op stock :( Kan jij nog eens rondluisteren over een nieuwe leverdatum?

Thx.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.624
Beste FS, ondertussen alles sinds 2 weken besteld en betaald op order 100166197. Helaas is het Power Rack blijkbaar nog steeds niet op stock :( Kan jij nog eens rondluisteren over een nieuwe leverdatum?

Thx.

Je bestelling is gewoon in verwerking en er is al een Power Rack gereserveerd. De klantenservice zal nog contact met je opnemen om een afspraak voor de levering te maken.

Laatst bewerkt:
Ik ben aan het kijken voor wat 30mm schijven. Nu zie ik dat de barbarian schijven bij 5kg kleiner/platter zijn dan de standaard (goedkoopste) schijven. Klopt dat? Want de lichtere schijven daarvan (Barbarian) zijn juist weer groter/dikker...

• #7.627
Ik ben aan het kijken voor wat 30mm schijven. Nu zie ik dat de barbarian schijven bij 5kg kleiner/platter zijn dan de standaard (goedkoopste) schijven. Klopt dat? Want de lichtere schijven daarvan (Barbarian) zijn juist weer groter/dikker...

De afmetingen van de verschillende halterschijven zoals deze op de website vermeld staan, zijn correct. De verschillen in deze afmetingen hebben voornamelijk te maken met het design van de schijf.

Enig idee wanneer de barbarian lat tower (50mm) terug op voorraad is?

• #7.632
http://www.fitness-seller.nl/professionele-halterset-145kg-rubber-gripper-heavy-duty/

Wanneer zijn de 10kg schijven weer op voorraad en is het ook mogelijk deze aanbieding set zonder de 220cm olympische stang te kopen of eventueel de stang te vervangen voor een 185cm stang?
Excuses voor de late reactie, het forum lag er een paar dagen uit :)

De 10 kg gewichten zouden elk moment moeten binnenkomen. Zonder halterstang gaat niet maar we hebben wel een aparte 100 kg set. Je kunt de halterstang eventueel wel vervangen voor de 185 cm variant maar je kunt de set dan niet via de website bestellen. Mail in dat geval even naar onze klantenservice!

Waarom hebben jullie niet een keer een leuke actie met een korting code?
Weet wel wat ik wil, maar het zit boven mijn budget, dus nog even doorsparen.
En het is niet een broodje wat je bij de bakker koopt. :)
Zit al een dik jaar na te denken over dit.

Schermafbeelding 2015-09-26 om 21.02.39.png

Schermafbeelding 2015-09-26 om 21.02.51.png

• #7.634
Waarom hebben jullie niet een keer een leuke actie met een korting code?
Weet wel wat ik wil, maar het zit boven mijn budget, dus nog even doorsparen.
En het is niet een broodje wat je bij de bakker koopt. :)
Zit al een dik jaar na te denken over dit.
Er zijn regelmatig producten in de uitverkoop of in de aanbieding, alle aanbiedingen kun je terugvinden op deze pagina. Hier staan ook soms grotere toestellen tussen maar een HD-2 Power Rack (volgens mij wilde je die aanschaffen las ik in een ander topic) zul je daar niet snel terugvinden. Dit rack is al erg scherp geprijsd en ik denk niet dat je snel een rack zult vinden met dezelfde specificaties en uitgebreide functionaliteiten zoals onze Heavy Duty racks, voor een betere prijs :)

• #7.636
bestelnummer: 102399 / zaterdag 27 december, 2008

Heuj, ik vroeg me af of http://www.fitness-seller.nl/barbarian-dip-bars-option/ op mijn powercage kunnen? Neem aan van wel, maar wil zekerheid.
Dan bestel ik ze vanavond met wat plates.
Goede vraag, ik weet niet welk rack jij hebt :p

In de beschrijving staat aangegeven voor welke racks het accessoire geschikt is, dus je kunt dit zelf even controleren:
Dit accessoire is geschikt voor alle racks met 75 x 75 mm palen en gaten voor 25 mm pinnen

Als je rack een andere dikte palen heeft of kleinere/grotere gaten heeft dan past het accessoire helaas niet.

Als je overigens een ouder Barbarian toestel hebt met 30 mm gaten dan kan ik je eventueel een adapter buisje meeleveren, stuur mij in dat geval even een privébericht.

Ik heb meerdere vragen:

1) Enig idee wanneer de Powertec half rack weer op voorraad is?
2) krijgen jullie ook de nieuwe uitvoering van de Powertec half rack (workbench)?
3) is er een mogelijkheid om langere spotters bij te bestellen?
4) hebben jullie ook dipsteunen voor het half rack?

• #7.638
Ik heb meerdere vragen:

1) Enig idee wanneer de Powertec half rack weer op voorraad is?
2) krijgen jullie ook de nieuwe uitvoering van de Powertec half rack (workbench)?
3) is er een mogelijkheid om langere spotters bij te bestellen?
4) hebben jullie ook dipsteunen voor het half rack?
Wij verkopen al een hele tijd geen Powertec meer. Heb je ergens nog een product of advertentie zien staan?

Wij zijn overigens gestopt als exclusieve distributeur van Powertec omdat de toestellen naar onze mening te duur waren geworden terwijl de ontwikkeling stilstond. In plaats van Powertec bieden wij nu ons eigen merk MegaTec aan. De meeste MegaTec toestellen zijn gebaseerd op de toestellen van Powertec maar zijn verbeterd en uitgebreid (en vaak goedkoper).

MegaTec Half Rack (zeker 4-6 weken levertijd)
MegaTec Triplex Workout Station (verwacht over circa 1 week)

Stom, ik bedoel idd MegaTec! Oke bedankt :). En hebben jullie daar ook langere spotters voor en eventuele dipstangen?

• #7.640
Stom, ik bedoel idd MegaTec! Oke bedankt :). En hebben jullie daar ook langere spotters voor en eventuele dipstangen?
Er zijn helaas geen langere spotters of losse dipsteunen voor het MegaTec Half Rack verkrijgbaar. Deze zomer hebben wij wel voor de Barbarian toestellen losse dipsteunen gemaakt, wellicht dat wij deze voor MegaTec ook ooit nog zullen uitbrengen maar dat zal dan in ieder geval nog niet op korte termijn gebeuren.

Als je een MegaTec of Barbarian bankje erbij wil aanschaffen kun je overigens wel dit Dip Accessoire op het bankje bevestigen. Deze biedt weerstand door middel van gewichten. En de Ironmaster Super Bench heeft ook een Dip Accessoire, waarbij je gewoon met je lichaamsgewicht traint.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven