MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Beste fitness seller, misschien stel ik hier een hele domme vraag, maar ik ga het toch proberen:
- hoe moet ik de shorty bands interpreteren? er staat 30cm, maar praten we dan dus over 30 cm helemaal rond (en dus eigenlijk als je hem plat neer zou leggen 15cm), of over 2x30 cm dubbelgevouwen?

Als je ook wel wat meer wil uitgeven voor de riem kun je eventueel ook kijken naar onze Iron Force Premium Powerlift Riem

Ik zoek vooral een riem die men onderrug mega goed beschermt!, heb namelijk een holle rug en zou deze goed willen beschermen.
Heb nu een riem van domyos maar de achterkant is te groot waardoor die me onderrug eigelijk niet ondersteunt, ik dacht eerst aan de lever belt omdat deze stevig vastklikt, maar diegene die je nu laat zien is eigelijk hetzelfde maar dan zonder lever.

Geen probleem, goodlift kun je ook eens googlen
De riemen op de sites zijn best wel prijzig tegenover die van fitnesseller :/

Laatst bewerkt:
Beste fitness seller, misschien stel ik hier een hele domme vraag, maar ik ga het toch proberen:
- hoe moet ik de shorty bands interpreteren? er staat 30cm, maar praten we dan dus over 30 cm helemaal rond (en dus eigenlijk als je hem plat neer zou leggen 15cm), of over 2x30 cm dubbelgevouwen?

Dit, gebruik zelf 2 blauwe als hip circle.

Dit, gebruik zelf 2 blauwe als hip circle.

Oke chill. Dan ga ik wat setjes bestellen voor het benchen.

P.s.: een barlifter hebben jullie niet? of omschrijven jullie dit anders? zo'n metalen krikje waarmee je de barbell kan optillen om schijven te laden?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.669

P.s.: een barlifter hebben jullie niet? of omschrijven jullie dit anders? zo'n metalen krikje waarmee je de barbell kan optillen om schijven te laden?
30 cm is inderdaad de lengte als je de band gewoon plat neerlegt, de gesloten lus is dus 60 cm rond.

Nee wij hebben geen barbell jack, kijk eens bij Henk van powercage.nl. We hebben er wel al vaker aan gedacht een eenvoudige bar jack te maken maar dat is er nooit van gekomen. Misschien binnenkort, er staat nog een hele hoop nieuw materiaal in de planning :)

30 cm is inderdaad de lengte als je de band gewoon plat neerlegt, de gesloten lus is dus 60 cm rond.

Nee wij hebben geen barbell jack, kijk eens bij Henk van powercage.nl. We hebben er wel al vaker aan gedacht een eenvoudige bar jack te maken maar dat is er nooit van gekomen. Misschien binnenkort, er staat nog een hele hoop nieuw materiaal in de planning :)

Bedankt

Heb de heavy duty hd-2 powerrack , helemaal toppie.
Maar kan je de lat pulley er nog los bij kopen ???

• #7.672
Heb de heavy duty hd-2 powerrack , helemaal toppie.
Maar kan je de lat pulley er nog los bij kopen ???
Standaard verkopen wij de lat pulley optie inderdaad niet los dus je kunt deze niet via de webshop bestellen. Als je deze los wil bestellen zul je even per e-mail contact moeten opnemen met de klantenservice.

• #7.675
Short bands voor bench? Jij liever dan ik:P
Hmm daar had ik overheen gelezen maar Jack 3D heeft gelijk, voor bench press neem je normaal gesproken de gewone (104 cm) Power Bands.

Punt is dat had ik al gedaan 29 september
Dan zul je even de reactie moeten afwachten. Zoals aangegeven verkopen wij deze pulleys normaal gesproken niet los dus dit zal waarschijnlijk nog even intern besproken worden door de klantenservice medewerkers :) Ik zal ervoor zorgen dat je vandaag bericht krijgt.

Laatst bewerkt:
Kun je mij vertellen wanneer je verwacht dat de hex dumbbells 5-20 weer op voorraad zijn?

Dan zul je een reactie moeten afwachten. Zoals aangegeven verkopen wij deze pulleys normaal gesproken niet los dus dit zal waarschijnlijk nog even intern besproken worden door de klantenservice medewerkers :) Ik zal ervoor zorgen dat je vandaag bericht krijgt.

afgehandeld, thnx !!:lifter::flexgrin::thumb::thumbs:

Terug
Naar boven