Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.682
Nee, wij hebben momenteel helaas geen kortingsacties.

Oke, duidelijk. Laatste vraag. Op deze pagina: http://www.fitness-seller.nl/gewichten/haltersets/50-mm-haltersets/

Zie je meerdere haltersets met 140 kilo gewicht en een stang. Ik wou de Heavy Duty kopen, omdat ik dan een bankje koop van hetzelfde merk, maar deze is niet op voorraad. Zit er nog kwaliteitsverschil tussen de Barbarian, MegaTec en ATX? Want het lijkt er op dat het allemaal dezelfde gewichten zijn met enkel een ander logo. Welke raden jullie aan om te nemen?

• #7.684
Oke, duidelijk. Laatste vraag. Op deze pagina: http://www.fitness-seller.nl/gewichten/haltersets/50-mm-haltersets/

Zie je meerdere haltersets met 140 kilo gewicht en een stang. Ik wou de Heavy Duty kopen, omdat ik dan een bankje koop van hetzelfde merk, maar deze is niet op voorraad. Zit er nog kwaliteitsverschil tussen de Barbarian, MegaTec en ATX? Want het lijkt er op dat het allemaal dezelfde gewichten zijn met enkel een ander logo. Welke raden jullie aan om te nemen?
De Barbarian, MegaTec en ATX rubberen halterschijven zijn inderdaad allemaal hetzelfde, alleen met een logo naar keuze dus. De Heavy Duty halterschijven zijn wel een ander type, kijk maar eens goed naar de foto's. Deze hebben bijvoorbeeld drie handgrepen in plaats van vier zoals de Barbarian/MegaTec/ATX.

Het zal kwalitatief gezien niet veel uitmaken welke van deze halterschijven je kiest. Kijk gewoon welk model of logo je het mooiste vindt. Qua duurzaamheid hebben we met beide types in ieder geval geen problemen. Eventueel kun je ook nog de normale rubberen halterschijven (met twee handgrepen en zonder merklogo) pakken, die zijn wat goedkoper en voldoen prima voor normaal thuisgebruik :)

Tijdje geleden opgebeld om te vragen hoe het zit met de levertijd van de iron force lever belt en de powerlift belt, medio november kreeg ik als antwoord. Klopt dit nog steeds of komen ze wellicht eerder binnen?

• #7.686
Tijdje geleden opgebeld om te vragen hoe het zit met de levertijd van de iron force lever belt en de powerlift belt, medio november kreeg ik als antwoord. Klopt dit nog steeds of komen ze wellicht eerder binnen?
De productie zou bijna afgerond moeten zijn dus medio november lijkt nog te kloppen. Uiterlijk eind november zou alles dus zeker hier moeten zijn, tenzij er nog onverwachte vertragingen optreden.

De productie zou bijna afgerond moeten zijn dus medio november lijkt nog te kloppen. Uiterlijk eind november zou alles dus zeker hier moeten zijn, tenzij er nog onverwachte vertragingen optreden.

Het is wel veruit belachelijk dat deze belts bijna één jaar niet op voorraad zijn!! 2 maanden terug was de verwachtte levertijd eind september/ begin oktober..
Echt om van te janken

• #7.688
Het is wel veruit belachelijk dat deze belts bijna één jaar niet op voorraad zijn!! 2 maanden terug was de verwachtte levertijd eind september/ begin oktober..
Echt om van te janken
Een jaar is een beetje overdreven maar ik begrijp je punt. We zijn verschillende keren van fabrikant gewisseld de afgelopen zes maanden, aangezien we de geleverde samples telkens niet goed genoeg vonden. Dat kost nu eenmaal tijd. Er is nu zoals gezegd eindelijk een nieuwe levering onderweg. Maar heb je in al die maanden nog geen riem gevonden dan? :(

Laatst bewerkt:
  • #7.691
Normale bands had ik al. Met deze mini's gaat het perfect, ik gooi ze gewoon om een dumbell. Denk dat ze ongeveer 20 kilo per kant bovenin geven. Deze setup hanteer ik:
[Video]
Nice :) Met die setup zijn de lange banden inderdaad wat moeilijker te spannen. Fijn dat de Shorty Bands goed bevallen!

http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-olympische-halterschijven/

Wanneer komen de 20 kg schijven weer op voorraad? Kwam vrijdag toevallig in Limburg, zie ik dat 3 dingen die ik wou niet op voorraad zijn=/
Wellicht komende week of de week erna. Je kunt het beste je bestelling op voorhand plaatsen via de webshop, je kunt dan ook gewoon kiezen voor afhalen en contant betalen. Zodra de bestelling klaar staat krijg je dan bericht van ons en kun je alles komen afhalen. Voordeel hiervan is dat alles al klaar ligt en dat je niet voor niets rijdt omdat er iets is uitverkocht :)

Wellicht komende week of de week erna. Je kunt het beste je bestelling op voorhand plaatsen via de webshop, je kunt dan ook gewoon kiezen voor afhalen en contant betalen. Zodra de bestelling klaar staat krijg je dan bericht van ons en kun je alles komen afhalen. Voordeel hiervan is dat alles al klaar ligt en dat je niet voor niets rijdt omdat er iets is uitverkocht :)

Ja het stond nog niet op de planning, ze waren al uitverkocht :(

Komen ze toevallig voor zaterdag binnen ;$?

• #7.693
Ja het stond nog niet op de planning, ze waren al uitverkocht :(

Komen ze toevallig voor zaterdag binnen ;$?
De gietijzeren halterschijven zullen morgen binnenkomen maar er zijn er al heel wat gereserveerd. Ik raad je aan om toch alvast je bestelling te plaatsen als je dat nog niet hebt gedaan, je krijgt dan per e-mail bericht zodra deze klaarligt voor afhaling.

De gietijzeren halterschijven zullen morgen binnenkomen maar er zijn er al heel wat gereserveerd. Ik raad je aan om toch alvast je bestelling te plaatsen als je dat nog niet hebt gedaan, je krijgt dan per e-mail bericht zodra deze klaarligt voor afhaling.

Mooi, heb ik gedaan:)

Wordt de Barbarian Glute Ham nog gemaakt? (niet het PRO model)

wanneer komt Heavy Duty Flat Bench weer op voorraad

• #7.699
Nieuw van ATX

Alle nieuwe ATX J-Hooks op een rij:

atx-j-hooks.jpg

Type 1 - Standard J-Hooks
Met een extra diepe uitsparing zodat de halterstang altijd in exact dezelfde positie stil komt te liggen.

Type 2 - Flat-Base J-Hooks
Traditionele uitvoering met korte, vlakke afleggers waarop de halterstang gemakkelijk kan rollen tijdens het racken en unracken.

Type 3 - Sandwich J-Hooks
Extra lange en diepe afleggers met een speciale kunststof kern die tussen het metaal is ingesloten.

Type 4 - Powerlifting J-Hooks
Korte afleggers zonder opstaande rand, waardoor de halterstang gemakkelijk kan worden uitgenomen zonder deze te moeten optillen.

Welk model krijgt jouw voorkeur?

=================================

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een Open Rack boven een Power Rack of Half Rack.

Check de nieuwe ATX Open Racks, verkrijgbaar met of zonder opbergpinnen voor halterschijven:

atx-open-rack0.jpg atx-open-rack1.jpg atx-open-rack2.jpg

Hey FS,

Met de nodige vertraging.... Bedankt voor dit TOP materiaal

image.jpg

image.jpg

Terug
Naar boven