- Waardering
- 2.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar kun je wel even mee vooruit!http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-olympische-halterschijven/
Pas 150 KG gekocht, in het echt zien ze er beter uit dan op de foto![]()
maar vind je de halterschijven op de foto's zo slecht uitzien dan?Daar kun je wel even mee vooruit!maar vind je de halterschijven op de foto's zo slecht uitzien dan?
Ah op die manierIn echt zijn ze zwart (staat ook aangegeven op de site), maar op de foto´s grijs.
volgens mij komt dit door de felle belichting op de foto's, en zijn sommige foto's nog van een wat oudere uitvoering die iets lichter was.Bij voorkeur gewoon de bestelling thuis alvast even plaatsen via onze webshop, dan krijg je bericht als deze klaar is en kom je ook niet voor niks langs.Kan je met bancontact betalen in jullie showroom?
Ik ben dit weekend of komend weekend in de buurt en had graag
2 x 50mm x 2.5kg Barbarian plates
2 x 50mm x 25kg Barbarian plates
opgepikt.
Bij voorkeur gewoon de bestelling thuis alvast even plaatsen via onze webshop, dan krijg je bericht als deze klaar is en kom je ook niet voor niks langs.
Je kunt bij een bestelling via de webshop ook gewoon kiezen voor afhalen in de showroom. Je kunt dan direct vooruitbetalen met bancontact of je kunt contant afrekenen in de showroom. Betaling via bancontact in de showroom kan indien nodig ook via de computer daar (zorg wel dat je zelf de nodige pasjes en codes of apparaten bij je hebt), maar als de betaling dan niet direct bevestigd zou kunnen worden is dat natuurlijk een probleem.
Normaal gesproken vragen wij om binnen twee weken op te halen maar als je van tevoren aangeeft dat het wat langer duurt is dat natuurlijk ook geen probleem.Oké. En als ik bestel, hoe lang blijft dat dan in jullie magazijn liggen? Als ik bv nu bestel, kan ik dan bv ook pas over 2 a 3 weken oppikken?
Normaal gesproken vragen wij om binnen twee weken op te halen maar als je van tevoren aangeeft dat het wat langer duurt is dat natuurlijk ook geen probleem.
Dit geldt vooral voor bestellingen die niet zijn vooruitbetaald, als die erg lang blijven liggen gaan de producten weer in de verkoop.
Goed om te horen dat het toestel bevaltBedankt fitness seller voor dit geweldige apparaat, vandaag na ontvangst meteen in elkaar gezet en rug/bicep training gedaan. Top ding !![]()

Ja hoor is geen probleem!Goed om te horen dat het toestel bevalt
Bedankt voor het delen van de foto! Vind je het goed als ik deze op onze Facebook/Instagram pagina's deel?![]()

) aangezien ik al een bankje heb (van mindere kwaliteit).Ik heb hier al eerder contact gehad met jullie. Toen was ik op zoek naar een trainingsbank. Toen viel mijn oog op een Barbarian bench. Maar ik heb geen behoefte aan incline (en 400 euro betalen) aangezien ik al een bankje heb (van mindere kwaliteit).
Ik ben daarom op zoek naar een flat bench, echter zijn alle bankjes die 400 kilo aankunnen niet beschikbaar. Kunnen jullie mij hier meer informatie over geven, komen ze ooit nog of hebben jullie een alternatief?

De ATX Flat Bench is gewoon leverbaar maar die valt dan wellicht ook buiten je prijsklasse
De Heavy Duty Flat Bench is veruit onze meest populaire flat bench, gezien de lage prijs en de hoge stabiliteit en belastbaarheid. Helaas is de voorraad daarom ook niet aan te slepen, deze zal sowieso in november nog niet terug in voorraad komen.
Er komt overigens wel eindelijk weer een nieuwe Barbarian Flat Bench, na jaren uit het assortiment te zijn geweest. Dat duurt echter ook nog wel even, dus ik weet niet of je daar op wilt wachten. Qua prijs zal deze in ieder geval mooi in het midden van de Heavy Duty en de ATX flat benches liggen.

Dat kan ik niet garanderen, er is nog geen levertermijn bekend dus het zal sowieso op zijn vroegst pas december wordenJa, als ik voor 250 euro minder een Heavy Duty kan krijgen
Als ik de Heavy Duty nu bestel zal ik hem dan dit jaar nog krijgen?
Ik wil hem het liefst zo snel mogelijk hebben zodat ik eindelijk goed stabiel kan trainen![]()

Dat kan ik niet garanderen, er is nog geen levertermijn bekend dus het zal sowieso op zijn vroegst pas december worden![]()

Thanks! Mocht het uiteindelijk toch te lang duren kun je uiteraard op elk moment annuleren