AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.741
Hallo Fitness seller,

Wanneer zijn die rubberen gekleurde olympische schijven van 50 kilo weer op voorraad? Ik ben ook opzoek naar een gewichthefriem, weten jullie wanneer de heavy duty powerlift riem of iron force powerlift riem weer op voorraad zijn? Ik moet maar L hebben.
Stuur even een e-mail naar onze klantenservice, ik heb helaas geen overzicht bij de hand van de halterschijven.

Alle Iron Force riemen zullen in ieder geval binnen enkele weken hier moeten zijn!

Iron Force Econ Dip Belt

Wanneer komt deze weer op binnen??

Hey FS

Ik heb recent een huisje gekocht met een tuinhuisje en ik ben bezig met een fitness room te maken van men tuinhuis

Nu ik bijna klaar ben was ik aan het zien voor een rubber vloer en kwam EVA foam tegels http://www.fitness-seller.nl/foam-puzzelmatten-4-stuks/ tegen.

Nu is men vraag, is dit wel sterk genoeg ? het is de bedoeling dat er een powerrack op komt + bankje en een gewichtenboom met een +-160kg aan gewichten. Voor te deadlifte heb ik nog 30mm rubberen tegels liggen

De powerrack en boom zullen zowiezo afdrukken laten, maar het bankje, gaat die wel lekker rollen op die tegels of gaat die ook afrdrukken laten na een keer te benchen ofzo ?

• #7.745
Hey FS

Ik heb recent een huisje gekocht met een tuinhuisje en ik ben bezig met een fitness room te maken van men tuinhuis

Nu ik bijna klaar ben was ik aan het zien voor een rubber vloer en kwam EVA foam tegels http://www.fitness-seller.nl/foam-puzzelmatten-4-stuks/ tegen.

Nu is men vraag, is dit wel sterk genoeg ? het is de bedoeling dat er een powerrack op komt + bankje en een gewichtenboom met een +-160kg aan gewichten. Voor te deadlifte heb ik nog 30mm rubberen tegels liggen

De powerrack en boom zullen zowiezo afdrukken laten, maar het bankje, gaat die wel lekker rollen op die tegels of gaat die ook afrdrukken laten na een keer te benchen ofzo ?
De foam matten zijn echt een budget uitvoering en deze zijn in verhouding tot rubber erg zacht. De foam matten zullen uiteraard wel gewoon goed de vloer beschermen maar je zult er sowieso altijd afdrukken in zien (dus ook van een bankje als je gaat benchen en eventueel zelfs van je hakken als je gaat squatten).

Het kan allemaal wel maar persoonlijk zou ik voor stevige en hoogwaardige rubbermatten of rubbertegels kiezen:
http://www.fitness-seller.nl/krachtapparatuur/sportvloeren/rubbermatten/
http://www.fitness-seller.nl/krachtapparatuur/sportvloeren/rubbertegels/

Is de ATX rambar van 269 euro de beste keuze als je op zoek bent naar een sterke powerlift bar met de diepste knurling? Volgens de omschrijving hebben de anderen gemiddelde knurling en staat deze als enigste omschreven als diep. De anti slip voor de sleeves zorgt ervoor dat de schijven moeilijker verplaatsen en kan ervoor zorgen dat trainen met sluitringen niet noodzakelijk is voor powerlift oefeningen?

• #7.747
Is de ATX rambar van 269 euro de beste keuze als je op zoek bent naar een sterke powerlift bar met de diepste knurling? Volgens de omschrijving hebben de anderen gemiddelde knurling en staat deze als enigste omschreven als diep. De anti slip voor de sleeves zorgt ervoor dat de schijven moeilijker verplaatsen en kan ervoor zorgen dat trainen met sluitringen niet noodzakelijk is voor powerlift oefeningen?
De knurl is inderdaad iets anders maar het verschil met de andere ATX bars is niet heel groot. Deze is dus niet super agressief ofzo maar wel lekker gripvast. De meeste powerlifters geven de voorkeur aan de Ram Bar en vinden de grip erg goed, ik kan je deze absoluut aanbevelen (het is tevens de populairste ATX bar en helaas dus vaak uitverkocht). Je zou echter ook geen miskoop doen met de normale power bars.

De sleeves van alle ATX bars (met uitzondering van de goedkopere Econ uitvoeringen) zijn inderdaad gegroefd dus halterschijven blijven beter zitten. Maar ook de sluitingen zelf hebben bijvoorbeeld meer grip op de sleeves en blijven dus beter zitten. Voor het toevoegen van kleine gewichten tussen sets door is dat bijvoorbeeld wel handig, die kun je dan gewoon aan de buitenkant van de sluitingen erbij zetten.

Beste,

Wanneer wordt de barbarian t bar row optie terug verwacht?

Ik zit heel erg te twijfelen tussen de aanschaf van de deadlift deadener of gewoon twee rubber matten/tegels. Het scheelt natuurlijk een bak geld en vraag me af of het het geld wel waard is….Kun je mij een verkooppraatje geven waarom de deadener een betere keuze zou zijn?

Is de geplande Barbarian Flat bench in 2016 compatibel met de accessoires? Wat wordt het verschil met de Heavy Duty en de ATX Flat Benches?

• #7.752
Ik zit heel erg te twijfelen tussen de aanschaf van de deadlift deadener of gewoon twee rubber matten/tegels. Het scheelt natuurlijk een bak geld en vraag me af of het het geld wel waard is….Kun je mij een verkooppraatje geven waarom de deadener een betere keuze zou zijn?
Grote voordelen ten opzichte van normale rubbertegels zijn dat de barbell niet snel wegrolt en dat je de Deadlift Deadeners goed kunt gebruiken om je deadlift te verbeteren (rechte-lijn techniek). Qua demping kan ik je geen concrete cijfers geven om te vergelijken maar in verhouding tot onze 30 mm rubbertegels zijn de Deadlift Deadeners wel volledig massief en een heel stuk dikker aan de buitenkanten. Door de vorm (groter contactoppervlak) zouden deze de gewichten beter moeten dempen. Check de productpagina en video's voor meer producteigenschappen.

Uiteindelijk is het inderdaad een kwestie van budget, mocht je het te duur vinden dan zijn de normale rubbertegels een goed alternatief :)

Is de geplande Barbarian Flat bench in 2016 compatibel met de accessoires? Wat wordt het verschil met de Heavy Duty en de ATX Flat Benches?
Nee dit wordt een eenvoudige flat bench zonder optie voor accessoires. Wel een andere mooie eigenschap die deze bank zal onderscheiden van standaard flat benches (info komt in dit topic zodra we de bank aankondigen). Verder zal de Barbarian uitvoering qua bouwkwaliteit en prijs tussen de Heavy Duty en ATX uitvoeringen in zitten.

Ik leg gewoon een schijf achter de barbell zodat de barbell niet wegrolt, en zo weet je ook dat je recht terug komt. Ik film regelmatig mijn lifts om techniek te beoordelen + te verbeteren. Dus daar zie ik voor mij persoonlijk geen voordeel. Ik wacht dus nog even wat reviews af :) Wat mij wel aanspreekt is dat, vanwege mijn kleine ruimte, je de deadeners wellicht iets gemakkelijker kan opbergen. Die tegels zijn een stuk minder robuust dus telkens die tegels verplaatsen is misschien niet echt goed voor de levensduur….

• #7.754
Ik leg gewoon een schijf achter de barbell zodat de barbell niet wegrolt, en zo weet je ook dat je recht terug komt. Ik film regelmatig mijn lifts om techniek te beoordelen + te verbeteren. Dus daar zie ik voor mij persoonlijk geen voordeel. Ik wacht dus nog even wat reviews af :) Wat mij wel aanspreekt is dat, vanwege mijn kleine ruimte, je de deadeners wellicht iets gemakkelijker kan opbergen. Die tegels zijn een stuk minder robuust dus telkens die tegels verplaatsen is misschien niet echt goed voor de levensduur….
Onze rubbertegels kun je gerust wegleggen en weer terugleggen hoor, dat is geen probleem :)

Als je nu gewoon een stuk van een CLS/plank onder elk eind van je rubbertegel legt hebt je toch identiek het effect van zo een deadener.

Je kan beide dan nog aan elkaar vastmaken door een latje dat buiten de mat loopt.

Ik gooi trouwens zelf met men tegels van FS XD die dingen gaan echt niet snel slijten

• #7.757
Als je nu gewoon een stuk van een CLS/plank onder elk eind van je rubbertegel legt hebt je toch identiek het effect van zo een deadener.

Je kan beide dan nog aan elkaar vastmaken door een latje dat buiten de mat loopt.

Ik gooi trouwens zelf met men tegels van FS XD die dingen gaan echt niet snel slijten
Leuk bedacht maar dat zal natuurlijk niet helemaal hetzelfde effect hebben :p De deadener zijn bovendien aan de buitenkanten vier keer dikker dan de rubbertegels.

Precies, die rubbertegels kun je mee doen wat je wil, die zijn niet zo snel kapot te krijgen :)

Bedankt voor je bestelling :) Prima halterstang, als je voorheen een normale, goedkope halterstang hebt gebruikt zul je een groot verschil merken in kwaliteit.

Laat je hier even weten hoe de bar bevalt?

Zou mijn HD2 rack met pulley een beetje de pulley willen "pimpen" zodat die wat makkelijker/beter werkt.

Momenteel hangt die een klein beetje scheef waardoor er zo'n plastic ring tegen de ijzeren baar komt en er telkens een beetje afschaaft...

Zou een vervangstuk van een barbarian rack met pulley passen op deze?
ik heb het dus over het onderdeel waar je de gewichten op hangt.

Bedankt voor de info

• #7.759
Zou mijn HD2 rack met pulley een beetje de pulley willen "pimpen" zodat die wat makkelijker/beter werkt.

Momenteel hangt die een klein beetje scheef waardoor er zo'n plastic ring tegen de ijzeren baar komt en er telkens een beetje afschaaft...

Zou een vervangstuk van een barbarian rack met pulley passen op deze?
ik heb het dus over het onderdeel waar je de gewichten op hangt.

Bedankt voor de info
Nee dat gaat helaas niet, de geleidestangen hebben verschillende maten.

Stuur even een e-mail naar onze klantenservice met foto's van het scheef hangen en de plastic ring die schaaft. Dan kunnen wij even kijken wat het probleem is en hoe dat opgelost kan worden.

Leuk bedacht maar dat zal natuurlijk niet helemaal hetzelfde effect hebben :p De deadener zijn bovendien aan de buitenkanten vier keer dikker dan de rubbertegels.

Precies, die rubbertegels kun je mee doen wat je wil, die zijn niet zo snel kapot te krijgen :)

Bedankt voor je bestelling :) Prima halterstang, als je voorheen een normale, goedkope halterstang hebt gebruikt zul je een groot verschil merken in kwaliteit.

Laat je hier even weten hoe de bar bevalt?

Zal ik zeker doen ;)

Terug
Naar boven