XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Is er iets mis met jullie website FS of zou het aan mijn browser liggen (chrome)? Paar dagen geleden werkte die nog prima.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.782
Is er iets mis met jullie website FS of zou het aan mijn browser liggen (chrome)? Paar dagen geleden werkte die nog prima.
Hier werkt alles gewoon maar toevallig meldde een ander forumlid dit gisteren ook. Verder niets gehoord van klanten, vreemd.

Probeer eens de pagina te vernieuwen (CTRL+F5 op Windows of Command+R op Mac).

Enig idee wanneer de Barbarian power cage terug leverbaar is?

• #7.784
Enig idee wanneer de Barbarian power cage terug leverbaar is?
Pff alweer op, dat is weer snel gegaan! Kleine kans dat er voor de feestdagen nog wat binnenkomt maar anders zal dit pas in januari ergens zijn. Je kunt het beste even mailen naar de klantenservice en meteen even vragen naar eventuele pre-order/reservering mogelijkheden!

Ik zocht naar lifting straps en bandages, maar zie dat de heavy Iron Force polsbandages, en de Iron Force Lifting Straps uitverkocht zijn. Enig idee wanneer deze weer binnen zijn?

• #7.786
Ik zocht naar lifting straps en bandages, maar zie dat de heavy Iron Force polsbandages, en de Iron Force Lifting Straps uitverkocht zijn. Enig idee wanneer deze weer binnen zijn?
Alle Iron Force producten zullen in de loop van de volgende week binnenkomen.

Krijg je een mailtje ofzo wanneer je iets aan je verlanglijst toevoegde dat niet in voorraad is?

• #7.788
Krijg je een mailtje ofzo wanneer je iets aan je verlanglijst toevoegde dat niet in voorraad is?
Je bedoelt als het terug in voorraad komt? Nee, in je verlanglijstje zitten geen herinneringen ingebouwd of iets dergelijks. Volgend jaar lanceren we de vernieuwde webshop, dan kun je je wel aanmelden voor updates van individuele producten. Voor nu kun je mailen naar de klantenservice om verwachte levertermijnen op te vragen :)

Laatst bewerkt:
Wanneer komen de dipriemen en/of gewichtsvesten van Iron Force weer op voorraad? Oeps sorry vorige comment niet gelezen voordat ik dit postte :)

• #7.792
Heeft wel lang geduurd dan , wacht er al sinds augustus op.
De riemen, straps en wraps en dergelijke hebben inderdaad geen hoge prioriteit gehad de laatste maanden... Maar daar gaan we verandering in brengen, hopelijk vanaf nu een goede aanlevering en ruime voorraden.

Laatst bewerkt:
Hebben jullie een idee wanneer de 'ATX rough rubber bumper plates' 5 en 10 Kg weer binnen komen? De rest is nog leverbaar maar deze niet

• #7.794
Hebben jullie een idee wanneer de 'ATX rough rubber bumper plates' 5 en 10 Kg weer binnen komen? De rest is nog leverbaar maar deze niet

Helaas is er nog geen levertijd bekend voor deze bumper plates. Ze zijn opnieuw in productie op dit moment, naar verwachting duurt dit nog een zestal weken.

Okee bedankt, ben nog vergeten vragen of je weet wanneer de ATX ram bar terug leverbaar is?

Net een order geplaatst voor een last minute kerstcadeau voor een neefje.
Order #100170274

Vrijdag besteld, vandaag verzonden... nice!

Toch maar niet gekozen voor oppikken in Sittard :p Ik geraak er nooit en de kost voor zelf te rijden is ook niet veel voordeliger :)

Terug
Naar boven