MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.022
Heb na twijfelen toch die ATX riem bij jullie besteld. Hopen dat het wat is :)

• #8.026
NIEUW

rb-fsq_1.jpg

Front Squat Harness

Het Front Squat / Zercher Harness van Robert Baraban is een handig hulpmiddel voor front squats en Zercher squats.
Hiermee kun je je volledig op je squat focussen en kun je bijvoorbeeld ook blijven squatten wanneer je een arm- of schouderblessure hebt.

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Waarderingen: M.N
  • #8.029
NIEUW

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Barbarian Flat Bench

Na enkele jaren afwezigheid is de Flat Bench uit de Barbarian Line eindelijk weer terug! Nu met een uniek ontwerp met verstelbare poten, zodat je de volledig bank in hoogte kunt verstellen of om een lichte hoek in te stellen voor decline of incline posities.

• Like
De nieuwe ATX cable attachments zien er ook nice uit!
Hoe komt het trouwens dat jullie duitse collega's dat nieuwe spul altijd eerder hebben?

• Like
  • #8.031
Duitsland is het hoofdkantoor. Daar worden alle producten ontworpen, geproduceerd (ATX) en daar vindt ook alle productfotografie en dergelijke plaats.

De Barbarian Flat Bench is dan weer wel eerder in Nederland verkrijgbaar :)

• Like
@Fitness Seller

Ik ben opzoek naar fitnessmateriaal. Liefst zou ik alles van hetzelfde merk hebben. Of toch zoveel mogelijk. Kan ik van één merk bijna alles vinden?
Ik dacht aan hetvolgde: powerrack, flat bench en bijhordende barbell/dumbbell en gewichten....

Mooie dat nieuwe Barbarian bankje. Zijn er nog plannen voor BB tbar row attachments als deze? Daar ben ik al een tijdje naar op zoek maar lijkt in NL en Duitsland moeilijk aan te komen. Misschien powercage maar eens een mailtje sturen.

fc3bdd44149e5537bc33f2fdd0a3bf2d.jpg

Landmine-Multi-Grip-Reg-2T.jpg

• Like
  • #8.035
@Fitness Seller

Ik ben opzoek naar fitnessmateriaal. Liefst zou ik alles van hetzelfde merk hebben. Of toch zoveel mogelijk. Kan ik van één merk bijna alles vinden?
Ik dacht aan hetvolgde: powerrack, flat bench en bijhordende barbell/dumbbell en gewichten....
Van één merk of van één aanbieder? Je kunt met de meeste van onze merken gewoon een volledige homegym maken maar je kunt deze ook prima met elkaar mixen, bijvoorbeeld een Heavy Duty of MegaTec Power Rack met daarbij een Barbarian Multi Bench. Qua halterstang en gewichten kun je kiezen wat je nodig hebt, die zijn namelijk meestal merkloos (al hebben wij ook enkele halterschijven van onze merken).

Mooie dat nieuwe Barbarian bankje. Zijn er nog plannen voor BB tbar row attachments als deze? Daar ben ik al een tijdje naar op zoek maar lijkt in NL en Duitsland moeilijk aan te komen. Misschien powercage maar eens een mailtje sturen.
De Barbarian T-Bar Row Option zal later dit jaar een upgrade krijgen, misschien dat we de handgrepen die daarbij horen dan ook eens uitbreiden maar dat kan ik niet beloven.

Dit ziet er interessant uit.Kan deze ook eens getest worden bij jullie?
Die ligt niet standaard in onze showroom maar als deze in voorraad is kun je altijd even vragen of je een exemplaar mag uitproberen :)

Thx for the reply FS

Ben van zin om een half rack aan te schaffen. Weet niet wat de nadelen zijn van een heel power rack want het is goedkoper en kan hetzelfde qua oefeningen lijkt me. Of zit ik hier verkeerd? (power rack 489 euro en halfrack 359 euro en wallrack zelfs 229)

• #8.037
Thx for the reply FS

Ben van zin om een half rack aan te schaffen. Weet niet wat de nadelen zijn van een heel power rack want het is goedkoper en kan hetzelfde qua oefeningen lijkt me. Of zit ik hier verkeerd? (power rack 489 euro en halfrack 359 euro en wallrack zelfs 229)
Met een half rack kun je qua belangrijkste oefeningen inderdaad vrijwel hetzelfde als met een normaal power rack, op wat kleine oefeningen na (niet alle half rack hebben bijvoorbeeld dipstangen maar dippen kun je ook op andere manieren doen).

Er zijn niet echt "grote nadelen" maar gewoon verschillen. Het grootste verschil zit simpelweg in de constructie. Een half rack neemt meestal minder ruimte in beslag en is goedkoper, een power rack biedt meestal echter wat meer bescherming (je traint binnenin een kooi en hebt langere noodsteunen). Een half rack is meestal wat lichter dus zal niet zo standvast zijn als een power rack, er zal wat meer beweging in zitten. Dat wil echter niet zeggen dat het onveilig of iets dergelijk is, het is gewoon een andere constructie. Met een half rack heb je daarentegen wel wat meer bewegingsruimte boven je hoofd, bijvoorbeeld voor overheid press. Bij onze Barbarian Power Cage kun je echter ook weer extra spotters kopen die je aan de buitenkant van het rack kunt plaatsen om buiten het rack te trainen.

Uiteindelijk is het dus gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur, budget en beschikbare ruimte. De grootste deel van onze klanten heeft een power rack in hun homegym staan maar de compacte half racks en wall racks zijn ook erg populair.

• Like
Ik ben er bijna uit. Nog enkele bevragingen.

Ben wel fan van de barbarian line trouwens ;)

Bij het halfrack van barbarian heb je een heel handige tool waar je jou gewichten op kwijt kunt achteraan. Maar geen dipbar attachment.
Bij het full rack heb je dan weer wel een dip attachment maar kan je jou gewichten niet kwijt.

Klopt dit of zijn er wel attachments voor beiden waar dit op lukt.

• #8.039
Ik ben er bijna uit. Nog enkele bevragingen.

Ben wel fan van de barbarian line trouwens ;)

Bij het halfrack van barbarian heb je een heel handige tool waar je jou gewichten op kwijt kunt achteraan. Maar geen dipbar attachment.
Bij het full rack heb je dan weer wel een dip attachment maar kan je jou gewichten niet kwijt.

Klopt dit of zijn er wel attachments voor beiden waar dit op lukt.
Er is voor het Barbarian Half Rack gewoon een Dip Bars Option verkrijgbaar.

Voor de Barbarian Power Cage is er geen uitbreiding om je gewichten op te hangen. Je zou dan kunnen kijken naar de Barbarian Functional Power Cage of een los opbergrek voor halterschijven.

Ok, superbedankt fitness seller. Ik weet wat ik moet hebben. En vooral, weet ik waar ik voor moet sparen ;)

Winkelkarretje staat al klaar hehe :)

Terug
Naar boven