- Waardering
- 2.701
Bedankt voor de bestelling, veel plezier met de de Ram BarBestelling is geplaatst, ook gelijk maar de ATX pro collars mee besteld.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de bestelling, veel plezier met de de Ram BarBestelling is geplaatst, ook gelijk maar de ATX pro collars mee besteld.

Er zijn nog wel wat leveringen binnengekomen hoor maar die waren helaas al meteen uitverkocht aan pre-orders. De volgende levering zal nog wel zeker 6 weken duren@Fitness Seller : de barbarian leg extension / leg curl is al maanden niet op voorraad. Komt deze nog terug op voorraad of komt er misschien nieuwe versie?

Een nieuwe uitvoering van dit toestel zal misschien eind 2016 of begin 2017 komen, voorlopig nog niet.
Alle Barbarian toestellen worden nu sowieso volledig mat zwart, we stappen af van de zilveren accenten. Dit zal in 2016 en 2017 geleidelijk worden ingevoerd bij alle toestellen.Zou het een zwarte ipv grijze uitvoering worden? Zou beter passen met mijn half rack en de meeste andere barbarian producten
Nee in de Econ uitvoering hebben we slechts één optie. Of je moet al de Econ Bearing Bar kiezen, echter heeft die wel naaldlagers (en dus meer spin).is er ook een atx econ power bar met center knurl? (of een vergelijkbare stang)

Nee dat zie je verkeerd, de verzendkosten zijn nu namelijk nog gebaseerd op bestelwaarde. Dit is zo ingericht voor gewichten en toestellen en dergelijke. Voor kleine bestellingen met kleine maar dure producten (zoals in dit geval de Fat Gripz) komt dit niet altijd goed uit.
In dit geval kunnen we beide Fat Gripz gewoon voor € 8,90 verzenden. Ik stuur je even een privébericht.

Onze ATX Powerlift Riem komt het dichtste in de buurt maar die is niet IPF approved.Hoi ik ben opzoek naar een powerliftbeld liefst ipf aproved, kunnen jullie er mij een aanraden

Met twee personen ben je inderdaad wel eventjes zoet met de montage! Ik hoop niet dat je het in je eentje doetZal ik zeker doen! Het is wel een aardig werkje man! Als je wilt dat je cage staat als een huis moet je er ook wel het nodige werk in stekenff een pauze voor een snackje en een shake
![]()