AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.982
Dit jaar zijn wij aanwezig op de FIBO in Keulen! Meer info vind je hier.

Mis het niet, bezoek onze stand in hal 9/D40

fibo-banner.jpg

• Like
Waarderingen: M.N
@Fitness Seller : de barbarian leg extension / leg curl is al maanden niet op voorraad. Komt deze nog terug op voorraad of komt er misschien nieuwe versie?

• Like
  • #7.984
@Fitness Seller : de barbarian leg extension / leg curl is al maanden niet op voorraad. Komt deze nog terug op voorraad of komt er misschien nieuwe versie?
Er zijn nog wel wat leveringen binnengekomen hoor maar die waren helaas al meteen uitverkocht aan pre-orders. De volgende levering zal nog wel zeker 6 weken duren :(

Een nieuwe uitvoering van dit toestel zal misschien eind 2016 of begin 2017 komen, voorlopig nog niet.

• Like
  • #7.986
Zou het een zwarte ipv grijze uitvoering worden? Zou beter passen met mijn half rack en de meeste andere barbarian producten
Alle Barbarian toestellen worden nu sowieso volledig mat zwart, we stappen af van de zilveren accenten. Dit zal in 2016 en 2017 geleidelijk worden ingevoerd bij alle toestellen.

• Like
  • #7.987
Dag 1 van de FIBO in Keulen zit er op. Bezoek ons nog tot en met zondag in hal 9 stand D40!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
  • #7.988
Op de FIBO zijn onze nieuwe ATX Urethane Bumper Plates en de nieuwe ATX Aluminium Collars te zien. Binnenkort verkrijgbaar!

Strongman Niels Gordijn was vandaag (en is morgen) ook aanwezig op onze stand en trok veel publiek!

is er ook een atx econ power bar met center knurl? (of een vergelijkbare stang)

• #7.990
is er ook een atx econ power bar met center knurl? (of een vergelijkbare stang)
Nee in de Econ uitvoering hebben we slechts één optie. Of je moet al de Econ Bearing Bar kiezen, echter heeft die wel naaldlagers (en dus meer spin).

Voor circa 70-80 euro extra kun je al een normale ATX barbell aanschaffen. Als je een beetje serieus traint is de meerprijs zeker het overwegen waard :)

Laatst bewerkt:
  • Like
Hey FS, hoe komt het volgende:

1 stuks: 8,90EUR shipping
ykOdnD8.png

2 stuks: 18,90 EUR shipping
rGZjP2T.png

Lijkt me logisch dat het gewoon het dubbele van 1 stuks zou geweest zijn; 17,80EUR, nee?

• Like
  • #7.992
Nee dat zie je verkeerd, de verzendkosten zijn nu namelijk nog gebaseerd op bestelwaarde. Dit is zo ingericht voor gewichten en toestellen en dergelijke. Voor kleine bestellingen met kleine maar dure producten (zoals in dit geval de Fat Gripz) komt dit niet altijd goed uit.

In dit geval kunnen we beide Fat Gripz gewoon voor € 8,90 verzenden. Ik stuur je even een privébericht.

• Like
Nee dat zie je verkeerd, de verzendkosten zijn nu namelijk nog gebaseerd op bestelwaarde. Dit is zo ingericht voor gewichten en toestellen en dergelijke. Voor kleine bestellingen met kleine maar dure producten (zoals in dit geval de Fat Gripz) komt dit niet altijd goed uit.

In dit geval kunnen we beide Fat Gripz gewoon voor € 8,90 verzenden. Ik stuur je even een privébericht.

Ik stuur altijd een mailtje naar FS om te vragen wat goedkoopste verzendkosten zijn. Meestal kunnen ze het dan iets lager versturen dan op site vermeld :)

Hoi ik ben opzoek naar een powerliftbeld liefst ipf aproved, kunnen jullie er mij een aanraden

• #7.996
  • Like
Vorige week de barbarian cage + lat pulley besteld en powerbands! Is vandaag binnen ( een week vroeger dan verwacht! ) Net alles uitgepakt en materiaal ziet er echt top uit! Levering was super!! Alles stond op 1 pallet en werd geleverd tot in mijn garage, das dus top! En zoals eerder gezegd materiaal ziet er echt lekker uit. Lekker beginnen knutselen nu xD

• #7.998
Hahaha mooi zo, gelukkig is het bij jou wel gewoon goedgegaan ;)

Hopelijk verloopt de montage ook zonder problemen. Deel je even een foto (hier of in het Toon je home gym! topic) zodra het rack staat? Altijd leuk om te zien en om te delen op onze Facebook pagina!

• Like
Zal ik zeker doen! Het is wel een aardig werkje man! Als je wilt dat je cage staat als een huis moet je er ook wel het nodige werk in steken :p ff een pauze voor een snackje en een shake :p

• #8.000
Zal ik zeker doen! Het is wel een aardig werkje man! Als je wilt dat je cage staat als een huis moet je er ook wel het nodige werk in steken :p ff een pauze voor een snackje en een shake :p
Met twee personen ben je inderdaad wel eventjes zoet met de montage! Ik hoop niet dat je het in je eentje doet :D

Terug
Naar boven